Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 676 728
  • 33 829

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että on tämä Jatkoaika aika tylsä palsta nykyisin. Osa persoonallisuuksista on heivattu helevettiin ja osa on ilmeisesti tämän seurauksena tai muuten siirtänyt kärkevän kynänsä ja veitsenterävän ajattelunsa toisaalle. Oi niitä aikoja, kun sai lukea AWen hehkutuksia Van Halenista ja schollin pyöräilytrikoovertailuja. Jotenkin nämä nykyiset kirjoittajat ovat persoonattomia, laimeita. Sisäsiistejä. Paitsi nyt pettter, mutta hänhän on jo ylennyt parodiahahmoksi omasta itsestään. Muutoin on aika löysää tämä kirjoittelu täällä. Eikö kukaan uskalla enää revitellä, vai eikö osaa?
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Avautui, että on tämä Jatkoaika aika tylsä palsta nykyisin. Osa persoonallisuuksista on heivattu helevettiin ja osa on ilmeisesti tämän seurauksena tai muuten siirtänyt kärkevän kynänsä ja veitsenterävän ajattelunsa toisaalle. Oi niitä aikoja, kun sai lukea AWen hehkutuksia Van Halenista ja schollin pyöräilytrikoovertailuja. Jotenkin nämä nykyiset kirjoittajat ovat persoonattomia, laimeita. Sisäsiistejä. Paitsi nyt pettter, mutta hänhän on jo ylennyt parodiahahmoksi omasta itsestään. Muutoin on aika löysää tämä kirjoittelu täällä. Eikö kukaan uskalla enää revitellä, vai eikö osaa?
Kaikki on jo vanhuksia ja siten luonnollisesti tylsiä, ja nuoret eivät enää keskustelupalstoille kirjoittele. Kyllä joitain poikkeuksia on, minä itse myös, mutta minä olenkin tylsä nuori.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus oli oikeasti aika, jolloin ei tarvinnut katsoa vasemmasta reunasta että kuka oli viestin kirjoittanut. Sen tunnisti jo tyylistä, useimmat ainakin. Onhan nytkin muutamia, ainakin se päätalo joka kirjoittaa kymmenen hyllymetriä siitä kun meinasi melkein opiskella mutta sai peräpukamilla kiinni, mutta harvassa nämä persoonat on. Muutenkin uusine ilmeineen koko palsta on jotenkin liian virtaviivainen. Rosot on hiottu, se vanha kotikutoisuus on poistunut. Ehkä mainostajat vaatii sitä. Minäkin olen oikeasti trolli, sivuääni joka pitää olla että sen voi vaientaa ja sanoa sitten, että meillä täällä on aurinkoista kuin Leni Riefenstahlin leffassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
meillä täällä on aurinkoista kuin Leni Riefenstahlin leffassa.
Ha! Mietinkin juur jotta minkä klassikon ottasi katsantoon. Tästä muistuikin mieleeni Triumph des Willens. Mahtavaa!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Avautui, ettei kello ole vielä kymmentäkään. Vasta noin varttia vaille. Tässähän on koko ilta vielä edessä. Jotenkin ajattelin kellon olevan jo lähemmäs ykstoista.
Kerkiät vielä hyvin katsomaan edellä mainitsemani klassikon!
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyselin jo aiemmin, mutta nyt hesari, ehkä minun kysymyksen innoittamana, on tehnyt jutun @FASlapsi :sta. Harmi, että näkyy vain tilaajille, mutta juttu kertoo pienipäisenä ja pieniaivoisena syntyneestä FAS lapsesta. "FAS eli fetaalialkoholioireyhtymä tarkoittaa, että äidin raskaudenaikainen alkoholinkäyttö on vaurioittanut lapsen kehitystä monin tavoin. " Äidin juominen jätti jäljet
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alexander Semin ei olekaan lopettanut uraansa. Muistin hänen menneen yliopistoon ja lopettaneen samalla uransa, mutta KHL:ssä tyyppi painaa menemään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mobiili-Spotifyn perusnäkymässä pystyt siirtymään seuraavaan biisiin listalla myös koskettamalla nykyisen biisin nimeä ja pyyhkäisemällä sitä vasemmalle. Kas kun en ollut ennen tuota äkännyt.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Olen kannattanut TPS:ää niin kauan kuin muistan.

Lähes kaikki ottelut olen seurannut aika tarkasti joko TV:n, radion tai tulospalvelun kautta.

Muistan kun 2006-2010 suunnilleen seurasin jokaisen ottelun Auran Aalloilta ja seurasin samalla herkeämättä liigan tulospalvelua.
Hehkutin koulussa Tepsiä ja pihapeleissä kuvitelin olevani aina jokin Tepsin pelaaja.

Tänään havahduin ja tajusin seuraavan asian.
En ole koskaan käynyt katsomassa paikan päällä Tepsin peliä. En koskaan

Suurin syy on varmaan se, että olen aina asunut äärimmäisen kaukana Turusta, enkä lähellä mitään muutakaan liigapaikkakuntaa. Toki jossain muissa peleissä olen käynyt mutta en koskaan niin ole päässyt, että TPS olisi ollut käymässä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hieman eri tietä talsin tossa ja taisi olla joku pyörätie. Siis miksi niin moni jamppa veteli jossain trikoissa? Naamiaisiinko ne on menossa vai johonkin transubileisiin. Miks ei normivaatteet kelpaa tai edes jotkut verkkarit.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Meikälle avautui, että peukutusmestari @Lert kannustaa Tepsiä. Jostain syystä kuvittelin hepun seisovan IFK:n puolella. Saattoi johtua myös noista "punaisista paholaisista", joka lukee hänellä suosikkijoukkueen kohdalla. No siitäpä juuri, siitähän se johtui.
Joo. Lisäksi hän on pesunkestävä Kepulainen. Molempi pahempi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Olen kannattanut TPS:ää niin kauan kuin muistan.

Lähes kaikki ottelut olen seurannut aika tarkasti joko TV:n, radion tai tulospalvelun kautta.

Muistan kun 2006-2010 suunnilleen seurasin jokaisen ottelun Auran Aalloilta ja seurasin samalla herkeämättä liigan tulospalvelua.
Hehkutin koulussa Tepsiä ja pihapeleissä kuvitelin olevani aina jokin Tepsin pelaaja.

Tänään havahduin ja tajusin seuraavan asian.
En ole koskaan käynyt katsomassa paikan päällä Tepsin peliä. En koskaan

Suurin syy on varmaan se, että olen aina asunut äärimmäisen kaukana Turusta, enkä lähellä mitään muutakaan liigapaikkakuntaa. Toki jossain muissa peleissä olen käynyt mutta en koskaan niin ole päässyt, että TPS olisi ollut käymässä.
Meikälle avautui, että peukutusmestari @Lert kannustaa Tepsiä. Jostain syystä kuvittelin hepun seisovan IFK:n puolella. Saattoi johtua myös noista "punaisista paholaisista", joka lukee hänellä suosikkijoukkueen kohdalla. No siitäpä juuri, siitähän se johtui.
Joo. Lisäksi hän on pesunkestävä Kepulainen. Molempi pahempi.

Etkös sä @Lert lopettanut TPSn kannattamisen kun kehtasivat osallistua Pride-marssiin? Näin ainakin silloin kerroit.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon vähän miettinyt että ostaisin talvikengät, ekaa kertaa ikinä. Joo joskus lapsena on pitänyt, mutta eihän sitä aikuisena muista. Mut mitään sellaisia nilkkureita en hommaa, missä nousee se varsi.

Joskus viikko sitten kyllä ostin tennarit ja toisetkin ehkä vielä ostan ennen talvea.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aina lukenut ihanan Inka Heneliuksen sukunimen Heleniuksena. Tänään vasta tajusin, että se on HeNelius eikä HeLenius.
Et ole ainoa, joka on tuon väärin lukenut.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Spotifysta löytyy nykysin tämmönen ja sit joku 'Tehokuuntelussa'-niminen listakin
 

Liitteet

  • Screenshot_20190926_151250_com.spotify.music.jpg
    Screenshot_20190926_151250_com.spotify.music.jpg
    364,7 KB · kertaa luettu: 303

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Spotifysta löytyy nykysin tämmönen ja sit joku 'Tehokuuntelussa'-niminen listakin
Mulla on molemmissa suunnilleen samanlaiset kappaleet. Vähän huvittavaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tommi Läntinenhän on oikestaan kovimpia julkkistyrkyistä. Katselin työnlomassa nuo selviytyjät jaksot, mitä ruutu tilini antoi myöten. No eihän se varsinaisesti itke, mutta tippailee äitinsä saattohoidosta. Ei saanut ainaskaan mun sympatioita. Paikkansa olis kaiketi ollut olla saattohoitamassa äitiään sen sijaan että seikkailee julkisuuttansa nostattamassa. Siis sikäli kun asia kerran Tommilla tunnetta nosti pintaan, niin ihan väärässä paikassa oli ja nosti asian julkiseksi. Eikä siinä vaan jokainen tavallaan, mutta kertaalleen "kellottaneena" rupes vituttaan ininänsä ja avautui tuokin kuinka voi monella tavalla koittaa pinnalle takasin. Upposi ja selviytynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös