Ihmettelyketju

  • 6 327 601
  • 38 716
K

Kiekkokatsoja

Onko samanlainen taruolento, kuin hampaaton kanukki?
öö.. ei. Kanukki lienee peloite, tosin mummokin voi olla sitä. Mutta kanukki yrittää aiheuttaa sekavuutta, mummo puolestaan tulee "rakkaus" edellä esiin.
Huomasin, että myös mun terassini ovi ei ollut lukossa. Oli se kiinni, muttei lukossa. Mitä tästä voi päätellä..?
Mummoillekin lienee paikkansa olemassa..??? Ehkei mun kodissa kuitenkaan...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eikö nopeusrajoitukset ja liikennesäännöt koske moottoripyöräilijöitä? Oli taas kyllä taas sen verran hurjia ohituksia ja ylinopeuksia motoristeilla että mietin liikkuuko niiden päässä mitään... No varmasti monet ja taas monet moottoripyöräilijät ajavat siivosti mutta tänään ei sellaisia tullut havaittua.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö nopeusrajoitukset ja liikennesäännöt koske moottoripyöräilijöitä? Oli taas kyllä taas sen verran hurjia ohituksia ja ylinopeuksia motoristeilla että mietin liikkuuko niiden päässä mitään... No varmasti monet ja taas monet moottoripyöräilijät ajavat siivosti mutta tänään ei sellaisia tullut havaittua.
Mopoilijoita ei ainakaan koske tai ei ainakaan meitä koskenut. Se oli muuten huoletonta aikaa. Ihan niinkuin mulla nykyään olisi jotain huolia tai stressiä.
 
K

Kiekkokatsoja

Mikähän siinä baarijuoksussa viehättää? Toki oon ittekki ollut sellanen menijä, kun ikä oli nuori. Välivaiheessa pidin tärkeänä, että live musaa.
No mut nyt mullekin ois tänään ollut 2 live musaa tarjolla.Alkuillasta, ja myöhäisyöstä, mut en mennyt. Kesällä filarillakii ois päässyt. Okei oon menettäny parasta ennen päiväykseni.. ja homehtunut..
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kello on yli kolme yöllä mutta Liigan voimasuhdeketjussa on tähän aikaan joku vääntö meneillään.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaveriporukka on jossain Turun saaristossa. Tuntuvat vieläkin olevan päissään, pl kuski. Mä olin eilen 50-kymppisillä, kaksi lasia cavaa ja 2 valkkaria, vegaanisafkaa Alppiharjussa. Kymmeneltä himassa. En valita.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kaveriporukka on jossain Turun saaristossa. Tuntuvat vieläkin olevan päissään, pl kuski. Mä olin eilen 50-kymppisillä, kaksi lasia cavaa ja 2 valkkaria, vegaanisafkaa Alppiharjussa. Kymmeneltä himassa. En valita.

Palasit siis vajaa tunti sitten? Aika hyvin jaksettu.

Noin vakavemmin puhuen tuo on kyllä ihan järkevästi toimittu. Ei vanha jaksa - eikä kyllä oikein kiinnostakaan - vetää mitään megaluokan rännejä. Horkka kestää yleensä noin vuoden tuollaisen jälkeen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei vanha jaksa - eikä kyllä oikein kiinnostakaan - vetää mitään megaluokan rännejä. Horkka kestää yleensä noin vuoden tuollaisen jälkeen.
Ei näillä kilometreillä enää tosiaan viitsi, eikä halua. Tai pitää olla vähintään kuukausi lomaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Mä olin eilen 50-kymppisillä, kaksi lasia cavaa ja 2 valkkaria, vegaanisafkaa Alppiharjussa. Kymmeneltä himassa. En valita.

Herranen aika, joku siis täytti 500 vuotta (500-vuotta). Vai mitä tarkoittaa 50-kymppiset? Hymiö tähän.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Herranen aika, joku siis täytti 500 vuotta (500-vuotta). Vai mitä tarkoittaa 50-kymppiset? Hymiö tähän.
Omasta mielestään 1000. Ja tuhkaa ripotteli päällensä.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minkähän ihmeen takia tähänastisen elämäni pahin krapula iskee juuri tänään, kun tulikin muutaman tunnin työvuoro. Eikö tämä olisi voinut tulla vaikka silloin, kun ei tarvitsisi kuin nukkua.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Herranen aika, joku siis täytti 500 vuotta (500-vuotta). Vai mitä tarkoittaa 50-kymppiset? Hymiö tähän.

Sponge-Bob varmaan, tai joku sukulaisensa. Nuo sienieläimethän voi elää tuhansia vuosia. Pitkän iän salaisuus on alkoholinkäytössään, josta ovat nimensäkin saaneet. Joten oli varmaan kosteat juhlat.

Holkeri on myös pitkäikäinen. Se taas johtuu kahvinjuonnista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sponge-Bob varmaan, tai joku sukulaisensa. Nuo sienieläimethän voi elää tuhansia vuosia. Pitkän iän salaisuus on alkoholinkäytössään, josta ovat nimensäkin saaneet. Joten oli varmaan kosteat juhlat.

Holkeri on myös pitkäikäinen. Se taas johtuu kahvinjuonnista.
Narritkin vaihtaa mustiin. Mustaa kahvia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei oo kyllä ainakaan Suomessa enää tarvetta Stasimaisille vahtikoirille. Kaikki kertoo omat puuhastelunsa intterveppsissä. Vahingossa klikannu par kertaa jotain ketjua jossa Aatami kertoo kuinka kauan tuli yöllä nukuttua ja Beetami valittaa kun ei nukkumatti tullukkaa. Vidu mitä tietotulvaa. Saaks nää informaatiopläjäykset paljonkin tykkäyksiä? Sori veljet, on vähän kyyninen olo ny. Löysin muuten kullilinnakkeeni alueelta kaks muita harmaampaa karvaa. Nimesinkin ne. Toinen, vähän käyrempi, on Pjotr. Tuo suorompi ja ryhdikkäämpi on Bukefalos. Ja näin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vahingossa klikannu par kertaa jotain ketjua jossa Aatami kertoo kuinka kauan tuli yöllä nukuttua ja Beetami valittaa kun ei nukkumatti tullukkaa. Vidu mitä tietotulvaa. Saaks nää informaatiopläjäykset paljonkin tykkäyksiä?
Ei kai sillä väliä ole tuleeko paljon tykkäyksiä? Ihmiset kirjoittaa kai siitä mikä juuri on pinnalla omassa mielessä. Kun on nukkunut huonosti niin tulee siitä kerrottua... Itse en illalla saanut unta ennen yhtä (kävin nukkumaan yhdentoista aikaan) mutta nukuin muuten ihan hyvin ja tunnen itseni ihan pirteäksi.

Edit. Terveiset Pjotrille ja Bukefalokselle...
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mysteerivainajan henkilöllisyys saatu selville

Ihmettelen, että noinkin nuori (40v) ihminen voi olla puoli vuotta kateissa, eikä kukaan huolestu niin paljon, että tekisi katoamisilmoituksen.

lainaus artikkelista kirjoitti:
Hämäläisen mukaan vainajan henkilöllisyyden selviäminen on merkittävä asia – erityisesti tämän omaisille.

No varmasti näin, mutta jos omaisia on olemassa, niin miksi ei kukaan tiennyt, että on kadonnut. Oletan näin, kun katoamisilmoitusta ei ollut tehty.

Osanotto omaisille kuitenkin
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei kai sillä väliä ole tuleeko paljon tykkäyksiä? Ihmiset kirjoittaa kai siitä mikä juuri on pinnalla omassa mielessä. Kun on nukkunut huonosti niin tulee siitä kerrottua... Itse en illalla saanut unta ennen yhtä (kävin nukkumaan yhdentoista aikaan) mutta nukuin muuten ihan hyvin ja tunnen itseni ihan pirteäksi.

Edit. Terveiset Pjotrille ja Bukefalokselle...

Ja joskus niihin mieltä painaviin asioihin saa ymmärrystä, tukea ja apua. Vaikka ei suoraan kirjoittaisikaan että tarvitsen nyt apua.

Ainakin minä kirjoittelen senkin takia juuri mieltä painavista ja kiinnostavista asioista että olen sen toiveessa että saan vähän vastakaikua kirjoituksilleni. Ei tarvitse välttämättä yksin olla ajatustensa kanssa.

En niinkään tykkäyksiä kalastele vaikka onhan se ihan kiva fiilis kun etenkin johonkin iloiseen hehkutus-viestiin tulee tykkäyksiä. En sitä kielläkään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi täällä on näin kuuma? On ihan hikikin. Haluisin että olisi viileämpi. Mittari näyttää 21,7 °C ja koko päivän on ollut ikkuna auki. Ei tämä paha pitäisi olla mutta on niin hikikin. Onko nämä nyt jotain kuumia aaltoja? No ei ehkä ihan vielä (~vaihdevuodet).
 
K

Kiekkokatsoja

Amazonin sademetsä palaa. Miksi hallituspuolueet vaikenevat? Normaalistihan he nipottavat jopa siitä, että asunnon lämmittämiseen ei saisi käyttää juurikaan polttopuuta.
Ai niin, nuo munattomat uskaltavat ainoastaan kritisoida kotimaan tavallisia ihmisiä, ihmisiä jotka ovat kantasuomalaisia ja yrittävät maksaa veronsa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi maailman suurimmista sademetsistä palaa, laivat ja lentokoneet kulkevat ympäri maapalloa 24/7 ja miljoonat tehtaan päästävät ilmaan myrkkyjä yötä päivää, mutta juuri minun pitäisi lopettaa yksityisautoilu ja lihan syöminen, koska se tuhoaa maapallon.
Yksityisautoilu kannattaa lopettaa kun se on junttia. Ja sitä paitsi siinähän pitää itse ajaa sitä. Ja sitä ennen ostaa sellainen.

Hitto ens viikolla pitää skarpata jos töissä joutuu ajaa. Ei se että saa promillet nollaan, mutta ettei olis mitään pelkotiloja tai raajoissa nykimistä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yksityisautoilu kannattaa lopettaa kun se on junttia. Ja sitä paitsi siinähän pitää itse ajaa sitä. Ja sitä ennen ostaa sellainen.

Hitto ens viikolla pitää skarpata jos töissä joutuu ajaa. Ei se että saa promillet nollaan, mutta ettei olis mitään pelkotiloja tai raajoissa nykimistä.
Ota huomioon, että mä oon maalaisjuntti. Lisäksi työmatkat ja kaikki muutkin matkat on niin pitkiä, että ei oikein tsygällä jaksa mennä.
 
K

Kiekkokatsoja

Yksi maailman suurimmista sademetsistä palaa, laivat ja lentokoneet kulkevat ympäri maapalloa 24/7 ja miljoonat tehtaan päästävät ilmaan myrkkyjä yötä päivää, mutta juuri minun pitäisi lopettaa yksityisautoilu ja lihan syöminen, koska se tuhoaa maapallon.
No tällasta porukkaa on meillä hallituksessa. Eu:n puheenjohtajamaa hyssyttelee hiljaa. Antaa palaa, vaikka Amazonin sademetsä. Kunhan suomalaset vähentävät päästöjä. No tää on politiikkaa, ja näillä nyt mennään.
Ainakin tämä on ihmettelyketjuun osuvaa kirjoitusta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tällasta porukkaa on meillä hallituksessa. Eu:n puheenjohtajamaa hyssyttelee hiljaa. Antaa palaa, vaikka Amazonin sademetsä. Kunhan suomalaset vähentävät päästöjä. No tää on politiikkaa, ja näillä nyt mennään.
Ainakin tämä on ihmettelyketjuun osuvaa kirjoitusta.
Täytyy myöntää, että kauhean kiinnostunut en ole politiikasta, mutta en ole voinut välttyä niiltä puheita, että Suomi sitä Suomi tätä. Liittyen siis päästöihin ja ilmastonmuutoksen. Ymmärrän myös ilmastonmuutoksen seuraukset, mutta ei kai se meidän suomalaisten vika yksinään ole. Varsinkaan jos toisella puolella maapalloa päämiehiä ei kiinnosta vittuakaan koko homma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös