Tappara kaudella 2018–2019

  • 244 361
  • 701

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä voitto tänään. Yhtä asiaa ihmettelin lopussa. Kun pyöritys oli kun mankelissa lopussa, niin miksi ei käytetty aikalisää. Mihin sitä säästettiin haastoonko?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hyvä voitto tänään. Yhtä asiaa ihmettelin lopussa. Kun pyöritys oli kun mankelissa lopussa, niin miksi ei käytetty aikalisää. Mihin sitä säästettiin haastoonko?

Ollaan sen verran kovassa kunnossa, ettei haluttu antaa huiliaikaa Lukon kuormitetuille kärkinimille.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sarjan ketjuun tulee kirjoitettua lisaa mutta pakko nostaa esiin Utunen esimerkkina pelaajasta joka pystyy jopa Jukan ahdistavan ikeen alla nostamaan tasoaan.

Utunen on kehittynyt todella paljon kauden aikana, hoitaa peruspakin hommat jo todella rauhallisesti. On tavallaan evoluutio Elorinteesta, liike riittaa ja osaa pelata molempiin suuntiin ilman suuria vahvuuksia tai heikkouksia.

Kehityksen jatkuessa tulee olemaan todella hyva all-round pakki
Minulla on hyvät fiilikset tuon Utusen suhteen. Voi tulla vielä kelpo pelaaja. On nyt vielä Rautakorven ruuvin alla, mutta kunhan kestää sen niin voi tulla mainio pelimies.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Elät ilmeisesti jossain rinnakkaistodellisuudessa, ei tällaista tapahdu.

Hieman kylla epailen elanko reaalimailmassa

Minulla on hyvät fiilikset tuon Utusen suhteen. Voi tulla vielä kelpo pelaaja. On nyt vielä Rautakorven ruuvin alla, mutta kunhan kestää sen niin voi tulla mainio pelimies.
Paineessa syntyy timantteja. Koyhan miehen Vlasic?
 

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voitto kammettiin, vaikka aika mitään sanomaton peli kokonaisuudessaan. Ihmettelen yleisömäärää, joka oli kierroksen huonoin 4700. Ei Kärpilläkään paljon enempää ollut yleisöä 4900. Lahdessa eniten katsojia. No sen ehkä ymmärtää, koska siellä buumi päällä. Täytyy kyllä myöntää, että pelit ovat olleet aika viihdyttävää lätkää juuri tossa parissa.
 

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo vakuuttava 4-0 voitto. Tapparan keskustelusivuilla joku ihmetteli, että miksi Lukko oli vaisu. Jokainen peli päättyi maalin voittoon ja 4 pelistä kahdessa Lukko vei peliä.Tilanne voisi hyvin olla 2-2 voitoissa, mutta turha jossitella. Numerot taululla kertovat totuuden. Tänäänkin olimme välillä ihan köysissä. Maalivahtipeli on parantunut huomattavasti ja se on ratkaissut pelit meille. Pelit koventuvat jatkossa ja olisi todella hyvä jos saisimme HPK vastaan, koska pidän sitä vaihtoehdoista heikoimpana. Hifk jos ja kun tiputtaa Pelikaanit, niin voi olla Kärpille paha vastustaja.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jokainen peli päättyi maalin voittoon ja 4 pelistä kahdessa Lukko vei peliä.Tilanne voisi hyvin olla 2-2 voitoissa

Joo, pitäähän tässä olla realisti.

Jos niissä kahdessa muusa pelissä olisi muutama maali mennyt toisin päin, niin tilanne voisi hyvin olla 0-4 ja Tappara lomilla. Puhumattaķaan siitä, että jos muutaman runkosarjapelin tulos olisi ollut toinen, niin vastustaja olisi ollut joku kovempi joukkue kuin Lukko ja oltaisiin voitu hävitä pelein 0-6 ja tosi rumin numeroin. Siis jos pelattaisiin pitempiä po- sarjoja. Nuo parin vuoden takaiset mestaruudet ja finaaliputkikin olisi voineet hieman eri tuloksilla jäädä vain haaveiksi ja joku muu seura voisi olla Suomen menestynein.

Helevetti sentään, että pistääkin vihaksi tämä ikuinen taaperrus. Jos vanhemmat ei olisi koskaan tavanneet ja ryhtyneet luomaan toisiinsa pitkiä silmäyksiä jne. niin ei tarttis tätäkään olla todistamassa.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Joo, pitäähän tässä olla realisti.

Jos niissä kahdessa muusa pelissä olisi muutama maali mennyt toisin päin, niin tilanne voisi hyvin olla 0-4 ja Tappara lomilla. Puhumattaķaan siitä, että jos muutaman runkosarjapelin tulos olisi ollut toinen, niin vastustaja olisi ollut joku kovempi joukkue kuin Lukko ja oltaisiin voitu hävitä pelein 0-6 ja tosi rumin numeroin. Siis jos pelattaisiin pitempiä po- sarjoja. Nuo parin vuoden takaiset mestaruudet ja finaaliputkikin olisi voineet hieman eri tuloksilla jäädä vain haaveiksi ja joku muu seura voisi olla Suomen menestynein.

Joo. Ja jos tässä nyt vakavoidutaan, niin Tapparahan ei ollut sarjan aikana juurikaan takaa-ajajan roolissa, eli matsit hoidettiin aina normiajalla kotiin. Turha edes spekuloida millään 2-2 voitoilla, kun Tapparaa ei edes testattu tappioasemassa, jatkoajalla jne.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo. Ja jos tässä nyt vakavoidutaan.

Näinhän se on. Mua vaan huvittaa kun milloin mistäkin kaivettua paskaa pitää tulla aarteenaan tikun nokassa esittelemään silloinkin kun voittoja tulee. Paskaahan uutteralle etsijälle aina löytyy, joten ei sen löytämistä varsinaisesti meriittinä voi pitää. Jos sitten näyttää, että todellista paskaa ei vaan meinaa löytyä, niin siiten voi tiedottaa, että pikkuisenkin toisenlaisisa olosuhtaissa sitä olisi kuitenkin voinut löytä paljonkin.
 

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eihän tässä mitään paskaa haeta. Huvittaa vain jutut ettei Lukolla ollut mitään palaa meitä vastaan. Jos Heljanko olisi ollut yhtä epävarma kun runkosarjassa, niin tulos olisi ollut toinen. Ei se meidän pelimme vieläkään silmiä hivele, vaikka voittoja on tullutkin. Seuraava vastustaja on se todellinen mittari. Ei nyt aleta täälläkin olemaan asioista aina samaa mieltä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Eihän tässä mitään paskaa haeta. Huvittaa vain jutut ettei Lukolla ollut mitään palaa meitä vastaan. Jos Heljanko olisi ollut yhtä epävarma kun runkosarjassa, niin tulos olisi ollut toinen. Ei se meidän pelimme vieläkään silmiä hivele, vaikka voittoja on tullutkin. Seuraava vastustaja on se todellinen mittari. Ei nyt aleta täälläkin olemaan asioista aina samaa mieltä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Josjosjos. 4-0 taululla. Tappara johti ottelusarjan aikana otteluita n. 70% ajasta ja Lukko jotain 10%. Varmaan Ipakin oli lähellä tiputtaa Kärpät? Siellä kuitenkin pelattiin pari jatkoaikaakin. Trolli sää oot.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huvittaa vain jutut ettei Lukolla ollut mitään palaa meitä vastaan.

Käytkö nyt jonkinlaista etäkeskustelua muissa ketjuissa tai taas peräti muilla sivuistoilla esitettyjen viestien ja viestittäjien kanssa, kun minä en ole ainakaan täällä ylimieslistä henkseleiden paukuttelua havainnut? Tässä ketjussa on vajaat 2 sivua kirjoitetu PO-pelin alkamisen jälkeen eikä ole paukuttelijoita näkynyt. Ettei vaan olisi niin, että itse olet ennakoinut jotain ylikävelyä, kun jotenkin uutisena rapotoit tänne jokaisesta Lukon hallintajaksosta ikäänkuin sellaisia ei olisi pitänyt/voinut ollakaan? Ei se mulle ainkaan mikään yllätys ole ollut. Siksi olenkin iloinen siitä, että sarja meni näin hienosti.

Jos Heljanko olisi ollut yhtä epävarma kun runkosarjassa, niin tulos olisi ollut toinen.

Jos ja jos. Jos Heljanko painaisi 600 kg ja peittäisi 12 m2:n alueen maalin edessä, niin Lukko ei kenties olisi saanut maaliakaan. Aivan yhtä relevanttia ja hyödyllistä jälikäteisjossittelua. Nyt Heljanko on tuollainen ja pelasi helkkarin hyvin.

Ei nyt aleta täälläkin olemaan asioista aina samaa mieltä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Ei aletakaan. Siksihän mää väittelenkin sun kanssasi. Anna mennä vaan valitsemallasi linjalla. Se on sikäli palkitseva linja, että ennemin tai myöhemmin voit päästä sanomaan, että "mitäs minä sanoin". Se tuleee olemaan mukava hetki.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: zado

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tuommoinen "jos Heljanko olisi ollut paska" on sen luokan anti-fanittamista että oikeasti pistää huolella vituttamaan tuollaisen sonnan lukeminen.

Tapparaan tullaan jumalauta kehittymään ja edistymään uralla. Sitten joku jossain pettyy, kun pelaajan taso ei pysynytkään samana kuin runkosarjassa, vaan meni tosipeleissä, paineiden alla, pelaamaan paremmin.

Organisaatio on tehnyt täydellistä työtä edelliset 7 vuotta ja joku omaan elämäänsä pettynyt mielensäpahoittaja täällä vinkuu milloin mistäkin. Helvetin surkeaa siellä päin. Ei Tapparassa onneksi.
 

Janezky84

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Argentiina, AC Milan, RiKi
Sen verran olen tässä kauden aikana ollut aistivinani, että Tapparan mestaruus toisi kyseiselle nimimerkille tyydytyksen, mutta vielä suuremman tyydytyksen toisi Rautakorven täydellinen epäonnistuminen. Harmi vaan, että se juna näyttää menneen jo.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Onkos Ben Blood pelannut ylivoimalla pudotuspeleissä vai onko Kemiläinen ja Suhonen ainoat puolustajat, jotka ylivoimaa pelaavat Rantakarin ollessa poissa?
 

Ralph

Jäsen
Onkos Ben Blood pelannut ylivoimalla pudotuspeleissä vai onko Kemiläinen ja Suhonen ainoat puolustajat, jotka ylivoimaa pelaavat Rantakarin ollessa poissa?
Liigan sivuilta näkee, että Blood on pelannut 34 sekuntia ylivoimaa näissä pudotuspeleissä. Suhosella 13:36, Kemiläinen 9:28, Vittasmäki 2:16, Mäntylä 1:40, Utunen 43 sekuntia ja Fälth 24 sekuntia.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ei pelaa muut pakit kuin luonnollisesti pelin lopussa jos sattuu olemaan ylivoima.
 

pelimies69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Käytkö nyt jonkinlaista etäkeskustelua muissa ketjuissa tai taas peräti muilla sivuistoilla esitettyjen viestien ja viestittäjien kanssa, kun minä en ole ainakaan täällä ylimieslistä henkseleiden paukuttelua havainnut? Tässä ketjussa on vajaat 2 sivua kirjoitetu PO-pelin alkamisen jälkeen eikä ole paukuttelijoita näkynyt. Ettei vaan olisi niin, että itse olet ennakoinut jotain ylikävelyä, kun jotenkin uutisena rapotoit tänne jokaisesta Lukon hallintajaksosta ikäänkuin sellaisia ei olisi pitänyt/voinut ollakaan? Ei se mulle ainkaan mikään yllätys ole ollut. Siksi olenkin iloinen siitä, että sarja meni näin hienosti.



Jos ja jos. Jos Heljanko painaisi 600 kg ja peittäisi 12 m2:n alueen maalin edessä, niin Lukko ei kenties olisi saanut maaliakaan. Aivan yhtä relevanttia ja hyödyllistä jälikäteisjossittelua. Nyt Heljanko on tuollainen ja pelasi helkkarin hyvin.



Ei aletakaan. Siksihän mää väittelenkin sun kanssasi. Anna mennä vaan valitsemallasi linjalla. Se on sikäli palkitseva linja, että ennemin tai myöhemmin voit päästä sanomaan, että "mitäs minä sanoin". Se tuleee olemaan mukava hetki.
Kaksi peliä olen nyt nähnyt, kun on niin helvetin kiire kokoajan. edellinen peli kairattiin, vaikka oltiin kotonakin mankelissa. Tänään saatiin kerholta apuja, kun tärkeitä miehiä pois, mutta emme käyttäneet tilaisuutta hyväksemme. Koko alkukausi puhuttiin treenijumista, kun peli näytti hitaalta. Koska se treenijumi hellittää, kun tänääkin jäimme vauhdissa jalkoihin. Eka erä mentiin päästä päähän ja tämä peli ei sovi meille. Kärkiketjut ihan yössä. En tiedä mistä tolle Zapolle maksetaan. Näissä peleissä asenne ratkaisee ja se puuttuu meiltä tai ainakin sen taso heittelee ottelun sisällä hyvinkin paljon.
Kuka on keksinyt ton trolli sanan näille keskustelupalstoille. Voi h.....
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Kaksi peliä olen nyt nähnyt, kun on niin helvetin kiire kokoajan. edellinen peli kairattiin, vaikka oltiin kotonakin mankelissa. Tänään saatiin kerholta apuja, kun tärkeitä miehiä pois, mutta emme käyttäneet tilaisuutta hyväksemme. Koko alkukausi puhuttiin treenijumista, kun peli näytti hitaalta. Koska se treenijumi hellittää, kun tänääkin jäimme vauhdissa jalkoihin. Eka erä mentiin päästä päähän ja tämä peli ei sovi meille. Kärkiketjut ihan yössä. En tiedä mistä tolle Zapolle maksetaan. Näissä peleissä asenne ratkaisee ja se puuttuu meiltä tai ainakin sen taso heittelee ottelun sisällä hyvinkin paljon.
Kuka on keksinyt ton trolli sanan näille keskustelupalstoille. Voi h.....


Juurikin tämä, onkohan Tapparalla vieläkin reenijumi päällä kun HPK liikkuu paljon paremmin..
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun silmään Tappara oli ekassa erässä perässä liikeessä mutta toka ja kolmas edellä. Zaborsky ollut kyllä ihan helvetin heikko, melkein joka kerta jos mies saa kiekon niin se hyökkäys on ohi.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Mun silmään Tappara oli ekassa erässä perässä liikeessä mutta toka ja kolmas edellä.

Justiin näin. Olinkin varma, että jatkoilla homma hoidetaan, mutta turhan halvalla maalilla hävittiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös