Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 838 664
  • 11 287

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olen pahoillani, kun en tiedä jokaista Helsingin baaria. Onko sille jokin erityinen syy, miksi juuri nuo pitäisi tietää?
On. Mene hyvän sään aikana (siis kirjaimellisesti jonain lämpimänä kesäiltana) sinne ottamaan yhden tai kahden kaverin kanssa kuppia ja viihdy niin myöhään kuin pystyt tai uskallat. Takaan että kadut!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On. Mene hyvän sään aikana (siis kirjaimellisesti jonain lämpimänä kesäiltana) sinne ottamaan yhden tai kahden kaverin kanssa kuppia ja viihdy niin myöhään kuin pystyt tai uskallat. Takaan että kadut!
Onks siellä puumia? Löysin vaan jonkun uutisen, missä luki et se on "puumalaari." Juma jos on, niin oon siellä heti huomenna. Ihan sama vaikka matkaa yli 200km.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Älä lähde poika sinne häröilemään. Ne raatelee sut ja sitten sylkevät pois. On muuten sellainen paikka.
Ai samperi. Jos huomenna näkyy minun näköistä poikaa siellä, niin se olen minä. Onko Tampereella tai muissa kaupungeissa vastaavia paikkoja? Ihan vain kouluprojektia varten kyselen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
. Onko Tampereella tai muissa kaupungeissa vastaavia paikkoja? Ihan vain kouluprojektia varten kyselen.

Ei ole. Sorry. Ja se on varmaan ihan hyvä asia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Miten neljä mummoa saadaan kiroilemaan?

*Laitetaan niiden läheisyyteen viides mummo huutamaan BINGO!"

11v jannun kertomana nauratti..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko Tampereella tai muissa kaupungeissa vastaavia paikkoja?
Niinkun sämpylä jo totesikin, niin Tiikerihai eli Tikru on täällä puumain saalistusaluetta.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niinkun sämpylä jo totesikin, niin Tiikerihai eli Tikru on täällä puumain saalistusaluetta.

Sen verran kannattaa tehdä alkutiedusteluja että sillä illan löydöllä on omat hampaat suussa, toki ien on pehmeä ettei sillä.

Muuten ruotsinlaivasimulaattori on ihan käypä paikka.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sen verran kannattaa tehdä alkutiedusteluja että sillä illan löydöllä on omat hampaat suussa, toki ien on pehmeä ettei sillä.

Muuten ruotsinlaivasimulaattori on ihan käypä paikka.
Ja halpa kalja plus vieläpä S-kortilla alennusta!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä en enää mene noihin mummobaareihin. Viimeksi kun kävin, löysin sormeni Marita Taavitsaisen sieraimesta.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tampereella Tiikerihaissa on varma syönti. Jos haluat varmaa nuorempaa, valitse Fat Lady.

Helsingissä suosittelen DTM:ää

Onko Tampereella vielä luukku nimeltä "Big Tits". Tykkään kun ravintolan nimestä käy ilmi millainen on meininki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä en enää mene noihin mummobaareihin. Viimeksi kun kävin, löysin sormeni Marita Taavitsaisen sieraimesta.
Kevyttä kauraa. Mää löysin itteni naimisista, saatana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko Tampereella vielä luukku nimeltä "Big Tits". Tykkään kun ravintolan nimestä käy ilmi millainen on meininki.
No johan nyt toki! Etsivät näämmä uusia esiintyjiä. Tsekkaa kotisivut. En saa linkittää koska etusivulla näkyy tissit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siinä on myyvä nimi baarilla.
Kyllä. Tähän on varmaan käytetty kymmeniä tuhansia euroja brändäysasiantuntijoiden palveluihin ja lopulta päädytty tähän. Toimii ainakin mulle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mie ajattelin, että kun perustan seuraavan bändini, niin ensimmäisen levyn nimi on Greatest Tits. Bändi tulee olemaan nimeltään Space Lesbians.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Onko Tampereella vielä luukku nimeltä "Big Tits". Tykkään kun ravintolan nimestä käy ilmi millainen on meininki.
Kaverilla toisella puolella tietä kämppä ja parveke suoraan tähän kyseiseen kahvilaan, voisi jopa sanoa primepaikoilla
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ilmaiseksi käytettäviä bändin nimiä

Punk: IDO 59
Suomirock: Lautuma
Heavy metal: OAV, Orange Apple Violence
Pop: The Losts
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Täytyy käydä kokeilemassa reilun viikon päästä nouseeko. Meen nääs nääsvilleen suoraan Metallican keikalta. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin kahden maissa yöllä pikku tunnelissa ei saata nousta.

Mikäli kokemukseni Kantolasta toistuvat tänä vuonna, et tule olemaan nääsvillessä vielä kahden maissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös