NHL-matkat

  • 706 071
  • 2 160

Vercetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Las Vegasissa viime keväänä sain Stubhubista auki liput, kun pihalle kantoi hyvin wifi. Sama homma oli Anaheimissa. Eiköhän Floridassakin. Mobiililipussa oli minuutin välein vaihtuva QR koodi, joten siitä ei voi print screeniä tms. ottaa.
New Jerseyssä sen sijaan ainakin vielä joulukuussa 2017 pääsi sisään sekä Ticketmasterin että Stubhubin mobiililipuista otetuilla screenshoteilla. Tosin pieni pelko silloinkin oli siitä, josko nuo QR-koodit vaihtuvat, mutta muutaman päivän seurannan perusteella mitään vaihtuvuutta ei ollut.

Onkohan muuten mahdollista, että tuo vaihtuvuusominaisuus riippuu myös kotijoukkueesta ja hallin wifi-puitteista. Devilsin hallilla ei muistaakseni ollut avointa wifiä ollenkaan, joten muuttuvan QR-koodin tapauksessa olisi voinut portilla mennä sormi suuhun.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
New Yorkissa ja Torontossa marssittiin juuri Ticketnetworkin ja Stubhubin mobiililippujen screenshoteilla ihan sujuvasti sisään. Ticketnetworkista nämä tuli PDF:nä (eivät siis eronneet e-lipusta millään muotoa) ja Stubhubista ruutukaappauksina.
 

ndal88a

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooVee, Tampere
Mites toi mobiililippu toimii? Viimeksi kun stubhubista ostin niin sai liput printattua. Tarkoitus olisi mennä viikon päästä Panthers-Tampa matsiin BB&T:lle. Nyt mietin että saanko liput jotenkin tulostettua, pääsenkö wifiin areenalla että voin näyttää mobiililipun tai parkkiksella kun parkkilippukin pitäisi ostaa. Aika sekavaksi menny kun ei pysty printtaamaan lippuja. Olisiko jollain lyhkäistä ohjetta antaa miten kannattaa toimia.
Parkkeeraaminen, jätä auto viereiseen Sawgrass Mills:n ostoskeskukseen, sieltä on joku puoli km hallille (riippuen tietysti minne auton parkkeeraa).
Lipuista moni on jo tainnut sanoa että mobiililippu näytetään ovimiehelle (en osaa sanoa BB&T:n wifistä, itse olen käyttänyt ihan normaalia puhelinverkon), ovimies tulosti pienet liput jotka näytettiin katsomo-ovimiehelle (tämä tapahtui Los Angelesissa).

JOL
 

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
Ensimmäinen postaus jatkikseen, huh.

Lentoliput ostettu lokakuun puoleen väliin, 1 viikko New Yorkissa ja 1 viikko Miamissa. Täysin arpapeliä osuuko mikään peli tolle aikavälille, MSG:lle haaveena päästä.
NY:ssä oon viikon viettäny kesäaikaan ja nyt ois sit mahku päästä kattoo änärii/korista livenä. Sit muut perus nähtävyydet siihen päälle. Majotuksena airbnb.

Miamissa sitten voisi jonkun pelin käydä kattoo jos sopii aikatauluihin ja lipun hinta on "fiksu".Auto ajateltiin vuokrata ja ainakin Kennedy space centeriin ja Key Westiin ois tarkotus huristella. Myös joku vesipuisto on käymisen arvonen? Hotelli aateltiin Miamis ottaa.

Tää nyt oli tällänen omien ajatuksien turskautus tänne, mut jos jollakin on jotain tipsiä heittää tälläseen matkaan liittyen. Tätä topiccia oon aika paljo lueskellu.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Tää nyt oli tällänen omien ajatuksien turskautus tänne, mut jos jollakin on jotain tipsiä heittää tälläseen matkaan liittyen. Tätä topiccia oon aika paljo lueskellu.

Devilsin peliä ehdottomasti katsomaan, jos vain osuu aikataulu kohdalle!! Helppo mennä New Yorkista junalla New Jerseyn puolelle, olikos edes puolta tuntia junamatka ja asemalta lyhyt kävelymatka Prudential Centerille sekä järkevän hintaiset liput matsiin.
 

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Devilsin peliä ehdottomasti katsomaan, jos vain osuu aikataulu kohdalle!! Helppo mennä New Yorkista junalla New Jerseyn puolelle, olikos edes puolta tuntia junamatka ja asemalta lyhyt kävelymatka Prudential Centerille sekä järkevän hintaiset liput matsiin.
Tätä voin kompata. Olin itse kuun alkupuolella New Yorkissa reissussa niin suora junayhteys (PATH-juna) meni Manhattanilta Newarkiin melkeinpä hallin viereen. Voisipa jopa sanoa että onneksi asema on noinkin lähellä, sillä Newarkin keskusta ei loistanut viihtyisyydellään.

TickPickin kautta sai alakatsomon toisen päädyn kaarteesta hyvät paikat halvempaan hintaan mitä olisi Ticketmasterin kautta saanut. Tässä taisi olla satunnaisen lätkäturistin kannalta eduksi, että Devilsin kausi on mennyt alavireisesti niin lippuja oli hyvin saatavilla. Ennen reissua tuli katseltua myös lippuja Rangersien peleihin Madison Square Gardenille, mutta omaan makuun olivat liian tyyriitä varsinkaan kun ei varsinaisesti joukkueen fani ole. Islandersin peleihin taitanee myöskin saada suht järkihintaan lippuja, joten sitä varmaan voi pitää myös vaihtoehtona.
 

Learn2Play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Onko kellään tietoa finaalien lippujen hinnoista? Jos Tampa sinne asti selviää niin täytynee miettiä jos niitä kohtuu hintaan saa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mitenkäs onko ketä käynyt väijymässä pleijaripelejä?

Stubhubista varmaan lippuja irtoaa, vaikka hintaa onkin sitten?

2012 kävin katsomassa Penguins-Flyers -sirkusta Pittsburghissa ja Ticketmasterista lippu irtosi muutamaa päivää aiemmin Game 5:n varmistuttua n. 110 taalan hintaan.
 

Lazara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TML
Kuulostaa siltä, että itse maksanut reilusti lipuista kun menossa viikon päästä Torontoon katsomaan peliä ja yläkatsomoon paikka maksoi 150€. Ticketmasterin kautta hommasin liput.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Toronton pelit on aivan järkyttävän hintaisia. Ei tuo 150€ kuulosta yhtään liian kovalta.

Juuri Torontossa käyneenä yläkatsomoon Penguins-matsiin ~300 taalaa ja Ducks-matsiin puolta vähemmän. Yritin ostaa Leafsin kautta lippuja jo syyskuusta lähtien, mutta eioota myytiin, joten resale oli ainoa mahdollisuus.
 

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
Tätä voin kompata. Olin itse kuun alkupuolella New Yorkissa reissussa niin suora junayhteys (PATH-juna) meni Manhattanilta Newarkiin melkeinpä hallin viereen. Voisipa jopa sanoa että onneksi asema on noinkin lähellä, sillä Newarkin keskusta ei loistanut viihtyisyydellään.

TickPickin kautta sai alakatsomon toisen päädyn kaarteesta hyvät paikat halvempaan hintaan mitä olisi Ticketmasterin kautta saanut. Tässä taisi olla satunnaisen lätkäturistin kannalta eduksi, että Devilsin kausi on mennyt alavireisesti niin lippuja oli hyvin saatavilla. Ennen reissua tuli katseltua myös lippuja Rangersien peleihin Madison Square Gardenille, mutta omaan makuun olivat liian tyyriitä varsinkaan kun ei varsinaisesti joukkueen fani ole. Islandersin peleihin taitanee myöskin saada suht järkihintaan lippuja, joten sitä varmaan voi pitää myös vaihtoehtona.

Hyvä tietää! Pidetään mielessä, toi helppous houkuttaa.

Emmäkä Rangers fani oo mut toi MSG pitäs päästä katsastaan sisältä. New Yorkin Airbnb kämppä on yhden vai kahden pysäkin päässä Barcleys centeristä joten Islanders pelikin on vaihtoehto. Mites se katsomo siellä? Kuullut et siel ei meinaa nähdä koko kaukaloo.
 

Teräspekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota wild
Hyvä tietää! Pidetään mielessä, toi helppous houkuttaa.

Emmäkä Rangers fani oo mut toi MSG pitäs päästä katsastaan sisältä. New Yorkin Airbnb kämppä on yhden vai kahden pysäkin päässä Barcleys centeristä joten Islanders pelikin on vaihtoehto. Mites se katsomo siellä? Kuullut et siel ei meinaa nähdä koko kaukaloo.

PATH juna menee wtc:ltä Newark pennille. MSG:n alakerrasta penn stationilta pääsee NJ transitin junalla Newark pennille.

Toissa lauantaina oltiin new jerseyssä katsomassa wildin peliä. Liput otettiin 8-sektorilta eli alakatsomosta keskeltä hintaan 109$ per lippu. Noihin 8 ja 19 katsomoiden lippuihin sisältyy pääsy caesars clubille missä saa nauttia koko pelin ajan ilmaisesta ruuasta, jälkiruuasta ja alkoholittomista juomista. Suosittelen!

Edellis päivänä oltiin MSG:llä katsomassa rangers-Hurricanes peliä ja yläkatsomon paikat maksoi melkein 200$ vielä pelipäivän aamunakin. Hintaa nosti peliä ennen ollut 25 vuotis stanley cup juhla. Oli hieno nähdä Tiki, Messier, Richter yms. jäällä ennen peliä. Tiki nähtiin myös aikaisemmin päivällä NHL shopissa ja päästiin nappaamaan yhteiskuva herran kanssa. Sattuipa vielä että Nhl shopin facebook sivut jakoi kuvani missä olen Tikin kanssa siellä
 

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
PATH juna menee wtc:ltä Newark pennille. MSG:n alakerrasta penn stationilta pääsee NJ transitin junalla Newark pennille.

Toissa lauantaina oltiin new jerseyssä katsomassa wildin peliä. Liput otettiin 8-sektorilta eli alakatsomosta keskeltä hintaan 109$ per lippu. Noihin 8 ja 19 katsomoiden lippuihin sisältyy pääsy caesars clubille missä saa nauttia koko pelin ajan ilmaisesta ruuasta, jälkiruuasta ja alkoholittomista juomista. Suosittelen!

Edellis päivänä oltiin MSG:llä katsomassa rangers-Hurricanes peliä ja yläkatsomon paikat maksoi melkein 200$ vielä pelipäivän aamunakin. Hintaa nosti peliä ennen ollut 25 vuotis stanley cup juhla. Oli hieno nähdä Tiki, Messier, Richter yms. jäällä ennen peliä. Tiki nähtiin myös aikaisemmin päivällä NHL shopissa ja päästiin nappaamaan yhteiskuva herran kanssa. Sattuipa vielä että Nhl shopin facebook sivut jakoi kuvani missä olen Tikin kanssa siellä


Nyt alkaa kuulostaa toi New Jersey paremmalta! MSG liput taitaa olla kalliit ajankohdasta riippumatta.
Just, mä kun sielä vierailin niin muija kysy et mistä oon kotosi, kun vastasin et suomesta niin vastaus kuulu "Aaa, Tuukka Rask."

Tuli tossa mieleen kun autoo aattelin vuokrata Miamissa, onko liian raju suunnitelma jos 4 päivän sisään käy Kennedy space centeris JA Key Westissä? Ehkä vielä BB&T Centeris mut siihen ei ookkaa kovin pitkä matka. Vai tuleeko jo liikaa ajamista..? Viikko aikaa.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tuli tossa mieleen kun autoo aattelin vuokrata Miamissa, onko liian raju suunnitelma jos 4 päivän sisään käy Kennedy space centeris JA Key Westissä? Ehkä vielä BB&T Centeris mut siihen ei ookkaa kovin pitkä matka. Vai tuleeko jo liikaa ajamista..? Viikko aikaa.
Onhan tuo tiukka, mutta ei missään nimessä mikään mahdoton suunnitelma. Kennedy Space Centerissä kuluu helposti yksi päivä ja matkustamiseen toinen, mutta kaksi riittää aivan hyvin Key Westin tutkimiseen, ei ole kovin iso paikka. Florida's Turnpikeä pääsee hyvin molempiin suuntiin ja Overseas Highway'lla on ihan kiva ajella kohti Key Westiä.
 

NJEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Tiki nähtiin myös aikaisemmin päivällä NHL shopissa ja päästiin nappaamaan yhteiskuva herran kanssa. Sattuipa vielä että Nhl shopin facebook sivut jakoi kuvani missä olen Tikin kanssa siellä

Näytti muuten Tiki pikkupojalta teikäläisen vieressä! Mikäs homma ku sulla jossain kuvassa oli Stanley Cup-sormus kädessä?
 

Pulakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Panthers
Onhan tuo tiukka, mutta ei missään nimessä mikään mahdoton suunnitelma. Kennedy Space Centerissä kuluu helposti yksi päivä ja matkustamiseen toinen, mutta kaksi riittää aivan hyvin Key Westin tutkimiseen, ei ole kovin iso paikka. Florida's Turnpikeä pääsee hyvin molempiin suuntiin ja Overseas Highway'lla on ihan kiva ajella kohti Key Westiä.

Okei... Aattelin et Kennedysta tultas yöks takasi south beachille.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Tuli tossa mieleen kun autoo aattelin vuokrata Miamissa, onko liian raju suunnitelma jos 4 päivän sisään käy Kennedy space centeris JA Key Westissä? Ehkä vielä BB&T Centeris mut siihen ei ookkaa kovin pitkä matka. Vai tuleeko jo liikaa ajamista..? Viikko aikaa.

On kyllä minusta. Ruuhkat on tuolla aivan eri luokkaa kuin pk-seudulla ja kolareitakin tuntui sattuvan aika tiheään. Minä suosittelen vain toisen valitsemista, jos ei välttämättä tykkää kovin autossa istumisesta...
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen nyt New Yorkissa ja tarkoitus olisi mennä illalla katsomaan NHL-matsia. Islandersin hallille ei taida tulla lähdettyä kun sinne on hitaampi mennä mutta Devils ja Rangers tarjolla ihan kivenheiton päässä kun majaillaan WTC lähellä. Kannattaako liput aina ostaa netistä noihin ja elääkö lippujen hinnat paljon päivän aikana? Kaikki vinkit kelpaa, melko pian pitäisi liput ostaa. Yksi kaveri osti liput Floridassa vasta hallin tiskiltä ja sai silloin erinomaisen diilin vs netin hinnat, mutta en tiedä toimiiko täällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös