To 7.3.2019 Dynamo Moskova - Jokerit (GAME 6)

  • 46 924
  • 487

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Vaikka se epätodennäköistä onkin, pitäisi vielä yrittää. Neljä maalia 40 minuuttiin ei ole täysin mahdoton, vaikkakin edelleen todennäköisyydet eivät ole Jokereiden puolella. Kaatuisivat saappaat jalassa.

Tai tässä on se, että uskovatko Jokerien pelaajat nousuun. Heidän on pakko uskoa.

Ja Niemi fiksu jäähy.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Niemi ottaa turhautumisjäähyn. Tosin 99 kertaa 100 jää viheltämättä.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Vittu mikä antikliimaksi. Hävetttä. Vituttaa. Hetken melkein jo uskoin että taa sarja ois käännettävissä. Kauden paskin erä kauden tärkeimmän pelin alkuun.

Äijät sais mun puolesta kävellä himaan tuolta,
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jumalauta, Saravon Pekkako siälä soi mocbassa...?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
5-0. (Olen jo sanaton)
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käsitykseni kaipaisivat ilmeisesti päivitystä, koska oletin Zapolskin olevan kova tekijä, eikös Jokerit sorvannut hänelle jatkoakin joskus viime syksynä?.
Oliskohan se viime kaudella ollut kun jatkot sorvattiin, jos en nyt ihan väärin muista.

5-0.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos kukaan ei saa tän esityksen jälkeen kenkää niin en suosittele kenellekään kausikorttia ensi kaudelle. Antakaa yksi syy miksi sen hankkisi?
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Dynamo näyttää vähän mallia ylivoimasta. 5-0
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Nyt tulee muuten livevedosta fyrkkaa kun pelaa kokoajan Dynamon seuraavaa maalia, ei jää nimittäin viides viimeiseksi. HÄVETKÄÄ!!!

Historian suurin tappio Dynamoa vastaan on ollut 3-0, nyt meni rikki ennätykset jo kymmenessä minuutissa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mua ei enää kiinnosta, että montako Dynamo tekee. Mua kiinnostaa että kun hävitään, niin hävitään kunnialla eikä oteta noita jäähyjä mitä Platt, Regin ja Niemi ottivat.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Latella aikamoinen tonnin seteli-ilme tuolla vaihtoaitiossa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Saako KHL:ssa luovuttaa kesken matsin? Siis ihan virallisesti luovuttaa, eikä vain perseillä loppumatsia tähän tyyliin.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myötävitutustahan tässä tuntee Jokereiden kannattajia kohtaan. Hyvin mielessä oman joukkueen vastaavat sulamiset. Varsinkin tuollaiset kiukuttelujäähyt tappiotilanteessa on sitä vihoviimeistä paskaa.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Tulee muuten ruman näköistä jälkeä Joensuun ja Lauridsenin nyrkeistä tänään. Ensimmäinen aloitti jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös