Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 844 065
  • 11 230

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On ne. On niissä joku käyttörajoitus, mutta sen ylittämiseen tarvii tosiaan katsella aikapaljon flixiä.
Jos on rajoittamaton data, niin ei kait silloin? Jos omassa liittymässä on joku katto, niin toki on rajoitus. Ihan vapaasti olen Euroopassa käyttänyt ilman ylimääräistä laskua. Tietenkään rajoittamaton data ei ole muualla niin yleistä kun täällä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos on rajoittamaton data, niin ei kait silloin? Jos omassa liittymässä on joku katto, niin toki on rajoitus. Ihan vapaasti olen Euroopassa käyttänyt ilman ylimääräistä laskua. Tietenkään rajoittamaton data ei ole muualla niin yleistä kun täällä.
Käsittääkseni mulla on Suomessa rajoittamaton data, mutta esim. muutama viikko sitten kävin Portugalissa ja siellä sain tervetulotekstiviestin joka sanoi että 10,5 gigaa on "ilmaista".
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos on rajoittamaton data, niin ei kait silloin? Jos omassa liittymässä on joku katto, niin toki on rajoitus. Ihan vapaasti olen Euroopassa käyttänyt ilman ylimääräistä laskua. Tietenkään rajoittamaton data ei ole muualla niin yleistä kun täällä.

Rajoittamattoman datan paketeissa on silti roaming rajoitus. EU:n sivuilta voi tavata tarkemmin. Itse en tuosta ottanut tolkkua paljonko se gigatavuissa mutta rajoitus pitää joka tapauksessa kuluttajalle tekstarilla ilmoittaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näyttää tosiaan olevan @heavy Oihan tämänkin saanut helpommalla parin klikkauksen päästä. No, tuli tuhlattua sun aikaa. 15 näyttää olevanoma rajoitus. No, hyvä tietää tuokin. Noihin tekstareihin kun en pahemmin kiinnitä huomiota. Johtuu ehkä siitäkin, etten omaa laskua itse maksa. Toki itse ne ”tarkastan”, mutta ei siinä summiin niin kiinnitä huomiota.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rajoittamattoman datan paketeissa on silti roaming rajoitus. EU:n sivuilta voi tavata tarkemmin. Itse en tuosta ottanut tolkkua paljonko se gigatavuissa mutta rajoitus pitää joka tapauksessa kuluttajalle tekstarilla ilmoittaa.
Näyttää olevan maakohtainen kun vanhoja viestejä selailin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Näyttää tosiaan olevan @heavy Oihan tämänkin saanut helpommalla parin klikkauksen päästä. No, tuli tuhlattua sun aikaa. 15 näyttää olevanoma rajoitus. No, hyvä tietää tuokin. Noihin tekstareihin kun en pahemmin kiinnitä huomiota. Johtuu ehkä siitäkin, etten omaa laskua itse maksa. Toki itse ne ”tarkastan”, mutta ei siinä summiin niin kiinnitä huomiota.
E: Wifiä tulee kuitenkin pääasiassa käytettyä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Muistakaa Euroopan reissaajat sitten, että Monaco ei kuulu EU:hun. 0,20e/Mt, Päivän aikana 200Mt 9,90/pv. (Telian liittymällä).
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mikä ihmeen elukka pitää sellaista 2-3 sekuntia pitkää hyvin korkeataajuista "kirkuvaa" ääntä? Yksi pätkä tulee, sitten meni 10-30 sekuntia ja taas uudestaan sama 2-3 sekunnin määkäisy. Päivällä metsässä rupesi kuulumaan. Itse veikkasin, että oli varmaan joku hirvieläin, mutta en kyllä äkkiä netistä ainakaan löytänyt samanlaista ääntä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikä ihmeen elukka pitää sellaista 2-3 sekuntia pitkää hyvin korkeataajuista "kirkuvaa" ääntä? Yksi pätkä tulee, sitten meni 10-30 sekuntia ja taas uudestaan sama 2-3 sekunnin määkäisy. Päivällä metsässä rupesi kuulumaan. Itse veikkasin, että oli varmaan joku hirvieläin, mutta en kyllä äkkiä netistä ainakaan löytänyt samanlaista ääntä.

Vähän kuulostaa eksyneeltä Ultras Jokerilta.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Mikä ihmeen elukka pitää sellaista 2-3 sekuntia pitkää hyvin korkeataajuista "kirkuvaa" ääntä? Yksi pätkä tulee, sitten meni 10-30 sekuntia ja taas uudestaan sama 2-3 sekunnin määkäisy. Päivällä metsässä rupesi kuulumaan. Itse veikkasin, että oli varmaan joku hirvieläin, mutta en kyllä äkkiä netistä ainakaan löytänyt samanlaista ääntä.

Sori Jykke, vieläkään ei taida kukaan tietää.

Kummeli - Jykke ja Veikko kylässä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitäskö hakea saunakaljaa vai ei? Vai ottaisko esim. jaffapullon?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Toi Jaffa veis kyllä usein voiton , jos sitä vielä sain lasipullosta. No ei oo hetkeen saanut joo. Silti väitän että parempaa oli silloin kun sai.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toi Jaffa veis kyllä usein voiton , jos sitä vielä sain lasipullosta. No ei oo hetkeen saanut joo. Silti väitän että parempaa oli silloin kun sai.
Toinen mikä olisi hyvä niin joku vanhan liiton Olvin mäyräkoira. Taisi maksaa muistaakseni tasan 10 euroa silloin kun täytin 18.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja koska haluatte tietää niin ostin 2x 5,2% Auraa puolen litran tölkeissä ja yhden puolen litran jaffapullon. Ja toki mulla on Saskian kivennäisvettä jääkaapissa. Eiköhän näillä yksi maltillinen saunailta suju.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mikä ihmeen elukka pitää sellaista 2-3 sekuntia pitkää hyvin korkeataajuista "kirkuvaa" ääntä? Yksi pätkä tulee, sitten meni 10-30 sekuntia ja taas uudestaan sama 2-3 sekunnin määkäisy. Päivällä metsässä rupesi kuulumaan. Itse veikkasin, että oli varmaan joku hirvieläin, mutta en kyllä äkkiä netistä ainakaan löytänyt samanlaista ääntä.
Palokärki? Tuossa 16-22 sekunnin kohdalla.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä ihmeen elukka pitää sellaista 2-3 sekuntia pitkää hyvin korkeataajuista "kirkuvaa" ääntä? Yksi pätkä tulee, sitten meni 10-30 sekuntia ja taas uudestaan sama 2-3 sekunnin määkäisy. Päivällä metsässä rupesi kuulumaan. Itse veikkasin, että oli varmaan joku hirvieläin, mutta en kyllä äkkiä netistä ainakaan löytänyt samanlaista ääntä.

Sehän on varmaan näätä, tuo salomaiden kultakurkku. Nisäkkäiden ääniä, 6. osa: Näätä
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Muistakaa Euroopan reissaajat sitten, että Monaco ei kuulu EU:hun. 0,20e/Mt, Päivän aikana 200Mt 9,90/pv. (Telian liittymällä).
Tämäpä oli hyvä muistutus! Parin viikon päästä on päiväreissu Monacoon.

Tosin sitä pohdin josko luuri ei pysyisi ranskalaisen operaattorin verkossa Monacossa?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä ihmeen elukka pitää sellaista 2-3 sekuntia pitkää hyvin korkeataajuista "kirkuvaa" ääntä?
Älä valita, Tytöt tykkäävät sinusta! Korkeatasoinen signaali syntyy nematocerasten lähestmishyökkäyksestä, eli kiimaisen kimulin siipien iskulyönti on äärimmäisessä huipussaan, saavuttaen jopa sosiaalidemokraait.

Eli kyseessä onkin pohjimmiltaan nopeutunut siipiliike herkullisen kohteen havaituttua.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli vaan mieleen, kun aina meuhkataan, siitä ketä sanasta, niin onko tuon Discon Ketä sinä odotat biisi kieliopillisten väärin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös