Pe 22.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 83 593
  • 1 193

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilomäen maali oli kyllä huikea. Olin varma, että rightin miehenä vasemmalta tullessaan lähtee tekemään harhautusta oikealle ja lusikkapuolelle, mutta laittoikin pienempään kulmaan ja rystyllä hallitusti maalin kattoon.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ilomäen maali oli kyllä huikea. Olin varma, että rightin miehenä vasemmalta tullessaan lähtee tekemään harhautusta oikealle ja lusikkapuolelle, mutta laittoikin pienempään kulmaan ja rystyllä hallitusti maalin kattoon.

Oli sun kanssa samoilla ulkojäillä?
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis miten hitaasti puolustajan pitäisi oikein valua kiekkoa kohti, jotta pitkä kiekko jätettäisiin viheltämättä. Välillä nähdään jo koomisiakin hidasteluja.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mielenkiintoista. Neljästä sarjasta 3 menee perseelleen ja niistä se joka ei mene, niin on se, jonka itse oletin varmimmin menevän perseelleen
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
VEININKIÄ!
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Helevetin fiksu jäähy siihen erän loppuun vielä ja Ilves 3-1 johtoon. Onneksi on synttärit ja vaapukkamehua.
 

444

Jäsen
Mun mielestä on aika epistä, että joillain on pelaajia, jotka osaavat lämätä siniviivalta asti maalille.

Ja samalla Ilves tekee lisää maaleja. Voin vain kuvitella Saija Tarkin ilmeen tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
HUH! Tekikö Ilves just viimeisellä sekuntilla 1-3:een vai tuliko murto-osan liian myöhään? Mielestäni kiekko oli maalissa siinä kohtaa kun erätaukosummeri vingahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös