Ti 20.11.2018 Otteluseuranta (CHL)

  • 19 317
  • 331

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Zürich lähti pelaamaan Aravirtaa heti erän alusta joten odotettavissa oli tasoitus, hienoa että tuli niin pian.

Noin muuten olen yllättynyt siitä kuinka kova jengi on vastassa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Toivottavasti ei Zabon ja Levtchin lahjat jää kaivelemaan pelin jälkeen. Ekassa matsissa annettiin kolme ilmaista, tänään tyrkytetty kaksi ja silti ollaan kisassa mukana
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tää peli on voitettu. Voin lähtee iltakaffille eräälle naiselle. Elämä on valintoja...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Brno heitti kilpparin paalle.

E: ja vittu saman tien vastahyokkayksesta Kometa tekee. Night night
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tää peli on voitettu. Voin lähtee iltakaffille eräälle naiselle. Elämä on valintoja...
Aika hurjaa elämää, itse en uskalla kaffia nauttia iltakuuden jälkeen ettei mene yöunet.

Ei tässä oikein sveitsiläisillä ole muuta palaa kuin että hurja pulla maalipaikoissa jatkuu ja tekevät vielä kolmannenkin puolivahingossa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kärpät on ihan eri joukkue kun kahdessa ekassa erässä. Lasse laittanu kopissa porukalle jauhot suuhun, tai sitten Summanen on löytänyt tiensä Ouluun.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Miksi olen? Miksi kannustaisin Kärppiä? en näe en ensimmäistäkään syytä. Mutta ettei tästä tule samanlaista kun siitä Kärpät-TPS seurannasta niin ei tästä sen enempää.
Provo-kannustat Zürichia :D
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Offtopic:

Tää peli on voitettu. Voin lähtee iltakaffille eräälle naiselle. Elämä on valintoja...

Elämä on, ja toivon mukaan oikea valinta :) Joskus oon vähän tuon suuntaisia valintoja tehnyt, ja ihan mukaviin lopputuloksiin päättyneet pidemmillä aikajaksoilla :)
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Brno ei paljon maalipaikkoja tarvitse maaleihinsa. Jäätävällä prosentilla ovat kummassakin pelissä laittaneet sisään.

Tappara voi keskittyä pelkästään liigaan. Pettymykseen päättyi tämäkin koitos jälleen hienon alkulohkon jälkeen.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Miksi olen? Miksi kannustaisin Kärppiä? en näe en ensimmäistäkään syytä. Mutta ettei tästä tule samanlaista kun siitä Kärpät-TPS seurannasta niin ei tästä sen enempää.
Sais joku suomalaisista voittaa tälläkin kaudella koko paskan että ensi vuonnakin useampi pääsisi yrittämään, sinänsä ihan sama mikä porukka mutta eipä enää taida olla kuin hyvin teoreettinen sauma millekään muulle kuin Kärpille. Ja onhan se ylipäätään kiva jos suomalainen porukka pärjää kv matseissa vaikkei oma suosikkiporukka olisikaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Brno ei paljon maalipaikkoja tarvitse maaleihinsa. Jäätävällä prosentilla ovat kummassakin pelissä laittaneet sisään.

Tappara voi keskittyä pelkästään liigaan. Pettymykseen päättyi tämäkin koitos jälleen hienon alkulohkon jälkeen.
Jokavuotistahan tama alkaa olemaan. Toivottavasti ensi kaudella paremmin, mielellaan naissa menestyisi. Toisaalta, mittapuu on selkea, Euroopan huipulle on matkaa
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Sais joku suomalaisista voittaa tälläkin kaudella koko paskan että ensi vuonnakin useampi pääsisi yrittämään, sinänsä ihan sama mikä porukka mutta eipä enää taida olla kuin hyvin teoreettinen sauma millekään muulle kuin Kärpille. Ja onhan se ylipäätään kiva jos suomalainen porukka pärjää kv matseissa vaikkei oma suosikkiporukka olisikaan.

Mua ei huvita koko mestareiden liiga. Varsinkaan, kuten sanoit niin Kärpoät on ainoa jolla mahiksia
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Miksi olen? Miksi kannustaisin Kärppiä? en näe en ensimmäistäkään syytä. Mutta ettei tästä tule samanlaista kun siitä Kärpät-TPS seurannasta niin ei tästä sen enempää.

Katos kun meidän Kärppä-kannattajien mielestä kaikkien pitäisi kannattaa Kärppiä. Paitsi vastustajan kannattajat, niiden pitää kannustaa vastustajaa, jotta sitten saadaan pullistella voiton jälkeen ;) Ja sitä paitsi, kuka nyt TPS:ää kannattaisi? Itsehän jo 2004 keväällä finaalin alla todistin sen, miksi Kärpät voittaa mestaruuden: koska koolla on väliä, koo niin kuin Kärpät ja kulta, ja taas toisaalta T niin kuin TPS on T niin kuin toinen ;)
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Katos kun meidän Kärppä-kannattajien mielestä kaikkien pitäisi kannattaa Kärppiä. Paitsi vastustajan kannattajat, niiden pitää kannustaa vastustajaa, jotta sitten saadaan pullistella voiton jälkeen ;) Ja sitä paitsi, kuka nyt TPS:ää kannattaisi? Itsehän jo 2004 keväällä finaalin alla todistin sen, miksi Kärpät voittaa mestaruuden: koska koolla on väliä, koo niin kuin Kärpät ja kulta, ja taas toisaalta T niin kuin TPS on T niin kuin toinen ;)


Kiitos että kirjoitit mun puolesta syyn miksi vihaan Kärppiä. Tämä kirjoitus on loistava esimerkki siitä

Niin itsekästä kirjoitusta meinaan
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua ei huvita koko mestareiden liiga. Varsinkaan, kuten sanoit niin Kärpoät on ainoa jolla mahiksia

Ote Karalahden kirjasta:

"Kaikkein koomisinta on, että pelikiellostani huolimatta saan pelata jääkiekon mestareiden liigaa, CHL:ää, sarjaa, joka on mielestäni täysi vitsi. Pelit eivät kiinnosta katsojia eivätkä sen enempää pelaajia."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös