SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 441 824
  • 9 802

Machulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä yllättääkö tämä ketään, mutta ylihuomiseen satamatapahtumaan liittyen... "Tämän vuoden tapahtumassa ei ole odotettavissa uusia pelaajajulkistuksia." Tämä oli suora lainaus SaiPan FB sivuilta.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Ihan hyvä vaan että ilmoitetaan. En edes muista monta vuotta siitä on mutta kun odotettiin jotain Taylor Hallia ja saatiin joku Valtteri Virkkusen jatkosoppari niin sen jälkeen on pitänyt SaiPan yrittää kontrolloida hypejunaa satama-tapahtuman osalta.
 

HNaski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
SaiPa vastasi tänään Instagramissa vahvistusuteluihin: ''Tässä vaiheessa ei ole aktiivista hakua päällä. Tarkkailemme kuitenkin tilannetta. Joukkue on lopullisesti valmis vasta kevään siirtorajalla.''

Eli ei mitään uutta auringon alla, mutta en ilman loukkeja odottelisi enää uusia pelaajia ainakaan ennen verorajaa.
 
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Sopisiko Jonne Virtanen Saipaan ? Juuri vapautunut kaikista TPS:n velvollisuuksista. Saataisiin vähän lisää jämäkkyyttä Saipan liigaporukkaan ja olisi hyvä huseeraamaan vastustajien maalin edessä ;) Saipan omia junnuja...
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Sopisiko Jonne Virtanen Saipaan ? Juuri vapautunut kaikista TPS:n velvollisuuksista. Saataisiin vähän lisää jämäkkyyttä Saipan liigaporukkaan ja olisi hyvä huseeraamaan vastustajien maalin edessä ;) Saipan omia junnuja...
Jotain kutinaa saattaa olla miksi Virtanen on ylipäätänsä vapautettu TPS:stä enkä tahtoisi nähdä sen tyyppistä pelaajaa SaiPassa
 

Barney

Jäsen
Sopisiko Jonne Virtanen Saipaan ? Juuri vapautunut kaikista TPS:n velvollisuuksista. Saataisiin vähän lisää jämäkkyyttä Saipan liigaporukkaan ja olisi hyvä huseeraamaan vastustajien maalin edessä ;) Saipan omia junnuja...
Eihän meillä ole vielä kuin vasta kolme nelossentteriä. Kai sen neljännenkin voi siis hankkia.
 

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat: Jukurit
Noniin, lohisoppamiehet voisivat kertoa, onko rintamalla tapahtunut mitään uutta? Kummasti Lofquist sai kenkää ja Koskiranta ei ole mahtunut kahteen ensimmäiseen KHL-matsiin. Noh, palkka juoksee. En tiedä, miten Lofquistin palkan kanssa menetellään, kai Sibirillä joku maksuvelvoite purusta syntyi?
 

Saipamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Noniin, lohisoppamiehet voisivat kertoa, onko rintamalla tapahtunut mitään uutta? Kummasti Lofquist sai kenkää ja Koskiranta ei ole mahtunut kahteen ensimmäiseen KHL-matsiin. Noh, palkka juoksee. En tiedä, miten Lofquistin palkan kanssa menetellään, kai Sibirillä joku maksuvelvoite purusta syntyi?
Koskiranta voisi tulla vaikka vuokralle, jos ei kerran mahdu pelaamaan. Tuskin haluaa itsekkään kauaa istua poppareilla terveenä.
 

Lemminkäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lofquist on tällä hetkellä hinnoitellut itsensä johonkin muuhun liigaan sopivaksi. Saa nähdä saako sopimuksen johonkin maksukykyisempään liigaan ja onko sopimus mallia pitkä vai pätkä.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Alekseyevin sopparin purkamisen myötä yksi hyökkääjärekry ois varsin perusteltua, koska eihän toi meidän rosteri kestä 2-3 samanaikaista loukkia. Pakkipuolelle myös sitä tekijämiestä tarvitaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Alekseyevin sopparin purkamisen myötä yksi hyökkääjärekry ois varsin perusteltua, koska eihän toi meidän rosteri kestä 2-3 samanaikaista loukkia. Pakkipuolelle myös sitä tekijämiestä tarvitaan.
No cmaan, mikä todennäkösyys, että tosta hyökkääjäkalustosta ois kaks äijää samaan aikaan loukkaantuneena? Ei kai niin voi tapahtua, teräsmiehiä nippu täys.

Petrus Palmu on tulossa Suomeen ja jos ei TPSiin ole menossa, niin tuohan voisi olla aika hyvä haku SaiPalta.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No cmaan, mikä todennäkösyys, että tosta hyökkääjäkalustosta ois kaks äijää samaan aikaan loukkaantuneena? Ei kai niin voi tapahtua, teräsmiehiä nippu täys.

Petrus Palmu on tulossa Suomeen ja jos ei TPSiin ole menossa, niin tuohan voisi olla aika hyvä haku SaiPalta.
Hei Sörsseli. Onko sinulla sympatiaa SaiPaa kohtaan vai mikä pitää sinut SaiPan palstalla Ässät-fanina? Itse en käy muiden palstoilla, tai olen ehkä muutaman kerran käynyt. Mutta en ole ottanut tavaksi. Toki olemmehan me köyhät karjalaiset tunnetusti vieraanvaraisia.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei Sörsseli. Onko sinulla sympatiaa SaiPaa kohtaan vai mikä pitää sinut SaiPan palstalla Ässät-fanina? Itse en käy muiden palstoilla, tai olen ehkä muutaman kerran käynyt. Mutta en ole ottanut tavaksi. Toki olemmehan me köyhät karjalaiset tunnetusti vieraanvaraisia.
Kuten aiemminkin olen sanonut, jääkiekko kiinnostaa... Ei tätä kauhean montaa kertaa jaksaisi selitellä kun ihan merkityksetönhän tämä syy on.

Täytyy kyllä todeta, että mielikuva, jonka olen saanut lappeenrantalaisista on varsin erilainen kuin se mielikuva, jonka Jatkoajan SaiPa faneista saa. Ainakin pari entistä SaiPan Liigakiekkoilijaa, joihin olen saanut tutustua ovat paljon lupsakampia, humoristisempia, eikä ollenkaan vieraskammoisia.

Ei minkään muun joukkueen osiossa tule näin kylmää vastaanottoa kuin täällä. Yleensä kaikki keskustelu toivotetaan tervetulleeksi.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei minkään muun joukkueen osiossa tule näin kylmää vastaanottoa kuin täällä. Yleensä kaikki keskustelu toivotetaan tervetulleeksi.
Voitkin sitten lopettaa provoilun ja flametuksen tähän T: Modet
Onko muuallakin keskustelusi johtanut tälläisiin huomautuksiin sitten?

Ei minua ainakaan kiinnosta, kuka kirjoittaa tänne, mutta en kyllä todellakaan kaikkea keskustelua toivota tervetulleeksi oli sitten SaiPan fani tai ei. Toki eipä minun mielipiteellä sinäänsä ole väliä.

Koskiranta voisi tulla vaikka vuokralle, jos ei kerran mahdu pelaamaan. Tuskin haluaa itsekkään kauaa istua poppareilla terveenä.
Aina kun tästä puhutaan, niin pitää muistaa, että Koskiranta joutuisi maksamaan palkastaan riippuen satoja tuhansia siitä ilosta, että pelaisi SaiPassa. Suomen verotus sattuu olemaan lievästi naapurimaata kireämpää, joten uskon Koskirannan siellä viettävän tarpeeksi aikaa verojen kannalta.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Kuten aiemminkin olen sanonut, jääkiekko kiinnostaa... Ei tätä kauhean montaa kertaa jaksaisi selitellä kun ihan merkityksetönhän tämä syy on.

Täytyy kyllä todeta, että mielikuva, jonka olen saanut lappeenrantalaisista on varsin erilainen kuin se mielikuva, jonka Jatkoajan SaiPa faneista saa. Ainakin pari entistä SaiPan Liigakiekkoilijaa, joihin olen saanut tutustua ovat paljon lupsakampia, humoristisempia, eikä ollenkaan vieraskammoisia.

Ei minkään muun joukkueen osiossa tule näin kylmää vastaanottoa kuin täällä. Yleensä kaikki keskustelu toivotetaan tervetulleeksi.

Sinun tyylisi pistää silmään. Useimmiten toisen joukkueen osioon kirjoittaessa tehdään selväksi oma ulkopuolinen näkökulma, tai sitten kommentoidaan jotain yksittäistä omasta suosikkijoukkueesta tuttua pelaajaa, tai muuta sellaista. Tyylisi saapua kommentoimaan SaiPan asioita pakotetun oloisesti ikään kuin SaiPan kannattajan näkökulmasta on outo, ja trollitutka piippaa välittömästi. Johtopäätös: olet joko väsynyt trolli tai liian tyhmä ymmärtämään kirjoittamattomia sääntöjä.

Minulla ei ole uutta kerrottavaa huhurintamalta. En ole edes saanut lohikeittoa pitkiin aikoihin, mutta tänään söin kirjolohipihvejä. Namskutarallaa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Kuten aiemminkin olen sanonut, jääkiekko kiinnostaa... Ei tätä kauhean montaa kertaa jaksaisi selitellä kun ihan merkityksetönhän tämä syy on.

Täytyy kyllä todeta, että mielikuva, jonka olen saanut lappeenrantalaisista on varsin erilainen kuin se mielikuva, jonka Jatkoajan SaiPa faneista saa. Ainakin pari entistä SaiPan Liigakiekkoilijaa, joihin olen saanut tutustua ovat paljon lupsakampia, humoristisempia, eikä ollenkaan vieraskammoisia.

Ei minkään muun joukkueen osiossa tule näin kylmää vastaanottoa kuin täällä. Yleensä kaikki keskustelu toivotetaan tervetulleeksi.
Ehkä vieraskammoisuuteen vaikuttaa se, että (ainakin minun muistikuvani mukaan, en jaksa lähteä tonkimaan viestihistorioita) @Sörsseli taisi ilmestyä kommentoimaan SaiPaa aika väsyneillä nakkikattila-tason provoiluilla. Sellaisen avauksen jälkeen on vaikea profiloitua vakavasti otettavaksi kirjoittelijaksi, vaikka kommentit ovatkin muuttuneet asiapitoisemmiksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo kyllähän se vähintään viis kuus vuotta täytyy vihaa ja mykkäkoulua pitää, jos joku kehtaa heittää harjoitusottelusta ja olisko ollut vielä eka harkkamatsi, niinkin verisen provon kuin "Meinaako nää keltaset oikeesti osallistuu Liigaan ens kaudella? No leikki sikseen..."
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo kyllähän se vähintään viis kuus vuotta täytyy vihaa ja mykkäkoulua pitää, jos joku kehtaa heittää harjoitusottelusta ja olisko ollut vielä eka harkkamatsi, niinkin verisen provon kuin "Meinaako nää keltaset oikeesti osallistuu Liigaan ens kaudella? No leikki sikseen..."
Sen täytyy olla niin, että jollain tavalla kuitenkin kunnioitat SaiPaa. Niin sen täytyy olla. Siinä on sitä pienen kaupungin rimpuilua vaikka Pori on jonkun verran isompi kuin LPR, kuitenkin paljon pienempi kuin esim, Helsinki. Se että Ässillä meni viime kausi pipariksi, niin on turha kuvitella meiltä jotakin ylimielisyyttä Ässiä kohtaan. Onko teillä nyt kolme vai neljä mestaruutta yhteensä? ja tuorein taitaa olla - 2013. Meillä ei ole menestystä, mutta yhtä lailla meillä on kotiseuturakkautta ja intohimoa omaa jengiä kohtaan! Voisit kokeilla kohteliaampaa tyyliä, karjalainen on mahdollisesti lupsakka, mutta myös temperamenttinen.
 

Denisovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei mikään huhu vaan nyt pelkästään omaa pohdintaa. Jos tiedot pitävät paikkansa SaiPan puolustuksen vajaalukuisuudesta jo ennen kauden alkua, niin olisiko paikallaan hankkia nyt vielä ennen avauskiekon pudotusta vahvistusta puolustukseen? Listaan alle omasta mielestäni mielenkiintoisimmat vaihtoehdot. Lähes kaikki seuraavista pelaajista varmasti Saipaa seuraaville hyvinkin tuttuja:

Sam Lofquist
Olisi aivan hemmetin kova lisäys nykypuolustukseen. Pelote YV:lle ja hyökkäyspeliin. Toinen juttu onkin Lofquistin hinta, ei varmaankaan halvimmasta päästä. Ehkä vain pelkkää toiveajattelua?

Vladimir Denisov
Miten Vlad kuntoutunut loppukauden vammastaan? Viime kaudella oli jo nähtävissä vauhdin hidastumista. Toisi ainakin fyysisyyttä puolustukseen. Vieläkö Denisov jatkaa vai alkaako ura olla taputeltu?

Brett Carson
Viime kaudella Kookoossa pelannut Carson olisi myös mielenkiintoinen paluumuuttaja Saipan puolustukseen. Carsonin kohdalla mielestäni toimiva ratkaisu voisi olla aluksi kokeilujakso, jonka aikana voisi vakuuttaa Lehterän.

Jake Newton
Huhut vievät pois Ruotsista jo ennen kauden alkua. Tuttu pelaaja liigasta. Toisi varmasti joukkueeseen paljon hyvää, varsinkin ylivoimille. Mielenkiintoinen persoona ja olisi varmasti myös hyvä lisä pukukoppihengen nostajaksi.

Mikko Kuukka
Viime kaudet Jypissä pelannut Kuukka toisi ainakin kokoa puolustukseen. Ei mikään pistelinko, mutta hoitaa hommat puolustuspäähän tunnollisesti.

Santeri Airola
Yhden harjoituspelinkin SaiPassa pelannut Ketterän sopimuspelaaja Airola. Taitava pelaaja ja potentiaalia löytyy. Pieni huomio Ketterän eilisestä kokoonpanosta: Torikka pelasi, Airola ei. Treenaako jo nyt SaiPan mukana?

Hugo Rikkilä
SaiPan A-nuoriin täksi kaudeksi tullut Rikkilä on saanut ainakin A-nuorien ekoissa peleissä ylivoimaisesti eniten peliaikaa. Itselle ainakin täysin tuntematon pelaaja. Riittääkö taso vielä liigaan?

Todennäköistä on, että kauden avauksessa perjantaina mennään ihan kuitenkinnykyisellä miehistöllä, mutta jäädään seuraamaan mielenkiinnolla.
 

Jubomir

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Todennäköistä on, että kauden avauksessa perjantaina mennään ihan kuitenkinnykyisellä miehistöllä, mutta jäädään seuraamaan mielenkiinnolla.
Juu ei hirveästi kannata spekuloida joukkueen tilaa, kun ei siitä ulospäin mitään kerrota. Pari viikkoa on ennen liigan alkua harkkapeleistäkin tyhjää, ettei lätkäbuumi kasva liian isoksi ja Kisapuisto repeä liitoksistaan kauden avauksessa kansan survoutuessa halliin. Kauden alkaminen on kerrottu SaiPan sivuilla, että sitä ei sentään lähdetty piilottelemaan. Mutta kyllä se aika mielenkiintoiseksi vetänee, kun perjantaina ykkösparissa vetääkin Riikola-Sneck.
 

Herra Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ymmärrän pointin, toki juuri Sneck saattaa olla pois sen tällin takia. Olen valitettavasti samoilla linjoilla, en voi mitään sille että ajatukseni ovat todella pessimistiset. SaiPa saa osoittaa minun olevan pahasti väärässä.
 

ahal

Jäsen
Juu ei hirveästi kannata spekuloida joukkueen tilaa, kun ei siitä ulospäin mitään kerrota. Pari viikkoa on ennen liigan alkua harkkapeleistäkin tyhjää, ettei lätkäbuumi kasva liian isoksi ja Kisapuisto repeä liitoksistaan kauden avauksessa kansan survoutuessa halliin. Kauden alkaminen on kerrottu SaiPan sivuilla, että sitä ei sentään lähdetty piilottelemaan. Mutta kyllä se aika mielenkiintoiseksi vetänee, kun perjantaina ykkösparissa vetääkin Riikola-Sneck.
Joo ei, hiljaa hyvä tulee. Ja jos ei tuu, niin hyvä ettei elämöity joutavia etukäteen. Kukaan ei voi syyttää uhoamisesta. Ollaan me niin nöyriä että. Katellaan nyt pärjätäänkö porukassa mukana ja miten pitkään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös