Vedonlyöntivihjeet

  • 3 072 456
  • 15 011

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Napoli - PSG otteluun Unipaffilta yli 3.5 maalia kertoimella 2.35. PSG:ltä on oletettavammin Cavani poissa loukkaantumisen vuoksi mutta tulivoimaa löytyy kyllä muutenkin. Napoli on pommittanut 18 maalia kuudessa matsissa Serie A:ssa, joten sielläkin löytyy tulivoimaa.

PSG:n 16 matsista 12 tällä kaudella on päätynyt yli 3.5 maalin lukemiin. Napolilla taasen 7 / 10 CL matsia on päätynyt yli 2.5 maaliin. Over on mielestäni melko hyvä veto.

Buyer beware etc. klassiset varoitukset tähän toki.

Itse ajattelin tähän kokeilla under 2,5, sillä Napoli nollasi mm Liverpoolin kotikentällään, toki PSG:N hyökkäys on kova, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tänään ei maalijuhlia VÄLTTÄMÄTTÄ nähdä. Luotan siihen, että Napoli klaaraa tänään 1-0 tai 1-1 tasurin.

Underiin tulee sama kerroin about eli 2,33(coolbeti)
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Itse ajattelin tähän kokeilla under 2,5, sillä Napoli nollasi mm Liverpoolin kotikentällään, toki PSG:N hyökkäys on kova, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tänään ei maalijuhlia VÄLTTÄMÄTTÄ nähdä. Luotan siihen, että Napoli klaaraa tänään 1-0 tai 1-1 tasurin.

Underiin tulee sama kerroin about eli 2,33(coolbeti)

Vastakkaisia näkemyksiä on luonnollisesti virkistävää nähdä - ja näin sen pitääkin olla.

Illemmalla nähdään miten äijien käy vetojensa kanssa :)
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Vinkkejä illan mestareiden liigaan?
Itse odottelen Dortmundin kokoonpanoa. Jos olisin Dortmundin valmentaja, lepuuttaisin ykköstykkejä, sillä vielä 3-0 -tappiollakin saumat lohkovoittoon pysyisi omissa käsissä, kunhan heikot Brugge sekä Monaco vain kaatuisi. Lauantaina edessä der Klassiker Bayernia vastaan kotona ja tämän pitäisi olla siellä prioriteetti numero 1. Atleticon kertoimet jostain syystä nousussa. Mutta vielä en tosiaan tuota lähtisi lyömään, sillä Dortmundin ykköskokoonpano pystyy tällä hetkellä käytännössä mihin vain, kuten nähtiin esimerkiksi parin viikon takaisessa kotiottelussa Ticoa vastaan.

Itse löin jo viime lauantaina Dortmundia kyseiseen Klassikkoon Bayernia vastaan. Mielestäni tuo matsi kuuluisi olla ainakin hyvin lähellä 50/50 asetelmaa. Tällä hetkellä Bayern on tuossa kuitenkin markkinan mukaan jopa suhteellisen selvä suosikki. Joukkue on kyntänyt koko alkukauden, peli näyttää kyläseuravalmentaja-Kovacin näpeissä hitaalta, kaavamaiselta, ennalta-arvattavalta sekä jossain määrin myös haluttomalta. Mieleen tulee lähinnä Saksan maajoukkue kesän MM-kisoista.

Bayern on kärsinyt tällä kaudella yllättäviä pistemenetyksiä pikkuseuroja vastaan, mikä ei ole ollut sille tavanomaista aiempina kausina, kun joukkue on hakenut rutiinilla voittoja muutaman maalin erolla. Dortmund taas näyttää Favren käsissä paremmalta kuin vuosiin, peli on hyvin tasapainossa vaikka puolustus onkin suhteellisen virhealtis. Vastapainona tälle kuitenkin vakuuttavasti rullava hyökkäys, johon on vihdoin saatu myös nousuillaan uhkaa luovat laitapakin Schmelzerin ja Piszczekin tilalle Hakimin sekä Guerreiron muodossa. Tähän päälle huippuvireiset Sancho, Paco sekä Reus, niin Bayernin yllättävän paljon virheitä tehnyt puolustus tulee olemaan vaikeuksissa.

Kerroinasettelussa on mielestäni kummallista se, että se on samalla tasolla aiempiin vuosiin nähden. Esimerkiksi viime syksynä vastaavassa ottelussa Bayern oli kutakuinkin samansuuruinen suosikki kerrointen mukaan kuin nyt. Viime syksynä tähän aikaan Peter Boszin Dortmund oli aivan sekaisin ja tarpois tappioputkessa. Nyt kun asetelma on niin päin, että Bayern on jäissä, ovat kertoimet silti samaa luokkaa. Ei mene jakeluun. Lähtöasetelma on hieman vastaava kuin mitä reilu viikon takaisessa El Classicossa, jossa koko alkukauden kohmeessa ollut Real jäi täysin Barcan jalkoihin. En väitä, että näin kävisi, mutta Bayernissa ja Realissa on ollut alkukaudella aika paljon samaa. Uskon, että rivakasti vastaaniskevällä Dortmundilla on lääkkeet horjuttaa haavoittuvaisimmillaan olevaa Bayernia ja kotiedun siivittämänä tämän hetken kerrointasossa on melko merkittävästi ilmaa.
 

Vini29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit // Chelsea
Vastakkaisia näkemyksiä on luonnollisesti virkistävää nähdä - ja näin sen pitääkin olla.

Illemmalla nähdään miten äijien käy vetojensa kanssa :)


Näin juuri!

Toivotaan ettei tässä käy ns perinteiset ja pelissä nähdään 3maalia..


Tuon Napoli PSG pelin lisäksi lapulle eksyy tänään Monaco - Brugge BTS 1,66

Ja Schalke - Galatasaray

Under 2,5
 

bart

Jäsen
Napoli - PSG otteluun Unipaffilta yli 3.5 maalia kertoimella 2.35. PSG:ltä on oletettavammin Cavani poissa loukkaantumisen vuoksi mutta tulivoimaa löytyy kyllä muutenkin. Napoli on pommittanut 18 maalia kuudessa matsissa Serie A:ssa, joten sielläkin löytyy tulivoimaa.
Itse ajattelin tähän kokeilla under 2,5, sillä Napoli nollasi mm Liverpoolin kotikentällään, toki PSG:N hyökkäys on kova, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tänään ei maalijuhlia VÄLTTÄMÄTTÄ nähdä. Luotan siihen, että Napoli klaaraa tänään 1-0 tai 1-1 tasurin.
Tässähän selvääkin selvemmin isketään se tasan kolme maalia.

Itse ajattelin ihan mutulla pienen tilastojen tarkastelujen jälkeen kokeilla jääkiekon puolella tuplaa Skellefteå & Salzburg. Kerrointa William Hilliltä karvan päälle 4.

Storhamar on toki ollut omassa liigassaan aika vakuuttava viime aikoina ja Skellefteån peli on tuloksellisesti mennyt heikommin. Edellisessä pelissään Skellefteå toki tilastojen valossa hallitsi ottelua sarjakärki Luleåta vastaan, mutta maalinteko kangerteli. Luotetaan, että norjalaisia vastaan sekin osa-alue toimii.

Myös Rouen on ollut vakuuttava omassa liigassaan. Viidentoista ottelun jälkeen 12 voittoa normipeliajalla ja 3 jatkoajalla eikä yhtään tappiota. Samaten CHL:n alkusarjassa kotona tappio vain Kärpille. Luottoa on kuitenkin Salzburgiin; onhan se kuitenkin ollut liigansa paras vierasjoukkue.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Laitoin ensi yön NHL-kierrokselle erilaisia komboja seuraavista:

Columbus - Dallas 2, 2,85
Columbus ei ole vakuuttanut koko kaudella, etenkin kun maalivahtiosasto on ollut sekoilupaineen alla ailahtelevainen. Dallas pelasi viime yönä, mutta ensi yönä maalilla pelannee Bishop, ei Khudobin. Laadukkaampi joukkue voittaa ja kerroin houkuttelee.

Toronto-1 - Vegas 1, 2,65
Mielestäni lähtökohtaisesti täysin posketon kerroin vähintään kahden maalin voitolle. Vaikuttaako Vegasin finaalipaikka vieläkin vai enkö ole huomannut jotain? Ehkä Matthewsin loukkaantumisen uskotaan vaikuttavan Toronton mahdollisuuksiin, mutta mielestäni tuo on silti aivan raudanluja nippu, jonka pitäisi hakata Vegas, jos vain ovat valmiina pelaamaan. Ja mikseivät olisi.

Detroit - Vancouver 2, 2,65
Vancouver on pelannut ennakkoluulottomasti kahden nuoren staransa johdolla. Detroit taas on ollut toisinaan vaikeuksissa ja toisinaan yllättänyt parempiaan. Näkisin että Vancouver on tässä pelissä niskan päällä, ja maalintekotehokkuus ratkaisee.

Ottawa - New Jersey 1, 2,50
Ottawa ei ole niin huono kuin kertoimien laskijat ajattelevat. Toki dunkkuun on tullut välillä rumastikin, mutta voidaan perustellusti sanoa, että joukkue on varsin yllätysavalmis. Jos se pystyy pitämään Palmierin ja Hallin kurissa, se voittaa tuon pelin. Tuolla kertoimella pidän tätä harkittuna "riskinä" etenkin, kun Devils on pelannut aivan miten sattuu.

Los Angeles - Anaheim u4,5, 2,30
Ducks ei tee eikä päästä kovinkaan paljoa maaleja ja Kings on ollut tehokas oikeastaan vain huonoja joukkueita vastaan. Odotan, että tämä peli on täysin mitäänsanomaton nyhjäys, joka päättyy jomman kumman jatkoaikavoittoon 2-1 -numeroin.

edit. kaikki kertoimet Veikkaukselta.
 
Viimeksi muokattu:

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Kattavaa perustelua.

Lisätään tähän vielä se, että Betbrainin kerroinvertailun mukaan Dortmund-Bayern Munchen 1 3.25 on Veikkauksella markkinatoppi.

Ei tuossa Betbrainin vertailussa taida olla läheskään kaikkia bookereita, mutta tuosta parinkymmenen vedonvälittäjän joukosta Veikkauksen palautuksella kovin kerroin lienee useinkin pelattava?

Missä sivustolla teette muuten kerroinvertailua? Löytyykö tuota Betbrainiä kattavampaa jostain? Vähän ohi ketjun aiheen, mutta voitaneen jatkaa näistä Vedonlyöntiketjussa tarvittaessa.

EDIT: Niin ja peleihin meni Dortmund-Bayern Munchen 1 3.25 kohtuullisella panoksella.
 

Zohan

Jäsen
IEM Chicagoon löytyis pelattavaa. Aika monella kovalla tiimillä on nyt kasvojen pesun paikka. Siellä hyvävireisiä altavastaajia arvostettu bookkereilla mielestäni vähän liikaa. Tasoerot on vieläkin isoja. Mouz ja fnatic alkaa olla saaneet tarpeeksi reeniä uusilla kokoonpanoillaa. Mibr ja Fazen on vain pakko onnistua täällä.

North - NRG
NRG 1.85 @Rizk


LDLC - FaZe
FaZe -3.5 1.72 @Rizk


Mibr - Renegades
Mibr -3.5 1.88 @Rizk


fnatic - BIG
fnatic +2.5 1.92 @Rizk


mousesports - Avangar
mousesports -3.5 1.88 @Rizk
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Lisätään tähän vielä se, että Betbrainin kerroinvertailun mukaan Dortmund-Bayern Munchen 1 3.25 on Veikkauksella markkinatoppi.

Ei tuossa Betbrainin vertailussa taida olla läheskään kaikkia bookereita, mutta tuosta parinkymmenen vedonvälittäjän joukosta Veikkauksen palautuksella kovin kerroin lienee useinkin pelattava?

Missä sivustolla teette muuten kerroinvertailua? Löytyykö tuota Betbrainiä kattavampaa jostain? Vähän ohi ketjun aiheen, mutta voitaneen jatkaa näistä Vedonlyöntiketjussa tarvittaessa.

EDIT: Niin ja peleihin meni Dortmund-Bayern Munchen 1 3.25 kohtuullisella panoksella.
Itse lyön vetoni käytännössä akselilla Bet365-Pinnacle-Veikkaus. Jotain pikku hupirekkoja silloin tällöin Coolbetille tai Paffille, joten Oddsportalin demoversiolla olen pärjännyt tähän saakka. Veikkaus tulee katseltua erikseen jos olen jostain kotimaan sarjoista lyömässä, siinä tapauksessa Veikkaus saattaa tarjota toppia.

Löin lauantaina henk.koht. maksimit Dortmund+1 -kohteeseen, kun pelkäsin kertoimen lähtevän nopeasti laskuun. Tuolloin suoran voiton kerroin oli 3,20, jossain vaiheessa kävi jopa 3,50 -tasolla, mutta sittemmin lähtenyt laskuun. En äkkiseltään keksi muuta syytä kuin ikääntyvän kokoonpanon vanhat meriitit, mitkä Bayernista tekisi nykytason kaltaisen suosikin. Oma mutuni sanoo, että BVB:n kertoimen tulisi olla jossain 2,60-2,80 tasolla, enkä kyllä ihmettelisi vaikka se sinne vielä lähempänä ottelua laskisi.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä pelasin nuo @V-G- vedot!

Soihaistaan nyt täältäkin vähän muurahaispesää. NHL on sellainen sarja, ettei tuota kukaan pysty pidemmän päälle pelaamaan voitollisesti. Maailman seuratuin jääkiekkosarja, jossa pelaajalle ei jää minkäänlaista etua bookereita vastaan.

@LikainenLegenda on sellainen nimimerkki, joka harvoin kirjoittaa. Silloin kun palstalla käy, niin asia täyttä rautaa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli tälle päivälle neljä vetoa korisliigaan, joista kaikki osumia. Illalle kaksi Eurocupiin/champpariin. Saattaa vaan olla jonkinlainen kynnys niitä täällä jakaa, kun saa vielä vittuilua osaksi.

Joo mä arvasin eilisen jälkeen että homma loppuu mitä vihjeiden jakamiseen tänne tulee, harmin paikka.

Pitäis olla vaan riittävän kova ja vahva ja vitut välittää jos jotkut päätään täällä aukoo.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joo mä arvasin eilisen jälkeen että homma loppuu mitä vihjeiden jakamiseen tänne tulee, harmin paikka.

Pitäis olla vaan riittävän kova ja vahva ja vitut välittää jos jotkut päätään täällä aukoo.

No ehkä tuossa itse kukin olisi voinut jättää sanomatta asioita. Minä pyrin itse erittäin neutraaliin käyttäytymiseen ja omasta mielestä tänne mahtuu kaikki. Mutta case is closed tähän minun viestiin. Jatketaan vihjeillä, vaikkakin minun mielestä muutakin keskustelua mukaan mahtuu.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No ehkä tuossa itse kukin olisi voinut jättää sanomatta asioita. Minä pyrin itse erittäin neutraaliin käyttäytymiseen ja omasta mielestä tänne mahtuu kaikki. Mutta case is closed tähän minun viestiin. Jatketaan vihjeillä, vaikkakin minun mielestä muutakin keskustelua mukaan mahtuu.

Jep. Enkä siis todellakaan tarkoittanut sinua (en kyllä itsekään yrittänyt kuin vähän hjuumorilla keventää ilmapiiriä mutta ei auttanut).
Sama juttu täällä, iso hatunnosto kaikille jotka tänne vihjeitä viitsivät heitellä. Olkoon tämä tässä ja jatketaan vihjeillä. Itselläni huono rekordi mestarien liigasta joten annan tänään olla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Soihaistaan nyt täältäkin vähän muurahaispesää. NHL on sellainen sarja, ettei tuota kukaan pysty pidemmän päälle pelaamaan voitollisesti. Maailman seuratuin jääkiekkosarja, jossa pelaajalle ei jää minkäänlaista etua bookereita vastaan.
En tiedä. Itse olen vuodesta 2015 pitkävedoista voitolla reilut 5000 euroa. Näistä KHL on tuottanut eniten, melkein 2000 euroa, NHL toiseksi eniten, reilun tonnin, sitten Liiga ja sekalaput loput. Futiksessa olen ollut ihan paska, olen siitä jonkin verran tappiolla.

Minä pelasin nuo @V-G- vedot!
Hullu! Kai laitoit sinne jotain painavia tuplia ja triploja sekaan?
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No nyt kyllä otti turhasta itseensä. Jos vittuilun itse aloittaa, turhaa kitistä kun joku antaa takaisin.
Mä en muutenkaan ymmärrä, mikä tuossa homman aloittaneessa viestissä otti niin koville, että siitä oli kuittailtava.

Kaveri joka on vihjannut todistetusti 3178 vetoa palautuksella 3,9%. Tuosta puuttuu kaikki livet, joissa Sale on minusta parhaimillaan. Ei ansaitse tällaista ”vilkaisin vihjeitäsi niin aika usein ne menevät päin helvettiä”.

Korostan kuitenkin, että tässäkään asiassa en ota kantaa suuntaan tai toiseen. ( Äänestkää minua seuraavissa vaaleissa )
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, kyllä täällä varmasti arvostetaan hyvin laajalti @Saul Goodman vihjeitä. Itse ainakin kommentoin lähinnä sitä tyyliä, jolla Saul kommentoi Vallen "vihjettä". Tokihan tämä Valle sitten näytti tasonsa omissa vastauksissaan. Toivotaan, että tästä päästään pikkuhiljaa eteenpäin ja että kaikki sellaiset antavat vihjeitä jatkossakin, keistä se vihjaaminen hyvältä tuntuu!

Se on muuten poijjaat niin, että alle kuukauden päästä mennään ampumahiihtoa seuraavat neljä kuukautta putkeen! Toivottavasti saadaan keskustelua ampumahiihtokohteista tälläkin kaudella, @Kari Runk @LikainenLegenda @Mikko78 @Mazaa ja kaikki muut ampumahiihtomiehet.

Itselläni meni viime talvi päin helvettiä, sitä edeltävä talvi olikin aikamoinen täysosuma. Jos nyt vähän tasaisempaan menoon pystyisi alkavalla kaudella.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
@LikainenLegenda mitäs mieltä lopulta tuosta Atletico - Dortmund? Löytyykö peliä vai ei? Muutaman minuutin päästä jo mennäänkin.
Ei tullut pelattua lopulta mitään, Dortmund lähti peliin käytännössä ykköskokoonpanollaan. Liekö markkina sitten odottanut jonkinlaisia lepuutuksia, kun Dortmundin kertoimet olivat laskussa pitkin päivää. Jos lepuutuksia olisi ollut, niin Atleticoa olisi heilahtanut lapulle isolla kädellä. En ehtinyt katsomaan peliä, mutta en ihmettle mikäli Dortmundin motivaatio on ollut jo lauantaissa, sillä 2-0 -tappiokin takaa sen, että kaikki on lohkovoiton suhteen omissa käsissä (lue:jaloissa)

Minä pelasin nuo @V-G-
@LikainenLegenda on sellainen nimimerkki, joka harvoin kirjoittaa. Silloin kun palstalla käy, niin asia täyttä rautaa.
Päivittäin tulee tätä ketjua seurattua, usein jopa peesattuakin.

Lähinnä sellaisista kohteista tulee tänne kirjoitettua, mistä jo oma mutu ja otsaluukin näkee selkeän ylikertoimen :D. Nämä kaikki tänne laittamani kohteet ovat myös sellaisia, mihin itsellä on lähtenyt maksimit tai joskus jopa ylikin. Ellei sitten jotain yleistä pohdintaa esimerkiksi juuri ampumahiihdosta.

Jos kuvitellaan, että maksimipanokseni on 10/10 ja tuollaiset vedot ovat juuri siis niitä missä arvelen olevan ilmaa todella rajusti ja/tai kerroin on pomminvarmasti lähdössä laskuun, niin ne tulee yleensä laitettua tänne. Tuollaiset kohteet ovat kuitenkin todella harvassa, ehkä muutamia per vuosi. Sitten taas pienemmän panostuksen vetoja (suurin osa varmaankin alikertoimia, osa hyvällä tuurilla mahdollisesti niukkoja ylikertoimia, ns. tyhmiä vetoja) sekä hupivetoja tulee lyötyä käytännössä lähes päivittäin, mutta noita nyt en luonnollisestikaan ala vihjaamaan :).

Mestistä ja Borussia Dortmundia tulee hieman tiiviimmin seurattua. Mestiksessä parhaat kohteet osuvat usein alkukauteen, kun bookkerit ovat vielä kujalla voimasuhteista. Kauden edetessä voi tulla jotain yksittäisiä pelejä, joissa joku joukkue hyötyy esimerkiksi liiga-joukkueen lainamiehistä tai joku toinen joukkue heikentyy, kun parhaita pelaajia käy kokeilemassa Liigan puolella. Joskus selkeitä tapauksia myös löytyy, kun ulkomaiset bookkerit avaa kohteita selvästi ennen Veikkausta päivää tai paria ennen peliä.

Bundesliiga on sen verran tehokas vedonlyöntimarkkina, että sieltä nyt harvemmin ylikertoimia löytää. Tällä kaudella olen joko katsonut vähän keltamustien lasien takaa tai sitten markkina on aliarvostanut tämän kauden Dortmundia. Sen sijaan Bayernia tunnutaan yliarvostavan, niin kauan kuin Kovac on puikoissa, aion pelata heitä vastaan, vasutstajille on saanut pelistä toiseen suurillakin tasoituksilla hyvällä tasolla olevia kertoimia vaikka Bayernin peli on täysin puuroa.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
North - NRG
NRG 1.85 @Rizk


LDLC - FaZe
FaZe -3.5 1.72 @Rizk


Mibr - Renegades
Mibr -3.5 1.88 @Rizk


fnatic - BIG
fnatic +2.5 1.92 @Rizk


mousesports - Avangar
mousesports -3.5 1.88 @Rizk

Se lähti aika huonosti liikkeelle. NRG tais johtaa 7-1 tota omaa matsiaan, mutta sitten alettiin hakkaa päätä seinään ja lopputulos taisi olla 10-16..? FaZellakin oli mahdollisuutensa, kun peli taisi olla vielä jotain 14-11? 16-14 voitto lopulta ja kohde vituiks. Kuitenkin kolme vikaa tuli kotiin, joten ehkä uskaltaa huomenna yrittää uudestaan.
 

W4ltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
IEM Chicagoon löytyis pelattavaa. Aika monella kovalla tiimillä on nyt kasvojen pesun paikka. Siellä hyvävireisiä altavastaajia arvostettu bookkereilla mielestäni vähän liikaa. Tasoerot on vieläkin isoja. Mouz ja fnatic alkaa olla saaneet tarpeeksi reeniä uusilla kokoonpanoillaa. Mibr ja Fazen on vain pakko onnistua täällä.

North - NRG
NRG 1.85 @Rizk


LDLC - FaZe
FaZe -3.5 1.72 @Rizk


Mibr - Renegades
Mibr -3.5 1.88 @Rizk


fnatic - BIG
fnatic +2.5 1.92 @Rizk


mousesports - Avangar
mousesports -3.5 1.88 @Rizk

Kiitos näistä! Itsellä oli juuri kolme viimeistä kohdetta lapulla, ja niillä sai kivasti kassaan täytettä.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Bundesliiga on sen verran tehokas vedonlyöntimarkkina, että sieltä nyt harvemmin ylikertoimia löytää. Tällä kaudella olen joko katsonut vähän keltamustien lasien takaa tai sitten markkina on aliarvostanut tämän kauden Dortmundia. Sen sijaan Bayernia tunnutaan yliarvostavan, niin kauan kuin Kovac on puikoissa, aion pelata heitä vastaan, vasutstajille on saanut pelistä toiseen suurillakin tasoituksilla hyvällä tasolla olevia kertoimia vaikka Bayernin peli on täysin puuroa.

Näissä isoissa sarjoissa (Valioliiga, NBA, NFL jne.) ovat kertoimet sen verran usein kohdillaan, että pitää olla jokin vahva näkemys miksi kohde on pelattava. Tyypillinen syy on, että suuri pelaajamassa yliarvostaa jotain joukkuetta ja se massa pakottaa kertoimet virheelliseksi. Tuo yllä mainittu kuuluu juuri näihin. Itse tein aikanaan ison tilin maailman isoimmasta urheilutapahtumasta eli Super Bowlista, kun seksikäs Cam Newtonin johtama Panthers hyökkäys oli suuren yleisön suosikki tappavan tehokasta Broncos-puolustusta vastaan. Normaalisti en silti NFL-kohteisiin koske vaikka muuten seuraan sarjaa tiiviisti, sillä se on niin puhki analysoitu sarja, että ylikertoimia ei hevin löydy.

Vedonlyönnin kannalta juuri jotkut hämärät koripallosarjat, CHL, e-urheilu ja vaikka superpesis ovat paljon mielenkiintoisempia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Laitoin ensi yön NHL-kierrokselle erilaisia komboja seuraavista:

Columbus - Dallas 2, 2,85

Toronto-1 - Vegas 1, 2,65

Detroit - Vancouver 2, 2,65

Ottawa - New Jersey 1, 2,50

Los Angeles - Anaheim u4,5, 2,30
Ei tää ny iha putkee hei menny...

Ja totta kai Kings teki vikan tyhjiin, niin jäi lopulta panoskin saamatta takaisin. Sori @Mikko78 ja muut, jos muita oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös