Ma 15.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 76 488
  • 977

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kärpät - HPK Finaali!! Hienoo, mulle kelpaa... Hienoja jengejä oli kaikki näissä välierissä ja huikeita vääntöjä, ei rajan takana näitä...
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Upeeta kerho!
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Hyvä kerho, mutta voi saatana rantaleluja ja läpsyttimiä. No hoitakaa kanisteri Hämptoniin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Onnea, hämeen Linna!

Edellisen kerran Tappara ei ollut finaalissa silloin kun jotain tapahtui 2012.

Näyttiköhän Tuononen taas kesoa katsomoon?
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvä sarja Tapparan ja Kerhon välillä. Pennanen on kyllä tehnyt hienoa jälkeä pelaajien kehittämisessä ja osoittanut taktista osaamista.

Odotetaan, että Kärpät laitetaan koville.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvä puoli Kärpät-HPK sarjassa on se, että ei tartte pohtia, kumman joukkueen bandwagonissa olen. Huono puoli on se, että joutuu vielä kuuntelemaan sitä vajaaälyistä .....POHJOOOOOINEN - huutoa.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ah, rantapallo jäällä. @Ralph?
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaikki kunnia Tapparan mahtavalle finaaliputkelle. Ehkä ensi vuonna uuden putken aloitus.
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Mistä sai Tappara tämän jäähyn ajassa 60:00: "Joukkuerangaistus 2 min mailan tai esineen heittäminen pelaajapenkiltä"?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Hyvä puoli Kärpät-HPK sarjassa on se, että ei tartte pohtia, kumman joukkueen bandwagonissa olen. Huono puoli on se, että joutuu vielä kuuntelemaan sitä vajaaälyistä .....POHJOOOOOINEN - huutoa.
Sulla on kyllä hampaankolossa Kärppiä kohtaan :D En ole ainuttakaan provotonta viestiä nähnyt sinulta.

Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia. Rock and roll.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös