Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 886
  • 66 754

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks teilläkin työpaikka josta ei voi olla kipeenä poissa?

Oon ollut korkeassa kuumeessa pari päivää ja tänään sain nieltyä ylpeyteni ja soitettua pomolleni, että olen todella kipeänä.

- Ota vähän iisimmin. Nyt ei oo korvaajia. Kuului puhelimen toisesta päästä. No, se on otettava vähän iisimmin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onks teilläkin työpaikka josta ei voi olla kipeenä poissa?

Oon ollut korkeassa kuumeessa pari päivää ja tänään sain nieltyä ylpeyteni ja soitettua pomolleni, että olen todella kipeänä.

- Ota vähän iisimmin. Nyt ei oo korvaajia. Kuului puhelimen toisesta päästä. No, se on otettava vähän iisimmin.

Vaikuttaisi melko huonosti johdetulta työpaikalta.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onks teilläkin työpaikka josta ei voi olla kipeenä poissa?

Oon ollut korkeassa kuumeessa pari päivää ja tänään sain nieltyä ylpeyteni ja soitettua pomolleni, että olen todella kipeänä.

- Ota vähän iisimmin. Nyt ei oo korvaajia. Kuului puhelimen toisesta päästä. No, se on otettava vähän iisimmin.
Kyllä ainakin meillä saa saikkua. Tai ainakin samat mestarit ovat viikosta vähintään kaksi päivää poissa. En tiedä onko kyseessä kuume vai krapula.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onks teilläkin työpaikka josta ei voi olla kipeenä poissa?

Oon ollut korkeassa kuumeessa pari päivää ja tänään sain nieltyä ylpeyteni ja soitettua pomolleni, että olen todella kipeänä.

- Ota vähän iisimmin. Nyt ei oo korvaajia. Kuului puhelimen toisesta päästä. No, se on otettava vähän iisimmin.
On. Sitten sanottiin et tee himasta. Niin mä olisin muutenkin tehnyt, en mä konttorille muita lähde tartuttamaan.
Pitäis vissiin se vesilasitesti tehdä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ompas muuten hauskaa, kun minä tiedän täältä muutaman nimimerkin livenä, mutta kukaan ei tiedä, että minä olen minä. Hahaa veljet! Minä olen minä! Tiedättekö, minä! Kiekkohikarit tietäisivät, että minä olen minä, jos kertoisin, että se olen minä. Olen pelannut joskus monta vuotta pääsarjatasolla ja maajoukkueessakin pyörähtänyt, minä! En ole kuitenkaan mikään tunnettu, mutta aika moni voisi muistaa, jos on seurannut joskus tiiviisti kiekkoa. Minä se olen! Hahaa! Haluan kuitenkin identiteettini olevan yhtä salainen kun Johnnyn tippurin, joten en kerro, että se olen minä, vaan pysyn täällä minänä. Varokaa kuitenkin, sillon kun vähiten odotat, voit olla sämpylän seurassa.
Loppuko ura liiallisiin päähäsi sijoitettuihin taklauksiin?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tästä tulee käsitys että sinulla ei ole kuin yhdet ainoat sukat? Mutta eihän näin voi olla vai voiko? Pitäähän sukkia nyt välillä vaihtaakin?
Lähdin suoraan töistä sinne ystävän luokse. Kodin kautta kiertäminen olisi tuonut matka-aikaan lisää reilut puoli tuntia joten en viitsinyt lähteä hakemaan kotoa sukkia. Minulla on joskus ollut varasukat töissä muttei nyt ollut kuin villasukat (tykkään olla töissä villasukissa). Joten piti kurvata kaupan kautta sukan ostissa. No samalla voi ostaa sitten tuliaisia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, tämä toukokuukin ylittänyt laskujeni mukaan puolivälinsä. Minulla on mennyt alkukuun aikana ruokaan rahaa vain noin 55 euroa. Se on mielestäni kyllä vähän sillä sehän tekisi tällä tahdilla koko kuukauden ruokaan käytettäväksi rahamääräksi vain 110 euroa!

Se ei ole paljon mitään, mutta luulen että loppukuussa menee ruokaan enemmän rahaa. Minulla on 200 euron ruokabudjetti/kuukausi mutta usein ruokaan menee vähemmän rahaa kuin tuo 200 euroa, mikä on varsin kiva juttu. Jää sitten rahaa muuhun.

No äsken kyllä vähän törsäsin kun kävin ostamassa lähipitseriasta pitsan. Teki pitsaa niin kovasti mieli ja olihan sellaista sitten saatava. Jotain 14-15 euroa maksoi iso pitsa plus puolentoista litran cokis. Söin pitsan sitten kotona, asuntoni parvekkeella johon paistoi äsken nätisti aurinko. Vähän pientä nautintoa arkeen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tein hankintoja. Tai no hankinnan. Hankin uuden paistinpannun. Oikeastihan ruoka maistuu aivan samalta, mutta kylläpäs on helpompaa ja mukavampaa paistella kunnon pannulla.

En ostanut halvinta tarjouksessa olevaa vaan jonkun ranskalaisen mikä on ainakin mainosten mukaan hyvä. Ei ole mahdollisuutta muistaa merkkiä, mutta se ranskalainen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tein hankintoja. Tai no hankinnan. Hankin uuden paistinpannun. Oikeastihan ruoka maistuu aivan samalta, mutta kylläpäs on helpompaa ja mukavampaa paistella kunnon pannulla.
En väitä olevani mikään superkokki, innostunut amatööri vain. Mutta kyllähän kokilla on oltava kunnollinen paistinpannu, terävät veitset, laaja maustearsenaali sekä kärsivällisyyttä kastikkeen teossa.

Muutoin kannattaa pitäytyä pohjoiskarjalaisen keittiön pyhässä periaatteessa: Mikä tahansa on hyvää, kun sen paistaa voissa, kierittelee suolassa ja upottaa kermaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun suomikaan ei tänään pelannut, niin pakko kirjoittaa tuosta kakosta. Isoveli leipoo nykyään niistä melko hyviä. Toki ei nuo mummun kakoille vedä vertoja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulla peliura loppui 14-vuotiaana, kun löysin tytöt, viinan ja sähkökitaran. Aikaa ei jäänyt kaikelle, jostain piti luopua. Urheilijana en ollut kovinkaan lahjakas, ajattelin että tästä en uraa saa. Muusikkona olin vähän parempi, mutta en siinäkään ammattilaiseksi asti. Tyttöjen kanssa pärjäsin keskinkertaisesti, sittemmin jouduin naimisiin. Ehkä tuo viina on sitten se miun laji. Neljäs vuosikymmen ahkerana alkoholin arvostajana pyörähti käyntiin, eikä vielä näy naamassa eikä elimistössäkään. Vasta kävin lääkärintarkastuksessa, ja sisuskalujenkin arvot olivat vallan hyvät 45-vuotiaaksi ukoksi. Lompakossa tämä harrastus tosin näkyy. Jos kaikki viinaan kulunut raha palautuisi tänään tilille, niin eipä tarvitsisi asua kämäsessä rivitalonpätkässä. Eikä käydä enää ikinä töissä.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein hankintoja. Tai no hankinnan. Hankin uuden paistinpannun. Oikeastihan ruoka maistuu aivan samalta, mutta kylläpäs on helpompaa ja mukavampaa paistella kunnon pannulla.

En ostanut halvinta tarjouksessa olevaa vaan jonkun ranskalaisen mikä on ainakin mainosten mukaan hyvä. Ei ole mahdollisuutta muistaa merkkiä, mutta se ranskalainen.
de Buyer hiiliteräspannu? On muuten saatanan hyvä pannu kaikkien pinnoitettujen Fiskarsien ja Tefalien jälkeen.

Rasvapoltto vie aikansa mutta palkitsee lopulta, mitä enemmän sitä jaksaa tehdä. Pannu kestää käytännössä isältä pojalle, voi käyttää kaasulla, avotulella, uunissa, induktiolla ja kaikilla mahdollisilla lämpöä tuottavilla lähteillä. Lisäksi kestää metalliset työvälineet.

Ja jos sattuu menemään mutkalle niin vasara käteen ja pannu suoraksi.

Suosittelen kaikille, jotka vähänkään jaksavat ruoanlaittoon paneutua.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oho hups, niin se aika rientää. Kohta on taas huominen. No tämä päivä oli ihan hyvä päivä, aurinko paistoi ja silleen. Ystävän kanssa oli kiva pamista taas jutuista. Vähän EU:ta, rippunen politiikkaa, tukku vanhojen muistelua, muutamaa enempi sanasia lemmikeistä, kesäsuunnitelmien selailua, sellaista mukavaa yhdessä oloa. Ja miehiämme muistettiin kehua ja sain kuulla lasten uusimmat kuulumiset. Parsa-savulohipiirakka oli jopa ihan hyvää...
 

A Siente

Jäsen
Oho hups, niin se aika rientää. Kohta on taas huominen. No tämä päivä oli ihan hyvä päivä, aurinko paistoi ja silleen. Ystävän kanssa oli kiva pamista taas jutuista. Vähän EU:ta, rippunen politiikkaa, tukku vanhojen muistelua, muutamaa enempi sanasia lemmikeistä, kesäsuunnitelmien selailua, sellaista mukavaa yhdessä oloa. Ja miehiämme muistettiin kehua ja sain kuulla lasten uusimmat kuulumiset. Parsa-savulohipiirakka oli jopa ihan hyvää...

Missä käytetään sanaa "pamista"? Tulee itselle vain ne lääkkeet mieleen.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Matkalla Turkuun pääsykokeisiin. Onko muuten Onnibussissa niin, että jos lipussa lukee "ei paikkavarausta," saa ostua niille paikoille, joissa ei ole sellaista tähtimerkkiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös