Washington Capitals (1.) – Carolina Hurricanes (WC1), Metropolitan 1. kierros

  • 53 504
  • 211

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
19 -vuotiaat harvemmin ovat tunnettuja hyvästä päätöksenteosta. Kuten sanoin, Svechnikov ihan itse aiheutti tuon itselleen, mutta Ovechkin vanhempana ja viisaampana olisi tietysti voinut hoitaa tuon tappelun ilman, että aiheuttaa jonnelle aivovammaa. Tiesi kuitenkin aika tarkkaan kuka on vastassa.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Mites tää nyt käännetään Ovien syyksi? Jätkä haastettiin tappeluun ja 8 hoiti homman niinkuin pitää.
Eikös Ovielta oo ainakin alkuaikoina ollut aika neitimäisiä ne tappelut vaikka iso mies on. Ja miten 8 voi tietää kuinka taitava tappelija Svechnikov on. Siinä jos annat yhtään siimaa, niin oot itse ottavana osapuolena.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tuossahan ei ole tiedossa miten rupattelu tarkalleen meni, mutta AOn mukaan sanallinenkin aloite tuli vastapuolelta. Mikäli näin, niin sen jälkeen ei ole tarpeen jarrutella oli vastassa sitte Proberttia tai Seminiä. Päällekarkaus olisi eri rikos. Ja joo, Ovechkin tiesi kuka oli vastassa, mutta niin tiesi Svechnikovkin.

Tappelullahan ei ollut mitään positiivista vaikutusta Caps-peliin, päin vastoin, saattoi jopa sekoittaa pasmat. Toivottavasti junnu on kunnossa, eikä tapahtumasta lankea suurempaa varjoa tämän sarjan päälle.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin Ovechkin halusi valoja sammuttaa ja tuskin myöskään jäi mikään erityisen hyvä fiilis (ellei ole täysin hirviö). Svechnikov pahaksi onnekseen lähti aika naamaanlyöntityylillä mättämään ja eipä Ovielle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin vastata tuleen. On kyllä aina karua katsottavaa kun toinen tyrmätään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
19 -vuotiaat harvemmin ovat tunnettuja hyvästä päätöksenteosta. Kuten sanoin, Svechnikov ihan itse aiheutti tuon itselleen, mutta Ovechkin vanhempana ja viisaampana olisi tietysti voinut hoitaa tuon tappelun ilman, että aiheuttaa jonnelle aivovammaa. Tiesi kuitenkin aika tarkkaan kuka on vastassa.
Ei me varmaan fundamentaalisti eri mieltä asiasta olla, mutta mietin vain, että miten Ovechkin olisi voinut hoitaa tilanteen toisin. Jättää lyömättä takaisin, kun jonne paukuttaa tulemaan, sitoa ja saada mahdollisesti itse aivotärähdys? Ja sitten vielä se, ettei kyseessä ole mikään sensei tatamilla, vaan tunteella vetävä lätkäjätkä. Ymmärrän hyvin, että lähti paukuttamaan vastaan, ja nyt yksi isku meni perille sekä rojahti vielä päälle. Ymmärrän, mutten välttämättä hyväksy koko toimintaa. Ja toivon todellakin, ettei siellä nyt vedetä leegoja sisään enää keltään, vaikkei ole pelkokaan, kun toisella puolella on Wilsonia jonossa ja toisella lähinnä esikoululaisia.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Jos Ovechkin olisi mennyt mättämään maassa makaavaa Svechnikovia vielä päähän, niin olisi tekemisiään syytä ihmetellä. Mutta tässähän oli kyseessä rehti tappelu, jonka Svechnikov ilmeisesti vielä itse aloitti. Tappelussa nyt on tapana yrittää huitoa toista päähän ja Ovechkin sai iskun perille. Eli jos jonkun toimintaa tässä on pakko ihmetellä, niin kyllä se olisi sitten Svechnikov.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
19 -vuotiaat harvemmin ovat tunnettuja hyvästä päätöksenteosta. Kuten sanoin, Svechnikov ihan itse aiheutti tuon itselleen, mutta Ovechkin vanhempana ja viisaampana olisi tietysti voinut hoitaa tuon tappelun ilman, että aiheuttaa jonnelle aivovammaa. Tiesi kuitenkin aika tarkkaan kuka on vastassa.

Ei kai se Ovie tuossa päättänyt, että nytpä tilttaan kaverin kanveesiin? Yhtälailla nuorukainen olisi voinut tehdä saman Ovielle. Ihme jeesustelua aiheuttaa yksi tappelu, missä oli toisen pelaajan osalta huonompi lopputulos.
 

JuiWSH

Jäsen
En nähnyt yön ottelua (onneksi) ja toivon että Svechnikoville ei sattunut pahemmin. Sen sijaan Ovechkinin syyttäminen tappelusta on naurettavaa. Jos lähdetään hippasille niin tavoite on pudottaa vastustaja ennen kuin hän pudottaa sinut. Jos tuossa alkaa himmailemaan niin yhtä hyvin numero 8 voisi olla nyt sairastuvalla.

Mitä selostajiin tulee niin aivan periamerikkalainen junttius urheilussa, eli tykätään katsoa kun pelaajat tappelee lajissa joka ei ole kamppailulaji, ja tykätään kun nähdään tyrmäyksiä, mutta kaikki on pielessä jos tyrmätty osapuoli onkin omia miehiä. Ovechkin putoaa Svechnikovin mukana, ei aja häntä jäähän. Myös viimeinen lyönti osuu vain osittain eikä varmaan kukaan oikeasti tuossa tilanteessa oleva ehdi pysäyttää lyöntiään noin nopeasti tapahtuvassa tilanteessa. Mutta hyvä että tämä selvästi lääketieteen tohtorin arvonimrn saanut selostaja osasi selvästi kertoa missä kohtaa Svechnikov loukkaantui, varsinkin kun mieheltä näytti valot sammuvan ennen jäähän iskeytymistä.

Itse en varsinaisesti pidä tappeluista jääkiekossa, mutta vielä vähemmän pidän ihmisistä jotka pitävät ja itkevät jälkikäteen lopputuloksesta.
 

Tornados

Jäsen
En minäkään Ovechkinia syyllistäisi. Ekaa kertaa tuli kyllä itselle vähän sellainen olo, että pitäisikö tähän tappelukulttuuriin puuttua? Olihan tuo aika herättävä tapahtuma.

Aika hassu ottelusarja kyllä kun tuo fysiikkapuoli on niin epätasapainossa joukkueiden välillä. Mietin jo, että koska Aho ja Wilson rupeavat mittelöimään keskenään. Hienoa kuitenkin, että Carolina ei todellakaan hyytynyt loukkaantumisiin.
 

rpeez

Jäsen
Tappelullahan ei ollut mitään positiivista vaikutusta Caps-peliin, päin vastoin, saattoi jopa sekoittaa pasmat.

Mietin ihan samaa, koska Caps aloitti vahvasti ja fyysisesti, mutta tuon tappelun jälkeen itse Ovie oli aika vaisu. Ehkä jäi tosiaan kaivelemaan miten Svetchnikoville kävi.

Hidastuksessa näkyy Ovetchkin sai täydellisen osuman Svetchnikovin poskipäähän ja tältä sammui valot samantien, ja siitä takaraivo jäähän. Onneksi taisi kypärä pysyä päässä. En ihmettelisi jos Svetchnikovin kevätpelit jäi tähän.

Koska Ferlandinkin on poissa eiköhän Mäenalanen pue seuraavaan peliin. Mielestäni Canes ei hyödynnä Mäealasta kunnolla. Mäenlanenhan on sniper, ja voisi saada tuhoa aikaan TT:n tai Ahon vierellä. Menee sniper taidot hukkaan kun pelaa neloskentässä jarrumiehenä. Varmaan Canesien tiukka tilanne koko kevään ei ole antanut mahdollisuutta edes kokeilla tätä edes paria erää.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Todetaan tohen vielä että sama kaverihan on jo ekan pelin ekasta minuutista asti aktiivisesti huitonut ja lämmittänyt Ovieta. Eli ei tuo nyt ollut mikään päähänpisto ja hetken kuumeneminen missä konkaritankki käy hennon rookien kimppuun, vaan kun tarpeeksi pökit karhua niin näin voi käydä. Ja sitten kun mennään niin sitten mennään, parempi tiputtaa toinen kuin tulla ite tiputetuksi.

Oli kyllä ihan 100% junnun oma vika ja lievästä johtajuuden puuttumisesta kertoo se ettei omasta jengistä oo kolmeen peliin löytynyt ketään joka ois puuttunut tähän ennalta ehkäsevästi. Ihme kyllä, esim Williams Caps-vuosinaan kävi kyllä jokusen kerran Wilsonia ja Ovieta ja junnuja rauhottelemassa tämmösissä paikoissa. Mutta ehkä samalla Canesin puolella myös "salaa" haluttiin että junnu kävisi leipomassa ikonisesti Ovieta turpaan. Ja olis sitä itekin ihan peukut pystyssä jos vaikka Vrana saisi Ahon tiputtamaan hanskat, tasan siihen asti että Aho tyrmäisi Vranan saikulle.

No se on tätä itse pelin ulkopuolista. Vie nyt paljon huomiota siitä kuinka itse pelissä kävi, eli Canes pyyhi haluttomalla Capitalsilla lattiaa ja sarja otti ihan uuden käännöksen. Näistä lähtökohdista on kyllä erittäin mielenkiintoinen game4 edessä.
 

Webb

Jäsen
Ei tuosta Ovechkinia saa yhtään sen enempää sylliiseksi tai pahantekijäkijäksi, ei sitten millään logiikalla. Päinvastoin, Ovechkin teki sen, mitä kuka tahansa järkeään käyttävä jääkiekkoilija, joka osaa yhtään tapella, olisi tehnyt. Ja jos ja kun Svetchnikov itse tämän aiheutti, voi vaan todeta, että sitä saa mitä tilaa ja sillä hyvä.

Tuo Svetchnikovin veljen ulvonta ja uhkailu jossain somen syövereissä aiheutti kyllä aikamoisen myötähäpeän ja säälin tyyppiä kohtaan. Naurettava raukka ja pelle.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Liiallinen itseluottamus nuorella pelaajalla voi olla hyvä asia, mutta nyt veti aika pahasti väärälle ladulle juniorilla. Prinssin ei kannata käydä kuninkaan kimppuun ja sai kyllä aika karvaan opetuksen. Toivottavasti ei käynyt pahasti, sen verran pahannäköisesti tipahti selälleen kahden hyvän osuman jäljiltä. Oliko se Carolinan selostaja joka jeesusteli jotain tyyliin että olisi päälle laskeutumisen ja kurkkuun tarttumisen voinut jättää tekemättä vai mitä se pälli siinä selitteli johon ilmeisesti täälläkin joku kirjoittelija tarttunut. En kyllä ite nähnyt mitään koodin tai muunkaan vääräistä, vaan Ovie veti agressiiviset moukarit samaa yrittävälle junnulle ja täts it. Kättä näytti pitelevän jääpussilla boxissa, eli saattoi myös vähän kostautua päähän lyönti kisa. Itse ottelussa sitten Hurricanes tyrmästi Capsin tylysti, taisi olla jossain vaiheessa vedot 38-10 kolmannessa erässä ja joku 4-pöö taululla......
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Tuo Svetchnikovin veljen ulvonta ja uhkailu jossain somen syövereissä aiheutti kyllä aikamoisen myötähäpeän ja säälin tyyppiä kohtaan. Naurettava raukka ja pelle.
Ehkä se on venäläisten tapa.
 

Robu

Jäsen
Sellaista tilastollista huomiota tein, että Hurricanesin odotettujen maalien osuus on kasvanut näin.

Game 1: 40%
Game 2: 50%
Game 3: 60%

Kertoo yleisesti siitä, että Canesit ovat tasaisesti parantaneet sarjan lyhyeen mittaan. Ihan hyvältä vaikuttaa.
 

Caniac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers / Carolina Hurricanes
Jos toisessa pelissä Washingtonin kokemus oli iso avain voittoon, niin kolmannessa pelissä Carolinan kokemattomuuden tuoma innokkuus ja halu vei vastustajalta kaikki avaimet. Mielenkiintoinen kaksikko hyvin erilaisilla lähtökohdilla.

Minusta nämä kaksi venäläistä ovat koko ottelusarjan yrittäneet päästä toistensa ihon alle samaan aikaan kentällä ollessaan. Täysin naurettavaa alkaa etsiä syyllisiä, ja molemmat varmasti tiesivät että jokin rähinä kaksikon välille vielä tulee. Nyt tuli sitten rehti nyrkkihippa, minkä lopputulos ainakin näytti pahalta. Jos tappelu olisi päättynyt ilman loukkaantumista. niin yleinen mielipide olisi varmaankin, että hiton hienoa kun on tunnetta. Ja kuten joku taisi täällä sanoakin, niin ei Svechnikov todellakaan ole mikään höyhen, jonka iso paha AO törkeästi hakkasi. Fyysisesti Svech on täysin valmis NHL:ään ja pärjännyt koko kauden todella hyvin huolimatta pienestä erikoiskohtelusta vastustajien suunnalta. Toivottavasti Svech tulee pian kuntoon ja ottaa tästäkin jälleen oppia tulevaan, ja myös tuleviin tappeluihin. Tappeluiden järkevyydelle nykykiekossa en ota tässä nyt kantaa.

Carolina on aiemmilla kausilla ollut fyysitön porukka, jota vastustajat ovat pelotelleet, mutta tällä kaudella se ei todellakaan ole ollut sitä. Suomessa kun nähdään vain Aho ja Teräväinen, niin äkkiä sellainen mielikuva saattaa tietysti tulla. Toki jos de Haanin lisäksi seuraavasta pelistä puuttuvat niin Ferland kuin Svechnikov, niin eihän sillä voi olla olematta vaikutusta jollain tasolla.

Mutta oli hienoa nähdä pitkästä aikaa playoff-kiekkoa Pohjois-Carolinassa. Tätä tämä organisaatio tarvitsee, tätä tämän organisaation kannattajat tarvitsevat. Raleigh on playoffien aikaan taas oikea kiekkokaupunki.
 

Nick Neim

Jäsen
Itse en varsinaisesti pidä tappeluista jääkiekossa, mutta vielä vähemmän pidän ihmisistä jotka pitävät ja itkevät jälkikäteen lopputuloksesta.
En voisi olla enempää samaa mieltä. Siinä missä Ovien toiminta oli "brutaalia" ja ilmeisesti pahinta ikinä missään, ei kuukauden takainen, täysin vastaava toiminta Ferlandilta (lyö jo kaatuvaa pelaajaa, sehän kommentaattorin hyperventiloinnit taisi aiheuttaa) aiheuttanut kommentin kommenttia tilanteesta. Ei minkäänlaista.

Jeesustelun määrä pelkästään epäonnisen lopputuloksen varjolla on kyllä jotain niin vastenmielistä. Brutaalia, väärä paita päällä! Tätä toki on kyllä nähtävissä niin monen muunkin joukkueen selostaja/kommentaattori osastoilla, että ei sillä.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Siis mitä helvettiä? Mitä Ovechkinin olisi tuossa pitänyt tehdä? Ei kai nyt herranjumala vastustajan joukkueen kapteenin pidä Stanley Cupin playoffeissa olla mikään toisen lapsenvahti ja kieltäytyä tappelusta, kun toinen on vähän pienempi ja kokemattomampi. Eri asia, jos Ovechkin olisi joku 50 maalia kaudessa tykittävä georgeslaraque, mutta tästä ei nyt ole kyse. Harmi, että Svechnikoviin sattui, mutta jos jostain tässä pitää löytää syyllinen niin juniori löytää sen peilistä. Enkä kyllä usko, että hän itse sitä muualta etsiikään.

Nämä ovat kuitenkin kaikki aikuisia ihmisiä, jotka ovat täysin vastuussa kaikista omista päätöksistään.
 

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
Kyllä Junnu itse asiassa taisi kuitenkin tavallaan tehdä jopa joukkueelleen hyödyllisen tempun Ovechkinia lämmittämällä. Aika junttihan tuo Ovechkin on, joten helppohan sitä on ärsyttää. Nyt taisi saada ainakin jonkinlaisen rannevamman ja meni vieläpä tunteisiin varjostamaan Capsien kapua tuo koko hässäkkä ja sen lopputulos sekä jälkiruodinta. Jos Ovechkin on jatkossa varjo itsestään on Svechnikov periaatteessa hyödyttänyt Canesia asetelmalla, vaikka itse olisikin loppukevään poissa jäiltä. Niin paljon tärkeämpi pelaaja Ovechkin on kuitenkin tällä hetkellä joukkueelleen Svechnikoviin verrattuna. Oman itsensä kannalta toki Svechnikov hölmöili oikein huolella. Mutta niin teki kokenut Ovechkinkin. Se, että lähtee tuollaisen junnun provoihin noin pahasti mukaan ja hommaa itselleen rannevamman ja muutenkin itsensä tolaltaan, osoittaa kyllä hyvin sen mitä olen Ovechkinista aina ennenkin ajatellut. Jätkä on oikein kunnon juntti ja todellakin tyhmä kuin saapas.
 
Viimeksi muokattu:

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Kyllä Junnu itse asiassa taisi kuitenkin tavallaan tehdä jopa joukkueelleen hyödyllisen tempun Ovechkinia lämmittämällä. Aika junttihan tuo Ovechkin on, joten helppohan sitä on ärsyttää. Nyt taisi saada ainakin jonkinlaisen rannevamman ja meni vieläpä tunteisiin varjostamaan Capsien kapua tuo koko hässäkkä ja sen lopputulos sekä jälkiruodinta. Jos Ovechkin on jatkossa varjo itsestään on Svechnikov periaatteessa hyödyttänyt Canesia asetelmalla, vaikka itse olisikin loppukevään poissa jäiltä. Niin paljon tärkeämpi pelaaja Ovechkin on kuitenkin tällä hetkellä joukkueelleen Svechnikoviin verrattuna. Oman itsensä kannalta toki Svechnikov hölmöili oikein huolella. Mutta niin teki kokenut Ovechkinkin. Se, että lähtee tuollaisen junnun provoihin noin pahasti mukaan ja hommaa itselleen rannevamman ja muutenkin itsensä tolaltaan, osoittaa kyllä hyvin sen mitä olen Ovechkinista aina ennenkin ajatellut. Jätkä on oikein kunnon juntti ja todellakin tyhmä kuin saapas.

Ehdottomasti samaa mieltä. Jo toinen tappelu uralla kuvastaa sitä että Ovie on kyllä luvattoman helposti horjutettavissa henkisesti. Kaikenmaailman junnut vie pässiä minkä kerkiää näissä hommissa. Luvattoman suuri määrä siihen nähden kuinka vähän junttia on 14 vuoden aikana hiillostettu. Muutenkin missaa luvattoman paljon pelejä lämpenemisestä aiheutuviin pelikieltoihin ja loukkaantumisiin, ei meinaa millään pysyä kaukalossa.

Hoitaisi hommat reilusti huitomalla, suckerpuncheilla ja kyynerpäillä kuten älykkäät pelaajat.

Ovechkin on takuuvarmasti tästä eteenpäin pelkkä varjo omasta juntista itsestään.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ammattilaisiahan nuo Ovechkin ja Svechnikov ovat mutta olin aika ällistynyt että venäläiset toisiaan noin antaumuksella mätkivät.

En kyllä itse muista suomalaisten ottaneen yhteen. Ainakaan tällaisella intensiteetillä. (Muistaako joku?) Jos nyt joku potentiaalinen pari olisi ollut niin Helge olisi voinut kouluttaa Jakke Ruutua jostain koiruuksista.

Oli tosiaan aika avoimien ovien taktiikka tässä nujakassa. Rinnuksista kiinni ja vapaalla kädellä jabeja kohti toverin naamataulua. Yleensä näissä änäritappeluissa pyritään pitäämään kaveria etäällä ja hujautellaan heijareita vapaalla kädellä tai sitten alakoira pyrkii sitomaan ja saamaan tilanteen jäihin.
 

Dale Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Tappara
Ehkä tämä nuori uhri ei niinkään onnistunut pääsemään Ovien ihon alle? Sinne on hyvin moni pyrkinyt sen uran aikana ja ilmeisen harva päässyt, ja nyt sitten Svechnikov tuosta vaan?
Entä jos kyseessä onkin kapteenin yritys herätellä alisuorittavaa joukkuettaan? Ovie on pelanut fyysistä peliä joka ottelussa mutta muu porukka ollut aikalailla unessa. Jos whippersnapper vittuilee pelistä toiseen niin sitä ojentamalla lähettää signaalin omille siitä että täällä ollaan tositarkoituksella.
Tässä pelissä signaali tosin ei mennyt perille mutta ehkä seuraavaan?
 

Gemondo

Jäsen
Sellaista tilastollista huomiota tein, että Hurricanesin odotettujen maalien osuus on kasvanut näin.

Game 1: 40%
Game 2: 50%
Game 3: 60%

Kasvanut suhteessa mihin? Edelliseen otteluun? Washingtonin maaliolettamaan?

Ja paljonkos ne olettamat ovat tarkalleen olleet?
 

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Ammattilaisiahan nuo Ovechkin ja Svechnikov ovat mutta olin aika ällistynyt että venäläiset toisiaan noin antaumuksella mätkivät.

En kyllä itse muista suomalaisten ottaneen yhteen. Ainakaan tällaisella intensiteetillä. (Muistaako joku?) Jos nyt joku potentiaalinen pari olisi ollut niin Helge olisi voinut kouluttaa Jakke Ruutua jostain koiruuksista.

Oli tosiaan aika avoimien ovien taktiikka tässä nujakassa. Rinnuksista kiinni ja vapaalla kädellä jabeja kohti toverin naamataulua. Yleensä näissä änäritappeluissa pyritään pitäämään kaveria etäällä ja hujautellaan heijareita vapaalla kädellä tai sitten alakoira pyrkii sitomaan ja saamaan tilanteen jäihin.

Samaa olin tulossa kommentoimaan, että tunteella mentiin ja ei tuossa paljon mietitty. Vanha kunnon Wendel Clark osaston tappelutyyli, eli lähdetään myllyttämään kaveria suoraan vastapalloon, eikä suojailla tai sidota. On se erikoiseksi mennyt tämä maailma, kun NHL:ssä pitää venäläisten hoitaa old time hockey tappelut. Saa nähdä tarttuuko Don Cherry tähän myllytykseen, kun kansallisuus oli täysin väärä ja nykyään aivovammoihin suhtaudutaan eri tavalla, kuin herran Rock’Em Sock’Em aikojen.

Eihän tuo hyvältä näyttänyt kun nuorelta venäläiseltä valot sammuivat, mutta turha tuosta on Ovechkinia syyttää. Hankala tuossa on lähteä sitomaan, kun toinen alkaa mäiskimään noin avoimesti. Harmittava lopputulos ja ei Alex kovin riehakas ollut tappelun jälkeen. Olisi voinut käydä pahemminkin, jos ei olisi pitänyt kauluksesta kiinni ja hidastanut Svechnikovin putoamista jäähän.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kasvanut suhteessa mihin? Edelliseen otteluun? Washingtonin maaliolettamaan?

Ja paljonkos ne olettamat ovat tarkalleen olleet?
Natural stat trickin expected goals for %. Eli jos pelissä tehdään 10 maalia niin Carolina tekee niistä neljä ja Washington kuusi. Hetken piti etsiä noita lukuja kun yleensä tuossa käytetään vain 5vs5 pelaamista ja nuo koskivat kaikkia tilanteita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös