Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 101
  • 66 796

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melanie Griffith ja Don Johnson oli kyllä kuuma pari 80-luvulla. Ei taida nykyään olla enää vastaavia. Ei ainakaan nyt tule tähän jo väsyneeseen mieleen ketään vastaavaa. Vittuko oiskin nyt 80-luku, ni telkusta tulis joko miami vice tai hollywood beat. Ennen laatu korvasi määrän. Nykyään on kanavia paljon, mutta ne toistaa pitkälti toistensa ohjelmia.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Hera80 n viesti palautti minut myös 80- luvulle ja sarja Konnankoukkuja kahdelle Konnankoukkuja kahdelle – Wikipedia

Olen ollut brunetteihin helpostikin kallistunut, muutamaan kellistynyt, mutta Cybill Sherpherd oli hurmaava tuossa sarjassa, kemiaa Willisin kanssa ainakin tv-ruudussa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hera80 n viesti palautti minut myös 80- luvulle ja sarja Konnankoukkuja kahdelle Konnankoukkuja kahdelle – Wikipedia

Olen ollut brunetteihin helpostikin kallistunut, muutamaan kellistynyt, mutta Cybill Sherpherd oli hurmaava tuossa sarjassa, kemiaa Willisin kanssa ainakin tv-ruudussa.

Oli muuten hauska ja hyvä sarja, joka pitkälti nojasi juuri tuohon näyttelijöiden keskinäiseen kemiaan.

Joku muuten voisi järjestää visan 80-luvun sarjojen tunnareista. Toi olisi kiva.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä ollutkin jo puhetta tuosta kännisten ihmisten "rähinägeenistä" viimeaikoina. Juuri äsken pari varmasti alaikäistä meinasin aloittaa kunnon nenäjuhlat, mutta kaverit menivät väliin. On se luojan lykky, että itse ei ole tuollainen riitapukari alkoholia nauttineena.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lechian kausikortti ostettu, vaikka en harmillisesti enää Gdańskissa asukaan eli pääsen paikalle vain harvoin. Kannatuksessa ei kuitenkaan ole siitä kyse, laittaahan joku rahaa kuukausittain kaikenlaisille kansalaisjärjestöillekin.

Perjantaina alkaa ja ensi keväästä voi tulla hieno kevät. Vähän kuin IFK:n kanssa. Lechia ei ole koskaan voittanut kannua (perustettu 1945) ja IFK vain kerran noin kymmenessä vuodessa.

Usko ja Toivo kuolee viimeisenä.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Helvetin kivat alikit meillä. Kerrankin kävi tuuri!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Melanie Griffith ja Don Johnson oli kyllä kuuma pari 80-luvulla. Ei taida nykyään olla enää vastaavia. Ei ainakaan nyt tule tähän jo väsyneeseen mieleen ketään vastaavaa. Vittuko oiskin nyt 80-luku, ni telkusta tulis joko miami vice tai hollywood beat. Ennen laatu korvasi määrän. Nykyään on kanavia paljon, mutta ne toistaa pitkälti toistensa ohjelmia.

Miami Vicen ymmärrän, mutta tuo Hollywood Beat taisi olla aika skeidaa, tai näin ainakin muistelen kun sitä joskus 90-luvulla uusittiin. Sen sijaan Kovaa peliä Bostonissa oli kova. Robert Urich ja Spenser (ässällä). Ja tietenkin Taistelupari! Dempsey & Makepeace.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nykyään on kanavia paljon, mutta ne toistaa pitkälti toistensa ohjelmia.

Kanavia on paljon ja varmaan tulevaisuudessa perinteinen televisio on entistä pienemmässä roolissa.

Jos nykyisistä tv-kanavista tulisi maksullisia, niin mistä niistä olisitte valmiita maksamaan? Itse olisin valmis maksamaan Ylestä (Ja heh toki maksankin), mutta mistään muusta nykyisin ilmaiseksi näkyvästä kanavasta en edes euroa kuukaudessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jos nykyisistä tv-kanavista tulisi maksullisia, niin mistä niistä olisitte valmiita maksamaan? Itse olisin valmis maksamaan Ylestä (Ja heh toki maksankin), mutta mistään muusta nykyisin ilmaiseksi näkyvästä kanavasta en edes euroa kuukaudessa.
Yle tosiaan menee veron myötä maksuun joka tapauksessa, mutta totta tosiaan tuskin itsekään maksaisin mistään ilmaiskanavasta. Tällä hetkellä en itse asiassa edes Maikkarilta katso käytännössä koskaan mitään ohjelmia. C Moren suoratoisto pitää sisällään myös Maikkarin ilmaisohjelmista ainakin suurimman osan, joten todennäköisesti selviäisin sillä jos tilanne muuttuisi siihen että erikseen pitäisi vielä Maikkarista maksaa. Sama pätee myös Neloseen ja heidän suoratoistoonsa eli Ruutuun.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomenta saatana. En muista, koska viimeksi olisin nukkunut yli kello kahdentoista. Vituttaa. Kohta pitää taas ottaa Volvo alle ja suunnata Tampereelle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Harrastaako moni teistä sunnuntain sanomalehdestä kuolinilmoitusten lukemista? Itse tulee tuota jostain syystä tehtyä, vaikka harvemmin sieltä ketään tuttuja löytyy. Käsittääkseni "hieman" vanhanaikainen tapa, mutta kotoa tuo on aikoinaan opittu.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harrastaako moni teistä sunnuntain sanomalehdestä kuolinilmoitusten lukemista? Itse tulee tuota jostain syystä tehtyä, vaikka harvemmin sieltä ketään tuttuja löytyy. Käsittääkseni "hieman" vanhanaikainen tapa, mutta kotoa tuo on aikoinaan opittu.

Täältä käsi pystyyn. Äidiltä opittu tapa. Hän on hammaslääkäriyrittäjä ja kertoo lukevansa kuolinilmoituksia sen takia, ettei lähettele kutsuja kuolleille.

Itsekin asiakkaiden parissa työskentelevänsä tsekkaan ilmoituksista, että onko tuttuja lähtenyt kohti tuntematonta.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Harrastaako moni teistä sunnuntain sanomalehdestä kuolinilmoitusten lukemista? Itse tulee tuota jostain syystä tehtyä, vaikka harvemmin sieltä ketään tuttuja löytyy. Käsittääkseni "hieman" vanhanaikainen tapa, mutta kotoa tuo on aikoinaan opittu.
Aina kun sattuu sunnuntain SK kätösiin. Nykyään, kun lehteä ei kotiin enää tule, niin on "jännempää" selailla pienten taukojen jälkeen tuttuja nimiä. Sen verran pienet piirit täällä Satakunnan alueella, ettei tarvitse mätsätä kuin sukunimi ja syntymäpaikka, niin helposti löytyy tuttuja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Harrastaako moni teistä sunnuntain sanomalehdestä kuolinilmoitusten lukemista? Itse tulee tuota jostain syystä tehtyä, vaikka harvemmin sieltä ketään tuttuja löytyy. Käsittääkseni "hieman" vanhanaikainen tapa, mutta kotoa tuo on aikoinaan opittu.

Tällä hetkellä en pääse paperilehtiin käsiksi, mutta kyllähän sitä tuli tehtyä. Jos vaikka joku entinen opettaja tai muu olisi siellä tai joku.

Puhutaanhan tässä varmasti nyt paperilehdestä. Se olisi jo jotenkin outoa digilehdestä noita selailla, koska kyseessä on vanha tapa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Puhutaanhan tässä varmasti nyt paperilehdestä. Se olisi jo jotenkin outoa digilehdestä noita selailla, koska kyseessä on vanha tapa.
Joo paperilehdestä nimenomaan. En itse pahemmin digilehtiä enää lue, Ilta-Sanomia joskus kun se kuuluu Ruutu+ -tilaukseeni. Toki digilehden käyttöoikeus kuuluisi Savon Sanomien tilaukseeni mukaan. Käsittääkseni pystyisin myös esim. synnyinkaupunkini Pieksämäen lehteä lukemaan verkosta tuon tilauksen kautta.

EDIT:

No eipäs kuulukaan varsinainen verkkolehti tuohon tilaukseen, mutta Pieksämäen lehden nettisisältöä pystyy tuon kautta kyllä tutkimaan.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältä käsi pystyyn. Äidiltä opittu tapa. Hän on hammaslääkäriyrittäjä ja kertoo lukevansa kuolinilmoituksia sen takia, ettei lähettele kutsuja kuolleille.

Itsekin asiakkaiden parissa työskentelevänsä tsekkaan ilmoituksista, että onko tuttuja lähtenyt kohti tuntematonta.

En ymmärrä tuota ruumisbingoa alkuunkaan.

Mummoni tuota alkoi harrastamaan samasta syystä kuin äitisi, koska hän on myös entinen käsityöläisyrittäjä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En ymmärrä tuota ruumisbingoa alkuunkaan.

Ei se bingo ole vaan ihmiset saa joulukortin joltain joka vuosi. Jos jonain vuonna ei tulekaan enää, niin jokin on pielessä.

Syy ei aina ehkä koskaan selviä, mutta yksi voi olla se, että on ollut sanomalehden sunnuntaisivuilla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, petanqueturnaus on nyt saatu pidettyä ja allekirjoittaneen sijoitus oli lopulta kakkonen. Petanqueturnauksen voittanut kilpailija oli sittenkin liian kova vastus ja eikä minulla ollut mitään jakoa finaaleissa vaan hävisin finaalit voitoin 2-0. Pelit päättyivät kummatkin tuloksilla 13-6.

Lämmitti ja lämmittää taas mieltä ainakin se että osasin jälleen kerran hävitä ihan tyylillä. En alkanut kiukuttelemaan ja heittelemään voittanutta pelaajaa kuulilla vaan onnittelin rehdisti mestaria ja kiittelin osallistumisesta turnaukseen. Ennen olisi voinut itkukin tulla, mutta kai se on henkistäkin kasvua se että osaa myös hävitä.

Vaikka näitä finaalihäviöitä näissä isommissa täällä järjestetyissä turnauksissa on nyt sitten jo kaksin kappalein minulla, ensimmäisessä biljarditurnauksessa jäin myös kakkoseksi ja nyt oli kakkossija kohtaloni jälleen.

Mutta en osaa olla kovin pettynytkään. Tiesin odottaa kovaa vastusta finaaleihin ja sen myös sain, eikä minulla ollutkaan finaaleissa oikein mitään mahdollisuuksia. Sitten ennakko-odotukset olivat tähän turnaukseen lähtiessä se että mikä tahansa voi olla sijoitukseni turnausmestaruudesta aina jumbosijaan asti. En etenkään viime vuosina kuitenkaan ole pelannut petanqueta kovinkaan paljoa joten odotukset eivät korkealla olleet.

Ja hopeasija ei ole huono sijoitus sekään. Tässä turnauksessa tasoerot olivat suht pienet ja oli kovan työn takana yltää turnauksessa edes toiseksi. Ja minähän olen nyt ainut joka on ollut mitalisijoilla jokaisessa täällä järjestetyssä turnauksessa.

Sitten myös sekin asia että tärkeintä ei ollut edes se kova kilpaileminen tässä turnauksessa vaan yhteisöllisyyden kasvattaminen, hauskan pitäminen ja viikonlopun viettäminen mielenkiintoisen ohjelman parissa. Mielestäni näissä tavotteissa onnistuttiin ihan kohtalaisesti.

Minun onnistumista turnauksessa ei mitata pelkästään edes loppusijoituksilla vaan myös sillä miten turnauksen järjestäminen ja turnausjärjestelyt onnistuvat koska olin jälleen kerran turnauksen pääjärjestäjä ja mielestäni tämä turnaus sujui ihan hyvin.

Voi pojat, kuinka paljon tykkäänkään näiden turnauksien järjestämisestä. Se kun tykkään muutenkin seurata paljon urheilua niin sitten on mielekästä päästä itsekin järjestämään pientä urheilu- ja kilpailutapahtumaa.

Ja ehkä vielä jonain päivänä, jossain turnauksessa on minunkin vuoro voittaa!
 

Glove

Jäsen
@vilperi samaa mieltä turnausten järjestämisestä. Mukavaa touhua kun siihen varaa tarpeeksi aikaa ja turnauksen koosta riippuen on tarvittavat apukädet olemassa kyselemättä. Itse olen järjestänyt muutaman jääkiekkoturnauksen ja joitakin viikonlopun mittaisia leirejä.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
No nyt on lähteneet Kuwaitin ja Dubain lätkäjoukkueet kotiin. Kovin oli tapahtumarikasta toimintaa. Ei ollut ihan tiukalla budjetilla pojat liikenteessä.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Melanie Griffith ja Don Johnson oli kyllä kuuma pari 80-luvulla. Ei taida nykyään olla enää vastaavia. Ei ainakaan nyt tule tähän jo väsyneeseen mieleen ketään vastaavaa. Vittuko oiskin nyt 80-luku, ni telkusta tulis joko miami vice tai hollywood beat. Ennen laatu korvasi määrän. Nykyään on kanavia paljon, mutta ne toistaa pitkälti toistensa ohjelmia.
David Duchovny ja Gillian Anderson sanoo heip.
No ei nuokaan nyt ihan uusinta uutta ole.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikkihan Aholan Harrin sanat ovat kuulleet ja nähneet, mutta linkitän tämän tänne siitä huolimatta.

Ei oo kyllä kukaan tullut vielä naurskelemaan, mutta työviikon lähtöasetelmat ovat sellaiset, että kohta joku tulee. Sanat on jo valmiina, käyttöä vaille.

(Linkki Youtube - 9.10.2009 Hokki - K-Vantaa: lehdistötilaisuus)
 

Glove

Jäsen
Olisi kyllä mahtavaa jos saisi joku aamu herätä niin, että on nukkunut hyvin ja olo on pirteä ja levännyt. Mutta ei. Taas on menny reilu viikko tosi huonoilla unilla. Neljä viisi tuntia saa nukuttua kunnolla ja loppu yö on semmoista koiranunta, että herää jokaiseen risahdukseen ja painii peiton kanssa puolelta toiselle. Tänään alkoi ruohonleikkurikin ajelemaan tuossa mun ikkunan alla heti kahdeksan jälkeen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Halvattu, sain rikepisteen, eka kerta, ennen on suoraan annosteltu penalttia. Joojoo, pidän lainaukset tästä lähin kunnossa.

@Glove meillä alkoi tie- ja katutyöt seiskalta. Onneksi vain toinen korva kuulee, joten kyljenkääntö riitti. Univaikeuksia on ollut oikeastaan aina paitsi viimeiseen vuoteen, kun löysin hauskan lääkkeen. Lääke voi olla hauska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös