Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 068 058
  • 4 548

Vuonna 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikäli sopii huudella vierasiin pöytiin, olette aina olleet se rakkain vastus niin kaukalossa kuin katsomossa. Molemmilla pitkä viha-rakkaussuhden paikallisvastustajan kanssa (sääli, että Jokerit nykyään KHL:ssä). Tämän lisäksi meillä yhteiset ja pitkät perinteet. Ylempänä mainittu "Kom igen Ilves" pysyy aina muistoissa. Faneja löytyy kaikenlaisia ja ihan joka seurasta, joten ei sovi liikaa yleistää. Tästä huolimatta IFK-fanit ovat omalla toiminnallaan esiintyneet aina eniten minun mieleeni.

Pidetään huomenna hyvä mekkala reilussa hengessä, kävi pelissä miten hyvänsä. Ylempänä joku toivottikin jo tervetulleeksi, joten "Tack IFK".
 
Viimeksi muokattu:

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Tän päivän matsi loppuunmyyty ja lupasin viedä pojan peliin. Onko tuolla mitään logiikkaa (tasatunti tms) jolloin varauksia vapautuu myyntiin? Niin ja jos jollain on lippua myydä niin ostan, mikä tahansa käy ja yksi riittää kun jäbä on vielä alle seitsemän.
 

444

Jäsen
Tän päivän matsi loppuunmyyty ja lupasin viedä pojan peliin. Onko tuolla mitään logiikkaa (tasatunti tms) jolloin varauksia vapautuu myyntiin? Niin ja jos jollain on lippua myydä niin ostan, mikä tahansa käy ja yksi riittää kun jäbä on vielä alle seitsemän.
Mä en todennäköisesti ehdi tänään matsiin ennen toista erää, niin voin vaikka lainata kausaripaikkaani. C1 seisomakatsomo, jossa myös juniorilla on mahdollisuus nähdä helposti kentälle. Kiinnostaisiko?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Osaakohan joku vastata pääseekö skidi seisomakatsomo-lippulaisen kanssa ilman lippua? Istumapaikallahan pitää istua sylissä. Sen kokonen toi jannu on että kyllä vie seisomakatsomossa toisen mestan
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Osaakohan joku vastata pääseekö skidi seisomakatsomo-lippulaisen kanssa ilman lippua? Istumapaikallahan pitää istua sylissä. Sen kokonen toi jannu on että kyllä vie seisomakatsomossa toisen mestan
Haluatko lainaksi istumapaikan C2 rivi 1 IFK:n sovelluksen kautta? En ehdi itse tänään.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Hattu päästä näille kavereille ketkä tarjosivat lippujaan! Hieno ele!

Ja tänään ääntä halliin kaikki ketkä paikalle pääsevät. Rummut voi jättää himaan.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Lippu on nyt hoidettu Bobilta, illalla mennään matsiin. Vielä sen haluan mainita että Ilveksen kannattajalta tuli aamulla yv jossa annettiin linkkiä toriin ja yritettiin jeesata. Lätkäfanit on tän aamun perusteella hyvää jengiä
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Hei jos jollain olis vielä ylimäärästä lippua, niin olisin kiinnostunut ostamaan. 6-vuotiaan poikani kanssa olisin menossa, joten yks mesta riittäisi.
 

444

Jäsen
Itse olen useammankin kerran, kun ottelu on ollut loppuunmyyty, raahannut kaverit sinne seisomakatsomoon vaikka heille oli viime metreillä saatu ostettua liput mihin tahansa muualle. Yhden kerran ainostaan on ollut sellainen tilanne, että olen itse joutunut etsimään vapaan istuimen jostain, kun tulin tällaiseen peliin niin myöhään, etten enää mahtunut sekaan.
Eli jos @Anterotero kiinnostaa tuo lippu, niin tarjous on sinullekin voimassa. Kausaria kun voi lainata IFK-sovelluksen kautta. Toki myös muille tarjous on voimassa, kun itse pääsisin valitettavan myöhään paikalle.
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Itse olen useammankin kerran, kun ottelu on ollut loppuunmyyty, raahannut kaverit sinne seisomakatsomoon vaikka heille oli viime metreillä saatu ostettua liput mihin tahansa muualle. Yhden kerran ainostaan on ollut sellainen tilanne, että olen itse joutunut etsimään vapaan istuimen jostain, kun tulin tällaiseen peliin niin myöhään, etten enää mahtunut sekaan.
Eli jos @Anterotero kiinnostaa tuo lippu, niin tarjous on sinullekin voimassa. Kausaria kun voi lainata IFK-sovelluksen kautta. Toki myös muille tarjous on voimassa, kun itse pääsisin valitettavan myöhään paikalle.

Kiitos tarjouksesta! Mä yritän kärkkyä vielä jos ticketmasterista vapautuisi lippu. Ja tosiaan poikani lähtisi messiin ja vähän epäilyttää, että jaksaisko se seistä koko matsin. Pääseekö muutenkaan niille mestoille lapsi mukaan yhellä lipulla?
 

444

Jäsen
Kiitos tarjouksesta! Mä yritän kärkkyä vielä jos ticketmasterista vapautuisi lippu. Ja tosiaan poikani lähtisi messiin ja vähän epäilyttää, että jaksaisko se seistä koko matsin. Pääseekö muutenkaan niille mestoille lapsi mukaan yhellä lipulla?
Juu kaikin mokomin. En tiedä mikä firman politiikka on noiden pilettien suhteen, enkä myöskään sitä, onko officella kukaan vastaamassa kysymyksiin tänään. Sen sijaan noilla paikoilla on myös mahdollista istua, koska kyse on vain huputetuista penkeistä. Paikalle ajoissa paikkaa varaamaan, niin ei tarvitse jännittää isompien ja seisovien taakse jäämistä. Toki tuo ei välttämättä ole 6-vuotiaan kanssa mielekäs ratkaisu sekään, että hilluu hallilla tunnin ennen pelin alkua.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kausaria kun voi lainata IFK-sovelluksen kautta.

Ok. Tää tuli meikäläiselle ainaki ihan uutena asiana. Tällä kaudella jäänyt harmittavan monta peliä välistä työ yms. kiireiden takia ja en oo sitten jaksanu kovinkaan usein alkaa säätämään sen muovikortin kanssa lainaamista. Sopiiko udella, että mistä kohtaa sitä sovellusta tuo lainaus voi tehdä ja mitä tietoja tarvitaan lainattavan osalta?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sopiiko udella, että mistä kohtaa sitä sovellusta tuo lainaus voi tehdä ja mitä tietoja tarvitaan lainattavan osalta?
Vasemmalta ylhäältä valikosta ”kausikortit”, siitä painat sitä kausikortin kuvaa, sitten ”lainaa kausikortti” ja sitten syötetään päivämäärä, mihin asti laina on voimassa ja lainan saajan puhelinnumero. Tätä ennen on pitänyt rekisteröityä sovellukseen ja laittaa kausikortin tiedot sinne.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Vasemmalta ylhäältä valikosta ”kausikortit”, siitä painat sitä kausikortin kuvaa, sitten ”lainaa kausikortti” ja sitten syötetään päivämäärä, mihin asti laina on voimassa ja lainan saajan puhelinnumero. Tätä ennen on pitänyt rekisteröityä sovellukseen ja laittaa kausikortin tiedot sinne.

Houli kräppeli tää olis ollu helppoo, jos olis aikaisemmin tajunnu ottaa selvää. Kiitoksia tiedosta. Ilmeisesti lainaajallakin pitää olla sitten siinä puhelimessa IFK sovellus, jonka puhelinnumerolla kausaria lainataan?
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Ekaa kertaa tällä kaudella vituttaa, etten pääse paikan päälle halliin. Sellainen kutina, että tästä tulee huikea ilta, huikea peli ja katsomossa huikea tunnelma niin vieraskatsomossa kuin seisomakatsomossakin. Tästä matsista en olisi halunnut jäädä paitsi.
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Toki tuo ei välttämättä ole 6-vuotiaan kanssa mielekäs ratkaisu sekään, että hilluu hallilla tunnin ennen pelin alkua.

Joo ehkä tulee vähän turhan pitkä tapahtuma noin. Mut vielä muutama tunti aikaa metsästää lippua, toivottavasti tärppää. Toki oma moka kun näin myöhään liikenteessä.

Edit: Kiitoksia kuitenkin isosti. Arvostan kovasti tarjousta.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Houli kräppeli tää olis ollu helppoo, jos olis aikaisemmin tajunnu ottaa selvää. Kiitoksia tiedosta. Ilmeisesti lainaajallakin pitää olla sitten siinä puhelimessa IFK sovellus, jonka puhelinnumerolla kausaria lainataan?
Joo lainaajalla pitää olla myös sovellus.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
TV:n välityksellä kuulostaa että hallilla on ensimmäistä kertaa hyvä tunnelma tällä kaudella. Varmaan lähinnä vajaa tuhannen Ilves-fanin ansiosta. Puskevat meikäläisiäkin kannustamaan kovempaa. Ihan playoffsmainen fiilis tässä matsissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lopulta yllättävän paljon tuolla näyttää olevan tyhjiä paikkoja loppuunmyydyksi otteluksi. Myös muualla kuin katkarapupaikoilla.

Tämä tosin riippuu siitäkin mitä pelikello näyttää. Myönnän itsekin syyllistyväni siihen otetaanko vielä yhdet ja sitten menee katsomoon eräkellon näyttäessä jotain 8.17. Lauantaipeleissä vain niitä pelejä ei aina katsota siitä omalta istumapaikalta, vaikka katsotaan eikä olla selkä katsomoon päin.

Eipä tullut paljon katsomossa oltua silloin eräänä kevätpäivänä 1998 Tampereella. Joku aina sanoi pubista paljon peli muuten mahtaa olla ja sitten mentiin äkkiä kurkistamaan sitä hallia. Jotenkin se vain päättyi 1-7 ja sen näki siitäkin.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Aika vaisuksi jäi tunnelma. Ilveksen fanit saivat hyvää metakkaa aikaiseksi, mutta vaikka yritin lähteä IFK:n loitsuihin mukaan, niin harva muu oli omasta katsomosta mukana. Onneks tuli bongot himaan.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.97
  • 3.70
  • 3.50
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös