Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 315
  • 66 755

Glove

Jäsen
Olen huomannut, kun aina ei jaksa tampata, että lattialastalla saa matosta hyvin irtokarvat pois. Tiedän toki, että imurikin on keksitty, mutta ei sillä lähde niin hyvin. Tai sitten meillä on vaan paska imuri. Lastalla kun vetää karvat kasaan ja sitten imuroi kasat pois, niin avot, taas kelpaa hetken aikaa. Meillä tota karvaa tulee, kun koiria. Mutta tulkoon.
Hommaa imuriin tampparisuulake. Ei tarvi erikseen tampata vaan hoituu imuroinnin yhteydessä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hommaa imuriin tampparisuulake. Ei tarvi erikseen tampata vaan hoituu imuroinnin yhteydessä.

Kiitos vinkistä. Googletin ja vaikuttaa hyvältä. Ei tuo silti tamppaamista korvaa, mutta ehkä ei tarvitse enää lattialastaa käyttää karvoihin. Toivottavasti tuohon meidän halpisimuriin vaan löytyy sopiva osa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyypä tarkistaa olinko se minä. Jos olin niin jonnekin päin Suomea rakennan jäähallin.
Tai voit aloittaa vaikka sillä, että irroitat Jyväskylän hallista The tolpan ja tuot sen vaikka Sunny Car Centerin kohdalle uudeksi monumentiksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No jos nyt tarkkoja ollaan niin täällä osui sama 2+1 joten ollaan 8,40e rikkaampia kumpikin.
Tarkalleen ottaen olen 11,60 euroa köyhempi koska pelasin kahdellakympillä. No pistetään nuo rahat vaikka Teemu Pukin huomiselle maalille tai KuPS:n parin maalin voitolle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En se ollut minäkään vaikka joka kierrokselle eurojackpotinkin pistän sisään. Se on tuo 90 miljoonaa kohtalaisen iso määrä rahaa. Olen joskus miettinyt Loton päävoitosta että jos semmoinen osuisi kohdalle niin mahtaisko sitä ollenkaan osata ollakaan vai sekoaisiko pää? Ja Loton päävoitothan ovat maksimissaan vaan kymmenesosa näistä Eurojackpotin suurimmista poteita,
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Joku suomalainen voitti siedettävät 90 miljoonaa Eurojackpotissa. Se en ollut minä. Prkl.

Kerran tein viisi vuotta sitten, eikä yhtään oikeaa numeroa. Samaa paskaa kuin kaikki muutkin lotot ja kenot. Tämä siis erittäin vahvalla kokemuksen rintaäänellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En se ollut minäkään vaikka joka kierrokselle eurojackpotinkin pistän sisään. Se on tuo 90 miljoonaa kohtalaisen iso määrä rahaa. Olen joskus miettinyt Loton päävoitosta että jos semmoinen osuisi kohdalle niin mahtaisko sitä ollenkaan osata ollakaan vai sekoaisiko pää? Ja Loton päävoitothan ovat maksimissaan vaan kymmenesosa näistä Eurojackpotin suurimmista poteita,
Töissä sanoin tänään ihan suoraan että mulla lähtisi aivan lapasesta jos 90 milliä tärähtäisi tilille. Toisaalta olen kyllä pohjimmiltani sen verran nössö että tuskin nyt ihan mitään ylilyöntejä tekisin.

Sitä puhuttiin kanssa että 90 miljoonaa on kyllä sellainen kasa että jos nyt ihan täysin ei ala perseilemään niin sellaista rahamäärää on hankala omana elinaikana tuhlata pois. Toki onhan sellaiseenkin pystytty mutta kuitenkin. Jonkun normaalin lauantailoton viisi milliä nyt pystyisi helposti hassaamaan nopeastikin mutta kyllä toi 90 milliä on sellainen mälli että vaatisi ponnisteluita.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Se on tuo 90 miljoonaa kohtalaisen iso määrä rahaa. Olen joskus miettinyt Loton päävoitosta että jos semmoinen osuisi kohdalle niin mahtaisko sitä ollenkaan osata ollakaan vai sekoaisiko pää?

Muutamaan otteeseen tullut mietittyä että onko näissä kymmenien ja lähes sadan miljoonan jättipoteissa oikeasti mitään järkeä? Sitävastoin olisi parempi jos useampia pääsisi voitonjaossa käsiksi miljooniin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on jännä juttu että ennen Eurojackpottia Loton 10 miljoonan pääpotit tuntuivat käsittämättömän suurilta. Nyt kun Eurojackpottia on pelattu jo vuosikausia niin noi Loton päävoitot eivät tunnu yhtään miltään vaikka olisivatkin siellä 10 miljoonassa. Siitä puhumattakaan että yleensähän Loton päävoitot on jossain 1-2 miljoonan paikkeilla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siilinjärvelle meni tuo eilinen iso Eurojackpotti. 50 hengen kimppa kyseessä, tarkka potti oli noin 92 miljoonaa eli nuppia kohti tulee 1.84 miljoonaa. Mukava raha sekin.

Ilta-Sanomissa luki, en mä muuta asiasta tiedä.
 

Glove

Jäsen
Se olikin oikein isojako Siilinjärvellä. 50 pelaajan kimppa, joten alle kaksi miljoonaa per naama.

Vajaan kuuden tunnin päästä alkaisi kauden eka peli, jota menen ihan hallille katsomaan. Oulun seudun Salamat B2 kohtaa harjoitusottelussa Kokkolan Hermeksen Ceen. En veikkaa mitään kun en ole kumpaakaan joukkuetta nähnyt ikinä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Turha Kaukalo käsittääkseni asuu siilinjärvellä, kun ainakin seuraa pesäpalloa. Eikä ole kaveri tänään palstalla ollut. Olisiko siinä meillä palstan ensimmäinen eurojackpot voittaja?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Se olikin oikein isojako Siilinjärvellä. 50 pelaajan kimppa, joten alle kaksi miljoonaa per naama.
Jotenkin absurdia, että samaan aikaan kun puoli maailmaa palaa, aurinko paahtaa valkoisena, biosfääri on tuhoutumassa ja planeetan pintalämpötila saattaa olla muutaman vuosikymmenen päästä +500 astetta, media huutaa Siilinjärven lottomiljonääreistä.

Kuva.

Toinen asia: VR julkaisi yllätävän hyvän lippuaplikaation. Tästä huolimatta lippujen muutos ei vieläkään onnistu netissä eikä mobiilisti, vaan puhelinpalvelun kautta. Homma kyllä toimii niinkin, mutta on jotenkin kömpelöä. Varsinkin, kun olen taas odottanut vartin, että pääsen läpi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Turha Kaukalo käsittääkseni asuu siilinjärvellä, kun ainakin seuraa pesäpalloa. Eikä ole kaveri tänään palstalla ollut. Olisiko siinä meillä palstan ensimmäinen eurojackpot voittaja?

Joo nappasin ne miljoonat. Ostan Jatkoajan jo tänään ja kutsun schollin vastaavaksi päätoimittajaksi. @pettter ille tarjoan nobelanerit tästä lähin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siilinjärvelle meni tuo eilinen iso Eurojackpotti. 50 hengen kimppa kyseessä, tarkka potti oli noin 92 miljoonaa eli nuppia kohti tulee 1.84 miljoonaa. Mukava raha sekin.

Ilta-Sanomissa luki, en mä muuta asiasta tiedä.
Tuo on aika hyvä. Isolle porukalle potti mutta hyvä määrä rahaa kuitenkin kaikille. Pystyy elämään huoletta jos vaan on järkeä päässä mutta ei lähde kuitenkaan mopo aivan lapasesta sen suhteen että mitä sitä elämällään tekisi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo nappasin ne miljoonat. Ostan Jatkoajan jo tänään ja kutsun schollin vastaavaksi päätoimittajaksi. @pettter ille tarjoan nobelanerit tästä lähin.

Onnea ja tottakai saat tehdä rahoillasi kuis tykkäät, mutta sinuna miettisin vielä noita nobenlanereiden tarjoamisia. Siinä kun on vaarana, että kaveri alkoholisoituu ja alkaa työnvierojaksi, kun ei tarvitse tehdä mitään nobenlanereidensa eteen. Ja sinun on nyt hyväosaisena kannettava vastuusi myös huono-osaisista, niin tämä yhteiskunta pelaa ja makaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onnea ja tottakai saat tehdä rahoillasi kuis tykkäät, mutta sinuna miettisin vielä noita nobenlanereiden tarjoamisia. Siinä kun on vaarana, että kaveri alkoholisoituu ja alkaa työnvierojaksi, kun ei tarvitse tehdä mitään nobenlanereidensa eteen. Ja sinun on nyt hyväosaisena kannettava vastuusi myös huono-osaisista, niin tämä yhteiskunta pelaa ja makaa.

Soitin jo Tamille. En tiedä miten se tähän liittyy. Tami kertoi olevansa leijonakapteeni, leijona itsekin ja boomintekijä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onpahan taas imuroitu. Sen isompaa suursiivousta en kyllä jaksa alkaa tekemään, avaan kohta Sandelsin ja pistän ruokaa uuniin. Iltapäivällä KuPS:n peliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös