Nyt just hymyilyttää!

  • 2 029 605
  • 10 092

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mahtavaa kautta myös muille! Muistakaa nauttia niistä hetkistä - NYT, joita rakkaidenne kanssa pääsette viettämään.

Hyvä kirjoitus, erittäin. Itse olen käynyt vuosikaudet katsomassa pojan kanssa kauden avaushimamatsin, ja nyt kun se on intissä, oli jotenkin outo olo käydä ilman jäbää.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täälläkin vääntää suupieliä ylöspäin. Hankaluudet alkavat kääntymään voitoksi.

Tänään lähdetään mökille vaimon ja esikoisen kanssa. Mökillä käyty viimeksi toukokuussa juurikin tuon muksun syntymän takia. Kun muksu saatiin kotiin niin faija kuoli. Oli hemmetin kova IFK-ukko ja sieltä minäkin tämän rakkaan seuran ”löysin”. 19 kautta istuttiin kimpassa F3:ssa.. Se oli meidän yhteinen juttu. Haikee fiilis, mutta elämä jatkuu. Tänään lämpee sauna ja katselen IFKn matsia landella, joka sekin oli ukolle kovin tärkeä mesta. Näin se vaan menee. En gång.. Kyllä te tiedätte. Nyt ekaa kertaa tähän elämäntapaan (IFK) kohdallani tuntuu kiteytyvän tämä isältä - pojalle. Eiköhän sitä pari kyyneltä tule valutettua, mutta se taitaa tähän prosessiin kuulua.

Mahtavaa kautta myös muille! Muistakaa nauttia niistä hetkistä - NYT, joita rakkaidenne kanssa pääsette viettämään.

Kiitokset hienosta/tunteellisesta viestistä ja noiden fiilisten jakamisesta.

Pääsette kasvaneen jälkikasvun kans muuten samoille F3 paikoille Nordikselle vielä hyvin kauan aikaa. Garden taitaa kiepsahtaa jopa seuraavaan sukupolveen (perjantai-kevennys) :)
Hyvää kiekkokautta!
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tälläisinä iltoina on mahtavaa olla Rödan kannattaja. Voitokkaan lätkämatsin jälkeen siirtyminen fudiksen puolelle ja tärkeä voitto sielläkin.

Ihan helvetin bulia. Hymyilyttää. Nyt bastuun.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hymyilyttää aina kun katsoo SaiPan matsien maalikoosteita. Ei ole ensimmäinen kerta kun Ramu vetelee kiekottomana selkä suorana eikä edes yritä lähteä katkaisemaan vastustajan hyökkäystä, ''kun ei välttämättä kerkeä kuitenkaan'', ja Zabo levittelee maalin jälkeen käsiä ja huutelee tuomareille, ja näiden kahden pitäisi olla joukkueensa johtavat pelaajat. Hyvät haut SaiPalle ei siinä mitään, mutta pointtina se ettei hirveästi haittaa vaikkei kumpikaan pelaa meillä. Zabon jonain kautena ottaisin. Ramua en välttämättä, mun ideaali joukkueessa ei ole yhtään selän suoristelijaa. Ihan sama vaikka tekisi 10-15 pistettä enemmän kuin duunari sentterit.

E: Pakko kaivaa hymyä jostain muualta, kun omassa joukkueessa pukkaa klassisia syksyn loukkaantumisia. Aika reilusti saa joukkue venyä, jotta tähän ketjuun olisi lauantai-iltana asiaa.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raivon kyyneleet on kuivattu ja yltiöpositiivisuus nostaa päätään taas käytyään kuopimassa maapallon ytimessä lisää hiiliä helvetin lieskoihin. Eka erä, Ahosen ulosajo, Anton Lundell, lopun nousu, jatkoajan harmillinen jäähy.
Kaksi pistettä!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Raivon kyyneleet on kuivattu ja yltiöpositiivisuus nostaa päätään taas käytyään kuopimassa maapallon ytimessä lisää hiiliä helvetin lieskoihin. Eka erä, Ahosen ulosajo, Anton Lundell, lopun nousu, jatkoajan harmillinen jäähy.
Kaksi pistettä!

Mahtava nousu, mutta missä se toinen piste? Ei löy'y vaik kui tongi :o
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikkijoukkue
Stadin kingi
Katsoin peliä (vastoin lakia!) kännykästä rattia vasten ajellessani hallilta himaan ja hieno oli fiilis kun Lundell ja Turunen laittoivat pelin lopussa jatkoajalle loistavilla kudeilla ja IM! Tässä kohtaa pinna siitä pelistä tuntuu vieläkin hyvältä. Huomenna Tappara nöyrtyy ensimmäisen kerran tällä kaudella, varma tästä! Koko illan tulee hei!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Vajaa kaksi vuorokautta seuraavaan matsiin enää. Nopeasti meni neljä päivää perkele.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja enää vajaa vuorokausi seuraavaan matsiin. Mielenkiintoinen asetelma IFK-fanina, kun voittojen merkitys on aika suuri jotta ei tiputa kärjen tahdista, ja jotenkin haiskahtaa että putkien avautuessa sieltä tulee kunnon vedenpaisumus, johon omat ei huku. Pelillisesti kaikki eväät dominoida näitä Pelicanseja ja KooKoita. Tulos ohjaa tekemistä, joten olisi tärkeää napata näistä kaksi voittoa.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja enää vajaa vuorokausi seuraavaan matsiin. Mielenkiintoinen asetelma IFK-fanina, kun voittojen merkitys on aika suuri jotta ei tiputa kärjen tahdista, ja jotenkin haiskahtaa että putkien avautuessa sieltä tulee kunnon vedenpaisumus, johon omat ei huku. Pelillisesti kaikki eväät dominoida näitä Pelicanseja ja KooKoita. Tulos ohjaa tekemistä, joten olisi tärkeää napata näistä kaksi voittoa.
Itse pääsen tänään ensimmäistä kertaa paikan päälle tällä kaudella ja sekös hymyilyttää. Tosin, näinköhän hymyilyttää iltasella yhdeksän aikaan. Parissa viime ottelussa vierasjoukkue on tehnyt Pelsujen puolustuksesta ja Karhusesta reikäjuustoa, joten tietäähän sen, minkälainen iltapuhde tänään on HIFKlla luvassa. Tuttu kaava voisi olla, että 15 ekaa minuuttia HIFK hallitsee suvereenisti, mutta Karhunen seisoo päällään ja sitten erän loppuun "pellailija" iskee jostain puolittaisesta läpiajosta 0-1 Pelsuille. Toisen erän alkuun sitten HIFKlle jäähy väärästä vaihdosta ja tauluun 0-2, syöttäjänä JMA. Viimeisen 35 minuutin aikana HIFK sitten ampuu 30 kertaa kohti vastustajan maalia, mutta kuparinen menee rikki vasta jossain 53 minuutin kohdalla. Siitä sitten tuskainen ähellys ja puhkuminen loppumatsin ajan, kunnes puoli minuuttia ennen loppua JMA lopettaa HIFKn pyristelyn ja iskee tyhjiin 1-3 loppulukemat.

Pelin jälkeen tilastot näyttää Tuohimaalle 16 ja Karhuselle 47 torjuntaa, kiekonhallintaprosentti HIFKlle 68-32 ja Jatkoajassa analyysin tulos on, että HIFK ei ollut lähelläkään voittoa ja että Nieminen pyyhki taktisesti jäätä Pikkaraisella.

Tätäkö se mun uneni tiesi?
 
Viimeksi muokattu:

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja näin. Vaikka ennustus osui osimoilleen varsin nappiin, niin edelleen hymyilyttää, koska tilanne alkaa olla jo sen verran koominen, ettei jaksa oikein edes vituttaa ja toisekseen, muksut oli jo unten mailla kun kotiuduin hallilta ja kaadoin itselleni jääkylmän tuopillisen Stadin Panimon IPAa.

Lisäksi vedonlyöntikassa pulskistui muutamalla satasella.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Ja näin. Vaikka ennustus osui osimoilleen varsin nappiin, niin edelleen hymyilyttää, koska tilanne alkaa olla jo sen verran koominen, ettei jaksa oikein edes vituttaa ja toisekseen, muksut oli jo unten mailla kun kotiuduin hallilta ja kaadoin itselleni jääkylmän tuopillisen Stadin Panimon IPAa.

Lisäksi vedonlyöntikassa pulskistui muutamalla satasella.

Vaikka oon sun henkilökohtaisen onnistumisen puolesta iloinen, niin en ole silti ikinä tajunnut tuota fanin asennetta että lyödään rahaa omaa jengiä vastaan..
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Vaikka oon sun henkilökohtaisen onnistumisen puolesta iloinen, niin en ole silti ikinä tajunnut tuota fanin asennetta että lyödään rahaa omaa jengiä vastaan..
Tappio ei vihlaise niin pahasti. Mökkiolosuhteissa kurkkasin s221 ja suusta pääsi ruma sana. Höntsää, näin txt-tv:stä nähtynä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tappio ei vihlaise niin pahasti. Mökkiolosuhteissa kurkkasin s221 ja suusta pääsi ruma sana. Höntsää, näin txt-tv:stä nähtynä.

Joo ton logiikan ymmärrän, mutta mä oon ainakin niin taikauskonen että potisin syyllisyyttä noin voitetuista rahoista.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka oon sun henkilökohtaisen onnistumisen puolesta iloinen, niin en ole silti ikinä tajunnut tuota fanin asennetta että lyödään rahaa omaa jengiä vastaan..
Kyllä mä lyön myös rahaa IFKn puolesta, kun on hyvä sauma. Tänään vaan oli melko herkullinen sauma lyödä rahaa Pelsuille ja jo aiemmin totesin jossain, että ekat n. 20 kierrosta liigasta on hyvä sauma tehdä rahaa lyömällä HIFKta vastaan. Sen jälkeen alkaa voittoja tulla tasaisemmin ja edelleen uskon vakaasti, että HIFK menee runkosarjassa top neloseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös