Ihmettelyketju

  • 6 327 458
  • 38 716

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis tarviiko koululaiset nykyään muka tietokonetta? Mikä se joku lukiolaisläppäri oikein on. Jos joku tietää niin älkää kertoko mulle. Voi luoja.
Ei tietenkään tarvitse. Nyt on vuosi 2019 eikä mikään 2109, jolloin kaikki pyörii tietokoneiden ympärillä ja sellainen on jokaisella taskussa aina mukana. Utopistista!
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis tarviiko koululaiset nykyään muka tietokonetta? Mikä se joku lukiolaisläppäri oikein on. Jos joku tietää niin älkää kertoko mulle. Voi luoja.
Milläs ne sitten opiskelee jos ei tietokoneella, tabletilla tai kännykällä? Eihän kouluissa nyt mitään muinaisia kirjoja enää käytetä.
 

444

Jäsen
Siis tarviiko koululaiset nykyään muka tietokonetta? Mikä se joku lukiolaisläppäri oikein on. Jos joku tietää niin älkää kertoko mulle. Voi luoja.
Ei tietenkään tarvitse. Ei kukaan työelämässäkään tarvitse. Vapaa-ajasta puhumattakaan.
Eikä autoja, mopoja, polkupyöriä, sähköä, juoksevaa vettä, lämmitystä, jne jne jne.
 
Ei tietenkään tarvitse. Ei kukaan työelämässäkään tarvitse. Vapaa-ajasta puhumattakaan.
Eikä autoja, mopoja, polkupyöriä, sähköä, juoksevaa vettä, lämmitystä, jne jne jne.
Joo. Elämä on valintoja. Kyllä kaikista parasta elämää on se, kun istuu spurgujen kanssa ringissä ja pullo kiertää. Tauditkin ehkä kiertää, mutta mitä sitten häh?
 
K

Kiekkokatsoja

Toisinaan ihmettelen, kun mulla muuttuu asioita nopeasti. Niinkuin nytkin eräs asia muuttui. Onneksi yleensä menee niin, että asiat on vakioina ja samanlaisina.

Kumpi sulle on parempi? Siten että asiat hyvin pitkälti jatkuu samantapaisina, vai pidätkö enemmän siitä, että muutoksia/vaihtelua tapahtuu keskimääräistä ihmistä useammin?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliskohan kolmas kerta kun ihmettelen samaa aihetta, mutta ihmettelen koko ajan vaan enemmän. Työpaikalla oli ilmottautuminen ketkä haluaa lähteä talvella Nykiin ja NHL-peliin. Ilmainen reissu. No, en ilmottautunut, koska ei voisi vähempää kiinnostaa tuo sarja. Terveisin yksi intohimoisimmista NHL-faneista vielä puolitoistavuotta sitten.

Euroopan kiekko nousuun!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Oliskohan kolmas kerta kun ihmettelen samaa aihetta, mutta ihmettelen koko ajan vaan enemmän. Työpaikalla oli ilmottautuminen ketkä haluaa lähteä talvella Nykiin ja NHL-peliin. Ilmainen reissu. No, en ilmottautunut, koska ei voisi vähempää kiinnostaa tuo sarja. Terveisin yksi intohimoisimmista NHL-faneista vielä puolitoistavuotta sitten.

Euroopan kiekko nousuun!
Ei jumalauta ja ilmaiseksi vielä! Nyt on kyllä niin "asia, joka ei avaudu minulle" -ketjun matskua että alta pois. Mä lähtisin tonne ihan jo mukavan (ilmaisen!!) lomareissun vuoksi vaikkei änäri niin kovasti kiinnostaisikaan. Ja kiinnostaahan se.
 

444

Jäsen
Helsingissä satoi yöllä ja aamulla vettä. Seurauksena metroliikenne on pysäytetty välillä Kaisaniemi (kukaan tästä sitä ”oikeaa” nimeä kuitenkaan käytä) - Ruoholahti. Olikohan peräti ensimmäinen kerta, kun Helsingissä satoi vettä? No, onneksi tuo ei ole erityisen suosittu väli, eikä siihen jää kuin Rautatientori ja Kamppi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hymähdin myös tuolle otsikolle. Jätkä on huippuhyvä pelaaja, kunnes jää nyt kiinni huumeista ja saa muutaman vuoden pelikiellon. Heti perään todetaan, että hän saa pelata NHL:ssä. Niin kuin että mitäh? Pelikiellosta huolimatta saa kuitenkin pelata? Ei perskules, on kyllä ristiriitainen päätös.
IIHF:llä ei ole mitään sananvaltaa NHL:n suuntaan. Nyt ei tarvitse Venäjällä miettiä tuleeko Kuznetsovia mukaan MM-kisoihin vai ei.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eli huumeita käyttävä pelaaja on NHL:lle ihan okei? Selevä
No siis ihan mutu, ei mikään tieto tai saatikka edes veikkaus. Eipä siellä varmaan pahemmin pelaajia pelaisi, jos huumeita käyttävät rajattaisiin pois...

Ihmettelen lähinnä sitä, että Kuznetsov julkaisee kuvan, jossa kokaiini selvästi esillä, mutta nyt pahoittelee tilannetta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis noihin otteluseurantaketjuihin kirjoittavista. Ne katsovat peliä eivätkä siltikään katso peliä vaan kirjoittavat tänne. 1+1=2 mä ymmärrän, mutta tota en.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis noihin otteluseurantaketjuihin kirjoittavista. Ne katsovat peliä eivätkä siltikään katso peliä vaan kirjoittavat tänne. 1+1=2 mä ymmärrän, mutta tota en.
Amatöörit. Minulla on tabletilla auki IFK:n harjoituspeli, televisiossa lädipotkupalloa, Spotifyssä musiikkia ja samalla selaan Jatkoaikaa. Hyvin sujuu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Kyllähän sitä tulee katseltua kaikenlaista samaan aikaan, mutta esim noita solidsportin lähetyksiä katsellessä huomaa hyvin, miten paljon sitä silloin on uusintojen ja hidastusten, miksei myös selostuksen varassa. Vilkaisee telkkaria ja pädillä tuleekin voittomaali. Katsoin pelin mutta ei aavistustakaan millainen maali tuli. Katsoinko pelin?
@Punamusta @SMT @Moto
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän sitä tulee katseltua kaikenlaista samaan aikaan, mutta esim noita solidsportin lähetyksiä katsellessä huomaa hyvin, miten paljon sitä silloin on uusintojen ja hidastusten, miksei myös selostuksen varassa. Vilkaisee telkkaria ja pädillä tuleekin voittomaali. Katsoin pelin mutta ei aavistustakaan millainen maali tuli. Katsoinko pelin?
@Punamusta @SMT @Moto
Niin tuo on kyllä vähän eri asia, kun tuolla solidsportills ei tule hidastuksia. Itse ainakin jo vuosia olen katsonut pelit tällästä ja lukenut könnykältä jatkoaikaa. Mitään tietokoneita en jaksa raahata olohuoneeseen.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varmaan riippuu myös siitä millä intensiteetillä peliä seuraa. Kirjoitteleehan osa porukasta paikan päälläkin nettiin ja itsellä ei ole aina edes älylaitetta mukana kun ei sillä mun mielestä pelissä mitään tee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös