Ketkä Kotkaniemen ja Korpisalon tilalle?

  • 38 564
  • 216

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin just koulutuksessa ja siellä materiaaliin korjattiin itse 4kk yhdeksän sijaan eli se on juuri muuttunut. Tosin kouluttaja sanoi että hallituspohjan muuttuessa seuraavalle vaalikaudelle tuo tulee todennäköisesti taas pitenemään.
Ok, kiitos infosta. Ei mennyt tämäkään työpäivä ihan hukkaan, vaan oppi jotain uuttakin*hymiö*.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ja Kotkaniemi saanee kesken pelin? Aika huumori touhua tämä on. Kyllä voi olla organisaatio sekaisin. Nyt äkkiä kaikki vaihtoon.
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Korpisalon tilalle mystinen työryhmä. Toivotaan tämän olevan väliaikainen ratkaisu, muuten se on lopun alkua... Jonkun on kuitenkin oltava viime kädessä vastuussa ratkaisuista ja tehtävä lopulliset päätökset. Jäämme odottamaan ryhmän julkistamista, Takko varmasti kuuluu ryhmään. Muita ei tule mieleen.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En kyllä ymmärrä miten Utj:n kenkiminen ilman valmentajan kenkimistä muuttaisi suuntaa mutta näemmä se muuttaa ja heti piste Kärpiltä.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Ilmeisesti tuo porukka koostuu muutamista tämän palstan aktiiveista. @San Jose Shark #50, @TosiFani, @madeOFspade, @Zeta03, @Vellihousu ja @PataJaska nyt ainakin.

edit: No leikki leikkinä. Oikeasti siihen kuuluvat Ape Suhonen, Tami, Rocky Rautakallio, Vellu Ketola...ainiin ja tietenkin Lindholmin Olli.
No ei siitä ole kovin pitkää aika, kun Junno oli sihteeri, talonmies, pelaaja-agentti, markkinointi-päälikkö ja toimitusjohtaja paikallisen urheiluliikkeen kellarissa. Se, että lestadioilaisia on alkanut kiinnostaa naimisen ja poroajelun lisäksi jääkiekko, on ihan hyvä juttu. Kun on muuta tekemistä panemisen sijasta, Suomi säästyy yhdeltä uudelta Juha Sipilältä, joka muhii jonkun tiineen lappalaisen syylärissä.
 
Sellanen Tomi Haula - Mika Rautakallio - Ville Uusitalo trio voisi olla ihan kova, jossa toukokuun ensimmäinen saataisiin valmiit Excelit tarjottavista pelaajista palkkoineen, joista Lehtinen sitten allekirjoittaa haluamansa. Pidemmällä aikataululla tällainen työryhmä kuulostaa yhtä hyvältä idealta kuin Rautakallion kiertävä kapteeni. Lyhyellä aikataululla toki pakko varmasti toimia näin.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Sellanen Tomi Haula - Mika Rautakallio - Ville Uusitalo trio voisi olla ihan kova, jossa toukokuun ensimmäinen saataisiin valmiit Excelit tarjottavista pelaajista palkkoineen, joista Lehtinen sitten allekirjoittaa haluamansa. Pidemmällä aikataululla tällainen työryhmä kuulostaa yhtä hyvältä idealta kuin Rautakallion kiertävä kapteeni. Lyhyellä aikataululla toki pakko varmasti toimia näin.

Tuohan on vähän sama kuin jos itse antaisit lähimarketin kauppiaan päättää ostoslistasi.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilmeisesti tuo porukka koostuu muutamista tämän palstan aktiiveista. @San Jose Shark #50, @TosiFani, @madeOFspade, @Zeta03, @Vellihousu ja @PataJaska nyt ainakin.

En tiedä noista muista mutta itse olen ainakin valmis vaikka heti.

Tällainen työryhmä on nähdäkseni lyhyellä aikavälillä ainoa järkevä ratkaisu, olisin aika huolissani jos uutta urheilujohtajaa ryhdyttäisiin värväämään pikavauhtia kesken kauden. Kunnon kartoitus vaan päälle ajan kanssa ja ehkä tällä kertaa Uj:ksi joku jolla ei ole aiempaa Ässätaustaa.

Korpisalon aika Ässien uj:na oli muuten hyvä esimerkki siitä mitä tuo tehtävä ensisijaisesti on ja mitä ei ole. Usein puhutaan että Uj:n tärkein tehtävä on hankkia pelaajia ja ainakin minusta Korppi teki koko pestinsä ajan Ässien mittapuulla riittävän hyviä hakuja. Silti hän sai nyt potkut, mistä johtunee?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
En tiedä noista muista mutta itse olen ainakin valmis vaikka heti.

Joo 2 milliä rahaa niin kahdessa vuodessa kasaan EP:n avustuksella Ässille Mestaruuteen yltävän joukkueen josta ei väriä puutu *hymiö*
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pieni offtopic, mutta usein puhutaan UJ:stä (urheilujohtaja) ja UTJ:stä (urheilutoimenjohtaja). Osaako joku lyhyesti selittää mikä näissä on erona, onko tuo UTJ:n vastuualueet esimerkiksi merkittävästi laajempia kuin UJ:n?
 

lumperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pieni offtopic, mutta usein puhutaan UJ:stä (urheilujohtaja) ja UTJ:stä (urheilutoimenjohtaja). Osaako joku lyhyesti selittää mikä näissä on erona, onko tuo UTJ:n vastuualueet esimerkiksi merkittävästi laajempia kuin UJ:n?
Muistaakseni Toivolan nimityksen yhteydessä tehtiin tuo muutos ja ei sitä silloin taidettu mitenkään perustella. No, on se ainakin lyhyempi mutta suuri osa kirjoittajista tuntuu käyttävän edelleen tuota urheilutoimenjohtaja -nimitystä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja välillä yritetään Dufvaa tai Virtasta. Parin viikon päästä yritetään taas seuraavaa pois potkittua valkkua? Ei yritetä oikeasti vielä ketään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös