Liigan varmistuneet siirrot

  • 4 250 646
  • 9 611

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mikähän tässä on taustalla? Flinck ei ole vielä iällä pilattu ja viime kausi sujui käsittääkseni Jukureissa ihan hyvin. Hakeeko edelleen pelipaikkaa liigasta?
Joku heitti, että hänen parempi puolisko saanut töitä/on duunissa lähellä Nokiaa. Tiedä sitten paikkaansapitävyyttä. Eiköhän tuo Tapparaan vielä mene
 

Kunto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joku heitti, että hänen parempi puolisko saanut töitä/on duunissa lähellä Nokiaa. Tiedä sitten paikkaansapitävyyttä. Eiköhän tuo Tapparaan vielä mene

Pyryn sisältä kertovat, että Flinckillä ei ole sopimuksessaan liigapykälää. Mikäli pitäisi paikkansa, niin Liigassa pelaaminen on siis Pyryn käsissä.
 

Baldrick

Jäsen
Pyryn sisältä kertovat, että Flinckillä ei ole sopimuksessaan liigapykälää. Mikäli pitäisi paikkansa, niin Liigassa pelaaminen on siis Pyryn käsissä.

Sen päivän haluan nähdä, että Pyry (tai muu divarijengi) estää jotakuta pelaamasta Liigaa. Eiköhän siellä olla toistaiseksi,. Kunnes paikka löytyy. Ipassa voisi kenties kyllä yhdelle Flinckille sopiva rako olla.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Flinck pelasi itse asiassa todella hyvän kauden Jukureissa ja vähän ihmeelliseltä vaikuttaa tämä urasiirto paria sarjaporrasta alemmas, jos ei sitten tosiaan ole isosti alkanut kiinnostaa ne "muut asiat" (tai siis tulla ammattipelaamisen tielle, tosin siinä tapauksessa luulisi muitakin vaihtoehtoja keksivän kuin uhrata sama työmäärä ja -aika siihen että saa touhuta kulukorvauksilla). "Taito-"Markulle olisin kyllä mielelläni nähnyt jatkopahvin Jukureihin.
 

Ralph

Jäsen
Harmittavasti Skarekin lopullinen läpimurtokausi jää liigassa pelaamatta, sillä NHL kutsuu:
Jakub Skarekin siirto Islandersista Islandersiin varmistui?

Tuskin NHL kutsuu vaan AHL. Thomas Greiss tai Semyon Varlamov ei tule väistymään Skarekin tieltä. Greissin sopimus päättyy ensi kesänä, joten varmaan seuraavalle kaudelle Skarekia suunnitellaan NHL:ään Varlamovin pariksi.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jakub Skarekin siirto Islandersista Islandersiin varmistui?

Odotinkin jotain hassuttelua. Pelaajaoikeudet eivät toki siirtyneet, mutta pelaaja siirtyi Pelicansin organisaatiosta Islandersin organisaatioon, vaikka lainasopimus kyseessä olikin Lahteen.

NHL voi toki olla tällä kaudella liian kaukana mahdollista muutamaa peliä lukuun ottamatta, mutta NHL-organisaatioon kuitenkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitääkö Pelicansia onnitella jo mestaruudesta? Viimeisen kolmen liigakautensa aikana Karhusen joukkue on voittanut aina mestaruuden ja kaksi kertaa kolmesta Karhunen on myös itse ollut se ratkaisevan fiinalipelin maalivahti.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pitääkö Pelicansia onnitella jo mestaruudesta? Viimeisen kolmen liigakautensa aikana Karhusen joukkue on voittanut aina mestaruuden ja kaksi kertaa kolmesta Karhunen on myös itse ollut se ratkaisevan fiinalipelin maalivahti.

Kyllä. Tyhjennysmyynnit alkakoon muiden toimesta.

Toivottavasti Karhunen -Tolvanen kaksikko on oikeasti liigan kärkeä niin voidaan keväällä olla suht pitkällä mukana.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Pitääkö Pelicansia onnitella jo mestaruudesta? Viimeisen kolmen liigakautensa aikana Karhusen joukkue on voittanut aina mestaruuden ja kaksi kertaa kolmesta Karhunen on myös itse ollut se ratkaisevan fiinalipelin maalivahti.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa Karhusen hyvästä karmasta. Ja siis ylipäätään tässähän Pelicansin maalivahtiosasto vain parani entisestään. Tämä on nyt sama tilanne mikä omalle kohdalleni osui joskus vuosia sitten, kun festareilta innolla odottamani bändi X perui, mutta sitten sen tilalle tulikin korvaajaksi vielä parempi bändi Y
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Hienoa Pelikaani! Olin lähes varma, että Tappara olisi potkinut Alaskasta naaratun maalivahdin radanvarteen, ja palkannut Karhusen tilalle. Oikeus onneksi voitti.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varsin odotettu ratkaisu. Ja jos loukkaantumisia ei tule niin eipä yllättäisi jos lainaa jatkettaisiin koko kauden pituiseksi. Ainoastaan nuorten MM-kisojen aikaan voisi Vainio olla tarpeen.
Tuskin Lukko haluaa lainata Vainiota koko kaudeksi.
Jep. Jos Reunanen/Heinola tai molemmat pelaavat Lukossa niin ei oikein tarvetta. Laitinenkin 'vain' sen 6-8 viikkoa pois vahvuudesta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hienoa Pelikaani! Olin lähes varma, että Tappara olisi potkinut Alaskasta naaratun maalivahdin radanvarteen, ja palkannut Karhusen tilalle. Oikeus onneksi voitti.
Eiköhän Hrachovina joulun jälkeen Tapparaan pallaile pellaamaan. Eikös sillä ollut joulun tienoille kestävä diili Ambrin kanssa ja samoihin aikoihin viimekauden ykkösveska Benjamin Conzin on arvioitu toipuvan pelikuntoon.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Eiköhän Hrachovina joulun jälkeen Tapparaan pallaile pellaamaan. Eikös sillä ollut joulun tienoille kestävä diili Ambrin kanssa ja samoihin aikoihin viimekauden ykkösveska Benjamin Conzin on arvioitu toipuvan pelikuntoon.

Ei ole sitten luottoa veskareihin teidänkään leirissä? Ihan mahdollista, mutta odotellaan varmistusta..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei ole sitten luottoa veskareihin teidänkään leirissä? Ihan mahdollista, mutta odotellaan varmistusta..
Mulla ei ainakaan täydellistä luottoa löydy. Nuhteitakin saanut asian tiimoilta... Mutta kattellaan, kattellaan, sano Asko Vilenius.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös