Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 116 026
  • 121 721

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin pitivät siinä boksissa miehet aisoissa, eli ihan paskaa puolustamista ja miten voikin olla noin vapaana yksi brassi naatiskelemassa maalipaikastaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei kait "pitäisi olla", tosin eihän kukaan aikanaan tainnut uskoa että Fc Porto voittaa mestareiden liigan tai että Kreikka voittaa EM-kultaa. Mutta kaikkihan on tietenkin mahdollista.
Itse löisin kyllä vetoa Brassien puolesta.
P.S ihan paska kuvanlaatu tossa "mun lähetyksessä". Toimivin tai no toimivin ja toimivin on selostettu på Svenska
En tiiä mitä kautta katsot, mutta viasatin jalkapallo kanavalla on kyllä hyvä kuva.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Luulin tämän olevan joskus myöhemmin yöllä, mutta markkinamies on saanut Eurooppaan myytyä.

Katsotaan nyt sitten, mitään en osta mitä myyvät.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Luulin tämän olevan joskus myöhemmin yöllä, mutta markkinamies on saanut Eurooppaan myytyä.

Katsotaan nyt sitten, mitään en osta mitä myyvät.
Kait mie tästä telialle jonkin verran maksan. Itse olen niitä pirun hölmöjä ihmisiä, ketkä tilaavat koko vuodeksi liigan, ja muutkin viasatin kanavat.

Kait sitten jotkut hölmöksi leimaavat, kun en parin kympin takia jaksa kikkailla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rankkari ilman viiden minuutin VAR-arpomista? Ehti jo unohtaa tällaisen.

E: Eipäs nuolaistakaan vielä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ihan farssi oikeesti. Selvä käsi.
Kai toi ny perutaan vielä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rankkari ilman viiden minuutin VAR-arpomista? Ehti jo unohtaa tällaisen.

E: Eipäs nuolaistakaan vielä.

Ei, ei eikä näin.

Siis helvetti, kun juuri ehti miettiä olipas selvä pilkku. Tämä on todellinen ongelma nyt, kun tuomarit ei voi pitää päätään.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Ei oikein sytytä Copa America allekirjoittanutta, vaikka onkin ihan hyvä turnaus. Kyllä se vaatii nuo Euroopan maat mukaan, jotta innostun täydellisesti futiksen arvokisoista.

No nyt syttyy tämä peli, Jesus ulos!
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Gabriel Jesus pihalle. Saattaa tulla vielä ihan mielenkiintoset viimeset 20 minuuttia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös