Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 272
  • 66 547

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi kai ne naisetkin runkkareita olla. Mä ainakin tunnen yhden.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Liekö virhe? Muistelen tuon harrastukseni alussa -94 Marlboron maksaneen jotain 16-17 markkaa. Intissä -00 päivärahalla (22 mk) ei saanut askia enää, hiukan jäi vajaaksi ja euroihin kun siirryttiin muuttui hinnaksi 4,00€.
Kyllä mulla on semmoinen muistikuva että punainen L&M olisi ollut jotain luokkaa 3,70 2006. Pikkuaskit jotain 2 euroa kappale.
 

ace

Jäsen
Pitääköhän muiten se urbaanilegenda paikkansa, että Anna E. erosi Sipestä tämän tiettyjen seksuaalisten mieltymysten takia? Jos joskus jommankumman tapaan, niin varmasti kysyn varmennuksen tälle huhulle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Se @Punamusta menet nukkumaan tai et, niin kohdat a-c kohtaa huomenna. Suosittelen nukkumista. Mä pääsin duunireisulta kolmisen tuntia sitten ja pitäisi saada unta kuulaan.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Kello on puoli viisi, ja öiset seikkailuni jatkuvat yhä. Tulevat jatkumaan loppuun saakka, koska en uskalla painua enää pehkuihin tässä kohtaa. Se merkitsisi koko päivän menemistä mönkään. Pakko toivoa, ettei tämä yö aiheuta päivällä...

A) ylimääräistä ärtymystä
B) taipumusta tiuskimiseen
ja
C) helvetillistä uupumusta jo yhden aikaan iltapäivällä

Peliinkin pitäisi jaksaa mennä ja seisoskella seisomakatsomossa noin 2,5 tuntia... tästä tulee kyllä mielenkiintoinen päivä. Mutta en kadu tätä, mitä turhia. Itsepähän halusin tätä. On ollut kyllä ihan hauskaakin, että ei siinä mitään.

Painun tästä pian muualle.
Elä huoli mää valvon sun tukenas.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kello on puoli viisi, ja öiset seikkailuni jatkuvat yhä. Tulevat jatkumaan loppuun saakka, koska en uskalla painua enää pehkuihin tässä kohtaa. Se merkitsisi koko päivän menemistä mönkään. Pakko toivoa, ettei tämä yö aiheuta päivällä...

A) ylimääräistä ärtymystä
B) taipumusta tiuskimiseen
ja
C) helvetillistä uupumusta jo yhden aikaan iltapäivällä

Peliinkin pitäisi jaksaa mennä ja seisoskella seisomakatsomossa noin 2,5 tuntia... tästä tulee kyllä mielenkiintoinen päivä. Mutta en kadu tätä, mitä turhia. Itsepähän halusin tätä. On ollut kyllä ihan hauskaakin, että ei siinä mitään.

Painun tästä pian muualle.
Itsehän muuten periaatteessa valvoin eilen koko yön koska mulla oli aika lailla suora siirtymä iltavuorosta aamuun ja tulipa vielä mentyä sunnuntaina töihin vahingossa parisenkymmentä minuuttia myöhässä kun muistin duunieni alkamisen väärin ja kun olin eilen vielä kolmen jälkeen hereillä niin ei siinä sitten uskaltanut enää ummistaa silmiään ja halunnut riskeerata että saan ihan perkeleenmoista huutia myöhästelystäni töissä.

No ehdin mä pariksikymmeneksi minuutiksi ummistamaan silmäni (joka muuten auttoi!) kunnes faija tuli huoneeseen huomauttamaan että kohta mun pitäisi jo lähteä. Ja olen kyllä hänelle tästä äärimmäisen kiitollinen, tiedä vaikka oisin taas jäänyt torkkumaan muuten...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Onpas nätti somali aamutelkan haastiksessa. Perkele.
Jaa taisi mennä sitten minulta ohi, kun Maikkarilla mentiin just mainoksille ja Ylelläkin haastatellaan tällä hetkellä Riikka Smolander-Slottea joka ei ainakaan tietääkseni ole somali.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Jaa taisi mennä sitten minulta ohi, kun Maikkarilla mentiin just mainoksille ja Ylelläkin haastatellaan tällä hetkellä Riikka Smolander-Slottea joka ei ainakaan tietääkseni ole somali.
Yleltä se tuli. Näitä somaleita haastateltiin juuri ennen Smolanderia. Areenassa voi ainakin kelata taaksepäin vähäsen, jos nyt niin kipeästi tahdot nähdä nätin somalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös