Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 490
  • 66 539

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt on sun sauma iskeä kiinni. Iske kiinni! Näyttele vanhempaa ja haluttavaa Nyt jos vaan pysyt pystyssä ja sulla pysyy pystyssä, niin saumat on olemassa!

Wanhojen tansseissa en koskaan yrittänyt saada Piialta (nimi ei muutettu) ja olin varmaan hyvä parkettien partaveitsi. Silti joskus mietityttää olisiko jollekin asialle pitänyt tehdä jotain. Toisaalta sitten olisi lähes varmasti ollut joku kusipää.

Juon enemmän

En juo uskonnollisista syistä. Vaan ihan muista syistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei saatana. Tajusin että mulla on viimenen vessapaperirulla menossa ja se on aika vähissä, ja mun pitää mennä paskalle. Nyt kuumottaa

Jos olet mökillä, niin menet uimaan tai jos olet ihmisten ilmoilla, niin menet suihkuun. Paperista ei tarvitse juurikaan stressata.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon kyllä sitä mieltä, että olis hyvä jos pystyisi laittamaan aikalukon omalle tililleen. Aina näin aamulla jännittää mitä on tullut kirjoiteltua :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oon kyllä sitä mieltä, että olis hyvä jos pystyisi laittamaan aikalukon omalle tililleen. Aina näin aamulla jännittää mitä on tullut kirjoiteltua :)

Huh, taas yksi esimerkki mistä huomaa nuoruuden. Pienenä tuli klikattua omia tietoja, sieltähän ne näkee. Vanhempana ei enää ole niin justiinsa.

Aikalukot yleisellä tasolla on kyllä erittäin mielenkiintoinen asia. Esimerkiksi poliisin sähköisessä rikosilmoituksessa on aukioloajat. Syynä on aivan puhtaasti se, että huomasivat kuinka aamuyöllä tulee kaikkea paskaa ja portsarit ja modet on tehneet sitä ja tätä.

Varmasti ovatkin tehneet, mutta se ei yleensä ole poliisiasia, jos vahtimestari ei päästänyt sinua ravitsemuslaitokseen.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huh, taas yksi esimerkki mistä huomaa nuoruuden. Pienenä tuli klikattua omia tietoja, sieltähän ne näkee. Vanhempana ei enää ole niin justiinsa.
Toisaalta se on kai positiivinen ongelma, että ensimmäinenä mieleen tulee, että onko kirjoitellut jotain tyhmää keskustelupalstalle. Voisihan sitä hajottaa vaikka jotain paikkoja, mutta ei jaksa riehua kännissä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toisaalta se on kai positiivinen ongelma, että ensimmäinenä mieleen tulee, että onko kirjoitellut jotain tyhmää keskustelupalstalle. Voisihan sitä hajottaa vaikka jotain paikkoja, mutta ei jaksa riehua kännissä.

Valitettavasti tälläistäkin porukkaa on. Jonkunlainen rähinägeeni taitaa olla tunnistettu ja kyllähän sen huomaa kuinka ne samat asiat tapahtuu aina samoille ihmisille. Ei se lopulta ole sattumaa ja joidenkin kanssa ei oikeastaan huvita edes ryypätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös