Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 020 117
  • 23 952

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Tuollahan sitä huhuketjussa puhutaan. Joku napannut jostain Tapiksen forumilta jonkun "tietäjän" viestin.

Jaahas.
Kauheasti en Luceniusta halua kerhossa nähdä. Pisteitä pystyy varmasti tekemään mutta kuinka pää kestää kuumentamista koska sitä yritetään. Hämpän yö on hyvinkin perseestä joten houkutuksia ei kauheasti ole.
Luulen että kerhossa hyvä henki tällä hetkellä päällä joten kannattaako sitä rikkoa.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täälläkään niin harva tietää todellisuudessa millainen persoona Lucenius on, että muuttuu taas huhut palstatotuuksiksi. Eiköhän UTJ ja valmennus tiedä tarvittavan, jos hankitaan. Joten päädyn arvioimaan pelipaitoja, jotka todistetusti riittää liigaan ja ovat riittäneet pidemmällekin. Nuori mies, 29v, ja jos on alkanut elään urheilujaelämää niin tervetuloa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täälläkään niin harva tietää todellisuudessa millainen persoona Lucenius on, että muuttuu taas huhut palstatotuuksiksi. Eiköhän UTJ ja valmennus tiedä tarvittavan, jos hankitaan. Joten päädyn arvioimaan pelipaitoja, jotka todistetusti riittää liigaan ja ovat riittäneet pidemmällekin. Nuori mies, 29v, ja jos on alkanut elään urheilujaelämää niin tervetuloa.
Onhan Luce ollut urheilija jo parin kauden ajan. Maine vaan ollut paska ja vähän tuittupäinen se on edelleen ja elää peleissä tunteella, niin tullut ylilyöntejä mitkä eivät ole tehneet hyvää tuolla maineella olevalle pelaajalle. Kyllä sillä on ollut jo pidempään halu päästä takaisin Liigaan. Mutta mulle on ihan se ja sama, rahaa on kuulemma parempiin pelaajiin niin Ticar tai Welsh sieltä täytyy tulla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Luulen että kerhossa hyvä henki tällä hetkellä päällä joten kannattaako sitä rikkoa.
Ehkä sitten Kerhoon olisi hyvä tulla ja sitä hyvää henkeä ei kukaan pystyisikään rikkomaan. Mistä näistä tietää.

Eikös siellä edelleenkin kerhopelureita painele LeKissä, joten varmaan sitäkin kautta on saatu tietoa Luceniuksesta. Tulee, jos on tullakseen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Onhan Luce ollut urheilija jo parin kauden ajan. Maine vaan ollut paska ja vähän tuittupäinen se on edelleen ja elää peleissä tunteella, niin tullut ylilyöntejä mitkä eivät ole tehneet hyvää tuolla maineella olevalle pelaajalle. Kyllä sillä on ollut jo pidempään halu päästä takaisin Liigaan. Mutta mulle on ihan se ja sama, rahaa on kuulemma parempiin pelaajiin niin Ticar tai Welsh sieltä täytyy tulla.
Kun Lucenius tulee Kerhoon, niin tuskin sitten samaan aikaan ainakaan on varaa potkia sitä Pennasta pois. Se olisi ehkä jo talouspuolelle liikaa? Toisaalta Turunen vois varmaan hoitaa oppimillaan pari kautta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kun Lucenius tulee Kerhoon, niin tuskin sitten samaan aikaan ainakaan on varaa potkia sitä Pennasta pois. Se olisi ehkä jo talouspuolelle liikaa? Toisaalta Turunen vois varmaan hoitaa oppimillaan pari kautta.
Mitähän helvettiä minä taas luin. Näytätkö yhdenkin viestin missä minä olen ollut sitä mieltä että Pennanen pitää potkia pois. Haluaisin itsekkin lukea sen. Ettei nyt vaan ole mennyt nimimerkit sekaisin. Kritiikkiä olen kyllä antanut ja paljon, mutta en kyllä muista potkuja vaatineeni Pennaselle missään välissä, en edes viimekauden paskan jakson aikana.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Ehdoton peukku Luceniukselle mikäli taustat on selvitetty ja sopimuksessa on try out pykälä.

Kenties sen jälkeen voisi riipiä kassan pohjaa vielä pakkiin. Puolustus tarvitsee vahvistusta myöskin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mitähän helvettiä minä taas luin. Näytätkö yhdenkin viestin missä minä olen ollut sitä mieltä että Pennanen pitää potkia pois. Haluaisin itsekkin lukea sen. Ettei nyt vaan ole mennyt nimimerkit sekaisin. Kritiikkiä olen kyllä antanut ja paljon, mutta en kyllä muista potkuja vaatineeni Pennaselle missään välissä, en edes viimekauden paskan jakson aikana.
Joo, ok, käsi pystyyn mulla. En nyt jaksa etsiä mistään onko sellaisia vaatimuksia ollut, mutta kyllähän sun kirjoitukset ovat kaikkea muuta kuin pro-pendoa. Vai olenko senkin ymmärtänyt väärin? Kritiikkiä olet antanut paljon, mitään muuta ei ole jäänyt mieleeni. Jos olet kuitenkin Pennasta kehunut ja silti tällainen kuva on kirjoituksistasi jäänyt, niin kannattaisiko sinunkin miettiä vähän mitä kirjoitat, kun Kerho nyt kuitenkin painaa sarjakolmosena ekalle maajoukkuetauolle. Kysymyksestä jätetty kysymysmerkki pois ja se on retorinen, en usko sinun ymmärtävän kuitenkaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Ainakin Lucenius antaisi Pennaselle mahdollisuuden osoittaa, kuinka hyvä on kehittämään kokeneempiakin pelaajia ja tuomaan ne oikeat asiat esille pelillisesti. Jos onnistuu, saisi kiitosta. Jos epäonnistuisi, voisi sen pistää Luceniuksen piikkiin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Itse toivoisin Luceniusta ja sitten sitä verorajan hankintaa, joka olisi puolustaja ja mielellään vielä jonkun sortin viivapeloite. Ylivoima tarvitsee variaatioita ja viivapeloite toisi niitä. Tällaisten hankintojen jälkeen näyttäisi sijoitus 4 joukossa jopa realistiselta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joo, ok, käsi pystyyn mulla. En nyt jaksa etsiä mistään onko sellaisia vaatimuksia ollut, mutta kyllähän sun kirjoitukset ovat kaikkea muuta kuin pro-pendoa. Vai olenko senkin ymmärtänyt väärin? Kritiikkiä olet antanut paljon, mitään muuta ei ole jäänyt mieleeni. Jos olet kuitenkin Pennasta kehunut ja silti tällainen kuva on kirjoituksistasi jäänyt, niin kannattaisiko sinunkin miettiä vähän mitä kirjoitat, kun Kerho nyt kuitenkin painaa sarjakolmosena ekalle maajoukkuetauolle. Kysymyksestä jätetty kysymysmerkki pois ja se on retorinen, en usko sinun ymmärtävän kuitenkaan.
En nyt edelleen pysy kärryillä. Tottakai annetaan negatiivista palautetta kun joku osa-alue ei pelissä toimi. Pennasella on monessa asiassa ja paljon opittavaa. En minä ole missään vaiheessa Pennasta dissannut, vaan olen ollut aina valmis antamaan aikaa ja toivonut että Pennanen itse tajuaisi missä mättää. Jatkosopimuksesta en välttämättä ollut samaa mieltä, ennemmin olisi nähnyt Salon puikoissa. Se ei silti tarkoita että olisin joku Pennas vihaaja. Välillä vaan ei ihan istu Pennasen ajatusmaailma sellaisen pottaan joka haluaisi nähdä Kerhon sarjan kärjessä. Enkä tokikaan tykkää hänen tuosta pystysuunnan pakottamisesta. En silti muista potkuja vaatineeni kertaakaan, aika moni muu kyllä sellasista puhui, ihme että silti valitsit minut hyökkäyksesi kohteeksi.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enkä tokikaan tykkää hänen tuosta pystysuunnan pakottamisesta.

Tämä pystysuuntaan pakottaminen on mielestäni ihan suora seuraus siitä kuinka nyt yleisesti ollaan alettu pelaamaan liigassa. Yksi sun toinen joukkue on havainnut, että kiekkokontrollin pystyy murtamaan kovalla prässillä ja onhan tuossa alettu pelata sitä paikantonta peliäkin, jossa pakit nousevat karvaamaan myös. Taisi Sihvonenkin tuota vähän käydä läpi kiukaassaan. Aikaa ja tilaa on paljon vähemmän niihin kiekkokontrollipelin lainalaisuuksiin omalla alueella ja ikäänkuin koitetaan sitten nopeilla avauksilla viedä peli vastustajan päähän ja siellä voittaa kaksinkamppailut ja saada niitä kulmasralleja aikaan.


Viihdyttävä pelityyli ja vauhdikas, mutta onhan toki kuoppansa siinäkin. Ja vie aikaa omaksua, vaikka nyt ollaankin paremmin ytimessä kuin vuosi sitten.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En nyt edelleen pysy kärryillä. Tottakai annetaan negatiivista palautetta kun joku osa-alue ei pelissä toimi. Pennasella on monessa asiassa ja paljon opittavaa. En minä ole missään vaiheessa Pennasta dissannut, vaan olen ollut aina valmis antamaan aikaa ja toivonut että Pennanen itse tajuaisi missä mättää. Jatkosopimuksesta en välttämättä ollut samaa mieltä, ennemmin olisi nähnyt Salon puikoissa. Se ei silti tarkoita että olisin joku Pennas vihaaja. Välillä vaan ei ihan istu Pennasen ajatusmaailma sellaisen pottaan joka haluaisi nähdä Kerhon sarjan kärjessä. Enkä tokikaan tykkää hänen tuosta pystysuunnan pakottamisesta. En silti muista potkuja vaatineeni kertaakaan, aika moni muu kyllä sellasista puhui, ihme että silti valitsit minut hyökkäyksesi kohteeksi.
Nojoo, aika turha meidän nyt on väitellä, että kuinka kovasti olet Pennasta kritisoinut ja dissannut. Se vaan on niin, että vie väkisin vähän pohjaa pois kritiikiltä, jos ei osaa muuta kuin kritisoida. Eikä tuo nyt ollut millään mittapuulla minkään sortin hyökkäys sinua kohtaan, sinun jos jonkun luulisi tunnistavan hyökkäyksen, kun olet itse siinä hommassa palstan kovimpia kasvoja.

Nyt on taukoa jo vietetty, onko kekään liikenneympyrässä ja toimiston edessä mäessä trangian kanssa? Missä saa ilmoittautua vahtiin?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lisätään nyt vielä linkki tähän case -Luceniuksen alkuperäiseen huhuun, koska en tuota täällä ainakaan huomannut. Tuolla on myös jonkin verran uutta spekulaatiota. Linkki vie siis tappara.co sivustolle.


Huhu: Niclas Lucenius HPK:hon/HIFK:iin 2018-19?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Toivola kommentoi pelaajatilannetta HäSassa:

"– Yhdelle keskushyökkääjälle on tarve. Se, että teemmekö mitään ja millä aikataululla, se on auki. Lähtötilanteessa on kuitenkin laskettu, että Viitaluoma pelaa, Toivola sanoo.

Toivolan mukaan pelaajahankinnassa on mietittävä monta asiaa – kuten ajoitusta.

– Jos tällä viikolla hankkii keskushyökkääjän ja ensi viikolla loukkaantuu maalivahti, kannattaako hankinta vielä tehdä? Mutta se ei tarkoita sitä ettemmekö toimisi jos pelaaja jonka haluamme olisi vapaana."
 

Kelloparho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
– Jos tällä viikolla hankkii keskushyökkääjän ja ensi viikolla loukkaantuu maalivahti, kannattaako hankinta vielä tehdä? Mutta se ei tarkoita sitä ettemmekö toimisi jos pelaaja jonka haluamme olisi vapaana."
On kyllä taas niin ympäripyöreä perustelu kun voi olla. Jos ajattelumaailma on oikeasti tuo, niin ei kyllä kannata koskaan ostaa yhtään ketään mistään.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Joo melkoisia puheita. Kyllähän toimistonkin on se tiedettävä, ettei Kainulainen ja Seppälä riitä millään liigaan vielä. Se että tuleeko se sentteri viikon sisällä vai tammikuussa on sitten ihan toimiston hommia, mutta ei nyt hirveän kauaa kannata ihmetellä ja katsella meneekö se Larmi kylmäksi vai ei. Nyt kun joukkueella menee hyvin ja on 1,5 viikon taukokin, niin en itse hirveästi parempaa saumaa löydä vahvistuksen hommaamiselle.
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On kyllä taas niin ympäripyöreä perustelu kun voi olla. Jos ajattelumaailma on oikeasti tuo, niin ei kyllä kannata koskaan ostaa yhtään ketään mistään.

Ei todellakaan kannata. Seuraavalla viikollahan saattaa vaikka joku tärkeä pakki loukkaantua ja mitäs sitten tehdään. Ja joltain laituriltahan voi löytyä tammikuussa sopparista pykälä, jolla pääsee SHL:ään, tai miksei jopa KHL:ään, NLA:han, tai vaikka DEL:liin. Kannattaa vaan siellä toimistollakin hinkata niitä ajoituksia kuntoon ensi kesään asti.

Julkaisisi nyt joku jengi ton Lucen kanssa sopparin, niin ei tarvitsisi sitäkään täällä enää vatvoa.

Siirtoraja on kaiketi jälleen normaali 15.2., olettaisin. Tuohonkin mennessä täällä keritään pyörittelemään vielä monen moista nimeä. Toivottavasti Toivolalla on tarkkaan tiedossa. On tuossa kyllä aikaa hinkata niitä ajoituksia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
On kyllä taas niin ympäripyöreä perustelu kun voi olla. Jos ajattelumaailma on oikeasti tuo, niin ei kyllä kannata koskaan ostaa yhtään ketään mistään.
Ymmärrän Toivolan lausunnon niin, että ellei marras-tammikuussa tule jotakin totaalista, yllättävää pakkotilannetta, mahdollisia pelaajakauppoja on tarkoitus tehdä lähempänä siirtorajaa - senhetkisen sarjasijoituksen mukaan joko ostoilla tai myynneillä.
 

Ralph

Jäsen
Ymmärrän Toivolan lausunnon niin, että ellei marras-tammikuussa tule jotakin totaalista, yllättävää pakkotilannetta, mahdollisia pelaajakauppoja on tarkoitus tehdä lähempänä siirtorajaa - senhetkisen sarjasijoituksen mukaan joko ostoilla tai myynneillä.
Sarjasijoitukseen saattaa myös vaikuttaa se, tehdäänkö marraskuussa tarvittava sentterihankinta vaiko ei.

Viimeksi kun Toivola höpisi HäSalle, aiheena Viitaluoman uran jatkuminen, taisi mennä päivä tai pari, kun HPK:lla oli jo tiedotettavaa. Joten eiköhän nytkin HPK tiedota sentterihankinnasta viimeistään tiistaina.
 
Viimeksi muokattu:

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Voi taivas mikä lausunto! Eihän sitä voi jäädä odottelemaan että joku loukkaantuu ja sen tilalle pitää hankkia. Johan tässä kausi loppuu ennen kuin uskaltaa ketään hankkia.

Kerholla varmaan oma koulutus mitä sanotaan haastatteluissa. Toimari käynyt aikoinaan samalla kurssilla.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Eiköhän Toivolallakin ole tapana kiistää kaikki ja antaa ymmärtää, että ihan rauhaksiin tässä katsellaan vaikka seuraavana päivänä olisi pelaajauutisia tiedossa. Voihan se olla tietysti, että tuo haastattelu on annettu klo 3 aamuyöstä pienissä laskuissa.. mistä näistä tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös