Kumpi on parempi maajoukkueen maalilaulu: ”Peto on irti” vai ”Dirlanda”?

  • 5 756
  • 17

Kumpi mielestäsi on parempi maalilaulu Suomen maajoukkueelle?


  • Äänestäjiä
    48
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suomen A-maajoukkueen maalilauluna on viime vuosina ollut VilleGallen ”Peto on irti”. U20-maajoukkueella maalilauluna on puolestaan toiminut eräissä viime MM-kilpailuissa Kai Hyttisen ”Dirlanda”.

Kumpi on mielestäsi parempi maalilaulu Suomen maajoukkueelle?
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Aina ku mä lämmään vie voiton jos näistä kahdesta pitää valita. Ei nämä kuitenkaan mitään vanhusten päivätansseja ole. En kuitenkaan ymmärrä miksi suomen maalibiisit ovat sellaisia lähes aina, että saa hävetä. Dirlandaa, teräsbetoni ja JVG. Kyllä olen hävennyt tuota Peto on irti biisiäkin, mutta kun huomasin, että ruotsilla ja venäjällä on vielä enemmän nolostuttava kappale soimassa, niin totesin että eihän tämä nyt niin paha ole. Kunhan eivät ainakaan teräsbetoniin tai Dirlandaahan palaa, niin ei tarvitse hävetä suomalaisuuttansa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
No ei nyt ainakaan Dirlandaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peto on irti symbolisoi sitä, että leijona on irti, mikä taas viittaa meidän maajoukkueeseen, mikä taas johtaa siihen, että peto on irti on parempi, mikä taas aiheutti sen, että äänestin sitä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Dirlandaa ;) Seuraavaksi varmaan Matti ja Teppo: Mä joka päivä töitä teen tai Kaiken takana on nainen.
Jaakko Teppokin olisi kova: Pamela
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaikki VilleGallet ynnä muut ovat kuulematta paskaa ja suorastaan syy siihen, miksi aikuisten joukkue ei nykyisin voita mestaruuksia (2011 oli säännön vahvistava poikkeus ja 1995 oli parempi maalibiisi). Nuoret voittivat, koska heillä on parempi maalibiisi.

En ole Dirlandaan fanaattinen ystävä, mutta 100% aina ennemmin se kuin mikään VitunGallen "Pedo on irti" tai muu jynkkypaskanytkytys.

Maali- ja kaikki muutkin biisit pitäisi valita yksinomaan 80-luvun hevistä, sitä vanhemmasta rokista sekä suomalaisista vanhoista ikivihreistä. Muita kappaleita valitseva DJ tulisi heittää hallilta ulos tai mennä soittamaan kappaleitaan jääpallon MM-kisoihin Siperiaan -50 asteeseen.
 

Ralph

Jäsen
Kai Hyttisen tuotantoon kuuluu vain hyvät maalilaulut, joten vastaan sen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kaikki VilleGallet ynnä muut ovat kuulematta paskaa ja suorastaan syy siihen, miksi aikuisten joukkue ei nykyisin voita mestaruuksia (2011 oli säännön vahvistava poikkeus ja 1995 oli parempi maalibiisi). Nuoret voittivat, koska heillä on parempi maalibiisi.
Mikäs JVG:n biisi olikaan 2011 aikuisten maajoukkueen maalibiisinä? Olen missannut tuon. Teräsbetoni taisi kylläkin soida.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mikäs JVG:n biisi olikaan 2011 aikuisten maajoukkueen maalibiisinä? Olen missannut tuon. Teräsbetoni taisi kylläkin soida.

Oli joku helvetin Poju. Poika saunoo tai jotain.

Lasken nuo kaikki VilleGalleiksi ja kaikki myös täydeksi hevonpaskaksi. En erottele. Kill 'em all and let God sort them out oli ristiretkiritarienkin tunnuslause, se sopisi näihin koneveivaajiinkin.

Poju muuten esiintyi kerrostaloyhtiöni pihajuhlissa viime vuonna toukokuussa, renkutti playbackina jotain nytkytystä. Taisi tulla tuo suuri hittikin siinä lomassa. Lavan edessä heilui lauma paikallisia pikkulapsia. Minä uskaltauduin pihalle hakemaan grillimakkaran tai vastaavan. Voin siis valitettavasti sanoa olleeni Pojun keikalla.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olen kyllä sitä mieltä että seuraavan kerran kun Leijonien maalibiisiä vaihdetaan niin pitää ryövätä Hartford Whalersien vanha maalibiisi Brass Bonanza! Linkki youtubeen.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Olen kyllä sitä mieltä että seuraavan kerran kun Leijonien maalibiisiä vaihdetaan niin pitää ryövätä Hartford Whalersien vanha maalibiisi Brass Bonanza! Linkki youtubeen.
Taisi olla vuoden 2008 kisat Kanadassa, kun Brass Bonanza soi jenkkien maalibiisinä. Ehkä sopii heille paremmin, kun kappale on tullut tunnetuksi Hartfordista. Olkoonkin, että säveltäjä oli belgialainen.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
kun Brass Bonanza soi jenkkien maalibiisinä. Ehkä sopii heille paremmin,
Onhan toi äänestyksenä vaihtoehtona oleva "Dirlanda" alunperin kreikkalainen perinnelaulu "Ntirlantá". Jenkkien maalibiisi taitaa olla The Fratellisien " Chelsea Dagger" joten ihan hyvin vois ton Brass Bonanza ryöstää jos se ei kerta jenkeille kelpaa. ;)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tää on vähän sama kuin kysyisi että otatko mieluummin syövän vai sydänkohtauksen.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko vastata Dirlanda, en ole tietääkseni kuullutkaan tuota toista. Laulavat Leijonat - Ice-hockey on silti paras.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös