MM 2019 – kansanjuhlan liveseuranta

  • 193 875
  • 2 141

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Tavallaan pettymys. Kukaan ei örvännyt. Ei vaan, eipä sitä tarvikkaan. NykyNuoriso on tollasta ja kiekonosalta luvassa ehkäpä kivaa lisää. Pitänee tottua noihin torien artiseihinkin. 2023 siellä lienee Milli Väkevä, Ed dj. ja Paula Koivunsieni. Ja tottakai JVG minkä kuuluukin olla.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huh, onneksi päättyi! Vaikeaa on suhtautua tähän Karjala-lippisten ilakointiin. No ensi keväänä kun pudotaan heti puolivälierissä, niin voidaan keskittyä vittuilemaan itse joukkueelle ja vaatimaan Jukalle kenkää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Robu

Buster

Jäsen
Siinä oli juuri mestarit saapuneet alueelle ja Sandstorm soi ja menikö siinä sitten hieman taimaukset vituiksi ja piti saada vielä jotain soundia ennen pääaktia, eli Leijonia. Hirveä hurmos, joka kieltämättä latistui tän Nellin myötä.
Pakko olla näin. Sandstormin sekaan sämplätty jotain Mertsin selostuksiakin ja oli todella hyvä tunnelman nostattaja. Sitten vielä Jozef Matulan jälkikasvun jälkeen odoteltiin pelaajia hetki periaatteessa hiljaisuudessa. zzZZZzzz....

Varmaan muutenkin muuttuneet ajankohdat vaikutti tuotantoon. Tai ainakin toivon niin, koska olisihan sitä bussin tulemista ollut hieno CMore Sportillakin seurata alusta saakka, kun kerta pelaajia bussissa haastateltiinkin. Niinistöä haastateltiin, kun viimeinkin lavalla alkoi tapahtua jotain kiinnostavaa. Kyllähän nyt MTV:lläkin kokemusta on suorien lähetysten ja tapahtumien tekemisestä.

Kaiken muun voi ymmärtää, mutta illan "seremoniamestarit", eli ne kolme juontajaa, olivat kyllä aika huolella pihalla. Kyllähän siellä olisi joku kokenut hosti pitänyt olla tällaisessa tuotannossa, jossa ei kukaan tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Ainut anti oli ihmisten käskeminen huutamaan ja pelaajien esittely, siihenkin vaadittiin kolme ihmistä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
ok, jäi särmikkääksi tuo, vajakiksi vedoksi.
Siinä oli vilpittömän lämmin ajatus takana kuitenkin, arvostusta.
Toi Moore on vaan huomionhakuinenhuora. Älä siis välitä hänen ukaaseistaan. Luulisin siis asian olevan näin. voinhan toki itse olla väärässä ja saada kieltoa, kun arvelin? jonkun nimimerkin henkilöllisyyttä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tajusin voitonjuhlia katsellessa että olen vanha pieru. En tunnistanut yhtäkään esiintyjää ja parasta tapahtumassa oli katsoa sitä nuorten leijonafanien iloa ja juhlimista. :)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tajusin voitonjuhlia katsellessa että olen vanha pieru. En tunnistanut yhtäkään esiintyjää ja parasta tapahtumassa oli katsoa sitä nuorten leijonafanien iloa ja juhlimista. :)
Miten vanha sä olet jos esim. Samuli Edelmann ei sano mitään?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Miten vanha sä olet jos esim. Samuli Edelmann ei sano mitään?
Ilmeisesti Samuli esiinty just sillon kun olin käymässä kaupassa. :D Mutta oikeastaan vähän ennen Leijonien saapumista rupesin todella seuramaan. Siinä kun oli joku hyvänäköinen naislaulaja. Mutta mitään hajua mikä tää JVC tai Arttu Wisulahti oli.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei sitä kyllä edes tarvitse kuunnella tietääkseen sen. Siihen kun törmää muutenkin joka paikassa.
Oon pystynyt hyvin välttelemään. Olen parempi ihminen. Hymiö.

No mutta ei, eihän se vaadi kuin sen että välttelee radioasemia missä tuo soi ja kaveripiirissä ei ole faneja. Itsehän en esimerkiksi ollut kuullut Antti Tuiskun Peto on irti -biisiä varmaan kuin lähemmäs puoli vuotta sen jälkeen kun se alkoi soida.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: DAF
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös