Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2018–2019

  • 129 765
  • 1 054

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Pari H2H-kisaa käynnissä ja kun kausi on jo sen verran hyvässä vauhdissa, niin laitetaas pientä raporttia kisojen sujumisesta...

@Linjatuomari kanssa veto, jossa piti ennustaa joukkueita, jotka sijoittuvat eri puolelle playoffs-viivaa viime kauteen verrattuna. Molemmille 8 joukkuetta, 4 kpl molemmista konferensseista ja 4 kpl molemmilta puolilta (IN/OUT). Tasapisteissä myöhäisemmän oikean valinnan tehnyt voittaa.

**Playoffs IN/OUT 18-19 Romppanen vs. Linjatuomari**

@Lico kanssa ennustettiin pelaajien pistemääriä. Molemmat valitsivat mieleiset pelaajat (valinta vuorotellen, joka joukkueesta yksi pelaaja + viimeiseksi jääneestä joukkueesta molemmille pelaaja = 16 pelaajaa kummallakin) joilla vastustaja nimesi pisterajan. Pelaajan valinnut päätti, ylittyykö vai alittuuko kyseinen raja. Kisan pisteet jaetaan sen mukaan, mitä enemmän oikeassa/väärässä valinnat ovat. Jos pelaaja tekee tasan tuon annetun rajan verran pisteitä, saa rajan antaja kyseisen pistemäärän verran osumia tililleen. Enemmän pisteitä koko kaudella keräänyt voittaa.

**Player Points O/U 18-19 Romppanen vs. Lico**

Turpaan tuli molemmista kisoista. @Linjatuomari kanssa otimme pleijareihin "tupla tai kuitti"-revanssin seuraavalla vedolla (tasapisteissä myöhäisempi osunut valinta ratkaisee):

*** Playoffs 2019 Tupla-Kuitti Romppanen vs. Linjatuomari ***
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Licon kanssa lähdettiin varailemaan joukkueita, mentaliteetilla meneekö playoffeihin vai ei. Surullisenkuuluisan varaustilaisuuden lopputulema on nähtävissä alla:

PLAYOFFEIHIN VAI EI?
ANA: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
ARZ: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
BOS: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
BUF: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
CGY: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
CAR: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
CHI - Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
COL - Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
CBJ: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
DAL: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
DET: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
EDM: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
FLA: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
LAK: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
MIN: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
MTL: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
NSH: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
NJD: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
NYI: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
NYR: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
OTT: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
PHI: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
PIT: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
SJS: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
STL: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
TBL: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
TOR: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
VAN: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
VGK: Kyllä (Lico), Ei (Uniquewn)
WSH: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)
WPG: Kyllä (Uniquewn), Ei (Lico)

Lico tarkistaa vielä.

Tuo veto tuli runkosarjan jälkeen maaliin meikäläisen hyväksi. Otettiin lisäksi pari uutta @Lico :n kanssa playoffeihin:

Bracket-veikkaus: Veikataan jatkoonmenijät joka parista, veto jatkuu kun 2. kierros alkaa, aina finaaleihin asti (jossei ratkea jo aikaisemmin jommallekummalle). 50 € paukku.

Läntinen konferenssi:

Calgary Flames (Uniquewn) - Colorado Avalanche (Lico)
San Jose Sharks (Uniquewn) - Vegas Golden Knights (Lico)
Nashville Predators (Lico) - Dallas Stars (Uniquewn)
Winnipeg Jets (Lico) - St. Louis Blues (Uniquewn)

Itäinen konferenssi:

Washington Capitals (Lico) - Carolina Hurricanes (Uniquewn)
New York Islanders (Lico) - Pittsburgh Penguins (Uniquewn)
Tampa Bay Lightning (Uniquewn) - Columbus Blue Jackets (Lico)
Boston Bruins (Lico) - Toronto Maple Leafs (Uniquewn)

Playoff-tehopisteet 8vs8: Valittiin molemmat 5 kpl hyökkääjiä ja 3 kpl pakkeja siten, että joka joukkue oli vain toiselle käytössä. Tehopisteet ratkaisevat. 50 € myöskin.

Licon kahdeksikko:

Sidney Crosby - Mark Scheifele - Mark Stone - Mitchell Marner - Tyler Seguin
Brent Burns - John Carlson - Seth Jones

Uniquewnin kahdeksikko:

Nikita Kucherov - Johnny Gaudreau - Brad Marchand - Ryan O'Reilly - Mathew Barzal
P.K. Subban - Tyson Barrie - Dougie Hamilton
 

Filari

Jäsen
Lähitskö joku meikäläisen kanssa tuohon 8VS8 skabaan?
Varataan molemmille pelaajia, jonka jälkeen se joukkue on pois pelistä. Kuti 30-100€?
Jos tehopisteet on tasan, niin enemmän maaleja tehnyt voittaa.
Nussittu siis tuosta ylempää Uniquewn vs Lico.

Playoff-tehopisteet 8vs8: Valitaan 5 kpl hyökkääjiä ja 3 kpl pakkeja siten, että joka joukkue oli vain toiselle käytössä. Tehopisteet ratkaisevat.
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
Lähitskö joku meikäläisen kanssa tuohon 8VS8 skabaan?
Varataan molemmille pelaajia, jonka jälkeen se joukkue on pois pelistä. Kuti 30-100€?
Jos tehopisteet on tasan, niin enemmän maaleja tehnyt voittaa.
Nussittu siis tuosta ylempää Uniquewn vs Lico.

Mä voin ottaa tän kiinni, 50€?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Käsittääkseni jokaiselle vastapuolelle olen nyt viestiä laittanut. Jos joltain meni ohi, niin laittaakapa viestiä.

@Noppa10 :lle tässä viesti eli meidän yhteiset massavedot meni pushiksi.

Tarvittaisiin myös yksi vapaaehtoinen ottamaan kolme bracket-listaa vastaan, jotka saisi julkistaa tiistaina 9.4 klo 22 jälkeen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Voisin ottaa jonkun kanssa tuollaisen 8v8 vedon myös mitä ylempänä.

Käsittääkseni jokaiselle vastapuolelle olen nyt viestiä laittanut. Jos joltain meni ohi, niin laittaakapa viestiä.

@Noppa10 :lle tässä viesti eli meidän yhteiset massavedot meni pushiksi.

Tarvittaisiin myös yksi vapaaehtoinen ottamaan kolme bracket-listaa vastaan, jotka saisi julkistaa tiistaina 9.4 klo 22 jälkeen.
Mulle voi laitella.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
Kiitos. Tämä voitto on omistettu nimimerkki @Ippenator :lle. No joo, vitsi vitsinä. Olihan tuo aika rohkea veto lähteä Barkovilla, mutta laskeskelin, että pelejä oli enemmän jäljellä kuin muilla ja kaveri on aina keväisin ollut kova, niin yhtälö tuntui järkevältä. Enpä silti uskonut viikko sitten, että Barkov enää nousisi edelle.
Mitäs täällä omistellaan? Minä kun en edes vedonlyöntiä harrasta, muuta kuin tuttujen porukoiden tai työpaikan MM-kisaveikkauksissa. Minähän itse myönsin loppukaudesta, että Barkov löysi kyllä sellaisen tason, että kieltämättä on paras suomalainen NHL-pelaaja, jos pystyy samalla tasolla tulevaisuudessakin jatkamaan. Alkukauden hän oli kuitenkin heikko omaan taitotasoonsa nähden, joten kritisoin kyllä ihan aiheesta häntä siihen asti. Ja vieläkin odotan hänen nostavan ainakin jonkun joukkueensa omalla panoksellaan selkeään menestykseen. Se on häneltä vielä näkemättä. Toivottavasti tapahtuisi Suomen maajoukkueessa tänä keväänä. Tosin ei kai ole vielä näyttänyt vihreää valoa kevään MM-kisoihin lähtemisestä. Jos sinne kuitenkin lähtee, niin odotan hänen olevan aivan eri tasolla johtava pelaaja, kuin oli aikaisemmilla MM-kisakerroillaan, joissa hyytyi totaalisesti ratkaisupeleissä. Toki jotain loukkiakin oli toisella kerralla ainakin, mutta niin se kai on melkein kaikilla pitkän kauden jäljiltä.

Joka tapauksessa, jos joku kuvittelee, etten toivo Barkoville menestystä, niin kyllä metsään menee. Olen kuitenkin erittäin kriittinen hänen kohdallaan, koska taitoa on pirusti, mutta nössö voittamismentaliteetin puute on pistänyt silmään hänen kohdallaan liikaa tekemisessä, ainakin aiemmin. Olen toki todella tyytyväinen mikäli tähän asiaan onkin tullut pysyvä muutos.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Licon kahdeksikko:

Sidney Crosby - Mark Scheifele - David Pastrnak - Artemi Panarin - Mathew Barzal
Brent Burns - John Carlson - Roman Josi

Abdelin kahdeksikko:

Nikita Kucherov - Nathan Mackinnon - Mitchell Marner - Alexander Radulov - Ryan O'Reilly
Shea Theodore - Mark Giordano - Dougie Hamilton

Panos 50e! @Abdel kuitannee.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
@Lico :n kanssa 16 vs 16 pistepörssi-veto, panos 20e.

Licon 16:

Nikita Kucherov - Sidney Crosby - Mark Stone - Mark Scheifele - Patrice Bergeron
Tyler Seguin - Johnny Gaudreau - Anders Lee - Teuvo Teräväinen - Nathan MacKinnon
Brent Burns - Roman Josi - Morgan Rielly - Alex Pietrangelo - John Carlson - Seth Jones

KaljaVeikon 16:

David Pastrnak - Blake Wheeler - Evgeni Kuznetsov - Mathew Barzal - Sebastian Aho
Artemi Panarin - Mitch Marner - Vladimir Tarasenko - Steven Stamkos - Filip Forsberg
Mark Giordano - Tyson Barrie - John Klingberg - Kris Letang - Erik Karlsson - Nate Schmidt
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico :n kanssa 16 vs 16 pistepörssi-veto, panos 20e.

Licon 16:

Nikita Kucherov - Sidney Crosby - Mark Stone - Mark Scheifele - Patrice Bergeron
Tyler Seguin - Johnny Gaudreau - Anders Lee - Teuvo Teräväinen - Nathan MacKinnon
Brent Burns - Roman Josi - Morgan Rielly - Alex Pietrangelo - John Carlson - Seth Jones

KaljaVeikon 16:

David Pastrnak - Blake Wheeler - Evgeni Kuznetsov - Mathew Barzal - Sebastian Aho
Artemi Panarin - Mitch Marner - Vladimir Tarasenko - Steven Stamkos - Filip Forsberg
Mark Giordano - Tyson Barrie - John Klingberg - Kris Letang - Erik Karlsson - Nate Schmidt

Jooj kyllä maar vain.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Tästä yhdelle yritykseen.

Pick a Winner, 1st round:

- valitaan vuorotellen kustakin pleijariparista voittaja.
- vain yksi valinta per pari, eli jos sinä otat Tampan, niin minä en voi ottaa tuosta parista enää joukkuetta.
- panos 10 € / valinta. Eli kokonaispanos määräytyy 0-80 € väliin. Jos neljä valitsemaasi menee jatkoon niin sehän on tasuri ja rahaa ei liiku mihinkään.
- saat päättää valitsetko ensin vai toiseksi, tokana valitseva saa ottaa kaksi voittajaa putkeen ja sen jälkeen mennään taas vuorotellen
eli esim. 1. sinä, 2. minä, 3. minä, 4. sinä, 5. minä, 6. sinä, 7. minä, 8. sinä

Mieluusti joku pitkäaikainen palstajäsen, on jokunen betsi jäänyt saamapuolelle ja sekös kismittää, sekä tekee hiukan varovaiseksi 1v1 betsien lyömisen tuntemattomampien palstatovereiden kanssa.
 

Abdel

Jäsen
Licon kahdeksikko:

Sidney Crosby - Mark Scheifele - David Pastrnak - Artemi Panarin - Mathew Barzal
Brent Burns - John Carlson - Roman Josi

Abdelin kahdeksikko:

Nikita Kucherov - Nathan Mackinnon - Mitchell Marner - Alexander Radulov - Ryan O'Reilly
Shea Theodore - Mark Giordano - Dougie Hamilton

Panos 50e! @Abdel kuitannee.
Näin!
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Tästä yhdelle yritykseen.

Pick a Winner, 1st round:

- valitaan vuorotellen kustakin pleijariparista voittaja.
- vain yksi valinta per pari, eli jos sinä otat Tampan, niin minä en voi ottaa tuosta parista enää joukkuetta.
- panos 10 € / valinta. Eli kokonaispanos määräytyy 0-80 € väliin. Jos neljä valitsemaasi menee jatkoon niin sehän on tasuri ja rahaa ei liiku mihinkään.
- saat päättää valitsetko ensin vai toiseksi, tokana valitseva saa ottaa kaksi voittajaa putkeen ja sen jälkeen mennään taas vuorotellen
eli esim. 1. sinä, 2. minä, 3. minä, 4. sinä, 5. minä, 6. sinä, 7. minä, 8. sinä

Mieluusti joku pitkäaikainen palstajäsen, on jokunen betsi jäänyt saamapuolelle ja sekös kismittää, sekä tekee hiukan varovaiseksi 1v1 betsien lyömisen tuntemattomampien palstatovereiden kanssa.

Ja @Kari Runk löytyi nopeasti mulle tähän kaveriksi. Tiukan valintaprosessin jälkeen arvottiin seuraavat lottonumerot:


TylerDG

Washington Capitals - Carolina Hurricanes
Nashville Predators - Dallas Stars
Winnipeg Jets - St. Louis Blues
Boston Bruins - Toronto Maple Leafs

Kari Runk


Calgary Flames - Colorado Avalanche
Tampa Bay Lightning - Columbus Blue Jackets
San Jose Sharks - Vegas Golden Knights
New York Islanders - Pittsburgh Penguins

- 10 € per jatkoonmenijä.

Onnea ja menestystä "kartsalle" ja vielä enemmän itelleni :)​
 

Nick Neim

Jäsen
Katsotaan saako tämä veto samanlaisen vastaanoton kuin liigan puolella jossa potissa on jo yli 1000e.

Etsitään kauden ekaa hattutemppua.
Panos Liigan malliin 20e.
Tämä taisi jäädä runkosarjassa kertakokeiluksi? Onko halukkaita lähtijöitä playoffeihin? Valinnanvaraa ainakin on.

20 euroa panos, ensimmäinen hattutemppu hakusessa

Alexander Ovechkin @Kari Runk

Vaikka Caps ensimmäisen kierroksen huilaakin, niin luotetaan Ovieen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös