Vituttaa niin kympillä!

  • 1 047 306
  • 5 447

Micol

Jäsen
Eiks tosta voi vähän tehdä sellaista päätelmää, että mielestäsi Kärppä-osiosta ei idiootteja löydy? HIFK-kannattajien olen käsittänyt pitäneen useitakin Kärppä-nimimerkkejä idiootteina.

Ehkä se onkin niin, että kun on yhteinen joukkue, niin ei olekkaan idiootti.
Oletat ja päättelet kuinka vain haluat. Eli ei tarkoita, että Kärpät -osiossa olisi jotenkin viisaammat kirjoittajat tai paremmat mielipiteet kuin muualla. Jatkuukohan tämä hedelmällinen keskustelu pitkäänkin? Edit. voidaan siinä tapauksessa vaihtaa yksityisviestejä aiheesta.
 

Micol

Jäsen
Trollaus-kortti on aina helppo ja kätevä pelata, jos haluaa irti keskustelusta, kun perse ei kestä merivettä.
Väitätkö, ettei edellinen viestisi ollut umpipuhdas trollaus ja vittuilu? Korkealla on keskustelun taso, jos edellinen viestisi oli mielestäsi keskustelua. Vittuileen tulit alunperinkin ja siihen päästiin lopulta muutaman viestinvaihdon jälkeen. Edelleen: haluatko jatkaa tätä vääntöä yksityisviestein, koska tämä menee nyt täysin kahden henkilön viestittelyksi?
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Väitätkö, ettei edellinen viestisi ollut umpipuhdas trollaus ja vittuilu? Korkealla on keskustelun taso, jos edellinen viestisi oli mielestäsi keskustelua. Vittuileen tulit alunperinkin ja siihen päästiin lopulta muutaman viestinvaihdon jälkeen. Edelleen: haluatko jatkaa tätä vääntöä yksityisviestein, koska tämä menee nyt täysin kahden henkilön viestittelyksi?

En missään tapauksessa halua jatkaa tätä yksityisviestein. Uskon, että muitakin palstalaisia kiinnostaa tämä viestien vaihtomme.

Tuohan on törkeä väite, että tulin vittuilemaan sinulle. Onhan se kumma, jos ei saa huomauttaa viestiesi kummallisuudesta. Olen kyllästynyt idiootteihin enkä tuhlaa heihin aikaani, joten kirjoitan vain Kärppä-osioon jatkossa. Eikö tästä voi saada sen käsityksen, että Kärppä-osiossa ei ole idiootteja? Kysehän ei siis ollut siitä, että koet "väärien" mielipiteiden esittäjät idiooteiksi.

Ehkä se onkin sinun asenteesi ja arrogantti esiintymisesi, joka johtaa riman alituksiin?
 

Micol

Jäsen
En missään tapauksessa halua jatkaa tätä yksityisviestein. Uskon, että muitakin palstalaisia kiinnostaa tämä viestien vaihtomme.

Tuohan on törkeä väite, että tulin vittuilemaan sinulle. Onhan se kumma, jos ei saa huomauttaa viestiesi kummallisuudesta. Olen kyllästynyt idiootteihin enkä tuhlaa heihin aikaani, joten kirjoitan vain Kärppä-osioon jatkossa. Eikö tästä voi saada sen käsityksen, että Kärppä-osiossa ei ole idiootteja? Kysehän ei siis ollut siitä, että koet "väärien" mielipiteiden esittäjät idiooteiksi.

Ehkä se onkin sinun asenteesi ja arrogantti esiintymisesi, joka johtaa riman alituksiin?
Kuka tällaista jaksaa lukea? Itse en ainakaan jaksaisi. Täysin turhaa vääntämistä.

Kysyn edelleen: eikö tämä ole mielestäsi vittuilua?
En mä tiiä, riippuu varmaan kuinka kauan ohjaat meitä heikkolahjaisempia.

Ei vaiskaan. Harmi, että idiootit ovat ympäröineet sut.

Mainitsit rimanalituksesta ja tässä mennään kyllä ali. Koet selvästi voittaneesi tässä jonkin aloittaneesi väittelyn viesteistäsi päätellen? Vastasin jos aiemmin kysymyksiisi, eikä niitä tarvitse vatvoa muutaman palstasivullisen verran.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Vastasin jos aiemmin kysymyksiisi, eikä niitä tarvitse vatvoa muutaman palstasivullisen verran.

En kai minä yksin vatvo? Jokin mielenkiinto tässä on selkeästi sinullakin. Mielestäni lainaamasi "vittuilu" oli vain sen tasoinen vastaus, jonka kukkoileva ja narsistiselta vaikuttava kirjoittelusi ansaitsee. Pahoittelen, jos se osui liian kipeästi.
 

Micol

Jäsen
En kai minä yksin vatvo? Jokin mielenkiinto tässä on selkeästi sinullakin. Mielestäni lainaamasi "vittuilu" oli vain sen tasoinen vastaus, jonka kukkoileva ja narsistiselta vaikuttava kirjoittelusi ansaitsee. Pahoittelen, jos se osui liian kipeästi.
Minun puolestani tätä ei tarvitse jatkaa, eikä olisi minkäänlaista mielenkiintoa, mutta sinun puoleltasi tuntuu olevan kova tarve vastata todella nohevasti takaisin, niin siksi tämä nyt jatkuu ja jatkuu. Taisi alkuperäiset viestini mennä jostain syystä sinun ihonalle, kun päätit lähteä tälle "ristiretkelle" Kärppä-osioon ja koittaa lytätä meikäläiset ylimielisenä ja kukkoilevana. Se on vain sinun tulkintasi parista viestistä. Pitäsikö minun tässä lähteä arvostelemaan sinua vastavuoroisesti? Provoilua tulee jokaisessa viestissä, niin näkee sokeakin mikä tässä on homman nimi sinun puoleltasi.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Minun puolestani tätä ei tarvitse jatkaa, eikä olisi minkäänlaista mielenkiintoa, mutta sinun puoleltasi tuntuu olevan kova tarve vastata todella nohevasti takaisin, niin siksi tämä nyt jatkuu ja jatkuu. Taisi alkuperäiset viestini mennä jostain syystä sinun ihonalle, kun päätit lähteä tälle "ristiretkelle" Kärppä-osioon ja koittaa lytätä meikäläiset ylimielisenä ja kukkoilevana. Se on vain sinun tulkintasi parista viestistä. Pitäsikö minun tässä lähteä arvostelemaan sinua vastavuoroisesti? Provoilua tulee jokaisessa viestissä, niin näkee sokeakin mikä tässä on homman nimi sinun puoleltasi.

Ei jatketa sitten.

Mikään sinun viestisi ei ole mennyt ihon alle, en ole lukenut edes niitä. En edes tiennyt nimimerkkisi olemassaolosta ennen kuin satuin huomaan alunperin lainaamani viestin.

Huomauttaisin, että en ole esittänyt käsittääkseni mitään yleistäviä syytöksiä sen kummemmin teikäläisiin, vain sinuun.

Sinähän olet jo tuominnut minut provoilevaksi ja vittuilevaksi, mutta arvostele toki lisää, ei se minua keikauta suuntaan eikä toiseen.
 

Micol

Jäsen
Ei jatketa sitten.

Mikään sinun viestisi ei ole mennyt ihon alle, en ole lukenut edes niitä. En edes tiennyt nimimerkkisi olemassaolosta ennen kuin satuin huomaan alunperin lainaamani viestin.

Huomauttaisin, että en ole esittänyt käsittääkseni mitään yleistäviä syytöksiä sen kummemmin teikäläisiin, vain sinuun.

Sinähän olet jo tuominnut minut provoilevaksi ja vittuilevaksi, mutta arvostele toki lisää, ei se minua keikauta suuntaan eikä toiseen.
Viimeinen viestini tähän asiaan. Tuli kirjoitusvirhe sanaan 'meikäläiset' eli tarkoitin toki 'meikäläisen'. Eli ei tarkoittanut muita Kärppä -osioon kirjoittelevia, vain itseäni. Pahoittelut tästä erheestä.

Minua ei oikeastaan vituta tässä edes mikään. Antaa asian nyt olla.
 

Puliukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huippu tuo ylivoima. Ei niinku mitään järkee. 5 hyökkääjää ens yv.hen, koska pakeilla oo nyt mitää siivua.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos on mailapalkalla, niin ei vituta ihan niin paljoa
Kyllä minua ainakin häiritsee se, että vie pelipaikan a) paremmalta b) lahjakkaammalta c) halvemmalta d) varmemmalta puolustajalta.

Kärpissä kun tuo seiskapakkikin tarkoittaa sitä, että pelaat sen 12-15min per peli. #nuorisuomi
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kyllä minua ainakin häiritsee se, että vie pelipaikan a) paremmalta b) lahjakkaammalta c) halvemmalta d) varmemmalta puolustajalta.

Huttula? Näytöt ei taida ihan vielä riittää väittämiesi vahvistamiseksi, ainakaan a:n ja b:n osalta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ketä tarkoitat tällä? Huttulaa?
En ketään yksittäistä pelaajaa. Lähinnä pohdiskelen, onko A-junioreissa ketään potentiaalisia lupauksia? Huttula toki on yksi nimi. En tosin tiedä, miten on mestiksessä pelit sujuneet. Tehotilasto ainakin komeasti pakkasella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ylivoima vittu oikeasti. Puolitoista minuuttia viiskolmosta ja ainoa paikka oli se Kivihalmeen viivaveto ilman maskia. Jos sitäkään nyt voi paikaksi sanoa, harvoin nuo menee.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lähes ainoita pyyhkeitä tälle joukkueelle voi heittää tuosta ylivoimasta. Miten vittu se on edelleen noin huonoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös