Ihmettelyketju

  • 6 327 835
  • 38 716

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähes kaikki exät rupee lesboiksi. Onks teillä sama? No ehkä niissä naisissa joku viehättää. Ei hitto pitäiskö mun ruveta homoksi. Pitkään oon jo miettinyt.

Ei ole. Sähän käytät naisten pikkareita, niin kai noi sun exät on niistä saaneet tarttumapintaa tulevaan lesboiluunsa. Homoksi ei ruveta, siihen kasvetaan. Jatka miettimistä.
 
K

Kiekkokatsoja

Huis hiiteen terveys. Tilasin pizzaa, ja ostin kaljaa.
Ihmetyttää kun yks mies oli kylillä päällään vain t paita ja lyhyet shortsit. Lämpöä +3 ja räntää välillä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Missä vaiheessa PV luopui kiintiöidyistä matkalitteroista? Nyt ruuhkajunat ovat usein tupaten täynnä varusmiehiä, kun vm-kortilla saa matkustaa ilmeisesti rajoituksetta eikä silloin tarvitse varata edes paikkaa ennakkoon. Loppuunmyyty juna voi siis olla tällöin esim. kahteen kertaan "loppuunmyyty".
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onkohan joku jo vetänyt herneet nenään tästä kampanjasta? Näin eilen kaupassa käydessäni mainosjulisteen jossa ketut parittelee (kuva liitteenä). Kauramaitojuomaa siinä mainostettiin lauseella "Kauralla tuleville sukupolville" (tms. en ihan muista).
 

Liitteet

  • 9043f168-daab-5e03-a5f1-c08460399fbe.jpeg
    9043f168-daab-5e03-a5f1-c08460399fbe.jpeg
    140,3 KB · kertaa luettu: 256
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onkohan joku jo vetänyt herneet nenään tästä kampanjasta? Näin eilen kaupassa käydessäni mainosjulisteen jossa ketut parittelee (kuva liitteenä). Kauramaitojuomaa siinä mainostettiin lauseella "Kauralla tuleville sukupolville" (tms. en ihan muista).
Ensin pitäisi tietää, kenelle ja miksi tuossa kettuillaan. Tai ehkei sittenkään; huumoriarvo on parempi nimenomaan, kun mitään syy-yhteyttä ei varsinaisesti hahmota. PS. Olen vegaani.
 
K

Kiekkokatsoja

Onkohan joku jo vetänyt herneet nenään tästä kampanjasta? Näin eilen kaupassa käydessäni mainosjulisteen jossa ketut parittelee (kuva liitteenä). Kauramaitojuomaa siinä mainostettiin lauseella "Kauralla tuleville sukupolville" (tms. en ihan muista).
On kuulemma, sillä radiossa oli eilen juttua tuosta mainoksesta, ja sen aiheuttamasta mielipahasta.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ihmetyttää kun yks mies oli kylillä päällään vain t paita ja lyhyet shortsit. Lämpöä +3 ja räntää välillä.
Pari päivää sitten näin kaupungilla miehen t-paidassa, shortseissa ja paljain jaloin, lämpöä ei paljoa enempää ollut.

Missä vaiheessa PV luopui kiintiöidyistä matkalitteroista?

Onko ne joskus ollut kiintiöityjä? Ainakin 90-luvun lopussa Niinisalosta saaduilla litteroilla sai matkustaa ihan millä junalla/bussilla vain.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onko ne joskus ollut kiintiöityjä? Ainakin 90-luvun lopussa Niinisalosta saaduilla litteroilla sai matkustaa ihan millä junalla/bussilla vain.
Tarkoitan, että niitä piti käydä erikseen varaamassa ja hakemassa toimisto-au:n ja kirjurin toimistosta. Seurustelin armeija-aikana helsinkiläisen neitokaisen kanssa, ja onneksi Parolassa kyllä myönnettiin liput kaikille viikonloppureissuille.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihmettelen sitä, että hyvin toimivia nettisivuja pitää uudistaa. Usein tässä on taustalla se, että halutaan tehdä paremmin mobiililaitteilla toimiva versio. Valitettavasti tuntuu siltä, että se tarkoittaa informaation piilottamista isojen valikkopainikkeiden alle, tai jonkun tärkeän toiminnon poistamista kokonaan. Näitä uudistuksia tehtäessä on unohdettu täysin, että ne vanhat sivut ovat usein toimineet hyvin myös mobiililaitteilla - tänä päivänä kun kännyköissä on sen verran isot näytöt.

Aikoinaan vitutti suunnattomasti, kun www.fineli.fi luopui äärettömän toimivasta ruokakori-palvelustaan. Se oli loistava palvelu, jos halusi arvioida syömisiään. Tilalle tuli joku ruokapäiväkirja, mutta se oli hidas käyttää, eikä siellä ollut läheskään niin kattavaa informaatiota.

Nyt sijoituspalvelu Nordnet on tehnyt helvetin toimiville sivuilleen uudistuksen, joka on ihan perseestä. Aiemmin kaikki tarvittava tieto näkyi hyvin yhdessä näkymässä. Nyt joutuu erikseen klikkailemaan eri valikoita, että näkee haluamansa asiat. Hidasta ja vaivalloista.

Vanha sanonta: Jos se ei ole rikki, älä korjaa...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Oliko päihteidenkäyttäjän näköinen? Tai mitä sillä on välii..
Toi ihminen vaikutti perus mieheltä.
Ihan selvinpäin näytti olevan ja ihan perus mies. Ei kuulemma vaan ole vielä niin kylmä, että pitäisi laittaa kengät jalkaan sanoi jollekkin ihmettelijälle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensin pitäisi tietää, kenelle ja miksi tuossa kettuillaan.
Ajatus on että käyttämällä kasvisperäisiä tuotteita jää luontoa myös tuleville sukupolville... Eli lähinnä kettuillaan eläinperäisiä tuotteita käyttäville. Tuossa alla on linkki juttuun parittelevia eläimiä sisältävästä mainoskampanjasta Markkinointi&Mainonta- julkaisusta.


radiossa oli eilen juttua tuosta mainoksesta, ja sen aiheuttamasta mielipahasta.
Eikö kukaan ajattele lapsia... Olen varma että joku isä tai äiti on noista parittevista eläimistä mielensä pahoittanut... Mitä mä sanon kun lapsi näkee tuon??!??
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lähes kaikki exät rupee lesboiksi. Onks teillä sama? No ehkä niissä naisissa joku viehättää. Ei hitto pitäiskö mun ruveta homoksi. Pitkään oon jo miettinyt.
Minä jos olisin nainen niin varmasti olisin lesbo. Kyllä nyt naisvartalo kaikkine ihanine salaisuuksineen on huomattavasti kiihottavampi kun joku hikinen karvainen äijä. En minä haluaisi itseni kaltaista ukkoa ähkimään päälleni edes naisena.

Lueskelin tuota Setämies-ketjua. Ajattelin sitten, että olisi aika synkkää olla stand up -koomikko nykyaikana. Ainoa ihmistyyppi, jota saa enää kritisoida tai jolle saa nauraa, on keski-ikäinen, ylipainoinen, lihaa syövä, alkoholia juova, polttomoottoriautolla ajava, ruma ja heteroseksuaalinen mies. Eli minä. Revi siitä sitten huumoria kun muita et saa pilkata kuin itseäsi.
 
K

Kiekkokatsoja

Eikö kukaan ajattele lapsia... Olen varma että joku isä tai äiti on noista parittevista eläimistä mielensä pahoittanut... Mitä mä sanon kun lapsi näkee tuon??!??
Nii in. En kyllä laittais tollasia. Mut kun jotkut haluaa huomiota keinolla millä hyvänsä, niin se on nykyaikaa..
------------------------------------------------------------------------
Mua ihmetyttää, kun ei maistunut kalja..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei ole.
Mut voisi pohtia, että onkohan ne ihmissuhteet helpompia, jos on homopari..?
Tätä olen joskus miettinyt. Himassa oltaisiin vaan minä ja Raimo. Kuunneltaisiin AC/DC:tä, katsottaisiin futista ja lätkää. Syötäisiin lihaa ja makkaraa, juotaisiin kaljaa. Ei tarvitsisi länkyttää sisustamisesta eikä vihanneksista eikä kissanpennuista eikä Desperate Housewivesista.

Mulla on ystävä, jonka kanssa oltaisiin täydellinen pariskunta, noin henkisesti. 30 vuotta ollaan tunnettu, eikä koskaan olla riidelty. Joskus on naureskeltu, että harmi kun ollaan heteroita.
 
K

Kiekkokatsoja

Tätä olen joskus miettinyt. Himassa oltaisiin vaan minä ja Raimo. Kuunneltaisiin AC/DC:tä, katsottaisiin futista ja lätkää. Syötäisiin lihaa ja makkaraa, juotaisiin kaljaa. Ei tarvitsisi länkyttää sisustamisesta eikä vihanneksista eikä kissanpennuista eikä Desperate Housewivesista.

Mulla on ystävä, jonka kanssa oltaisiin täydellinen pariskunta, noin henkisesti. 30 vuotta ollaan tunnettu, eikä koskaan olla riidelty. Joskus on naureskeltu, että harmi kun ollaan heteroita.
No niin.. hyviä syitä alkaa homppeliksi. Löytynee lisääkin. Ainoa vika, että mua ainakaan ei se kiinnosta yhtään. Mut voihan asioita toki pohtia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No niin.. hyviä syitä alkaa homppeliksi. Löytynee lisääkin. Ainoa vika, että mua ainakaan ei se kiinnosta yhtään. Mut voihan asioita toki pohtia.
No ei nyt noin kiihkeästi tarvitse, kiistää. Uskon minä vähemmälläkin. Kyllä me kaikki uskotaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuohon äskeiseen palatakseni, ihmettelen sitä kuinka vielä nykyaikana jonkun seksuaalinen suuntautuminen on niin tärkeä asia, että siihen tartutaan. Että sen kautta muka määrittyy se, minkälainen ihminen on. Kuitenkin seksuaalisuus on aika pieni osa ihmisestä. En minä ainakaan ensin sano, että olen hetero, jos joku kysyy että kukas sinä olet. Ei minun jokapäiväisestä toiminnastani seksiin liity kuin murto-osa, miksi minun pitäisi ajatella olevani ensisijaisesti seksuaalinen olento? Olen lukeva olento, musiikista nauttiva olento, syövä, juova, perheestään huolehtiva ja työnsä hoitava olento. Se seksi on aika vitun pieni osa elämää. Ainakin sitten, kun täytät 46.

Lisäksi. Minulla on ihan lähisuvussa muutama minulle rakas ihminen, jotka pitävät enemmän omasta sukupuolestaan kuin vastakkaisesta. Minulle se ei ole ongelma, eikä heillekään. En vaan oikein viitsi enää heittää sitä väsyneintä homoläppää. No täällä netissä voi joskus murjaista, koska tiedän että läheiseni eivät olisi moksiskaan. He ovat minulle ihmisiä, eivät homoja tai lesboja. Minä olen heille ihminen, en hetero.

Vittu miten nykyisinkin tämä on joskus niin vaikeaa. Eikä homoksi ruveta yhtään sen enempää kuin vasenkätiseksi tai ruskeasilmäiseksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ainoa ihmistyyppi, jota saa enää kritisoida tai jolle saa nauraa, on keski-ikäinen, ylipainoinen, lihaa syövä, alkoholia juova, polttomoottoriautolla ajava, ruma ja heteroseksuaalinen mies.
Ei läskeille saa enää nauraa. Eikun siis painorajoittuneille. Fat shaming on tosiasia ja läskejä ei saa haukkua! Tai siis ylipainoisrajoitteisia.

Edit. Lisättäköön, että myös thin shaming on eksynyt joidenkin piirien sanastoon.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei läskeille saa enää nauraa. Eikun siis painorajoittuneille. Fat shaming on tosiasia ja läskejä ei saa haukkua! Tai siis ylipainoisrajoitteisia.
Paitti jos se sattuu oleen POTUS.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös