Tinder – statsit & keskustelu

  • 651 385
  • 1 721

Undrafted

Jäsen
Täytyy nyt kysyä, että tätäkö se deittailu nykypäivänä on? Ollaan 4 kuukautta yhdessä, homma ei toimi ja seuraavana päivänä mennään nostamaan itsetuntoa Tinderiin?
Mikä sitten on yhdessäolemista? Itsellä takana 3-4kk tapailuja, missä nähty kuitenkin hyvin rajallisesti lähinnä lapsirytmien ja työmenojen johdosta. Pakosti ei ole kumpikaan edes poistanut tinder-profiiliaan tai mutia mahdollisia seuranhakuprofiileitaan.
 

Barney

Jäsen
Tuli itsekin aloitettua nyt pienen tauon jälkeen Tinder -ura vahvasti, kun eilen illalla tein profiilin ja matcheja on jo 80, minkä lisäksi uusia tykkäyksiäkin näyttäisi olevan +99 kappaletta. Kaiken lisäksi tuli jopa melko suoraa panokutsua eräältä daamilta. Ei ole noita maksullisia versioita tullut koskaan käytettyä, joten onko noista mitään hyötyä? Tuohan on aika perseestä, että ainakaan tuolla ilmaisversiolla ei tule minään päivänä vastaan kaikkia noita yli 100 meikäläistä oikealle swaipannutta tyyppiä. Onko joku perehtynyt tarkemmin noihin Tinderin algoritmeihin?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
En tiedä mitä on tapahtunut, mutta näyttää, että viimeiset viestit kertoo siitä, että Tinderistä on alkanut napsumaan JA:laisille kivasti. Itsekin taas treffeille (eri naisen kanssa) menossa ja nyt koko vklopun lämmitellyt, joten uskoisin että mukava ilta viinin merkeissä ja ei ehkä jää pelkkään viinin litkimiseen.

Kuten ei jäänyt edellinenkään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Kuten ei jäänyt edellinenkään.
Melkonen sonni!

Itse olen vähän laiskistunut ja näin perjantaina erästä daamia vasta toisen kerran kuukauden sisään, osittain tämän työkiireiden ja oman saamattomuuden vuoksi. Treffit menivät sikäli hyvin, että huomasin kuinka upea paketti tämä on ja pitkästä aikaa oikeasti innostuin jonkun näkemisestä. Ei olla vielä päästy lipittämään viiniä, mutta ehkäpä jo tulevana viikonloppuna, ehkä.

Samaan aikaan odottaa toki 2-3 muutakin treffikumppania, koska Tinder.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Melkonen sonni!

Itse olen vähän laiskistunut ja näin perjantaina erästä daamia vasta toisen kerran kuukauden sisään, osittain tämän työkiireiden ja oman saamattomuuden vuoksi. Treffit menivät sikäli hyvin, että huomasin kuinka upea paketti tämä on ja pitkästä aikaa oikeasti innostuin jonkun näkemisestä. Ei olla vielä päästy lipittämään viiniä, mutta ehkäpä jo tulevana viikonloppuna, ehkä.

Samaan aikaan odottaa toki 2-3 muutakin treffikumppania, koska Tinder.

Itselläni taas koko kesänä jaksanut juuri yhtään panostaa, mutta nyt kun alkoi lomat niin on aika laitella viestiäkin enemmän ja käydä viinilasilla.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli itsekin aloitettua nyt pienen tauon jälkeen Tinder -ura vahvasti, kun eilen illalla tein profiilin ja matcheja on jo 80, minkä lisäksi uusia tykkäyksiäkin näyttäisi olevan +99 kappaletta. Kaiken lisäksi tuli jopa melko suoraa panokutsua eräältä daamilta. Ei ole noita maksullisia versioita tullut koskaan käytettyä, joten onko noista mitään hyötyä? Tuohan on aika perseestä, että ainakaan tuolla ilmaisversiolla ei tule minään päivänä vastaan kaikkia noita yli 100 meikäläistä oikealle swaipannutta tyyppiä. Onko joku perehtynyt tarkemmin noihin Tinderin algoritmeihin?

Kiva kuulla, että ilmaisversiolla voi saada päivän aikana 80 matchia. Mites nyt? Onko pari sataa matchia jo?

Noin suosittu mies saa naiset liikkeelle. Minä järkkäisin panotreffejä kotiini.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täytyy nyt kysyä, että tätäkö se deittailu nykypäivänä on? Ollaan 4 kuukautta yhdessä, homma ei toimi ja seuraavana päivänä mennään nostamaan itsetuntoa Tinderiin?

En siis mitenkään tuomitsevasti kirjoita, ihmettelempä ääneen vain. Olet vissiin kuitenkin vielä suht nuori (alle 25?), niin kai tuo on se uusi normi nykymaailmassa nuorten keskuudessa.
En näe tuossa mitään moraalisesti tuomittavaa. Olisi hyvä, jos ihmiset käyttäisivät harkintaansa nykyistä enemmän myös treffimarkkinoilla. Mikäli homma prakaa jo tapailuvaiheessa, kannattaa siirtyä eteenpäin. Turha siinä on mitään suruaikoja pitää, jos lopullisena tavoitteena on kuitenkin pysyvä parisuhde.

Toki itsetunto on hyvä laittaa kuntoon jo ennen kuin mitään tindereitä lataa puhelimeensa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tuli itsekin aloitettua nyt pienen tauon jälkeen Tinder -ura vahvasti, kun eilen illalla tein profiilin ja matcheja on jo 80, minkä lisäksi uusia tykkäyksiäkin näyttäisi olevan +99 kappaletta. Kaiken lisäksi tuli jopa melko suoraa panokutsua eräältä daamilta. Ei ole noita maksullisia versioita tullut koskaan käytettyä, joten onko noista mitään hyötyä? Tuohan on aika perseestä, että ainakaan tuolla ilmaisversiolla ei tule minään päivänä vastaan kaikkia noita yli 100 meikäläistä oikealle swaipannutta tyyppiä. Onko joku perehtynyt tarkemmin noihin Tinderin algoritmeihin?

Maksullliselta versiolta saa 99.9% varmuudella? Ilmaisversiolla saanti voi olla epävarmaa.
 

Barney

Jäsen
Kiva kuulla, että ilmaisversiolla voi saada päivän aikana 80 matchia. Mites nyt? Onko pari sataa matchia jo?
Taitaa olla joku 120. Eilen illalla ei sattuneesta syystä ehtinyt paljon sovellusta käyttämään ja tänään sovellus ei ole jostain syystä näyttänyt sellaisia, jotka ovat laittaneet profiilini jatkoon. Koitin vielä kikkailla tuon etäisyyden minimiin, mutta sovellus tarjosi vain kilometrin päässä olevia henkilöitä.

En tiedä onko se tuo lähestyvä talvi, kun naiset tuntuvat olevan selvästi aloitteellisempia ja aktiivisempia keskustelemaan kuin aikaisemmin, jolloin olen sovellusta käyttänyt. Vastausprosentti omiin aloituksiin on ainakin vielä tähän asti 100% ja vaikka oikeastaan pelkästään panemistarkoitukseen tuli sovellus taas ladattua, niin tuli jo yksi todella mielenkiintoinen matchi vastaan. Lähes valmistunut lääkäri, joka on vielä kaiken lisäksi kaunis ja hauska. Pitää katsoa, jos tuon kanssa lähtisi vaikka lasilliselle viikonloppuna.

Maksullliselta versiolta saa 99.9% varmuudella? Ilmaisversiolla saanti voi olla epävarmaa.
Ja jos maksaa tarpeeksi, niin esimerkiksi etelänaapurista saa 100% varmasti. Lähinnä kiinnostaa tuo, että tuleeko noilla maksullisilla versioilla paremmalla prosentilla noita sinun profiilistasi tykänneitä ihmisiä vastaan.
 

12961

Jäsen
Lähinnä kiinnostaa tuo, että tuleeko noilla maksullisilla versioilla paremmalla prosentilla noita sinun profiilistasi tykänneitä ihmisiä vastaan.

Sillä Goldilla saat valita listalta suoraan niiden joukosta, jotka ovat sun profiilista jo tykänneet.

Toisaalta voit myös valita niin, että sinut näkee vain ne joita itse oot ensin peukuttanut. Tämä on kai enemmän tuttujen ja puolison tuttujen välttelijöille tehty?
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Barney

@Nordis :n kommentti oli siitä aiheellinen, ettei päivässä ilmaisversiolla käsittääkseni voi saada noin montaa matchia. Tai varmasti voi, jos jokainen on sulle sydämen antanut ja ne tulevat peräkkäin, mutta tähän en usko omien kokemuksien perusteella. Raja pelkästään oikealle swipeissa lienee siinä 50:ssä per 12 tuntia.

Mutta toki jos olet ajoittanut tuon oikein eli aamulla klo 8 swaipannut ensimmäiset 50 ja loput 50 ilta kahdeksalta ja osumaprosenttisi oikealle swaipatuista on 80%, niin aikamoista tehokkuutta. Ei oo karkit menneet tasan meikäläisellä.

Ja joo joidenkin lähteiden mukaan jotkut saavat swaippailla enemmän ja jotkut vähemmän oikealle. Ilmeisesti naiset enemmän ja miehet vähemmän. En tiedä.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Ei noilla sadoilla ja taas sadoilla osumilla tee yhtikäs mitään ellei jaksa ees kirjoitella.
Just laskin että noin 50 kirjoittelua loppunut ilman syytä viimeisen viikon aikana ja niistä 35 mun piikkiin. Kyl taas olis niin kaunista leidiä ja emäntää tarjolla ainakin treffeille että ohhoijaa. Mut ei osaa päättää kehen keskittyy ja lopulta aloittanut uuden keskustelun aina uuden erityisen kiinnostavan osuman kanssa. Mies on nyt ihan sekaisin eron jälkeen.

On tuo gold kätevä. Kävin katsomassa toisessa kaupungissa joko uusin exäni on ladannut uuden profiilin ja siellähän se oli. Täytyy vaan ihmetellä että millä logiikalla on ladannut epämairittelevia kuvia. Ois ny laittanut edes niitä mitä mä otin kesäisen seksin jälkeen jossa naama hehkuu elämää. Just tarkistin omasta puhelimesta että olis kuvia jolla lohtupanon sais tasokkaalta mieheltä. En oo kehdannut laittaa viestii että vaihda nyt ihmeessä ne kuvat tilalle. Joten avaudun harmitukseni tänne.
 

Barney

Jäsen
Mutta toki jos olet ajoittanut tuon oikein eli aamulla klo 8 swaipannut ensimmäiset 50 ja loput 50 ilta kahdeksalta ja osumaprosenttisi oikealle swaipatuista on 80%, niin aikamoista tehokkuutta. Ei oo karkit menneet tasan meikäläisellä.
Näinhän minä teinkin. Swaippailin ensimmäisenä iltana tykkäykset loppuun ja saman tein seuraavana aamuna/aamupäivänä. Näköjään jo kuitenkin ensimmäisen vuorokauden jälkeen on ilmeisesti profiili tippunut pakan kärjestä kohti pohjaa.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Näinhän minä teinkin. Swaippailin ensimmäisenä iltana tykkäykset loppuun ja saman tein seuraavana aamuna/aamupäivänä. Näköjään jo kuitenkin ensimmäisen vuorokauden jälkeen on ilmeisesti profiili tippunut pakan kärjestä kohti pohjaa.

Täällä edelleen jatkunut matchien tulo tasaseen tahtiin ja yksi nainen laittoi superia ja heti treffipyyntöä perään. Oli pakko laittaa, että muuten lähtisin, mutta kun löytyi nainen.

Eli en siis tiedä tuleeko tästä mitään vuosisadan rakkaustarinaa eikä välttämättä tarvitsekaan, mutta oli niin kympin pakkaus joka osa-alueella tämä viimeisin, että kiinnostaa katsoa miten homma meillä etenee.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Huvittava tilanne kun on rehellinen.

Homma meni siis niin, että sain superin ja sekunti siitä, tuli moi. Vastasin takaisin, että mitäs kuuluu (tai vastaavaa). Seuraava viesti oli, että ihan hyvää, missä asut? Vastasin asuinpaikkani ja kysyin missä hän? Vastasi asuinpaikkansa. Sen jälkeen tulikin jo viesti, että haluanko tavata.

Vastasin siis tuon aikaisemmin kirjoittamani mukaan vasta illemmalla, että olen löytänyt naisen ja kun olen vähän "vanhanaikainen", niin en mielelläni halua tapailla samaan aikaan muita naisia.

Vastaus tähän tuli nopeasti ja vastaus oli, "juu". Sen jälkeen uutena viestinä tuli tulikivenkatkuista viestiä siitä, että miksi edes kirjoitan hänelle jos on toinen nainen kainalossa ja huutomerkkejä ja "vittusaatanaa".

Sinänsähän en ole millään tilivelvollinen kenellekään, vähiten tälle "supertykkääjälle", mutta kirjoitin kuitenkin hänelle perustelun:

En ole naimisissa, enkä muutenkaan kahlittu vaan halusin olla sinulle rehellinen, toinen vaihtoehto olisi ollut se, että olisin voinut tehdä "ghostit", mutta en halunnut sitä sinulle tehdä.

Tässä vaiheessa nainen olikin unmatchannyt minut. :D

Eli vinkkinä jos haluatte seuloa sekopäät ennen tapaamista, niin tuossa on ainakin yksi hyvä kikka. Toisaalta, helpommalla pääsee ghostaamalla ja siksi sitä varmaankin yleisimmin käytetään.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Vaihdoin ajatusmaailmaani tinderin suhteen. Aiemmin olin siellä ajatuksella, että "teen täydellisen profiilin" joka miellyttää mahdollisimman montaa naista ja vasta kirjoittelemalla katson kenen kanssa synkkaa treffeille saakka. Onnistuin tuossa jossain määrin hyvin. Osumia tuli ihan helkutin paljon, MUTTA lopulta "taktiikka" täysin väärä mikäli etsii tosissaan sitä yhtä sopivaa pysyvää kumppania. Se käynyt nyt ilmi tietyissä kohdin.

Realistisempia kuvia ja ennen kaikkea tekstiin kun laitoin nyt mitä toivon naisesta löytävän ja mitä seikkoja en niinkään arvosta, niin johan tippui osumien määrät. Mutta helpottaa huomattavasti kun nuo salibimbot tippui nyt pois, jotka kävivät aiemmin kuumana. Heitä en kaipaa, kun tiedän ettei synkkaa pidemmän päälle, eikä välttämättä edes lyhyen aikaa.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Ihmiset pariutuu pääosin ulkonäöllisesti ja älyllisesti samalla levelillä olevien kanssa.
Toki poikkeuksia aina löytyy (mikäli rahaa, huumorintajua on tai jokin muu syy)

Ristariitaisuuksien ihmisillä haasteita löytää kaikin puolin sopivaa kumppania.
Itsekin seurustellut aina maistereiden kanssa vaikka kouluja en juurikaan ole käynyt monisyisien syiden vuoksi. Älykäs, ongelmallinen ja osin tyhmäkin, mutta synkkaa älykkäiden(jos koulutus sitä edes osoittaa) kanssa tiettyyn pisteeseen saakka.

Ulkonäössä sama homma. Päänuppi klassisen komea ja miehekäs, ihan terävintä kärkeä lähes. Sen saanut tinderissä kuulla useilta naisilta ja jotkut on profiilin perusteella valmiita matkustamaan 500 km päästä yökylään. Kyllä jotkut naiset on hulluja.
Mutta laiskuuden vuoksi kroppa kuin juuri rantautunut merilevän peitossa oleva silakka, niin eihän sellainen välttämättä montaa naista sytytä pidemmän päälle (vaikka tietyt kriittiset kohdat ovatkin keskiarvon yläpuolella ja sillä päästään kyllä melko pitkälle)
Sitten kun itse vielä on kranttu naisten suhteen, niin ei oo aina niin helppoa löytää jotakin toimivaa.

Varmaankin sama ongelma käänteisesti kauniskasvoisella XL-kokoisella naisella kuin pitkällä mutta M-kokoisella päästään komealla hoikalla/laihalla miehellä.
Mutta turha valittaa, koska tiedän että varsin monella on suurempiakin ongelmia löytää kumppania ja yhdenillan jutut/lyhyet suhteet toimii välillä myös, mutta mitä enemmän ikää tulee, niin johan niihin kyllästyy.

Mutta eteenpäin sanoi mummo kun lumessa tarpoi ja sitä rataa. Aivot narikkaan ja uusia pettymyksiä kohden hymyssä suin. On tää elämä hauskaa.

Seuraava viesti jotakin tilastollisempaa kuin tällaista syvällistä höpinää.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onko muille käynyt sama efekti kuin minulle, jota kutsun Zoidberg-efektiksi?

Kun Tinderissä saan juttua aikaiseksi potentiaalisen tytön kanssa, niin se jää loppujen lopuksi vain siihen aktiiviseen hyvään jutteluun tai sitten yksille treffeille. Sen jälkeen ei enää olla hirveästi tekemisissä sen takia että heille ilmestyykin kesken minun potentiaalisen mahdollisuuden poikakaveri. Näin ei ole käynyt minulle yhtä, kahta tai kolmea kertaa vaan ihan kirjaimellisesti ja valehtelematta yli kymmenen kertaa. Oon miettinytkin että minkä takia minun ilmestymisen jälkeen rouville alkaakin löytymään se oikea. Eräskin todella kaunis lähihoitaja ei sitten kiinnostunutkaan minusta loppujen lopuksi, vaan alkoikin seurustelemaan erittäin vahvan elämänkoululaisen kanssa jolta löytyy rattijuopumustausta sekä ei minkäänlaista älyä saatika koulutusta edes ammattikoulusta. Sitä yrittää miettiä, että mitä pitää sitten itsessä muuttaa, jotta sitä olisi oikeasti mielenkiintoinen persoona.

Ja sinällään hyvin Tinderistä matcheja omasta mielestäni saan. Noin kuukauden on ollut mulla Tinder tällä erää, ja sen aikana tullut 105 matchia alueella jossa ei 70km säteellä ole yhtään yli 17 000 asukkaan kaupunkia. Paha tosin sanoa, että onko tuo määrä kuinka vähän vai kuinka paljon, kun ei ole tullut muiden miesten kanssa keskusteltua paljonko ovat saaneet matcheja tällä alueella. Kai oon siinä välikuilussa jolle ei kelpaa rumat naiset koska itse en ole ruma, mutta en kuitenkaan tarpeeksi hyvännäköinen ja lihaksikas saadakseen parisuhteen kauniiden naisten kanssa.

Tasan kolme seksikumppania oon Tinderistä yhteensä vain saanut. Sitten lukemattomia määriä treffejä, joiden jälkeen tytöt ovat alkaneet seurustella jonkun toisen kanssa. Ja siis ihan oikeasti seurustelemaan, eivät ole olleet mitään tyttöjen Tinderissä sanottuja selityksiä miksi ei toisia treffejä tule. Oon itse reilu parikymppinen, että sinällään aikaa vielä on.

No, se itsesäälistä tällä erää.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Latasin sovelluksen, ensimmäinen matchi -> edennyt seurustelu tasolle. 4kk yhdessä oltu, 3kk tutustuttiin ja "säädettiin".

Aivan uskomaton tuuri käynyt. Nainen on semmoinen kaikenlisäksi, johon minulla ei edes pitänyt olla mahdollisuuksia ulkonäön perusteella.

Kyllä se onni vielä jokaista potkaisee :)!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja sinällään hyvin Tinderistä matcheja omasta mielestäni saan. Noin kuukauden on ollut mulla Tinder tällä erää, ja sen aikana tullut 105 matchia alueella jossa ei 70km säteellä ole yhtään yli 17 000 asukkaan kaupunkia. Paha tosin sanoa, että onko tuo määrä kuinka vähän vai kuinka paljon, kun ei ole tullut muiden miesten kanssa keskusteltua paljonko ovat saaneet matcheja tällä alueella. Kai oon siinä välikuilussa jolle ei kelpaa rumat naiset koska itse en ole ruma, mutta en kuitenkaan tarpeeksi hyvännäköinen ja lihaksikas saadakseen parisuhteen kauniiden naisten kanssa.
Kuulostaa siltä, että asut muuttotappioalueella, jossa nyt vaan asuu enemmän sinkkumiehiä kuin sinkkunaisia. Tämän lisäksi kuulostat ihan suhteellisen fiksulta kaverilta (osaat kirjoittaa!). Jossain maakuntien yliopistokaupungissa sinulla voisi olla parempi menekki. Kannattaa ehkä myös tiirailla korkeasti koulutettuja naisyksilöitä eikä lähihoitajia. Nämä monet hakevat fiksua tyyppiä ja ovat lopulta kuitenkin valmiita antamaan periksi miehen koulutuksesta.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Eräskin todella kaunis lähihoitaja ei sitten kiinnostunutkaan minusta loppujen lopuksi, vaan alkoikin seurustelemaan erittäin vahvan elämänkoululaisen kanssa jolta löytyy rattijuopumustausta sekä ei minkäänlaista älyä saatika koulutusta edes ammattikoulusta. Sitä yrittää miettiä, että mitä pitää sitten itsessä muuttaa, jotta sitä olisi oikeasti mielenkiintoinen persoona.
Heh, jotenkin kun omia entisiä matcheja ja treffikumppaneita Facebook joskus ehdotellut kaveriksi, niin aika moni löytänyt juuri tällaisen vähän yksinkertaiselta vaikuttavan miehen. Valitettavasti vaan jotkut ressukat ja töhöt uppoavat naisiin kuin veitsi voihin, eikä noita loppupeleissä kannata hirveästi jäädä surkuttelemaan. Noistakin kuitenkin aika moni päätyy lopulta Tinderiin takaisin, mutta tällä kertaa lapsen kera näin hieman kärjistettynä.

Kannattaa ehkä myös tiirailla korkeasti koulutettuja naisyksilöitä eikä lähihoitajia. Nämä monet hakevat fiksua tyyppiä ja ovat lopulta kuitenkin valmiita antamaan periksi miehen koulutuksesta.
Juuri näin. Ei ole minuakaan varsinaisesti koulutuksella pilattu, mutta ihan hyvällä menestyksellä silti päässyt treffeille korkeakoulutettujen tai vastaavien kanssa. Tähän asti on riittänyt, että vähän huolehtii ulkonäöstään, kunnostaan ja omaa sopivan skeptisen asenteen koko nettitreffailua kohtaan. Liian tosissaan näitä juttuja ei kannata ottaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Jeffrey

Jäsen
Toisaalta voit myös valita niin, että sinut näkee vain ne joita itse oot ensin peukuttanut. Tämä on kai enemmän tuttujen ja puolison tuttujen välttelijöille tehty?

Vähän tehnyt mieli ottaa käyttöön tuo ominaisuus. Ei sillä, itse olen ihan sinkkumies. Tuolla vaan on niin paljon niitä naisia jotka eivät kiinnosta millään tasolla. Näin voisi olla tehokkaampaa, että vain he näkevät joista itse on tykännyt.

Mielenkiinnosta otin tuon goldin tuossa muutama kuukausi sitten. Niitä tykänneitä oli siellä jemmasssa reilu 1 200. Näistä itse otin mukaan muutaman vanhan tutun ja läpällä pari milffiä. Sinällään melko turha ominaisuus, kun kaikki kenestä pitää valikoituu oikealle jo svaippaillessa.
 
K

Kiekkokatsoja

Tähänkin osioon jotain kirjoitan, kun on tuo oma tinderini auki. Itse katselen ihmissuhdetta, enkä seikkailuja, kuten täälläkin välillä huumoripitoisesti kirjoituksia on. Baareissa en ole kiinnostunut juoksemaan, ja tuo treffailu elämähän on ollut jo kauan ihmisillä internetissä.
Toki jokaisen kannattaa etsiskellä sellaista, joka itselle soveltuu.
Paljon löytyy tinderistä monenlaista, kuten täälläkin on kirjoitettu. Aika paljon alkukirjoittelun jälkeen huteja, sellaisia myös tapaamalla, sen entuudestaan muistan. Mutta voi mennä niin, että kun rauhassa katselee, jotain löytyy, ja parhaimmillaan siitä muodostuukin enemmän, mitä lähtökohtaisesti oletti.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovia statseja täällä, satoja ellei tuhansia matcheja. Kertoo sen että profiiliin oikeasti kannattaa panostaa. Pari vuotta sitten tein itse profiilin ja lätkin sattumanvaraisesti kuvat jostain (FB:stä? luurin kameralta? en edes muista) ja profiiliteksti taisi myös tulla oletuksena FB:stä, jotain tyyliin "boring nerd". Ehkä kolmen-, neljän vuoden ajan olen silloin tällöin pyyhkäillyt oikealle siihen asti ettei matcheja enää löydy alueelta tai tullut vapaamatkustajan rajat vastaan: yhteensä ehkä 10 tai 20 matchia JKL:n alueella. Silloin kun huvittaa sosialisoitua baarissa kerran puoleen vuoteen niin saman verran "matcheja" saisi yhdessä illassa, eli periaatteessa ei pitäisi olla kiinni ulkonäöstä tai persoonastakaan.

Päivitin profiliiani ja vaihdoin esittelytekstini "boring nerd" => älykkääseen

“I brought her flowers one dusky Tuesday evening when the light was perfect. I pointed out the irony of that romantic old tradition— the severed genitalia of another species, offered as a precopulatory bribe—and then I recited my story just as we were about to fuck.

To this day, I still don't know what went wrong.”
― Peter Watts, Blindsight

Nyt odotan tuloksia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös