Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 844 061
  • 11 230

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksiköhän tämä välillä pyytää vahvistamaan tykkäyksen ja välillä menee ihan vaan peukkua painamalla tykkäys perille? Olenko minä jotenkin epäilyttävä tykkääjä?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miksiköhän tämä välillä pyytää vahvistamaan tykkäyksen ja välillä menee ihan vaan peukkua painamalla tykkäys perille? Olenko minä jotenkin epäilyttävä tykkääjä?

Muotoillaan kysymykseksi että voi tänne kirjoittaa. Joutuuko täällä muka välillä vahvistamaan tykkäyksensä? Minä en ole nimittäin vielä kertaakaan joutunut sellain toimimaan ja tämä onkin minulle uusi ja yllättäväkin tieto.

Vastausta minäkään en valitettavasti alkuperäiseen kysymykseen tiedä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joutuuko täällä muka välillä vahvistamaan tykkäyksensä?
Joskus tulee englanniksi kysymys "haluatko varmasti tykätä tästä viestistä" tms (en ole kovin tarkkaan lukenut että muistaisin) ja sitten pitää painaa confirm-nappulaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
@vilperi @Iisoppi mä oon saanut tuon vahvistuspyynnön pariin kertaan kännykällä jatkista selatessani. En kylläkään ikinä tietokoneen kautta tykkäillessäni, että enpä minäkään oikein ymmärrä mikä tuon ominaisuuden pointti mahtaa olla...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
enpä minäkään oikein ymmärrä mikä tuon ominaisuuden pointti mahtaa olla...
Varsinkin kun sen tykkäyksen voi saman tien myös perua. Itelle ei ole tullut koskaan. Tuleekohan tämä vahvistus aina kun tykkää allekirjoittaneen viesteistä, hmmm? Epäilen modejen sensuuria asiakirjoittajia kohtaan!
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellaista mietin, että jos yleisurheilussa olisi vain yksi kilpasarja kaikille osallistujille, niin pääsisikö yksikään naissukupuolinen kilpailija karsinnoista tai alkueristä eteenpäin. Luonnollisesti väline olisi samankokoinen kaikissa lajeissa ja aita- ja estekorkeus sama. Missähän lajissa nainen on lähimpänä vaikkapa top30 molemmat sukupuolet huomioiden?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Sellaista mietin, että jos yleisurheilussa olisi vain yksi kilpasarja kaikille osallistujille, niin pääsisikö yksikään naissukupuolinen kilpailija karsinnoista tai alkueristä eteenpäin. Luonnollisesti väline olisi samankokoinen kaikissa lajeissa ja aita- ja estekorkeus sama. Missähän lajissa nainen on lähimpänä vaikkapa top30 molemmat sukupuolet huomioiden?

Äkkiseltään vois sanoa että pituushyppy vois olla suht lähellä. Jos hyppää sen 740 niin pärjää kohtuu hyvin monen maan miesten tilastossa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ajatteleekohan kukaan muu tuon "Kuinka jäykällä varrella pelaat?" otsikon edes vähäsen kaksimielisesti?
 
K

Kiekkokatsoja

Olin jonkinaikaa poissa kotoa. Ja sama ongelma jatkuu. Joo siis minä kyselen tyhmiä joo.. mutta myös nuo banaanikärpäset kodissani.
Näyttää että heillä on poissaollessani ollut orgiat, ja ovat lisääntyneet huomattavasti.

Nii hei, miten hävittää banaanikärpäset??? Lätkimällä niihin osuu satunnaisesti. Ja tuo astiaan laitettava nestejuttu ei ole toiminut. Nesteessä aspartaami limsaa ja punaviinietikkaa.

Ja vika ei myöskään ole siinä, ettenkö kävisi päivittäin suihkussa, tai ettenkö tyhjentäisi säännöllisesti roskista.

Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, kiitos!
Voin ilmoitella, mikä keino toimi parhaiten.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Olin jonkinaikaa poissa kotoa. Ja sama ongelma jatkuu. Joo siis minä kyselen tyhmiä joo.. mutta myös nuo banaanikärpäset kodissani.
Näyttää että heillä on poissaollessani ollut orgiat, ja ovat lisääntyneet huomattavasti.

Nii hei, miten hävittää banaanikärpäset??? Lätkimällä niihin osuu satunnaisesti. Ja tuo astiaan laitettava nestejuttu ei ole toiminut. Nesteessä aspartaami limsaa ja punaviinietikkaa.

Ja vika ei myöskään ole siinä, ettenkö kävisi päivittäin suihkussa, tai ettenkö tyhjentäisi säännöllisesti roskista.

Hyviä vinkkejä otetaan vastaan, kiitos!
Voin ilmoitella, mikä keino toimi parhaiten.
Jostain kaupasta saatu ämpäri tai ostettukkin käy. Sinne vettä vaikkapa 6litraa,desi hunajaa ja astianpesuainetta(käsi) vaikkapa 1,5rkl. ja noi sekaisin. Määrät mututuntumalta. Ämpäri sinne tiskialtaaseen ja pyydys on siinä. Tiskiallas sijoituksena oiva sillä nusauttelevat jne. käsittääkseni viemäristössä. Iso astia ja siinä tyhjää tilaa niin hunajan tuoksu oikein muhii ämpärissä houkutellen nämä vihulaisesi tekemään viimeisen ratkaisunsa. Itse ainakin toissa kesänä sain huikean saalin noin. Erinnäiset etikat olen kokenut tarpeettomiksi vaikkeikaan varmaan haittaakaan ole.

Kokeile ja pety. Tai ole banaanikärpäsetön....
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kiusaan täällä välillä yhtä kielten professoria lähettämällä sille sanoja suomeksi ja sitten odottelen kun se ottaa niistä selvää. Olen antanut luvan käyttää Google-kääntäjää, koska sehän tunnetusti sekoaa todella näppärästi kun sinne tunkee vähän karjalaa. Näin ollen, on pakko lähettää tämä veli Partakuksen käyttämä banaanikärpäsetön. Odotettavissa itkua ja revolverin virittelyä. Thanks!
 

Glove

Jäsen
Jostain kaupasta saatu ämpäri tai ostettukkin käy. Sinne vettä vaikkapa 6litraa,desi hunajaa ja astianpesuainetta(käsi) vaikkapa 1,5rkl. ja noi sekaisin. Määrät mututuntumalta. Ämpäri sinne tiskialtaaseen ja pyydys on siinä. Tiskiallas sijoituksena oiva sillä nusauttelevat jne. käsittääkseni viemäristössä. Iso astia ja siinä tyhjää tilaa niin hunajan tuoksu oikein muhii ämpärissä houkutellen nämä vihulaisesi tekemään viimeisen ratkaisunsa. Itse ainakin toissa kesänä sain huikean saalin noin. Erinnäiset etikat olen kokenut tarpeettomiksi vaikkeikaan varmaan haittaakaan ole.

Kokeile ja pety. Tai ole banaanikärpäsetön....
Itse olen pari kertaa onnistunut sillä, että jätän viimeisestä lonkerosta jonku verran juomatta, lisään pari tippaa astianpesuainetta ja jätän tölkin/pullon yöksi pöydälle. Bilettävät sitten itsensä hengiltä sillä lonkerolla. Toki tämä saattaa olla alkoholin väärinkäyttöä, mutta tarkoitus pyhittää keinot.
 
K

Kiekkokatsoja

Jostain kaupasta saatu ämpäri tai ostettukkin käy. Sinne vettä vaikkapa 6litraa,desi hunajaa ja astianpesuainetta(käsi) vaikkapa 1,5rkl. ja noi sekaisin. Määrät mututuntumalta. Ämpäri sinne tiskialtaaseen ja pyydys on siinä. Tiskiallas sijoituksena oiva sillä nusauttelevat jne. käsittääkseni viemäristössä. Iso astia ja siinä tyhjää tilaa niin hunajan tuoksu oikein muhii ämpärissä houkutellen nämä vihulaisesi tekemään viimeisen ratkaisunsa. Itse ainakin toissa kesänä sain huikean saalin noin. Erinnäiset etikat olen kokenut tarpeettomiksi vaikkeikaan varmaan haittaakaan ole.

Kokeile ja pety. Tai ole banaanikärpäsetön....
Ookei. Tavallaan kokeiltu, mutta ei noin isolla astialla.
Testaan kohta tota. Kiitos. Jos toimii, lähetä lasku.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Itse olen pari kertaa onnistunut sillä, että jätän viimeisestä lonkerosta jonku verran juomatta, lisään pari tippaa astianpesuainetta ja jätän tölkin/pullon yöksi pöydälle. Bilettävät sitten itsensä hengiltä sillä lonkerolla. Toki tämä saattaa olla alkoholin väärinkäyttöä, mutta tarkoitus pyhittää keinot.
Uskon toimivuuteen kerran olet sen itse niin havainnut käyvän. En tosin itse raaskisi toimia noin vaan mieluummin jätän sitten vaikka sen hunajan pois iltateestäni jos niikseen.
 
K

Kiekkokatsoja

Toivo ettei toimi sillä lasku ei ämpäriin mahdu.
ÖÖh..
Ehkä löysinkin "syyllisen". Peilistäkö, joo tavallaan..
Ihmettelin että mikähän "raato" löytyy kodistani, joten tutkin. Yhdessä pussissa on metsä/halkotöissä käyttämäni kengät. Niitä kenkiä käytin kenties kesäkuussa viimeksi, ja ne olisi pitänyt olla varastossa. Mutta.. pussista pöllähti minikärpäsiä. Heitin sen ulos. Ulkona tutkiessani, pussissa oli mädäntynyt banaani. Perrrr..
Joo ämpäritekiikka käytössä X2.
Tulokset lähipäivinä.
 
K

Kiekkokatsoja

Oon kysellyt tyhmiä, mutta täälläkertaa annan vastauksen.
Banaanikärpästen tuhoaminen. Tehokkain keino oli se, että laitoin kertakäyttömukkiin tietyt nesteet ja siihen päälle reikäisen kelmun.

Ämpäritekniikka avonaisena ja määrätyt litkut, toimi jonkinverran, mutta kertakäyttömuki parhaiten. Lisäksi.. tärkeää oli, että siinä nesteessä oli light limsaa, jossa oli aspartaami makeutusainetta.

Saa käyttää, ei oo pakko.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Löytäisköhäm joku osaava sitä vanhaa viestiä, jossa eräs jatkislainen kertoo menneensä lääkäriin erittäin pahalta haisevien pierujensa takia? Se hommahan ei jäänyt lekurilta pelkästään tutkimusten asteelle.

Joskus muinoin tämä herätti hilpeyttä täällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Löytäisköhäm joku osaava sitä vanhaa viestiä, jossa eräs jatkislainen kertoo menneensä lääkäriin erittäin pahalta haisevien pierujensa takia? Se hommahan ei jäänyt lekurilta pelkästään tutkimusten asteelle.

Joskus muinoin tämä herätti hilpeyttä täällä.
En muista törmänneeni moiseen viestiin mutta het pomppasi yksi nimimerkki mieleen jolle voisin roponi laittaa jos pitäisi vetoa lyödä ks. potilaasta...
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Löytäisköhäm joku osaava sitä vanhaa viestiä, jossa eräs jatkislainen kertoo menneensä lääkäriin erittäin pahalta haisevien pierujensa takia? Se hommahan ei jäänyt lekurilta pelkästään tutkimusten asteelle.

Joskus muinoin tämä herätti hilpeyttä täällä.
Mahdatko tarkoittaa tätä?

 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahdatko tarkoittaa tätä?


Haha ottaa taas vähän aikaa ennenkuin menen valittamaan mitään vaivaa mihinkään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mahdatko tarkoittaa tätä?


Tätäpä juuri. Kiitos hienosta kulttuuriteosta!
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mahdatko tarkoittaa tätä?

Hienommanpuoleisesti esiin kaivettu. Kiitos siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös