Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 730 534
  • 8 198

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vastauksesi on erinomainen esimerkki sen kuuluisan soft powerin vaikutuksesta. Puolustelet Venäjää, venäläisiä ja heidän sarjaansa.
Väärin. En puolustele Venäjää tai venäläisiä. En pidä venäläisistä edelleenkään, en pidä Venäjästä maana yhtään edelleenkään.
Se, että en ole huomannut korruptiota KHL:n tuomaritoiminnassa, ei tee musta mitään soft powerin uhria. Olen katsonut elämäni aikana Liigaa, NHL:ää, KHL:ää, SHL:ää ja Sveitsin liigaa todella paljon. Jokaisen sarjan tuomaritoiminnan saa halutessaan korruptoituneeksi.
Rationaalisen ajattelun ja intuitiivisen ajattelun välillä on eroa.

Älä nyt viitsi esittää tyhmää. Ei tarvi mennä kuin ensimmäisen kauden Tsska-sarjaan, jossa Jokerit pakotettiin häviämään.
Itse nyt tartut lillukanvarsiin, kun väität että case Väänänen tekee tuomaritoiminnan korruptoituneeksi.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Onko tästä tuomareiden korruptiosta jotain todisteita? Ei, todisteeksi ei kelpaa jotkin yksittäiset virheet, joita tapahtuu jokaisessa maailman sarjassa.

Multa löytyy yhtä paljon todisteita korruption olemassaolosta kuin sulla sitä vastaan. @Clubittaja tuossa yllä vastaakin sinulle tarkennetusti, jotta mun ei tarvitse.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Multa löytyy yhtä paljon todisteita korruption olemassaolosta kuin sulla sitä vastaan. @Clubittaja tuossa yllä vastaakin sinulle tarkennetusti, jotta mun ei tarvitse.
Noniin, eli kaikki perustuu oletuksiin. "Pakko olla, koska Venäjä. Vitut siitä, vaikka ei ole näyttöä"
Yllättäen näitä juttuja sikiää yleensä Nordiksen suunnalta, eikä esim Turusta.

Ilmeisesti olet katsonut paljon Jokereiden pelejä kun voit vetää johtopäätöksiä? Vai onko nämä niitä kuulopuheita jotka on aina faktaa?

Edit. Kysytään nyt vielä sen verran, että miten NHL:ssä ja Liigassa tapahtuva korruptio esimerkiksi tähtipelaajia kohtaan eroaa tästä? Onko se vain koska se on KHL, niin se on automaattisesti paskaa ja korruptiota, vaikka samaa tehdään jokaisessa sarjassa?
 
Viimeksi muokattu:

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Noniin, eli kaikki perustuu oletuksiin.

Näin on.

Ainiin, ja muunmuassa näihin:

https://www.iltalehti.fi/khl/a/201702212200074630 (linkki iltalehteen)

https://www.iltalehti.fi/khl/a/2015011018999918 (Linkki iltalehteen)

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...khl-lle-nain-ei-voi-jatkua/5344010#gs.ewnFy2U (Linkki MTV)

Jatkanko?

https://faneille.com/latka/tuomaritoiminta-jokereiden-pelissa-heratti-tunteita/ (linkki faneille.com)

https://www.suomikiekko.com/2018/03...a-myllyyn-montako-maalia-jokereilta-hylataan/ (linkki Suomikiekko.com)

Näitä on verkko pullollaan, joka kaudelta, jokaiselta Jokereiden valmentajalta ja useilta johtohahmoilta. Näistä myös rakentuu mun oletukset. Ja pysyn edelleen mielipiteessäni että tämä ei ole hyvää tuomaritoimintaa, eikä yhdenkään kehun arvoista.

Rauhallista joulua!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näitä on verkko pullollaan, joka kaudelta, jokaiselta Jokereiden valmentajalta ja useilta johtohahmoilta.
Näitä samanlaisia uutisia on myös verkko pullollaan jokaisesta sarjasta ja joukkueesta.
Samoja artikkeleita oltais saatu Jokereiden Liiga-ajoistakin.

Noh turhapa näistä vääntää, kun kummankaan mielipide ei muutu. Mun mielestä tuomaritoiminta on ollut suurimman osan ajasta hyvää ja sun mielestä paskaa. Thäts it.

Hyvää joulua sinnekkin.

Edit. Jos Jokereita kohtaan olisi KHL:ssä järjestelmällistä korruptiota, niin tuskin kukaan jaksas kattoo sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäs tässä, painetaan eteenpäin turhia murehtimatta ja miettimättä. Hyvää joulua kaikille!
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Ei tarvitse olla mikään suuri fagiiri arvatakseen, että seuraavassa parissa pelissä joku puolustuksen 7 kentälle pystyvästä pelaajasta tulee tippumaan loppukaudeksi pois.

Nämä on näitä pikkujuttuja mitä jokavuodesta tullaan oppimaan, jotta jonain vuotena kaikki virheet olisi opittu kantapään kautta voidaakseen menestyä vihdoin. Hirveän vaikea kuvitella, että hirveästä rahasummasta puhutaan kun runkosarjaa jäljellä alle 2kk ja siihen päälle muutaman viikon playoffrun.

Veikkaan, että tästä 2018-2019 kaudesta voidaan ottaa kaksi oppia mukaan tuleviin kausiin:

1. 7 pelikelpoisella puolustajalla ei voi vetää 80 pelin kautta.
2. Kauteen ei voi lähteä ilman kunnon varmaa ykkösmaalivahtia. Kalnins saa mun puolesta tän todistaa vääräksi, mutta en millään näe kaveria keväällä sarjan TOP-5 maalivahtina mitä Jokerit ehdottomasti tarvitsee.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahas, KalPa kaatanut Suuren ja Mahtavan Magnitkan. Se siitä KHL:n kovasta tasosta. :)
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niimpä. Varsinkin kun Magnitka höntsäs ilman kahdeksaa kärkipelaajaansa :)

Seli seli. KalPaltakin näytti puuttuvan ketjullisen verran vakiomiehiä, mm. molemmat maalivahdit ja KHL-legenda Gymer.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voittihan konkurssi-Espookin SKA:n jossain kesäpelissä ja Ranska kaatoi Suomen pari vuotta sitten MM-kisoissa.

Yhden ottelun perusteella kannattaa faktat lataa tiskiin, vaikkakin taisin täysin miinaan astua.
 
Suosikkijoukkue
Stadin kingi
Hyvällä fiiliksellä!

Junnujen joulutauon ansiosta vapaa perjantai! Oli kiva katsoa kerrankin peli kokonaan. Ihan ok hokia ilman sen syvempiä analyysejä tällä kertaa.

Toisikohan rouva jääkaapista vielä yhden Jokeri-logoisen Karjalatölkin tänne sohvalle, jos vaan rohkeasti pyydän?
 
P

Poistettu käyttäjä 113795

Hämmentyneillä fiiliksillä.

Ei taida täällä näköjään riidankylväjää enää tarvita.
Nämä ”putinistit” vs. ”luopiot” pitävät kyllä huolen epäsovusta.

Varmaan pian tulee selvyys, kumpi oli pahempi toistaan…pidättelen hengitystäni…
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Nyt kaadetaan kurkkuun soft powerin kylmentämää olutta

Jumankauta, miksei kukaan ole tätä aikaisemmin keksinyt! Jos ei KHL ja Putinin metkut muuten uppoa kansaan niin ruvetaan jakamaan ilmaista kaljaa, eli Soft Power-olutta. Sitten kiekkokansa äkkiä lähimpään Prismaan ja siellä kun lausuu maagisen sanan PU-TIN, PU-TIN... niin mukaan kolahtaa sixpäkki Siperiassa kylmennettyä keskiolutta.

No niin hyvää uutta vuotta kaikille, sekä Putinisteille että muille. Ei oteta liian vakavasti
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jumankauta, miksei kukaan ole tätä aikaisemmin keksinyt! Jos ei KHL ja Putinin metkut muuten uppoa kansaan niin ruvetaan jakamaan ilmaista kaljaa, eli Soft Power-olutta.
Putleri itse vielä Prisman kassalle essu päällä näitä jakamaan!
Ainiin, eipä sitä olutta saisi juoda hyvällä omalla tunnolla, koska olisit silti ryssätrolli, softpower-uhri ja rahoittasit sillä näitä venäläisiä rikollisia.

Ainiin. Ketjun aiheeseen:
Hyvillä fiiliksillä! Katselin tässä aamulla eilisiä pelejä Liigasta. Kentällä ei minkäänlaista tunnetta, jäähdyttelijät, mestis-pelaajat ja innokkaat nuoret rynnivät sinne tänne vailla päämäärää. Eilisen Sotsi-Jokerit pelin taso selvästi edellä ja viihdyttävämpää, vaikka sekin oli aika paskaa KHL-kiekkoa. Ei tuolla Liigassa nykyisin sytyttäs kun ehkä kaksi/kolme joukkuetta jos ne pelais Jokereita vastaan.
Jätetään politiikka ja foliohattuilu niille jotka sitä tarvitsee tunteakseen olonsa hyväksi. Nautitaan me "harvat" kunnon urheilusta!
 

Oikeistohippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR & NYG
Ainiin. Ketjun aiheeseen:
Hyvillä fiiliksillä! Katselin tässä aamulla eilisiä pelejä Liigasta. Kentällä ei minkäänlaista tunnetta, jäähdyttelijät, mestis-pelaajat ja innokkaat nuoret rynnivät sinne tänne vailla päämäärää. Eilisen Sotsi-Jokerit pelin taso selvästi edellä ja viihdyttävämpää, vaikka sekin oli aika paskaa KHL-kiekkoa. Ei tuolla Liigassa nykyisin sytyttäs kun ehkä kaksi/kolme joukkuetta jos ne pelais Jokereita vastaan.
Jätetään politiikka ja foliohattuilu niille jotka sitä tarvitsee tunteakseen olonsa hyväksi. Nautitaan me "harvat" kunnon urheilusta!
En ole jaksanut palstalle juuri kirjoitella, mutta nyt on pakko todeta, että mun mielestä sun viesti on ihan ripulia. En vaan vittu ymmärrä, miten sitä iloa on pakko repiä Liigan ”paskuuden” kautta. Liiga on kaikkine ongelmineenkin ihan vitun hieno sarja, eikä KHL ”paremmasta pelin tasosta” huolimatta jaksa kiinnostaa enää hevon vittua. Ketä kiinnostaa pelin taso, jos vastassa on neftehimiknizhnekamskeja ja korruptoituneita erotuomareita? Typosin varmaan joukkueen nimenkin, mutta kun ei vittu jaksa enää välittää.

Ketjun aiheeseen: jos ei aiemmasta vielä auennut, niin ihan vitun huono fiilis. Vanhoja videoita katsellessa mieleen iskee lähinnä katkeruus, kun samanlaisia hetkiä tuskin tulee enää (ainakaan hetkeen) kokemaan. Syksyn änärimatsien aikana tajuntaan iski ensimmäistä kertaa se, että mulla ei enää ole joukkuetta, mitä kannattaa ja mille huutaa.

Pyydän anteeksi ja jatkan kaljan juomista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mietin jonkun aikaa, että vastaanko koko viestiin, koska nää on mielipide asioita ja helposti joku vetää säkillisen herneitä nenään

En vaan vittu ymmärrä, miten sitä iloa on pakko repiä Liigan ”paskuuden” kautta.
Tottakai sitä revitään sieltäkin. Siitähän tässä on kyse, kun tarkastellaan fiiliksiä KHL:ään, niin tarkastellaan asiaa myös laajemmalta kantilta.
Niinkuin Ilkka Alanko lauloi :
Oliko ennen kaikki paremmin?
mistäpä mä sen tietäisin,
maailman muuttuvan sanotaan....jne

Liiga on kaikkine ongelmineenkin ihan vitun hieno sarja,
Tää on taas mun mielipide, mutta en osta tuota. Sanoisin ennemmin, että OLI vitun hieno sarja. Kyllä, oli aivan saatanan hienoja aikoja ja haikeudella niitä muistelee, mutta jos tarkastellaan nykyisellään tuota "vitun hieno sarja" väitettä :

-Mistä kohtaa vitun hieno sarja? Tekevätkö perinteet sarjasta loputtomiin vitun hienon, vaikka muu lähinnä kuihtuu ympäriltä?

-Erotuomaritoiminta on todella sekavaa ja ammattitaidotonta

-Pelin taso on laskenut radikaalisti. Sveitsi ja Ruotsi on ajanut kirkkaasti ohi ja Tshekki/Saksa hengittää niskassa

-Pelaajaimu Liigaan on olematon. Hyviä pelaajia tulee minimaalisesti sisään

-Pelaajakato ulospäin on kova. Pelaajat haluavat jättää Liigan heti kun siihen tulee mahdollisuus. Liigan edellä on 5 sarjaa joihin pelaajat siirtyvät mahdollisuuden tullen.

- Jäähdyttelijöiden ja nuorten kasvattisarja

- Oon käyny tänä vuonna neljässä Liigapelissä, ja en ole huomannut minkäänlaista tunnetta katsomossa tai kentällä (Turku ja Helsinki)

Jne....

-Kyllä, annan posia siitä, että helvetin hienosti Liiga on kasvattanut pelaajia ylöspäin. Siitä iso käsi, mutta jos unohdetaan perinteet, niin kovin montaa muuta positiivista juttua en löydä.

Itse olen messissä, pelasi Jokerit sitten Liigassa, NHL:ssä, KHL:ssä tai Indonesian käsipallosarjassa. Edelleen sanon, jos Jokerit siirtyy Liigaan, niin fine by me. Ei mulla sitä vastaan oo mitään, niinkun joku saattaa kuvitella.

Se että en riemusta kiljuen Jokereita NYKYISEEN Liigaan tällä hetkellä halua, on vain ja ainoastaan tuon Liigan puuhastelun syy.

Jossain kohtaa pelkät perinteet ei vaan itselleni enää riitä mielenkiinnon ylläpitämiseen, jos kaikki muu alkaa olemaan perseestä.

Ai saatana, jos joku tuolla sais Liigan entiseen jamaan, niin riemusta kiljuen sinne mars!

Ketä kiinnostaa pelin taso, jos vastassa on neftehimiknizhnekamskeja
Noh, nää on näitä hmv jengejä, mitä nyt jokaisessa sarjassa riittää. Jos joku väittää, että matsit jotain Kookoota, Jukureita tai Saipaa vastaan aiheuttaa suuria tunteita, niin sitten ymmärrän kantasi. Mua ei vaan hirveemmin kiinnosta nuo vastustajana, niinkun ei tuo Neftekhimikään, mutta siinä on edes se parempi taso.




 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, nää on näitä hmv jengejä, mitä nyt jokaisessa sarjassa riittää. Jos joku väittää, että matsit jotain Kookoota, Jukureita tai Saipaa vastaan aiheuttaa suuria tunteita, niin sitten ymmärrän kantasi. Mua ei vaan hirveemmin kiinnosta nuo vastustajana, niinkun ei tuo Neftekhimikään, mutta siinä on edes se parempi taso.
Jos Liigassa on niin helvetin huono taso, niin kuinka Liigan 11 antaa itäisen KHL-lohkon neloselle kuokkaan? Ennen kauttakin tais joku KHL-jengi käydä rypemässä jotain Liigajengiä vastaan, mutta silloinhan oltiinkin keskenkuntoisia.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Niinkuin Ilkka Alanko lauloi :
Oliko ennen kaikki paremmin?
mistäpä mä sen tietäisin,
maailman muuttuvan sanotaan....jne
Hjallis varmaan hyräilee tällä hetkellä Aki Sirkesalon Naispaholainen kertosäettä samaan aikaan kun yrittää kuumeisesti löytää Jokeriomistukselleen ostajaa.
"Annoin pikkusormen, se vei koko käden. Lähdin tulella leikkimään, tein sen salaa. Nyt mun sydän roihuaa ja loppuun palaa."

-Erotuomaritoiminta on todella sekavaa ja ammattitaidotonta
Ihan kuten muissakin kiekkosarjoissa. Mukaan lukien KHL.

-Pelin taso on laskenut radikaalisti. Sveitsi ja Ruotsi on ajanut kirkkaasti ohi ja Tshekki/Saksa hengittää niskassa
Mun ammattitaito ei riitä siihen, että osaisin esittää faktana tuollaista väittämää. Luettelemissasi maissa on torjuttu kilpaileva sarja, luettelemistasi maista ei ole yhdessäkään yhtä paljon pelaajia KHL:ssä kuin Suomesta, joten KHL rasittaa Liigaa suhteessa enemmän kuin mitään noista luettelemistasi maista. Jokerit olivat Liigassa merkittävä (kenties jopa merkittävin) tekijä kiinnostavuuden kannalta. Joten on aika luonnollista, että tuollaisen yksittäisen tekijän poistuminen heikentää kokonaisuutta. Etenkin kun se hyppää samalle markkinalle "hieman" erilaisilla markkinatalouden pelisäännöillä.

-Pelaajaimu Liigaan on olematon. Hyviä pelaajia tulee minimaalisesti sisään
Se lienee enemmänkin Suomen veropolitiikan syytä kuin sen, että pelin taso ei huippupelaajia kiinnosta. Silti mm. Kyle Quincey, Atte Ohtamaa ( viimekauden KHL-pudotuspelien mvp) yms. sanovat "privet".

-Pelaajakato ulospäin on kova. Pelaajat haluavat jättää Liigan heti kun siihen tulee mahdollisuus. Liigan edellä on 5 sarjaa joihin pelaajat siirtyvät mahdollisuuden tullen.
Edelleen, rahallinen korvaus on keskiössä. Niin Ruotsi, Sveitsi, Saksa, KHL ja NHL pystyvät tarjoamaan parempaa liksaa. Simple as that. Jos tarkastellaan tätä väitettäsi lisäksi faktojen perusteella niin tulos on seuraava:

Pelaajasiirrot
Liigasta KHL:ään 11 pelaajaa, KHL:stä Liigaan 6 pelaajaa
Liigasta NHL:ään 22 pelaajaa (melko hyvä lukema Liigasta, jonka taso on laskenut "radikaalisti"), NHL:stä Liigaan 1 pelaaja.
Liigasta SHL:ään 2 pelaajaa, SHL:stä Liigaan 6 pelaajaa
Liigasta Sveitsiin 1 pelaaja, Sveitsistä Liigaan 4 pelaajaa

(Lähde: Liiga.fi)

Eli Liiga edelleen -järkyttävän alhaisesta tasosta ja radikaalisti laskevasta tasosta huolimatta- tuottaa pelaajia NHL:ään. Ainoat sarjat joihin on pelaajakatoa ovat siis KHL ja NHL. Muista sarjoista on enemmän imua sisään kuin puhallusta ulos.

- Jäähdyttelijöiden ja nuorten kasvattisarja
Sitä se on enemmän ja vähemmän muualla kuin NHL:ssä. Mieluummin minä näen enemmän kuin 1-3 Jokerikasvattia pelaamassa Liigaa Stadin Jokereissa Suomen mestaruudesta kuin Liigassa breikanneita junantuomia ja ulkomaalaisia koko Suomen "Jokereissa" pelaamassa Venäjän mestaruussarjaa.

- Oon käyny tänä vuonna neljässä Liigapelissä, ja en ole huomannut minkäänlaista tunnetta katsomossa tai kentällä (Turku ja Helsinki)
Ainakin minun on vaikea eläytyä tunteeseen ja arvioida sitä ja sen tasoa mikäli kentällä ei ole suosikkijoukkueeni pelaamassa. KHL on ollut siinä hyvä opettaja.

Siksi minua jaksaa aina huvittaa slogan "This is KHL!" Minulle kun se jostain syystä näyttää aina siltä että sanan "this" ensimmäinen ja viimeinen kirjain on vaihtanut paikkaa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jos Liigassa on niin helvetin huono taso, niin kuinka Liigan 11 antaa itäisen KHL-lohkon neloselle kuokkaan? Ennen kauttakin tais joku KHL-jengi käydä rypemässä jotain Liigajengiä vastaan, mutta silloinhan oltiinkin keskenkuntoisia.
Eikä sovi unohtaa sitä faktaa, että Blues voitti ennen viimeistä kauttaan harjoituspelissä SKA:n. Lopulta näistä kahdesta SKA meni finaaliin omassa sarjassaan ja Blues jäi sarjajumboksi.

Itseäni ei haittaisi ollenkaan mikäli jonain kauniina päivänä Jokerit palaisi Liigaan. Nykyinen Liiga vaan ilman Jokereita ei kiinnosta millään muotoa, mutta toisaalta en myöskään keskity vain haukkumaan sitä.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Jos Liigassa on niin helvetin huono taso, niin kuinka Liigan 11 antaa itäisen KHL-lohkon neloselle kuokkaan? Ennen kauttakin tais joku KHL-jengi käydä rypemässä jotain Liigajengiä vastaan, mutta silloinhan oltiinkin keskenkuntoisia.

Sanapari "kuokkaan antaminen" indikoi vähän kovempaa voittoa kuin 0-1 voitto jatkoajalla. Samalla logiikalla DEL on huomattavasti Liigaa kovempi sarja - antoihan Nürnberg "kuokkaan" samaiselle Magnitkalle 1-3 varsinaisella peliajalla.

Ehkäpä Magnitkaa ei Spengler kiinnostanut - ja toisaalta, ehkä KalPa haluaisi olla ensimmäinen suomalaisjoukkue joka ko. cupin voittaa? Mene ja tiedä.

Pointti nyt kuitenkin on se, että kahden joukkueen pelin perusteella cupissa - jolla ei ole käytännössä mitään merkitystä kenellekään - ei varmaankaan kannata lähteä vertailuja tekemään. Kenenkään - suuntaan eikä toiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen, rahallinen korvaus on keskiössä. Niin Ruotsi, Sveitsi, Saksa, KHL ja NHL pystyvät tarjoamaan parempaa liksaa. Simple as that.
Tottakai, tämähän on päivänselvä asia. Ei NHL olisi siinä asemassa missä se on, jos pelaajat tienaisivat siellä saman verran kuin muissakin sarjoissa.

Pelaajasiirrot
Näissä on myös vuosien varrella hyvä huomoida, että minkä profiilin pelaajia siirtyy suuntaan ja toiseen. Ovatko ne omassa sarjassaan huippuja vai "jätettä".

Eli Liiga edelleen -järkyttävän alhaisesta tasosta ja radikaalisti laskevasta tasosta huolimatta- tuottaa pelaajia NHL:ään.
Kyllä, niinkuin sanoin. Annan Liigalle ison peukun tästä kasvatustyöstä.

Jos Liigassa on niin helvetin huono taso, niin kuinka Liigan 11 antaa itäisen KHL-lohkon neloselle kuokkaan? Ennen kauttakin tais joku KHL-jengi käydä rypemässä jotain Liigajengiä vastaan, mutta silloinhan oltiinkin keskenkuntoisia.
Näitä asioita jos ajatellaan näin yksinkertaisesti, niin esimerkkejä riittää suuntaan ja toiseen. Miten on mahdollista sitten että vuosien varrella todella moni Liigan stara on flopannut kohelossa täydellisesti. Miten on mahdollista, että Michael " liigassa 1ppg" Keränen oli kohelossa täysi turisti. Sakari Salminen oli Jokereissa ja Dynamossa susi, mutta siirtyi Liigaan ja paukutti piste per peli tahdilla.
Ja niin edelleen ja niin edelleen. Yksittäisille peleille jossain höntsäturneessa painoarvon antaminen on puusilmäisyyttä. En sano edes että Magnitkalta puuttui 8 kärkipelaajaa, koska kyllä tuo silti olisi pitänyt viedä jos ois pelaaminen napannut.

Ps. viime vuonna KHL:n kiistaton heittopussi Riika myllytti pelillisesti Saipaa samaisessa turneessa. Joten ei nämä aina ihan yksiin mene.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös