Otteluseuranta (CHL)

  • 265 157
  • 5 217

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Nessulta hävytön maali :D
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Kerho!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja HPK vie rankut! Kiitos nam.

Hieno matsi, toivottavasti "satunnaiskatsojat" joskus näkisi edes erän tätä jääkiekkoa.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Seurasin pelin loppupuolta hiukan katkeillen Veikkaus-tv:stä junassa Prahan ja Plzenin välissä. Urquellia hain yhdet ravintolavaunusta ja sitten tuli typsykkä kysymään, kelpaisiko toinenkin. Kelpasi. Kerho vei voittomaalikisan.

Joskus elämä on mukavampaa kuin toisinaan.
 

Ikikerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä CHL ei ole niin arvostettu suomessa kuin muualla maailmalla ja nyt kyllä täytyy ihmetellä että miten se voi olla niin? Tämähän on helvetin vauhdikasta ja hienoa peliä missä on muiden maiden huippuja vastassa.

Hieno voitto kerholta vaikka helisemässä oltiin moneen otteeseen oikein kunnolla.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä CHL ei ole niin arvostettu suomessa kuin muualla maailmalla ja nyt kyllä täytyy ihmetellä että miten se voi olla niin? Tämähän on helvetin vauhdikasta ja hienoa peliä missä on muiden maiden huippuja vastassa.
Samaa olen miettinyt vuosikaudet. Tuotteessa ei ole vika, nää on huippuviihdyttävää lätkää joka vuosi ja istuisin katsomassa näitä vaikka yksin.

Tapparan peli näkyy Youtubesta ilman mitään VPN-temppuja. VPN:n kanssa ei näy. Ilmeisesti joku vipu asennossa, jolla ovat epähuomiossa sallineet pelkästään ne maat, jotka oli tarkoitus geoblokata.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä CHL ei ole niin arvostettu suomessa kuin muualla maailmalla ja nyt kyllä täytyy ihmetellä että miten se voi olla niin? Tämähän on helvetin vauhdikasta ja hienoa peliä missä on muiden maiden huippuja vastassa.

Hieno voitto kerholta vaikka helisemässä oltiin moneen otteeseen oikein kunnolla.
Johtunee osaltaan tietämättömyydestä ja toisaalta Liigan vahvasta asemasta. Liigan merkitys on kuitenkin niin iso, että nämä muut satunnaisesti pelattavat pelit jäävät väkisinkin pienemmälle huomiolle. Toisekseen näitä CHL-pelejä pitäisi markkkinoida aggressiivisemmin yleisölle, jotta se tulisi paremmin tutuksi. Nythän näitä pelataan alkuun harjoituskaudella ja silloin niitä myös ajatellaan vain harkkapeleiksi muiden joukossa ennen tosipelien alkua.
 
Tapparan yyvee näytti paremmalta kuin Klagenfurtia vastaan - hyvin liikkui kiekko.

Jäähyyn saakka Biel oli niskan päällä, paremmin vaan hei sanoi Jukka, joten eiköhän tämä tästä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä CHL ei ole niin arvostettu suomessa kuin muualla maailmalla ja nyt kyllä täytyy ihmetellä että miten se voi olla niin? Tämähän on helvetin vauhdikasta ja hienoa peliä missä on muiden maiden huippuja vastassa.

Hieno voitto kerholta vaikka helisemässä oltiin moneen otteeseen oikein kunnolla.
Onko CHL muuten muualla miten arvostettu? Tästä olisi mielenkiintoista saada jotain dataa. Olen siinä mielikuvassa, että mitä "heikkotasoisempi" oma kansallinen sarja on, sitä enemmän CHL on periaatteessa arvossaan. Saatan olla kyllä täysin väärässä, mutta melko loogistahan tuo oikeastaan on.
E: @#76Sally :llä aika samoja huomioita.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Samaa olen miettinyt vuosikaudet. Tuotteessa ei ole vika, nää on huippuviihdyttävää lätkää joka vuosi ja istuisin katsomassa näitä vaikka yksin.

Jep, itse seurailen näitä pelejä vaikka oma suosikki ei nyt mukana olekaan. Ainoa mikä itseä CHL:ssä häiritsee on nuo rumat top-scorer paidat, muuten ei valittamista konseptissa! Hemmetin hyvää lätkää ympäri Eurooppaa, uusia joukkueita, pelaajia ja halleja näkee. Keski-Euroopassa halleissa on mahtava meno. Panoksellisia pelejä jo nyt ja pitkin kautta, kelpaa ainakin mulle!
 

Ränse

Jäsen
Johtunee osaltaan tietämättömyydestä ja toisaalta Liigan vahvasta asemasta. Liigan merkitys on kuitenkin niin iso, että nämä muut satunnaisesti pelattavat pelit jäävät väkisinkin pienemmälle huomiolle. Toisekseen näitä CHL-pelejä pitäisi markkkinoida aggressiivisemmin yleisölle, jotta se tulisi paremmin tutuksi. Nythän näitä pelataan alkuun harjoituskaudella ja silloin niitä myös ajatellaan vain harkkapeleiksi muiden joukossa ennen tosipelien alkua.

Oulussa esimerkiksi olisi todella helppo markkinoida Skellefteåta vastaan peliä teemalla; perämeren kuninkuus. Olisi paikallisempi matsi kuin ketään Liigajoukkuetta vastaan, materiaaliltaan huikeata joukkuetta vastaan. Mutta ei noita mainosteta ollenkaan. Luulajaa vastaan on joskus ollut pientä "rivalryäkin" ilmassa harkkapeleissä. Päästäspä joskus samaan lohkoon.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja sitten Lukon pelin päätyttyä Belfastin ja Augsburgin matsin pariin.

Näyttää silmämääräisesti siltä että pömpeli on kohtalaisen täynnä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jep, itse seurailen näitä pelejä vaikka oma suosikki ei nyt mukana olekaan. Ainoa mikä itseä CHL:ssä häiritsee on nuo rumat top-scorer paidat, muuten ei valittamista konseptissa! Hemmetin hyvää lätkää ympäri Eurooppaa, uusia joukkueita, pelaajia ja halleja näkee. Keski-Euroopassa halleissa on mahtava meno. Panoksellisia pelejä jo nyt ja pitkin kautta, kelpaa ainakin mulle!
Olin aivan fiiliksissä JYP:in mestaruudesta, vaikka muuten täällä vihuja ollaankin. Sai olla onnellinen Liigan puolesta ja jollain oudolla tavalla tunsin suurta ylpeyttä. CHL:ää myös katsottu monta kautta, vaikka Kerho siellä ei ole ollutkaan. Hieno turnaus.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Biel ei kyllä vaikuta Zugin tasoiselta joukkueelta, mutta viihdyttävä peli tämäkin on eikä Tappara helpolla pääse
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Belfast taas ylivoimalle. Augsburg johtaa siis tätä peliä toistaiseksi 0-1.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ex-Pelicans Jordan Smotherman nöyryyttää ja tasoittaa ylivoimamaalillaan lukemat 1-1:een.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös