Kalsarikänniketju

  • 5 200 236
  • 66 623

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
471 viestiä tähän ketjuun, mutta nyt en miesmuistiin.

Koffissa tippunut prosentit pykälällä. Korvien välissä isompi ero kuin käytännössä. Sinistäkin tullut tölkin ylä- ja alareunaan. Special edition, mutta ei Prismassa vanhaa ollut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tullut paljon ryypiskeltyä? Mun muistiin aika kauan oli hiljaista palstalla sun toimesta.
No tässä nyt vaan on tällainen jakso menossa. Joku ituhippi pitäis varmaan löytää. Ei noista seuraavista treffinaisista ehkä ole siihen. Ton yhdenkin muksu mun ikäinen. Mut mihinkään vakavaan seurusteluun en rupea!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rauma on Porin pikkuveli, eikä siellä ole ravirataa ja lentokenttää.

Oho, väärä ketju!
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Taas Suomessa, ja Rinne vakuuttaa mediassa että karkoitettavat matut pannaankin kielikouluun ja töihin jos
ne ei lähde sovinnolla.

Olikos niitä halpoja Espanjan lentoja vielä tarjolla?
 
Gewürztramineriä lasissa ja muija nukkumassa. Tekeekö Rinne vuosisadan "dropped the ball" efektin. Huomenna tuo nähdään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
miten on mahdollista, että tämä ketju vajoaa jo neljännelle sivulle? Jonnet ei vetele kalsarikännejä enää vai häh? (that is not a bad thing)


Noh, mä en ole jonne ja vetelen kalsarikännejä nyte. perkeleesti punaviiniä ja kotiteollisuus raikaa!!!

Suomi raitistuu pikkuhiljaa. Tämä asia on todettu myös korisjoukkueessani. Itse kuulun välisukupolveen, joka ei ole täysin raitis, mutta ei myöskään täysin juoppo.

Yksi kaveri soitti kerran kännissä Provinssista. Istui auton takaluukussa, joi kaljaa ja kuunteli K-teollisuutta. Tuli vaan mieleen. Oli kotoisin Isojoelta, eikö se oli aika lähellä Poria? Kuulemma iso kuorimaveitsi keskustassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No jos nyt minä täällä vähän kännäilisin.

Aamulla heräsin 4.30 kattomaan Bluesin voiton. Sitten piti vähän onnitella tuota vanhempaa poikaa, täytti 14 tänään, siis eilen. Liverpoolin matsi piti kattoa. Viinaa on juotu. Nyt kuuntelen Lee ”Scratch” Perryn uraauurtavista tuotannoista väsättyä kokoelmaa. Spykedeelistä regeetä.

Jos jaksaa, niin ehkä katon lätkääkin kohta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Kova on hiki kun pääsee kotiin. Piti kiertää grillin kautta taas,ei siellä mikään takkikeli ole enää tähänkään aikaan. Nyt vähän katellaan lätkää ja juodaan niin kauan että sammuu tähän koneelle tai tohon sohvalle. Elämää, ei se enempää
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikö edes vappuna kukaan kalsarikännää? Ovatko kaikki brunssilla Ullanlinnanmäellä? Vittu mikä teitä vaivaa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Eikö edes vappuna kukaan kalsarikännää? Ovatko kaikki brunssilla Ullanlinnanmäellä? Vittu mikä teitä vaivaa.
Kyllä vaan ja eilenkin, mutta kiinni jäin. Tänään vedän taitavammin ja lopetan ajoissa niin ehtii selvitä ennenkuin muija töistään saapuu. Ei siinä muuten mitään, mutta kun sanoin etten ota. Minähän otan. Hyvä nousu päällänsä ja hidasta kokkailua jonka jälkeen saa sen suuren kimmokkeen tainnutettua ja pienten lepojen jälkeen kuin mitään olisi tapahtunutkaan. Eikä tää oo surullista näin vaikka voi jostain siltäkin kuullostaakkin. Jännää vaan eloon, että jäänkö taas kiinni. Passar på mig.

Nautinnollisia kalsareita sulle ja muille niissä lojuville.
 

redpecka

Jäsen
Eikö edes vappuna kukaan kalsarikännää? Ovatko kaikki brunssilla Ullanlinnanmäellä? Vittu mikä teitä vaivaa.
Menee vähän offtopiciksi sillä sinisissä verkkareissa ja villasukissa mennään täällä. Ilman paitaa toki.

Jäi viime yöstä hyvä ja pehmeä jälkihehku, Ellinoora tuli yöllä mun muniin. Välillä Wiskari koputti ikkunaan mutta Enyan eteeriset sävelet tuuditti takaisin Ellin pinkkiin pöheikköön.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jotkut ihmettelivät, kun tämä ketju ei ollut aktiivinen. Nytpä on.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Pienet siivut saunan jälkeen. Eiole kalsarit vaan kylpytakki päällä. Otan siis kylpytakkikännit!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Joo on kyll pitkät housut jalassa, mut kaljaa juodaan tääl Gdankissa. Eilen remuttiin koko päivä yöhön asti, ja monenmoista tapahtumaa riitti, joita aamupäivällä kerrattiin. Muut löysäilee nukkuen, ite kogta ihan pelikunnossa, saapi nähdä, miten nuo muut miuta kestää herättyään.
Huominenkin pitäis viel jaksaa..
 

Bacon

Jäsen
Herätetään ketju eloon. Töistä pääsin kello 16 ja siitä eteenpäin tasaisen tappavaa tissuttelua kalsarit jalassa, koska parempaakaan ei tänään pystynyt. Kahden viikon päästä on kesäolympialaiset mökillä, joten tämä menee hyvästä treenistä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Herätetään ketju eloon. Töistä pääsin kello 16 ja siitä eteenpäin tasaisen tappavaa tissuttelua kalsarit jalassa

Itse lähdin 16:45. Kaupan kautta, lava kaljaa reppuun ja Suomen matsia katsomaan. Kanava auki, ja se Suomen matsi ei alkanutkaan viiden jälkeen. Vituttiko? No ei todellakaan, ei tarvinnut lämmintä bisseä juoda ja ehti Alkossakin käydä.

Muuten sotilasasu on sama, mutta kalsarien lisäksi vielä t-paita päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös