Parhaat Liigan voimasuhdearviot?

  • 3 350
  • 10

Kenellä on parhaat voimasuhdearviot?

  • Anu Saukko

    Ääniä: 6 10,2%
  • Barney

    Ääniä: 9 15,3%
  • McTorso

    Ääniä: 10 16,9%
  • Ruuhkis

    Ääniä: 20 33,9%
  • Sörsseli

    Ääniä: 4 6,8%
  • Joku muu, kuka?

    Ääniä: 10 16,9%

  • Äänestäjiä
    59
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ässät
HAHAHHAHAHAHAHAHA miks ihmeessä mää oon ees listoilla? En oo tehny, enkä oo tekemäs mitää isompaa voimasuhde vertailua. Mää oon vaan se pikkupoika joka kysyy, että kui? Ja ikää on kyllä reilusti kolmenkympin päälle, mutta silti...

Hyvä äänestyksen aihe tosin!
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
HAHAHHAHAHAHAHAHA miks ihmeessä mää oon ees listoilla? En oo tehny, enkä oo tekemäs mitää isompaa voimasuhde vertailua. Mää oon vaan se pikkupoika joka kysyy, että kui? Ja ikää on kyllä reilusti kolmenkympin päälle, mutta silti...

Hyvä äänestyksen aihe tosin!

No siellähän oli jo parin joukkueen vahvuudet perusteellisesti ruodittuna. Annoin vain mahdollisuuden tehdä loputkin. Kun kuitenkin mieles tekee.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan vaan on pakko tulla tänne ihmettelemään, että tyypit jaksaa vääntää kymmeniä sivuja keskellä kesää jostain vitun voimasuhteista :D Vuodesta toiseen.

Kausi sen sitten lopulta näyttää, kuka on oikeassa, niin kuin aina.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mielestäni ennakoita ei voi niputtaa ranking järjestykseen ja kertoa jonkun olevan toista parempi, koska nämä ovat kirjoittajien omia mielipiteitä ja näkemyksiä tulevesta.

Kirjoitusten takaa näen kuitenkin vaivan ja ajan mitä vapaaehtoiseen työhön on käytetty ja arvostan sitä enemmän, kuin mitään muuta. Jokaisessa on varmasti siinä määrin hyvää kuin huonoakin, mutta täydellisyyttä ei voi vaatia. Voimasuhdearviot kuuluvat mielestäni perinteiseen kiekkokeskusteluun kesäisin ja on mukavaa että niitä jaksetaan kirjoitella tänne. Tuskin keneltäkään on mitenkään pois, että vieraammatkin joukkueet tulevat hieman tutummaksi lämpien kesäpäivien aikana ja kenties kauden alkaessa on jotain ennakko-odotuksia ja ajatelmia tulevasta.

Tykkään kyllä kaikkien ennakoita lukea, enkä ole antamassa ääntäni mihinkään. Jos voisin, antaisin niin Torsolle, Saukolle kuin Barneylle jokaiselle.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielenkiintoista on se, että neljä ihmistä on äänestänyt vaihtoehtoa joku muu, mutta kukaan ei ole kertonut, että kuka se muu on.

Niin en tiedä. En ainakaan itse ole varmaan ikinä äänestänyt täällä mitään tosissani kun olen pitänyt tätä vähän semmoisena roskalehtien kommenttiosiona.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan vaan on pakko tulla tänne ihmettelemään, että tyypit jaksaa vääntää kymmeniä sivuja keskellä kesää jostain vitun voimasuhteista :D Vuodesta toiseen.

Kausi sen sitten lopulta näyttää, kuka on oikeassa, niin kuin aina.
No, tällä logiikalla Jatkoajan Liigaosion voisi avata käyttäjille jokaisen kierroksen jälkeen muutamaksi tunniksi, jotta päästään puhumaan jo pelatuista otteluista.

Toinen vaihtoehto on myös avata palsta kauden jälkeen, koska kausi kuitenkin näyttää kuka on oikeassa. Tähänkin hymiö.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, tällä logiikalla Jatkoajan Liigaosion voisi avata käyttäjille jokaisen kierroksen jälkeen muutamaksi tunniksi, jotta päästään puhumaan jo pelatuista otteluista.

Toinen vaihtoehto on myös avata palsta kauden jälkeen, koska kausi kuitenkin näyttää kuka on oikeassa. Tähänkin hymiö.
Spekulointi toki sinänsä kuuluu asiaan tottakai keskustelupalstalla. Omistautuneisuus vääntämiseen keskellä kesää, kun on niin paljon kaikkea muuta urheilua menossa ja kaikenlaista tapahtumaa muutenkin, jaksaa vaan ihmetyttää vuodesta toiseen. Tämä on toki subjektiivinen näkemys, koska eletään juuri niitä aikoja, kun itsellä on liigakausi vähiten mielessä. Toki jotain yksittäisiä viestejä saatan silti kirjoittaa, mutta yleisesti ottaen juhannuksesta lähtien ei jaksa sen kummemmin kiinnostaa kuin vasta sitten taas, kun Pitsiturnaus-viikko on koittanut.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ihan sama.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös