Vedonlyönnit liigakaudelle 2019–2020

  • 78 585
  • 363

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhdelle Liiga + NHL-kiekkoilusta kiinnostuneelle olisi paikka vapaana "tehopistedraftissa". Homman nimi on se, että jokaisesta joukkueesta poimitaan yksi pelaaja vuorotellen draftaamalla (järjestys arvotaan), eli samoja pelaajia ei tule tiimeihin. Pelaajia saa valita vuorollaan mistä tahansa joukkueesta, kunhan lopuksi kaikista on yksi poimittuna. Kisaa käydään Liigassa ja NHL:ssä, kyseessä on erilliset kilpailut. Molemmissa panos 25€ per nuppi, parhaan pistepotin kerännyt voittaa. Osallistujia on tällä hetkellä neljä, sillä määrällä ollaan pyöritetty tätä useampi kausi. Nyt ajatuksena lisätä yksi kisaaja, niin saa lisää panosta ja draftiin pientä lisähaastetta. Kaikki viestintä kisan tiimoilta käydään yksityisviestitse, pistepäivityksiä luvassa muutaman kerran kauden aikana. Liigan osalta drafti käynnistyy lähiviikkoina, että saadaan homma maaliin ennen kiekon jäähän putoamista. NHL-drafti aloitellaan 2-3 viikkoa ennen taalakaukaloiden pelien käynnistymistä.

Viestiä tähän ketjuun, kuka haluaa mukaan. Ensimmäisenä ilmoittautunut valitaan!

Mukana.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mää voisin lähteä tällaisilla säännöillä:
- Viisikot (3 hyökkääjää, 2 pakkia).
- Yksi pelaaja per joukkue (jos sinulla on jo pelaaja Kärpistä, minäkään en saa valita ketään Kärpistä).
- Valituille pelaajille nimitetään varamiehet samasta joukkueesta. Varamiehen pisteet lasketaan vain, jos ensisijaisesti valittu pelaaja pelaa alle 50 peliä JA varamies on tehnyt tätä enemmän pisteitä.
- 50 € panos.
@Lico'n kanssa pistettiin näillä spekseillä veto pystyyn. Lisättiin vielä sääntöihin tiebreakiksi ensin tehdyt maalit ja sen jälkeen ppg. Sovittiin myös, että loukkaantuneen pelaajan saa vielä ennen runkosarjan alkua korvata toisella saman joukkueen pelaajalla.

Valinnat:
-One- :n viisikko:

Justin Danforth (Pathrik Westerholm)
Antti Kalapudas (Toni Kallela)
Anrei Hakulinen (Trevor Mingoia)

Petteri Nikkilä (Elmeri Eronen)
Mikko Kokkonen (Jakub Galvas)

Licon viisikko:

Teemu Turunen (Iikka Kangasniemi)
Eemeli Suomi (Arttu Ruotsalainen)
Teemu Ramstedt (Tomas Zaborsky)

Shaun Heshka (Ludwig Byström)
Teemu Suhonen (Valtteri Kemiläinen)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico'n kanssa pistettiin näillä spekseillä veto pystyyn. Lisättiin vielä sääntöihin tiebreakiksi ensin tehdyt maalit ja sen jälkeen ppg. Sovittiin myös, että loukkaantuneen pelaajan saa vielä ennen runkosarjan alkua korvata toisella saman joukkueen pelaajalla.

Valinnat:
-One- :n viisikko:

Justin Danforth (Pathrik Westerholm)
Antti Kalapudas (Toni Kallela)
Anrei Hakulinen (Trevor Mingoia)

Petteri Nikkilä (Elmeri Eronen)
Mikko Kokkonen (Jakub Galvas)

Licon viisikko:

Teemu Turunen (Iikka Kangasniemi)
Eemeli Suomi (Arttu Ruotsalainen)
Teemu Ramstedt (Tomas Zaborsky)

Shaun Heshka (Ludwig Byström)
Teemu Suhonen (Valtteri Kemiläinen)

Check!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jukurien jumbosija tuntuu olevan kiveen hakattu palstalla, joten tarjoan jollekin helppoa rahaa. Minä sanon, että Jukurit ei ole runkosarjassa viimeinen ja sinä sanot, että on. Vetoon on tulijoita todennäköisesti jonoksi asti, mutta hyväksyn vain yhden eli sen kuka ehtii ensiksi. Panos 50€.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jukurien jumbosija tuntuu olevan kiveen hakattu palstalla, joten tarjoan jollekin helppoa rahaa. Minä sanon, että Jukurit ei ole runkosarjassa viimeinen ja sinä sanot, että on. Vetoon on tulijoita todennäköisesti jonoksi asti, mutta hyväksyn vain yhden eli sen kuka ehtii ensiksi. Panos 50€.
Ehdotan reilumpaa vetoa: sinä veikkaat Jukurien sijoittuvan sarjassa jollekin tietylle sijalle X, ja minä veikkaan sijaa 15. Jos kumpikaan ei osu, niin kumpikaan ei voita.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Jukurien jumbosija tuntuu olevan kiveen hakattu palstalla, joten tarjoan jollekin helppoa rahaa. Minä sanon, että Jukurit ei ole runkosarjassa viimeinen ja sinä sanot, että on. Vetoon on tulijoita todennäköisesti jonoksi asti, mutta hyväksyn vain yhden eli sen kuka ehtii ensiksi. Panos 50€.

Tarjosin jo aiemmin kun Ässiä sijoiteltiin Jukurien alapuolelle vetoa Ässät vs Jukurit. Jos siis uskot Jukurien olevan Padan edellä runkosarjassa otan mielelläni vedon vastaan tuolla samaisella panoksella.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Tuusa jos nuo edellä mainitut eivät nappaa niin tarjoan vielä kolmannen vaihtoehdon.

Jukurit sijoittaa runkosarjassa huonommin kuin valitsemasi joukkue. Saat siis valita minkä tahansa jengin.

Panos haluamasi 0-50€ väliltä. Ja voi tämän joku muukin ottaa kiinni jos Tuusa ei tartu.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lukko sijoittuu paremmin runkosarjassa, kuin sinun valitsemasi joukkue, pl. Kärpät, IFK ja Tappara.

Otan vastaan yhden vedon ja panos 50€.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mun vetotarjous pysyy alkuperäisenä. Turha siihen on mitään kommervenkkejä on ruveta laittamaan. Jos kukaan ei uskalla, vaikka suurinpiirtein kaikki on Jukurit viimeiseksi rankannut, niin sitten ei.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun vetotarjous pysyy alkuperäisenä. Turha siihen on mitään kommervenkkejä on ruveta laittamaan. Jos kukaan ei uskalla, vaikka suurinpiirtein kaikki on Jukurit viimeiseksi rankannut, niin sitten ei.

Kyse ei ole uskaltamisesta, vaan aivan järjettömän tyhmästä tarjouksestasi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukko sijoittuu paremmin runkosarjassa, kuin sinun valitsemasi joukkue, pl. Kärpät, IFK ja Tappara.

Otan vastaan yhden vedon ja panos 50€.
Aika nöösipoika oot kun rajasit HIFKin pois vaihtoehdoista.

Voisin lähtee sun kanssa tähän taistoon Ilveksen kanssa.

E: onkohan tää joku enne, että 10 minuuttia tän viestin jälkeen jatkiksella julkaistiin juttu, missä Karri Kivi ilmoittaa ettei ollut tyytyväinen Ilvespeliin ja lisäksi avaavat loukkaantumishuoliaan :DDD
 
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika nöösipoika oot kun rajasit HIFKin pois vaihtoehdoista.

Voisin lähtee sun kanssa tähän taistoon Ilveksen kanssa.

E: onkohan tää joku enne, että 10 minuuttia tän viestin jälkeen jatkiksella julkaistiin juttu, missä Karri Kivi ilmoittaa ettei ollut tyytyväinen Ilvespeliin ja lisäksi avaavat loukkaantumishuoliaan :DDD

Aattelin kun yleisesti ottaen kolmen suuren jälkeen on hyvinkin tasaista ja mielenkiintoista, niin ne suurimmat suosikit voi rajata pois.

Mut selvän teki! Tulee mielenkiintoinen veto.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun vetotarjous pysyy alkuperäisenä. Turha siihen on mitään kommervenkkejä on ruveta laittamaan. Jos kukaan ei uskalla, vaikka suurinpiirtein kaikki on Jukurit viimeiseksi rankannut, niin sitten ei.

Siinä on aika vissi ero rankkaako Jukurit viimeiseksi vai väittääkö että Jukurit on viimeinen yli 50% todennäköisyydellä. Sen takia tuossa sinun ehdotuksessasi ei ole mitään järkeä, eikä siihen kukaan tartu.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siinä on aika vissi ero rankkaako Jukurit viimeiseksi vai väittääkö että Jukurit on viimeinen yli 50% todennäköisyydellä. Sen takia tuossa sinun ehdotuksessasi ei ole mitään järkeä, eikä siihen kukaan tartu.
Tämäpä juuri. Se on täysin mahdollista että kaikki menee nappiin Jukureilla ja he sijoittuvat toiseksi viimeiseksi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: teba
Suosikkijoukkue
Ässät
Aattelin kun yleisesti ottaen kolmen suuren jälkeen on hyvinkin tasaista ja mielenkiintoista, niin ne suurimmat suosikit voi rajata pois.

Mut selvän teki! Tulee mielenkiintoinen veto.
Joo, määki luulen, että Ilves ja Lukko on ihan hyvä pari ja toivottavasti saadaan jännätä runkosarjan loppuun asti.

Jostain pitäis saada rahat, millä kustantaa tän vedon mahdolliset tappiot. Niin lähtiskö joku rahottamaan mua tarjoomalla helpot massit....

Tarjoan vetoa, kumpi sijoittuu runkosarjassa paremmin Ässät vai SaiPa? Itse valitsen Ässät, koska olen fiksu. Onko joku tarpeeksi tyhmä, hullu tai avulias valitakseen SaiPan? Summa maks. 50€.
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
@McTorso Jo nyt on selvää, että arvioit Ilveksen omassa pistelaskussasi selvästi Tapparaa paremmaksi. Joko siis nyt uskallat vedonlyöntiin jonkun kanssa?

Väitän siis, että Tappara on runkosarjan päättyessä sarjataulukossa Ilvestä ylempänä ja sinä väität päinvastoin, kuten ennakkoarviosi selvästi näyttää. Vedonlyönnin summa 1000 euroa. Ok?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1000

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@McTorso Jo nyt on selvää, että arvioit Ilveksen omassa pistelaskussasi selvästi Tapparaa paremmaksi. Joko siis nyt uskallat vedonlyöntiin jonkun kanssa?

Väitän siis, että Tappara on runkosarjan päättyessä sarjataulukossa Ilvestä ylempänä ja sinä väität päinvastoin, kuten ennakkoarviosi selvästi näyttää. Vedonlyönnin summa 1000 euroa. Ok?
Olen tämän asian kirjoittanut julki jo monta kertaa. Jaksan tehdä sen jälleen kerran. En minä ole mikään idiootti, joka lätkii vaikkapa tuon sinun ehdottamasi 1000 euroa pöytään ale-hintaan. Tarkoitan sanoa, että vedonlyöntitoimistoilta saan paljon paremman kertoimen kuin sinulta. Toisekseen minulla ei ole pienintäkään tarvetta pönkittää näkemystäni rahalla. Useammallakin tapparalaisella tuntuu moinen tarve olevan.
 

Since 1931

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Liverpool,sympatiat HIFK (Kom Igen Ilves)
Olen tämän asian kirjoittanut julki jo monta kertaa. Jaksan tehdä sen jälleen kerran. En minä ole mikään idiootti, joka lätkii vaikkapa tuon sinun ehdottamasi 1000 euroa pöytään ale-hintaan. Tarkoitan sanoa, että vedonlyöntitoimistoilta saan paljon paremman kertoimen kuin sinulta. Toisekseen minulla ei ole pienintäkään tarvetta pönkittää näkemystäni rahalla. Useammallakin tapparalaisella tuntuu moinen tarve olevan.

Totuus sattuu. Ilves on tulossa kovaa vauhtia Tapparan rinnalle ja se pelottaa joitakin (ei kaikkia) naapurileirissä.

En itsekään epäile etteikö Ilves voisi olla Tapparan edellä runkosarjassa.
Pelitapa,puolustus ja maalivahdit tukevat tätä väitettä.
 

Ralph

Jäsen
Kovin vaikeaa on myös ymmärtää ero veikkauksen ja voimasuhdearvion välillä. Jos arvioi joukkueen I voimasuhteet paremmaksi kuin joukkueen T, ei se tarkoita etteikö sama henkilö voisi veikata T:n olevan I:n edellä. Varsinkin, jos voimasuhdearvioissa ei huomioida kokemusta ja rutiinia, joka sataisi suoraan T:n laariin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovin vaikeaa on myös ymmärtää ero veikkauksen ja voimasuhdearvion välillä. Jos arvioi joukkueen I voimasuhteet paremmaksi kuin joukkueen T, ei se tarkoita etteikö sama henkilö voisi veikata T:n olevan I:n edellä. Varsinkin, jos voimasuhdearvioissa ei huomioida kokemusta ja rutiinia, joka sataisi suoraan T:n laariin.
Mielestäni kyllä voimasuhdearviot tulee tehdä siten, että ottaa huomioon kaikki mahdolliset asiat, sekä periaatteessa siten, että itse myös pakon edessä veikkaisi samalla tapaa. Tämä ei toki tarkoita sitä, että olisi järkevää lähteä veikkaamaan, koska erot ovat pieniä ja riskit suuria, vaikka joukkueet jonkinlaiseen järjestykseen arvioissa laittaakin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ehdotan seuraavanlaista vetoa:

Valitaan 3 hyökkääjää samasta joukkueesta, joiden tehopisteet lasketaan yhteen kauden lopussa. Pakkeja en tähän ota, koska ne ovat KalPalla aina pisteiden valossa heikkoja.

Ja vastustaja saa tulla jengeistä Sport, SaiPa, Jukurit, KooKoo sekä Ässät.

Vain yhdelle nopeimmalle. Panos huikeat 15e. Ja pelaajan saa vaihtaa ennen ekaa pelikierrosta.
 

Schimanski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdotan seuraavanlaista vetoa:

Valitaan 3 hyökkääjää samasta joukkueesta, joiden tehopisteet lasketaan yhteen kauden lopussa. Pakkeja en tähän ota, koska ne ovat KalPalla aina pisteiden valossa heikkoja.

Ja vastustaja saa tulla jengeistä Sport, SaiPa, Jukurit, KooKoo sekä Ässät.

Vain yhdelle nopeimmalle. Panos huikeat 15e. Ja pelaajan saa vaihtaa ennen ekaa pelikierrosta.
Saipa lukittu.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Olen tämän asian kirjoittanut julki jo monta kertaa. Jaksan tehdä sen jälleen kerran. En minä ole mikään idiootti, joka lätkii vaikkapa tuon sinun ehdottamasi 1000 euroa pöytään ale-hintaan. Tarkoitan sanoa, että vedonlyöntitoimistoilta saan paljon paremman kertoimen kuin sinulta. Toisekseen minulla ei ole pienintäkään tarvetta pönkittää näkemystäni rahalla. Useammallakin tapparalaisella tuntuu moinen tarve olevan.

En kyllä noita perusteluja ymmärrä. Miltä vedonlyöntitoimistolta saa kertoimia (ja millaisia) sille, että Ilves sijoittuu Tapparaa paremmin? Millä tavalla kerroin on mielestäsi huono, kun oman arviosi mukaan Ilves on vahvempi joukkue ja saat kuitenkin 1:1 kertoimen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös