Pe 11.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 45 360
  • 690

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyynel.

Sailio silti jatkoi pelaamista, eli oma vika kun jäähyn sai.
Itse asiassa hidastus näytti sen kun Sailio lähti jo luistelemaan pois mutta sporttilainen heitti kädellä kiekon lapaan. Japa vihelsi ainoastaan tämän.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Levosen arvostus ihmetyttää aina. Ainoa relikki Rautakorven kanssa kahvakiekon ajalta. Samaa paskaa joka peli, saatanan painimista.
 

Ralph

Jäsen
Jes, Kerhon nelonen iskee. Ruokonen laukoo Krivosikin laukauksen irtokiekon reppuun.

Krivosik nöyryytti kyllä Lyytistä tässä.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Itse asiassa hidastus näytti sen kun Sailio lähti jo luistelemaan pois mutta sporttilainen heitti kädellä kiekon lapaan. Japa vihelsi ainoastaan tämän.

Uskomatonta kuinka pitkälle sun pitää tää viedä ennenkuin osa näistä uuvateista tajuaa. Liekö tämäkään vielä riittää.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Nopein, vahvin ja kestävin vie Kerhon jälleen johtoon!
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Mä otan kohta nitroja, jännäksi vetää
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joskus vastustaja vie peliä ja se pitää kestää. Vastassa sarjakakkonen kotikentällä. Väkisin TPS myllyttää välillä. Kuten Waheeb sanoi, Tappara puolusti hyvin keskustaa vaikka TPS piti kiekkoa. Itse en nähnyt tuossa mitään pelokkuutta. TPS sai maalistaan virtaa.
Niinhän se on kun järjellä miettii. Tunne vaan vie voiton näissä tärkeissä peleissä ja sen mukaan osuvat sormet näppäimille.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Itse asiassa hidastus näytti sen kun Sailio lähti jo luistelemaan pois mutta sporttilainen heitti kädellä kiekon lapaan. Japa vihelsi ainoastaan tämän.

Aika kaukaa näki Levonen tuon jos Nordikselta saakka vihelsi jäähyn Sailiolle.
 

Rocco

Jäsen
Itse asiassa hidastus näytti sen kun Sailio lähti jo luistelemaan pois mutta sporttilainen heitti kädellä kiekon lapaan. Japa vihelsi ainoastaan tämän.
Sailio jäi paikalleen noustuaan ylös ilman kypärää, ja kahteen kertaan mailalla sorkki Tikan suuntaan. Ihan sama missä kiekko on, kun pelaaja jää tekemään kaukaloon jotakin muuta kuin luistelemaan kohti omaa vaihtoaitiota.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sailio jäi paikalleen noustuaan ylös ilman kypärää, ja kahteen kertaan mailalla sorkki Tikan suuntaan. Ihan sama missä kiekko on, kun pelaaja jää tekemään kaukaloon jotakin muuta kuin luistelemaan kohti omaa vaihtoaitiota.
Voisitko lopettaa tämän provoilun.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Rasee REpee!
Luoja että IFK on kesy ja suorastaan veltto, jatkuvasti onnettomia syöttöjä ja sähläämistä.
Sanoisin, että potkun jäljessä. Laadukas viimeistely pitänyt mukana pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös