To 23.5.2019 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 226 199
  • 3 251

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO OLEN USKOSSANI HEIKKO
 

Silppuri

Jäsen
HUHHU KUINKA NASULIA NYT SAA NAATTIIIAAAAAA HUNAJATAAAAAAA, siinä vietiin pikkusen kaveria kahvikioksin kautta kebabkioskille ja ylämummon astiakaappi helisee niin että HELINÄ KÄY! NÄIN!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mitä vittua tapahtui? Miten Ruotsi voi olla noin paska tuolla porukalla?
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Uskomaton matsi. Meinasi sydän pettää. Kiitos Leijonat, kiitos Mörkö ja kiitos Manninen !
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsoin muuten expressen.se sivulta aivan heti pelin jälkeen, että kauan kestää kun tulee jotain juttua. Heti kun sivu latautui, siellä luki isolla NEEEEJ ja oli kuva suomalaista juhlimassa maalin takana, mikä vielä jatkui kun katsoin kuvaa siitä. Varmaan mun kuvassa on viivettä, mutta silti kunnioitettavan nopeaa, eli hyvää työtä ruotsalaisten lehdistöltä.

Edit: ja nyt se sisältö on vaihtunut ja lukee jättefiasko, mikä toki myös lämmittää sydäntä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
melko mallikas sijoitus ylämummaan.

Voi, jumanskekka, minä en nähnyt tätä tulevaisuutta.
Perskeles, katson jääkiekkoa sunnuntainakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös