Imatran Ketterä 2018–2019

  • 111 001
  • 499

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Kyllähän tuo on totta mitä Maso sanoi, et ei ole loukkaantumisia ollut juuri ollenkaan. Nytkin vain Tanhua ja Kettunen. Tuo on kyllä todella vähän. Aina kannattaa varautua pahimpaan. Samalla tuo luo oikeaa kilpailutilannetta, nythän sitä ei ole käytännössä ollenkaan.
Heti hyppäsi mieleen ketju Niemi-Paalanen Kuusisto, ois nimittäin sellane vauhti ketju et oksat pois.
 
Tämä Nybondasin pelikielto hieman ihmetyttää, varsinkin kun itse kommentoi:-Ekan vuoden olin pelikiellossa, siinä oli jotain hämärää, en osaa oikein sanoa mitä. Onkohan ihan näin vai onko taustalla jotain, jota ei halua kertoa. Joka tapauksessa kumpikin täyttää mestispelaajan vaatimukset.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Tämä Nybondasin pelikielto hieman ihmetyttää, varsinkin kun itse kommentoi:-Ekan vuoden olin pelikiellossa, siinä oli jotain hämärää, en osaa oikein sanoa mitä. Onkohan ihan näin vai onko taustalla jotain, jota ei halua kertoa. Joka tapauksessa kumpikin täyttää mestispelaajan vaatimukset.

Ilmeisesti melko tarkkaan tutkitaan ja pengotaan taustat tuolla yliopistosarjoissa, ettei lasketa ammattilaiseksi. Nybondasilla toki ei tainnut miesten pelejä alla, joten taitaa jäädä vain arvailuksi, miksi mies ei siellä pelannut.

Mielenkiintoisia hakuja, etenkin Kuusistolta odotan tulosta ja tehoja Ketterän hyökkäykseen!
 

X-Stiff

Jäsen
Uutta videonpätkää tuubissa taas ja siellähän nuo molemmat uutuudet näytti viilettäneen. Luusuaniemi on laitettu luistelukouluun josta peukkua, koska taitava pelimies kyseessä, mutta taitaa vielä olla kaukana urheilijasta fysiikan osalta, myös luistelussa kehitettävää. Toinen hieno asia videolta, näytti Kettunen olleen normaalissa harjoituspaidassa jäällä, joten pelannee melkolailla pian hänkin. Nyt sitten mielenkiinnolla seurataan ketkä pääsee poppareille näiden herrojen tieltä. Itse veikkaisin osastolta Vuokniemi, Sjöholm, Jalovaara, Niemi löytyvän uhrit näiden veijarien peliajalle. Ei ole siis mikään kannanotto heidän pelistään, mutta veikkaan näin.
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Tämä Nybondasin pelikielto hieman ihmetyttää, varsinkin kun itse kommentoi:-Ekan vuoden olin pelikiellossa, siinä oli jotain hämärää, en osaa oikein sanoa mitä. Onkohan ihan näin vai onko taustalla jotain, jota ei halua kertoa. Joka tapauksessa kumpikin täyttää mestispelaajan vaatimukset.
Googlettemalla löyty jotain tiedon murusia, ilmeisesti kyse juurikin edustuskelpoisuudesta. Eli ei mitään sen kummempia. Tässä tuo ”uutinen” josta tuon tempaisin http://www.quchronicle.com/2017/10/proving-its-place/
While Nybondas, a 6-foot-6 Finnish commit, was unable to play in Sunday’s game due to pending NCAA eligibility, Creamer played on the right wing of senior Kevin Duane and junior Luke Shiplo.
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Nyt sitten mielenkiinnolla seurataan ketkä pääsee poppareille näiden herrojen tieltä. Itse veikkaisin osastolta Vuokniemi, Sjöholm, Jalovaara, Niemi löytyvän uhrit näiden veijarien peliajalle. Ei ole siis mikään kannanotto heidän pelistään, mutta veikkaan näin.
Ei kai Niemi sentään, sen verran hyvin poika pelannut että minun mielestä on paikkansa jo ansainnut. Nuo muut kyllä aika mahdollisia plus vielä Karjalainen. Karjalaiselle ja Sjöholmille ei kyllä tekisi suomi-sarja visiitti huonoa. Vaikka sinne joulutaukoon asti?
 

X-Stiff

Jäsen
Ei kai Niemi sentään, sen verran hyvin poika pelannut että minun mielestä on paikkansa jo ansainnut. Nuo muut kyllä aika mahdollisia plus vielä Karjalainen. Karjalaiselle ja Sjöholmille ei kyllä tekisi suomi-sarja visiitti huonoa. Vaikka sinne joulutaukoon asti?
Kuten sanoin, niin ei ole mikään kannanotto pelisuorituksiin. Hyvin on Niemi pelannut, mutta niin on mielestäni Vuokniemi ja Jalovaarakin pelanneet ihan ok. Toivotaan ettei 25 tipahtaisi pois kokoonpanosta. Karjalaisen eväät varsinkin näyttää kyllä aika syödyille. Kyllähän alkaa olla melkoisen kova porukka kasassa jos nuo uudet miehet vastaavat odotuksiin.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Samoilla linjoilla Jangon kanssa että Niemi ei ole ensimmäisten joukossa jotka kokoonpanon ulkopuolelle tippuu. On vaan pelannut hyvin. Ja kehitystä tapahtuu koko ajan.
Karjalainen, Sjöholm, Jalovaara, Vuokniemi näistä ensimmäiset kokoonpanosta tippuvat ?
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ja jos ei Ketterällä omat äijät riitä, niin SaiPaltakin voisi tarvittaessa löytyä pätevää keikkamiestä. Sairastupa tyhjeni EHT-tauon aikana melkein kokonaan, ja voi olla että esimerkiksi Tomi Iso-Mustajärvi ja Oskari Lehtinen eivät joka kerta mahdu pelaavaan kokoonpanoon.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Ja jos ei Ketterällä omat äijät riitä, niin SaiPaltakin voisi tarvittaessa löytyä pätevää keikkamiestä. Sairastupa tyhjeni EHT-tauon aikana melkein kokonaan, ja voi olla että esimerkiksi Tomi Iso-Mustajärvi ja Oskari Lehtinen eivät joka kerta mahdu pelaavaan kokoonpanoon.

Nuo nimet kyllä rokkaa, kunhan vaan Maian pidätte kanavasillan silläpuolen.
 

X-Stiff

Jäsen
Kettunen, Nybondas ja Kuusisto kun lyödään askiin niin kolmelta jää paita naulakkoon. Paalanen voi pelata sentterinä myös kuten kaikkia muitakin paikkoja joten jos ei loukkaantunut pahemmin Helsingissä tarkoittanee tämä siis Jalovaaralle huilia. Kuusisto ja Nybondas laitureita. Nybondas vetänyt ilmeisesti myös pakkina, mutta lähdetään nyt siitä, että hyökkääjänä pelaa. Jos ja kun ensimäiset 2 kenttää ovat nuo mitkä on ollutkin jää jäljelle 6 paikkaa. Kettunen ja Paalanen keskelle. Haaparanta, Luusuaniemi, Nybondas, Kuusisto, Niemi, Sjöholm, Vuokniemi vääntäneevät laiturin paikoista, joten hyviä pelimiehiä jää jokatapauksessa sivuun. Melkoinen ruletti. Saattaahan se olla, että pojille tarjotaan tonttia 1-2 ketjun laidoilta, mutta epäilen.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Paalanen voi pelata sentterinä myös kuten kaikkia muitakin paikkoja joten jos ei loukkaantunut pahemmin Helsingissä tarkoittanee tämä siis Jalovaaralle huilia.


Paalanen ei tainnut eilen ainakaan vielä jäällä olla, joten eiköhän siellä pieni huili ole menossa. Toivottavasti lyhyt huili, tärkeä palanen Ketterän 3-4-ketjuihin.

Ja jos ei Ketterällä omat äijät riitä, niin SaiPaltakin voisi tarvittaessa löytyä pätevää keikkamiestä. Sairastupa tyhjeni EHT-tauon aikana melkein kokonaan, ja voi olla että esimerkiksi Tomi Iso-Mustajärvi ja Oskari Lehtinen eivät joka kerta mahdu pelaavaan kokoonpanoon.

Ilolla otetaan etenkin Pate vastaan, tietysti Lehtisen mulkku kelpaisi myös. Mielummin vaan otettaisi pitemmäksi aikaa, kun pariksi peliksi. Se on ollut ilahduttavaa, että Jääskeläinen, Alho, Luusuaniemi ja nyt Kuusisto tulee suoraan pidemmillä lainoilla Ketterän mukaan. Nikkanen kävi kokeilemassa ja ei siinä mitään, mutta itse en oikein pidä noista 1-2 ottelun lainoista. Onneksi Ketterä onkin nyt tehnyt pääasiassa näitä pidempiä lainoja.

Edit. typo
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Jäinpä tuossa miettimään kun Nybondas painoi ensimmäisen Mestis häkkinsä ja oli erätauko haastattelussa, niin kaverin koeaika tosiaan alkaa olla loppumassa. Ja kyllä minä ainakin rustaisin näillä näytöillä loppu kaudelle jatkopahvin. Mielestäni aivan loistava palanen tuohon hyökkäykseen eikä meillä oikein toista samanlaista pelaajaa ole. Päässyt tänään vetämään myös yyveetä ja siihenkin voisi kaverilla olla jotain annettavaa. Toivottavasti jäis vielä tänne!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jäinpä tuossa miettimään kun Nybondas painoi ensimmäisen Mestis häkkinsä ja oli erätauko haastattelussa, niin kaverin koeaika tosiaan alkaa olla loppumassa. Ja kyllä minä ainakin rustaisin näillä näytöillä loppu kaudelle jatkopahvin. Mielestäni aivan loistava palanen tuohon hyökkäykseen eikä meillä oikein toista samanlaista pelaajaa ole. Päässyt tänään vetämään myös yyveetä ja siihenkin voisi kaverilla olla jotain annettavaa. Toivottavasti jäis vielä tänne!

Ehdottomasti jatkoon, jos vaan miehen omat intressit on jäädä! Vuoden ollut pelaamatta ja nyt kun omien sanojensa mukaan ”pääsee taas nauttimaan lätkästä”, niin kaverista on keväällä vielä paljon iloa. Pelaaminen on kuitenkin kehittynyt peli peliltä, kun on päässyt sisään pelitapaan.

Iso, tarvittaessa ilkeä. Voisi luulla että juuret on Imatran Hakalissa, eli Rajapatsaalla.
 

X-Stiff

Jäsen
Nybondas ehdottomasti jatkoon. Yli vuoden pelaamatta ja silti vetää noin hyvin jo nyt. Mitähän se olisikaan keväällä tai ensikaudella? Todellakin osaa olla tarvittaessa fyysinen, suojaa kiekkoa hyvin, näkee pelin hyvin, osaa näemmä laukoakin ja ihan taitava käsistään myös. Ylivoimalla pääsivät tosiaan kokeilemaan eilen ja hyvää aihiota siellä jo oli. Itse laittaisin Nybondasin maalin eteen maskimieheksi. Mahtaisi olla vaikea kaveri pidellä. Luusuaniemi on kyllä ollut pettymys. Alkukaudesta sai sentään pari maalia mutta nyt on kyllä ollut jo pitkään suorastaan huono. Ei vaan liike riitä mihinkään ja huonoja ratkaisuja tulee paljon. Lisää vaan peliaikaa näille raatajille kun ei tähtiosastolle näytä peli maittavan.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Peukkua täältä myös Danin sopimukselle. Potenttiaalia löytyy, mutta nyt alkaa armoton luistelukoulu. Liike pitää aktivoida kun on pitkä pelaamattomuus takana.
Luusuaniemen paikan näkisin jossain muualla kuin Ketterän pelaavassa kokoonpanossa, luistelu aivan luokatonta. Ketträn luistelukoulustakin löytyy parempia kiitureita ;-) Kyllähän Vuokniemi ansaitsisi paikan ennemmin kuin Luusuaniemi. Ainakin minä olen tätä mieltä.
 

X-Stiff

Jäsen
Peukkua täältä myös Danin sopimukselle. Potenttiaalia löytyy, mutta nyt alkaa armoton luistelukoulu. Liike pitää aktivoida kun on pitkä pelaamattomuus takana.
Luusuaniemen paikan näkisin jossain muualla kuin Ketterän pelaavassa kokoonpanossa, luistelu aivan luokatonta. Ketträn luistelukoulustakin löytyy parempia kiitureita ;-) Kyllähän Vuokniemi ansaitsisi paikan ennemmin kuin Luusuaniemi. Ainakin minä olen tätä mieltä.
Sen minkä Vuokniemi voittaa liikkeessä lähes kaikkiin muihin verrattuna, häviää hän paljon peliälyssä ja kiekonkäsittelytaidossa. Kova energiapelaaja, kovia taklauksia, hyvä alivoimapelaaja ja varsinkin suorassa luistelussa varmasti sarjan nopein pelaaja, mutta kuten mainittu pikkuisen olisi kehittamistä noissa pelillisissä asioissa. Kuitenkin itsekin laittaisin Vuokniemen Luusuaniemen edelle, joka taas vähän päinvastoin on peliälyltään ihan hyvä poika, mutta liike on kuin suossa luistelisi. Neloskentän rooli on kuitenkin luoda sitä energiaa eikä mättää maaleja.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Neloskentän rooli on kuitenkin luoda sitä energiaa eikä mättää maaleja.

Nimenomaan, tähän tuo mielipiteeni perustuu. Viime vuonna Vuokniemellä oli noin 10 läpiajoa taisi yhden tehdä. Ei tullut kertaakaan mieleen ruveta kaveria mollaamaan, koska nimenomaan hoiti roolinsa mallikkaasti.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Ihmetellä täytyy. Ketterällä on yksi menestyvän joukkueen tärkeimmistä palasista ellei tärkein.Eli voittava maalivahti, joka kuitenkin istuu penkillä puolet peleistä. Ei voi ajatella niin, että pelataan kahdella maalivahdilla ettei vaan ykkönen väsy ennen kevättä. Joukkue elää hetkessä, tavoitteena on voittaa seuraava peli ja joka matsiin isketään paras saatavilla oleva kokoonpano.
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Ihmetellä täytyy. Ketterällä on yksi menestyvän joukkueen tärkeimmistä palasista ellei tärkein.Eli voittava maalivahti, joka kuitenkin istuu penkillä puolet peleistä. Ei voi ajatella niin, että pelataan kahdella maalivahdilla ettei vaan ykkönen väsy ennen kevättä. Joukkue elää hetkessä, tavoitteena on voittaa seuraava peli ja joka matsiin isketään paras saatavilla oleva kokoonpano.
Tätähän täällä on mietitty ja kirottu. Nytten taitaa olla kuitenkin niin että tästä tasan peluutuksesta ollaan luopumassa, hyvä niin. Tänään oli Lipiäisellä näytön paikka..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös