To 23.5.2019 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 225 944
  • 3 251

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Wolt-kuski toi juuri kisaeväät ovelle, nyt voi nauttia! Kunnes Swedupetterit kairaa meitä...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kiviranta tulee dominoimaan itsensä Tampa Bayhin.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Svedujen ylimielisyys täydet 60 minuuttia, maksetut dumarit tai joku yliluonnollinen ilmiö. Siinä Suomen mahdollisuudet. Saas nähdä miten käy.
Harvoin olen kanssasi samaa mieltä, mutta tässä asiassa olen. En rehellisesti sanottuna usko itsekään oikein mihinkään.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mörkö ottaa heti henkistä yliotetta OEL:stä!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olen köyhä runoilija, siispä minulle ei näytetä ceemoorea. Onko Abe ehkä Sakke P? Hän oli huippujätkä!

On edelleen. Bongasi Lempäälän lipputangon änäriin. Vähän kuin Tami koutsasi Ranskan mestariksi mutta kun Fasel.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Life is live soi... eli siis pronssia tiedossa!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Mörkö antaa änäripakille vähän keppiä. Johan se EHTllä saman änäripakin pisti nippuun.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Gröönböri kasvattanut partaa rippileiriltä lähtien- tai autolinjalta.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
No niin, nyt ei pidä nimiä kumarrella. Lataus naapuria vastaan on puserossa ilman muuta. Ei muuta kuin swedujen pakistolle painetta kulmapyörityksillä, paikkoja varmasti aukeaa. Pikkumustaa armotta paikoista nuottaan.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Sellainen veikkaus että tuomaristo ottaa roolia, etenkin kanadalainen Brett Iverson.

Maaaalii!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös