Imatran Ketterä 2019–2020

  • 109 268
  • 498

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
JOEL OLKKONEN KETTERÄÄN - VALTTERI LIPIÄINEN JATKAA IMATRALLA

Siintä vielä linkkiä. Olkkonen on kyllä aivan loistava hankinta, ja juuri sellainen mistä itse olen Ketterään haaveillut, iso, rightin pakki, kuka osaa pelata myös kiekolla hyvin!

Lipiäinen ja Sjöholm loistavat jatkot myös, Lipiäiseltä nähdään ihan varmasti tehokkaampi kausi kuin edellinen.

Rämöstä ei hirveästi muistikuvia ole kyllä jäänyt mutta nuori kaveri vielä ja tuo hyvää kilpailua rosteriin.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Olkkonen on kyllä aivan loistava hankinta, ja juuri sellainen mistä itse olen Ketterään haaveillut, iso, rightin pakki, kuka osaa pelata myös kiekolla hyvin!
Aivan samoilla ajatuksilla menty, loppukaudesta tuli erityisesti Olkkosen peliä seurattua niin rupesin haluamaan kaveria Ketterään. Perskutarallaa näinhän siinä sit kävi. Iso kumarrus toimistolle. Taitavat olla ajatusten lukioita. Lipiäisen jatko super hyvä juttu, nyt saadaan vanha tutkapari Mäkitalo Lipiäinen kasaan. Täs joutuu ihan oikeesti laittaa koht Tenaa pöksyihin. Eipä voi muut sanoo kun hyvällä mallilla on joukkue.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
...taas tiputtaa...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Tuota vähän arvelinkin, pitäsköhä siirtyy jo vähän järeempiin suojiin :D

Pari tollasta tärppiä lisää, niin vuotaa suorana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OCE

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Olkkosen hankinta pääsi kyllä yllättämään, Lipiäisen ja Sjöholmin jatkot kelpaa. Rämöstä ei itelläkään muistikuvia juuri ole, mutta eiköhän Maso tiedä mitä saadaan. Hyvällä mallilla on joukkueen rakentaminen ja jotenkin tuntuu siltä että isoimmat kalat on vielä julkaisematta..
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olkkonen on ihan terävimmän kärkipään pakkeja Mestiksessä. Lipiäistä voi puolestaan kaavailla huoletta niin ykkös- kuin kakkosketjunkin laitaan. Eli melkoisia vonkaleita nousi Vuoksesta tälläkin kertaa.

Rämö hyvä mies kakkos-kolmosketjuun (potentiaalia 10 maaliin / 30 tehopinnaan) ja Sjöholm pätevä runko/rotaatiopelaaja alempiin kenttiin.

OIkein hyvältä näyttää Ketterän touhu. Kunhan nyt vaan eivät toivottavasti vetele taloudellisesti liian isolla riskillä. Tuskinpa vaan, mutta aika nöyrää poikaa saavat Mestis-seurat nykyään tuon taloudenpidon kanssa olla.
 
Viimeksi muokattu:

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Kyllähän alkaa makoisalta näyttää kun alkaa kokoonpanoa hahmottelemaan, kovaa tulee olemaan kilpailu. Pari pakkia varmaan ainakin haussa ja olisko hyökkääj(i)ä, vaikka joku kuka kantaa selässä #32...? Tervolle joku hyvä aisapari.

Hämäläinen-Kestilä-Niemi
Koponen-Olkkonen
Lipiäinen-Mäkitalo-Haaparanta
Tanhua-Airola
Karjalainen-Viskari-Hallikas
Lippojoki-Forsblom
Nousiainen-Nybondas-Rämö/Sjöholm

Tervo
xxx
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Kyllähän alkaa makoisalta näyttää kun alkaa kokoonpanoa hahmottelemaan, kovaa tulee olemaan kilpailu. Pari pakkia varmaan ainakin haussa ja olisko hyökkääj(i)ä, vaikka joku kuka kantaa selässä #32...? Tervolle joku hyvä aisapari.

Hämäläinen-Kestilä-Niemi
Koponen-Olkkonen
Lipiäinen-Mäkitalo-Haaparanta
Tanhua-Airola
Karjalainen-Viskari-Hallikas
Lippojoki-Forsblom
Nousiainen-Nybondas-Rämö/Sjöholm

Tervo
xxx
En yhtään ihmettelisi vaikka Rämöä istutettaisiin tuohon kakkosketjuun. Pelasi loppukaudesta Mäkitalon kanssa samassa ketjussa ja yhteispeli oli hetkittäin aika timanttia. Rämöltä odotettiinkin ensi kaudesta läpimurto pelaajaa varsinkin kun armeijakin loppuu kesällä.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Kun tuli käytyä tiirailees Eliteltä noiden junnu pelaajien kehitystä noin niinkuin pisteiden ja prosenttien valossa niin täytyy sanoo EI HUONOO
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
En yhtään ihmettelisi vaikka Rämöä istutettaisiin tuohon kakkosketjuun. Pelasi loppukaudesta Mäkitalon kanssa samassa ketjussa ja yhteispeli oli hetkittäin aika timanttia. Rämöltä odotettiinkin ensi kaudesta läpimurto pelaajaa varsinkin kun armeijakin loppuu kesällä.
Näin voi ollakkin, ihan puhtaasti omaa mutuilua vain ennenkuin peliäkään on pelattu. Vaikea Rämöä esim asetella tuohon kun ei ole peliä kunnolla katsellut, hyvää kuvaa pojasta tänne kyllä piirretään!
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
OIkein hyvältä näyttää Ketterän touhu. Kunhan nyt vaan eivät toivottavasti vetele taloudellisesti liian isolla riskillä. Tuskinpa vaan, mutta aika nöyrää poikaa saavat Mestis-seurat nykyään tuon taloudenpidon kanssa olla.
Luulempa et nuo Herrat jotka toimistolla touhuaa, niin nuohan Ketterän suosta nosti ja empä usko et älyttömällä riskillä mentäs. Eiköhän siellä sen verran oo järki mukana.
 

X-Stiff

Jäsen
Luulempa et nuo Herrat jotka toimistolla touhuaa, niin nuohan Ketterän suosta nosti ja empä usko et älyttömällä riskillä mentäs. Eiköhän siellä sen verran oo järki mukana.
Minä uskon kanssa, että kun nämä samaiset herrat Ketterän kuilunpartaalta henkiin repivät, niin ei saata samaan rotkoon hyppääminen ihan äkkiä kiinnostaa. Vahvasti heidän puheissaan tämä talouden tasapainoilu on esillä. Lisäksi juuri syksyllä käyntiin polkaistu OY myös omalta osaltaan pitänee järjen päässä. Minä ainakin uskon, että homma on hyvissä käsissä. Varmasti osansa Ketterän imulle löytyy mestaruudesta, olosuhteista, valmennuksesta ja tietysti noiden Saipan, KooKoon ja Jukurien näyteikkunoista, sekä paljolti pelaajien keskuudessa liikkuvasta tiedosta, että Imatralla asiat hoidetaan pelaajan kannalta todella hyvin, eikä näinollen pelkän rahan voimalla tarvitse pelaajia houkutella.
Jos itse pelaajatilannetta katsoo, niin eittämättä tilanne kyllä näyttää hyvälle. Joku pakki ehkä vielä ja pari kärkihyökkääjää niin alkaa olla homma valmista, niin ja tietysti #32. Toista maalivahtia myös kaivataan.
Ai, että....kuolahan tässä alkaa valumaan, kun miettii tulevia julkistuksia.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Minä uskon kanssa, että kun nämä samaiset herrat Ketterän kuilunpartaalta henkiin repivät, niin ei saata samaan rotkoon hyppääminen ihan äkkiä kiinnostaa. Vahvasti heidän puheissaan tämä talouden tasapainoilu on esillä. Lisäksi juuri syksyllä käyntiin polkaistu OY myös omalta osaltaan pitänee järjen päässä. Minä ainakin uskon, että homma on hyvissä käsissä. Varmasti osansa Ketterän imulle löytyy mestaruudesta, olosuhteista, valmennuksesta ja tietysti noiden Saipan, KooKoon ja Jukurien näyteikkunoista, sekä paljolti pelaajien keskuudessa liikkuvasta tiedosta, että Imatralla asiat hoidetaan pelaajan kannalta todella hyvin, eikä näinollen pelkän rahan voimalla tarvitse pelaajia houkutella.
Jos itse pelaajatilannetta katsoo, niin eittämättä tilanne kyllä näyttää hyvälle. Joku pakki ehkä vielä ja pari kärkihyökkääjää niin alkaa olla homma valmista, niin ja tietysti #32. Toista maalivahtia myös kaivataan.
Ai, että....kuolahan tässä alkaa valumaan, kun miettii tulevia julkistuksia.
Kyllä puhut asiaa veli X-Stiff.
Kyllähän tuo Tuton selostaja Säteri sanoi et imatralla on fasiliteeti vaikka Liigaan paitsi tuo katsomo kapasiteetti.
Ei se aina raha ratkaise etenkään Mestiksessä, vaan kaikki muu mitä seura pystyy tarjoomaan. Kuten tiedetty täällä kyllä asiat hoidetaa hyvin.

Nyt kun on kylmän kalsee keli ulkona, niin kannattaa avata näytölle Ketterän tän hetken pelaaja luettelo jo vot rupeshan lämmittämään. On vähän niinkuin ekoteko säästää lämmitys kuluissa.
Sitten kun aikansa tuijotellut niin höh hokaakin et pleijareihin vähintään mennään...ja siitä sitten.... ;-)
 

X-Stiff

Jäsen
Kyllä puhut asiaa veli X-Stiff.
Kyllähän tuo Tuton selostaja Säteri sanoi et imatralla on fasiliteeti vaikka Liigaan paitsi tuo katsomo kapasiteetti.
Ei se aina raha ratkaise etenkään Mestiksessä, vaan kaikki muu mitä seura pystyy tarjoomaan. Kuten tiedetty täällä kyllä asiat hoidetaa hyvin.

Nyt kun on kylmän kalsee keli ulkona, niin kannattaa avata näytölle Ketterän tän hetken pelaaja luettelo jo vot rupeshan lämmittämään. On vähän niinkuin ekoteko säästää lämmitys kuluissa.
Sitten kun aikansa tuijotellut niin höh hokaakin et pleijareihin vähintään mennään...ja siitä sitten.... ;-)
Niin. Olen antanut itseni ymmärtää, että ns. oikeasti ammattilaiset ovat Mestiksessä melko vähissä josta taas voi päätellä, ettei raha varmasti ole se ratkaiseva tekijä, kuin korkeintaan muutamalla pelaajalla.
 
Minä uskon kanssa, että kun nämä samaiset herrat Ketterän kuilunpartaalta henkiin repivät, niin ei saata samaan rotkoon hyppääminen ihan äkkiä kiinnostaa. Vahvasti heidän puheissaan tämä talouden tasapainoilu on esillä. Lisäksi juuri syksyllä käyntiin polkaistu OY myös omalta osaltaan pitänee järjen päässä. Minä ainakin uskon, että homma on hyvissä käsissä. Varmasti osansa Ketterän imulle löytyy mestaruudesta, olosuhteista, valmennuksesta ja tietysti noiden Saipan, KooKoon ja Jukurien näyteikkunoista, sekä paljolti pelaajien keskuudessa liikkuvasta tiedosta, että Imatralla asiat hoidetaan pelaajan kannalta todella hyvin, eikä näinollen pelkän rahan voimalla tarvitse pelaajia houkutella.
Jos itse pelaajatilannetta katsoo, niin eittämättä tilanne kyllä näyttää hyvälle. Joku pakki ehkä vielä ja pari kärkihyökkääjää niin alkaa olla homma valmista, niin ja tietysti #32. Toista maalivahtia myös kaivataan.
Ai, että....kuolahan tässä alkaa valumaan, kun miettii tulevia julkistuksia.

Itse kiinnitin huomiota siihen että on lähinnä kiinnitetty noita kiekollisen roolin kavereita rosteriin. Toivottavasti ei ole nyt päädytty sellaiseen päätelmään että noita karheamman osaston miehiä kuten Paalanen ja Mesikämmen ei enää tarvita. Mielestäni juuri nuo kaverit toivat tämän kauden joukkueeseen sitä tarvittavaan jämäkkyyttä ja urheilullisuutta sekä kovaa voittamisen tahtoa. Onkohan kyseisille herroille edes tarjottu jatkosopimuksia? Ymmärtääkseni molemmat kuitenkin viihtyivät Ketterässä hyvin, joten en usko että siitä olisi kysymys etteivät halua enää pelata Ketterässä. Onko kenties muualta tullut houkuttelevia tarjouksia heille?
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Itse kiinnitin huomiota siihen että on lähinnä kiinnitetty noita kiekollisen roolin kavereita rosteriin. Toivottavasti ei ole nyt päädytty sellaiseen päätelmään että noita karheamman osaston miehiä kuten Paalanen ja Mesikämmen ei enää tarvita. Mielestäni juuri nuo kaverit toivat tämän kauden joukkueeseen sitä tarvittavaan jämäkkyyttä ja urheilullisuutta sekä kovaa voittamisen tahtoa. Onkohan kyseisille herroille edes tarjottu jatkosopimuksia? Ymmärtääkseni molemmat kuitenkin viihtyivät Ketterässä hyvin, joten en usko että siitä olisi kysymys etteivät halua enää pelata Ketterässä. Onko kenties muualta tullut houkuttelevia tarjouksia heille?
Paalanen voisi tilata muuttokuorman ja kohti Savonlinnaa ja SaPKoa. Sitten ei tarvitse ensi kautta välttämättä edes pelata kun SaPKo on varma mestari. Se on sama minkä miljoonatiimin Ketterä kasaa SaPKolla olisi Ville Paalanen sehän on mestaruuden tae.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös