Vitutusketju

  • 10 507 461
  • 56 109
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Tajusin äsken, että pelkästään Temptation Islandin teaser-mainoksen näkeminen herättää mussa suurta vitutusta kyseistä sarjaa kohtaan. Jo pelkästään tuosta mainoksen ilmapiiristä välittyy saman tien sellainen kuva, että noista ihmisistä on aitous ja kiltteys yhtä kaukana kuin järki ja rationaalisuus Trumpin aivoista. Kuinka ontto pitää ihmisen olla sisältä, että tuollaiseen lähtee hakemaan mukaan? Temppareihin verrattuna joku BB on vielä aika harmitonta koko kansan viihdettä.

Tuossa formaatissa sen sijaan ei ole alun alkaenkaan ollut järjenhiventä ja koko Temptation Islandin idea kuvastaa hyvin nyky-yhteiskunnan taipumusta pinnallisuuteen, turhamaisuuteen sekä seksualisoituneisuuteen. Jos mulla olisi oikeus päättää, niin tollasta paskaa ei näytettäisi töllöstä ikinä. Tempparit antaa kerrassaan tosi hyvän kuvan nykynuorisolle "rakkaudesta" ja tv realitysta.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Menin sitten hemmetti soikoon pudottamaan mun Pelicans-kahvikupin tänään lattialle ja rikkihän se meni. No ei muuta kun tämän vuoden versio hallilta mukaan muutaman viikon päästä kun pääsen vihdoin näkemään kauden ensimmäisen livematsin. Sattuuhan näitä.. Hetken tää tulee kyllä kirpasemaan kun kuitenkin lempi kahvimuki meni siinä, mutta mokattu mikä mokattu. Etiäpäin kun ei muutakaan voi.

Ai saakeli tulee mieleen yksi ihminen aikaisemman elämän varrelta, joka jäi tämmöisiin asioihin kiinni aina päiväkausiksi. Vittu että oli raskasta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ai saakeli tulee mieleen yksi ihminen aikaisemman elämän varrelta, joka jäi tämmöisiin asioihin kiinni aina päiväkausiksi. Vittu että oli raskasta.
Mähän tarrauduin nuorena kaikkiin pienimpiikin yksityisseikkoihin ja olin suorastaan neuroottinen ihminen. Lisäksi mä oon se sama kaveri joka läähätti vajaa pari vuotta takaperin Naisasiat -ketjussa niinsanotusti vanhan suolan perään ja tämä menneisyydessä kieriminenhän jatkui mulla melkein neljä pitkää vuotta kunnes jossain viime vuoden kevään-kesän aikoihin aloin hiljalleen päästämään irti ja hyväksymään tosiasiat sellaisena kuin ne ovat.

Jälkikäteen tätä obsessiota ko. naiseen osaltani voi todellakin pitää pakkomielteisenä ja mulla todellakin on ollut vuosien saatossa useamminkin taipumusta tällaiseen ajatteluun, että jääräpäisesti en suostu luovuttamaan tai luopumaan jostakin, kun olen jotain mielessäni päättänyt.

Ihan samalla tavalla mulla oli etenkin silloin nuorempana henkisesti todella vaikeaa päästää vanhoista tavaroista irti juuri niiden muistojen vuoksi. Ja ihan sama mentaliteetti mulla oli tämän ensirakkauden suhteen, eli ajattelin niitä hyviä muistoja ja yritin mielessäni palata niihin aikoihin, vaikka sisimmässäni varmaan koko ajan tiesin että jos meidän välille olisi jotain syntynyt, se olisi mitä todennäköisimmin jo tapahtunut.

Mutta kyllä siinä menee ihmisellä aina oma aikansa kasvaa vanhoista ajatus- ja toimintamalleista ulos ja muuttaa sitä omaa ajatusmaailmaansa.
Tän vuoden teema mulla onkin ollut opetella elämään hetkessä ja nauttimaan juuri siitä hetkestä missä olen nyt, ilman että stressaan liikaa tulevaa tai kaipaan liikaa menneitä aikoja. Nykyhetki on se ainut mihin mä pystyn omilla päätöksilläni vaikuttamaan ja siitäpä idea mun nykyisen allekirjoituksen jälkimmäisestä mietelauseesta taisi pohjimmiltaan lähteä.
 
Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mutta kyllä siinä menee ihmisellä aina oma aikansa kasvaa vanhoista ajatus- ja toimintamalleista ulos ja muuttaa sitä omaa ajatusmaailmaansa.

Aikaa menee ja vanhat mallit myös palaavat säännöllisesti (usein esimerkiksi vaihtuvissa parisuhteissa), mutta tärkeintä on nimenomaan tiedostaa muutoksien tarve ja tehdä säännöllisesti työtä sen eteen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vituttaa tuo Kuopion kouluhyökkäys.

Ja se et kaikki mahdolliset roskalehdet "olitko paikalla - lähetä kuva".

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä et (pelastus)viranomaisilla saisi olla täydet valtuudet ottaa turmapaikalta kuvia ottavien puhelimet ja joko takavarikoida taikka heittää maahan, tuhanneksi palaksi.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä et (pelastus)viranomaisilla saisi olla täydet valtuudet ottaa turmapaikalta kuvia ottavien puhelimet ja joko takavarikoida taikka heittää maahan, tuhanneksi palaksi.

Tohon päälle vielä 1000+ euron sakot.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Upea, suorastaan mahtava päivä. Ensin herään myöhässä töihin. Kello oli kyllä ajoissa soimassa, mutta puhelin päivitti ohjelmiston yöllä, eikä paljon herätystä kuulunut. Tässä vaiheessa vitutuskäyrä nousee pikkuisen.

Töissä pitkä päivä, sovitut asiat eivät pidä kiinni tilaajan puolelta, joten vitutuskäyrä nousee lisää.

Kotimatkalla rupeaa kiertämään mahassa, onneksi matkaa ei ole puolta tuntia pidempään. Edessä matelee joku mummeli, joten matka-aika pitenee, ja vitutus kasvaa.

Kotipihalla kierrokset mahassa nousee, ja tulee kiire vessaan. Avaat ulko-oven, ja heti eteisessä iskee kauhea haju vastaan. Koira on ripuloinut kolmeen eri kohtaan kasan ripulipaskaa.

Juokset myös vessaan, ja kun toimenpide on ohi, huomaat ettei vessapaperia ole vittu ollenkaan. Samalla muistat kuinka rouva eilen illalla käski hakemaan vessapaperia töistä tullessa, kun sitä on enää muutama pala jäljellä. Simply great sanoisi Juhani Tamminen tässä tilanteessa.

Koira oli upeasti tähdännyt kaiken ripulin olohuoneen matolle, ja totta vitussa tämä matto on tälläinen hapsuinen karvamatto, joten se paska on juuttunut melko tukevasti siihen kiinni. Kävin siinä hirvittävässä paskan hajussa keskustelua itseni kanssa, ja tulin siihen tulokseen että koko matto saa lähteä. Rouva saattaa töistä kotia tullessa olla toista mieltä, mutta se on sen ajan murhe. Toistaiseksi maton sijaintina toimii takapiha. Anoppilan ilmapiiriin tuo matto hajuineen toki kuuluisi.

Koira on onneksi ok, ja kämpän haju palannut normaaliksi. Ja kyllä tämä nyt jo vähän naurattaa, mutta muutama tunti takaperin ei paljoa hymyilyttänyt.

Että semmoista, mites muiden päivä on mennyt?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Että semmoista, mites muiden päivä on mennyt?

Ei paskemmin, kiitos kysymästä.

Mitä nyt teloin käteni töissä ja edessä viikon sairasloma. Onhan tässä toki mm. yleisurheilun MM-kisoja ja NHL:ää luvassa ajanvietteeksi.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Vittu mie en ymmärrä saatana. Katsoin Youtubesta yhtä samaa tiettyä sarjaa 4 jaksoa putkeen, nyt sitten automaattinen toisto jostain syystä heittää seuraavana vaihtoehtona jotain ihan toista videota eikä seuraavaa jaksoa löydy edes siitä alta vaan pitää itse hakea. Mikä ihmeen järki tässä touhussa on. 10 jaksoa on kuitenkin vielä kattomatta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt vähän vituttais. Olis duunissa takaraja eräälle projektille huomenna, mutta puolet porukasta lähti lomalle. Eipä ollut aikaisemmin tietoa, että tässä näin käy, koska ilmeisesti päättivät vasta viime viikolla ottaa vähän vapaata. Eikä tietenkään siitä oltu informoitu oikeastaan ketään. Tässä nyt sitten ihmetellään että mistä sais tarvittavat tiedot tämän homman loppuun viemiseen. Onneksi nyt sentään ei oman tiimin porukka tällaista tee, mutta tuolla Idässä näyttäis olevan vähän eri toimintatavat. En tiiä, vois mennä vaikka vodkalle...
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Se kun valmiiksi tiukkaan budjettiin tulee turhia lisäkuluja. Muutama päivä sitten tuulilasiin lensi motarilla kivi, ihan minimaalinen jälki jäi lasin alalaitaan. Aamulla töihin lähtiessä tuo oli muuttunut kahdeksi isoksi viiruksi ja tuntuu vain kasvavan. Eikun lasin vaihtoon. Vakuutus löytyy, mutta on siinäkin muutaman sadan omavastuu.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Alkaa vituttaan Iltalehti nyt tosi paljon. Janita Lukkarinen sitä ja Janita Lukkarinen tätä, pahempi tyrkky toi ämmä kuin Tukiainen konsanaan.

Sen lisäks Iltalehden toimittajat on Suomen klikkihuoraustoimintojen top-3. Taitaa Santtu olla sijalla 1.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Alkaa vituttaan Iltalehti nyt tosi paljon. Janita Lukkarinen sitä ja Janita Lukkarinen tätä, pahempi tyrkky toi ämmä kuin Tukiainen konsanaan.

Sen lisäks Iltalehden toimittajat on Suomen klikkihuoraustoimintojen top-3. Taitaa Santtu olla sijalla 1.
Joo... tässäkin on siitä esimerkki. ”Näytä tissit!” – kannattajat mylvivät törkeästi tv-toimittajalle, hiljensi huutomyrskyn jäätävällä tavalla

"Jäätävällä tavalla"... heristi sormea ja näytti peukkua alaspäin, eikä siellä mikään tainnut edes hiljentyä. No, joka tapauksessa klikkasin jutun vain nähdäkseni että oliko tv-toimittaja kuuma ja olihan se.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei kaikki maailmassa ole hyödytöntä, paskaa tuollainen. Eikä maailma tästä mihinkään tuhoudu, joka saatanan vuosisata on elämä joidenkin tuomiopäiväjamppojen juttujen perusteella menossa päin helvettiä, mutta täällä sitä nytkin ollaan vielä. Kuorossa valittaminen on sekin kyllä silti ihan hyvä, se saa aikaan sen että asiat muuttuu parempaan. Senkun vaan siinä mukana lilluu, tekee asioita joista tykkää ja siinä sivussa yrittää olla mahdollisimman vähän mulkku. Ei tää oo niin vakavaa hei, kuus mestaruut!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eihän tämä mitään auta, mutta sanon silti: olet nuori mies vielä, silloin kuuluukin ottaa asiat raskaasti ja isolla tunteella. Meuhkaa tänne vaan asiasi, jos ei muuta paikkaa purkautua ole, kai sen pitäisi helpottaa että jonnekin saa vitutustaan huudella. Näin muistelisin omasta nuoruudestani, siitä on tosin jo aika paljon aikaa. Kyllä sinustakin tulee vielä vanha ja väsynyt tylsämielinen muumio jota ei enää mikään hetkauta, mutta ennen sitä on hyvä tuskailla ja vittuuntua ja mietiskellä asioita.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaan, nuorempana sitä kyllä näkee itse kukin maailman aika paskana paikkana. Aika kliseiseltä kuulostaa, mutta kyllä se nuorena pitää vaan antaa mennä eikä ihmeemmin miettiä sitä tulevaisuutta. Totta kai joku suunta on hyvä olla, mutta vanhemmalla iällä sitä voi sitten katsella taaksepäin ja muistella niitä nuoruuden aikoja. Sittenhän niitä jo alkaa kaipaamaan. Eli koskaan ei ole hyvä.

Itse luovutin esim. naisten suhteen kaksvitosena ja tein pyhän lupauksen, että paremmin tämä elämä yksin menee. Aika synkeitä hetkiä oli välillä, mutta eipä siinä mennyt kuin reilu viisi vuotta ja paukautin naimisiin ja muutin pois Suomesta. Tämä kaikki tuli todellakin puun takaa ja miestä vietiin.

Juu välillä elämä vituttaa ja syystäkin, mutta aina ne asiat jotenkin järjestyy vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaakin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Uutisointi on paikoin varsin vääristävää. Hyviä juttujakin kyllä uutisoidaan. Esimerkkejä:

1.10.2019 uutisoitiin: Nasa teki yllättävän havainnon maailman metsistä: Maapallo onkin vihertynyt – taustalla erityisesti kahden valtion toiminta. Satelliittikuvat osoittavat maailman metsien lisääntyneen 20 vuodessa Amazonin sademetsien pinta-alaa vastaavalla määrällä." Linkki: Nasa teki yllättävän havainnon maailman metsistä: Maapallo onkin vihertynyt – taustalla erityisesti kahden valtion toiminta

Eijariitta Korholan kirjoitus 30.9.2019. Mahtava kirjoitus, kannattaa lukea! Greta on monessa asiassa väärässä: Missä Thunberg on väärässä, missä täysin oikeassa?

Sitten on esim. tätä WWF:n propagandaa.




Linkissä oikea kuva jääkarhusta ja manipuloitu kuva. Ja tietenkin feikkikuva on se ns. mainoskuva.

En ole sitä mieltä, että ilmastoa ei pidä suojella jne. Mutta liiallisen pelottelun ja valehtelun olisi myös syytä loppua.

@Punamusta
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tossa edellisellä sivulla pähkäilivät polkupyörävarkautta. Toisen omaisuuteen kajoaminen on toki väärin ja varkaat on perseestä, mutta minua just nyt vituttaa eniten polkupyöräilijät. Saatana ne rimpuiluraudat pitäisi kriminalisoida, ainakin taajama-alueilla. Ajelkoot siellä mualla maitolaiturin ja Römppäsen kanalan väliä, mutta vittuun ne helvetinkoneet ihmisten ilmoilta.

Polkupyöräilijä ei tiedä liikennesääntöjä. Polkupyöräilijä ajaa auton vauhtia, kimpoilee ja sinkoilee. Ajaa välillä jalkakäytävillä, välillä ajoradalla, miten se kulloinkin omia intressejä parhaiten palvelee. Polkupyöräilijä ei katso sivuille, sinkuttelee vaan eikä välitä mistään ympärillään. Polkupyöräilijä olettaa, että häntä väistetään aina, koska hän on oikeassa ja oikeamielinen.

Pelastin tänään polkupyöräilijän hengen. Hillitsin itseni. En ole ihan varma, toiminko oikein.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Rovaniemen Kiekko. Hienosti kustu 3 maalin johtoasema 4-5 häviöön. Saatana. Noh jääkiekko on välillä tätä ja mennään eteenpäin vaikka kirpasee vitusti.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa se, kun ei voi työn tekoa lopettaa edes baarissa käymisen ajaksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
sdfhsdhsddfz pitäisi olla duunissa 7:45 ja tuli luettua äsken että Dallasilla ois peli tänäkin yönä. Olenko valmis kuolemaan joukkueeni puolesta, kirjaimellisesti? Siinäpä yön pähkinä. Voi olla että huomenna on ns. olot jos en nuku.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vituttaa ihmiset jotka ei käy punnitsemassa ostoksiaan kaupassa. Sitten siellä laukataan ympäriinsä kun se 87 centin vittu suolakurkku on jäänyt leimaamatta. Ymmärrän toki tämän vanhuksilta mutta en tuommoiselta noin 20-vuotiaalta hevitakatukkapetteriltä jolla oli samalla kertaa kaiken maailman vitun kukkakaalit samassa setissä.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa ihmiset jotka ei käy punnitsemassa ostoksiaan kaupassa. Sitten siellä laukataan ympäriinsä kun se 87 centin vittu suolakurkku on jäänyt leimaamatta. Ymmärrän toki tämän vanhuksilta mutta en tuommoiselta noin 20-vuotiaalta hevitakatukkapetteriltä jolla oli samalla kertaa kaiken maailman vitun kukkakaalit samassa setissä.

Joo, samaistun. Tosin lieventävänä asianhaarana, että esim Lidlissähän niitä ostoksia ei käytetä vaa'alla vaan se kassahenkilö punnitsee ne. Jos on elämänsä viettänyt Lidlissä asioiden niin se voi olla yllätyksenä, mutta ei silti saisi. Valot päälle ihmiset, punnitkaa ne saatanan herkkukurkut!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo, samaistun. Tosin lieventävänä asianhaarana, että esim Lidlissähän niitä ostoksia ei käytetä vaa'alla vaan se kassahenkilö punnitsee ne. Jos on elämänsä viettänyt Lidlissä asioiden niin se voi olla yllätyksenä, mutta ei silti saisi. Valot päälle ihmiset, punnitkaa ne saatanan herkkukurkut!

Näin on ja toivoisi että prismassakin siirryttäisiin ajantasalle. Kumminkin aika paljon porukkaa heilläkin asiakkaina.

Lidlissä ei pääse jonoja syntymään kun homma toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös