KooKoon näkyvyys mediassa

  • 376 009
  • 1 382

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Nyt tarvitaan Valavuori kommentoimaan asiaa. Musiikkia tai urheilua sekä politiikkaa tai uskontoa ei kannattaisi koskaan sekoittaa yhteen, vaikka asia olisi kuinka hyvä. Mamban kanssa toki henkilökohtaisesti olen ihan samalla linjalla, mutta vierastan näitä bonolaisuuksia. Vai mitä mieltä, jos KooKoo marssisi Soldiers of Odinin rinnalla.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tämä nyt ihan älyvapaa-juttu ole, mutta ei kyllä kovin kaukanakaan.

Olen täysin samaa mieltä kuin @Kurt. KooKoo aivan varmasti päästää kaikki halukkaat marssimaan vaikka mihin tahansa kulkueeseen yksityishenkilönä, mutta ei siis seuran virallisena edustajana. Ja ei tähän tarvitse edes kysyä KooKoon suostumusta, jos tuommoiseen kulkueeseen haluaa osallistua. Vaikea nyt kuitenkaan kuvitella, että mikään seura menisi tuommoiseen kulkueeseen pelipaidat päällä. Jos nyt vaikka työskentelee vaikkapa VR:llä tai UPM:lle niin ei kai näitäkään yrityksiä voi yksityishenkilönä lähteä edustamaan tämmöisiin kulkueisiin. Eiköhän joukkueurheilussa voi suvaitsevainen olla muutenkin kuin osallstumalla johonkin tämmöiseen kulkueeseen. Yksityishenkilönä voisi siis tämmöisiin osallistua, mutta ei minkään seuran tai yrityksen edustajana.

Mamban kanssa toki henkilökohtaisesti olen ihan samalla linjalla, mutta vierastan näitä bonolaisuuksia. Vai mitä mieltä, jos KooKoo marssisi Soldiers of Odinin rinnalla.

Vieläkö järjestetään vappukulkueita? Entä pitäisikö KooKoon osallistua myös niihin?
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vieläkö järjestetään vappukulkueita? Entä pitäisikö KooKoon osallstuisua myös niihin?

Ainakin ennen vappumarsseilla oli hyvinkin laajalti urheiluseuroja. 80-luvulla olin itsekin Kouvolan Susien junnuna marssimassa monena vuonna. En kyllä muista sitä, että oliko KooKoo-junnutkin mukana, mutta monia urheiluseuroja oli edustettuna.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisiko KooKoo mahdollista julkistaa se sentteri, alkaa nähtävästi aiheet loppua...?

Olen tismalleen samaa mieltä. Mieluummin kyllä kuulisi pelaajauutisia kuin pohdintoja Pride-kulkueista :)

Ainakin ennen vappumarsseilla oli hyvinkin laajalti urheiluseuroja. 80-luvulla olin itsekin Kouvolan Susien junnuna marssimassa monena vuonna. En kyllä muista sitä, että oliko KooKoo-junnutkin mukana, mutta monia urheiluseuroja oli edustettuna.

Joo taidat olla oikeassa. Itselleni tuli vappumarsseita mieleen lähinnä se, kun marssittiin poliittisen aatteen puolesta. Taisihan siellä tosiaan olla myös urheiluseurojen puolesta marssijoita. Ei näihin marsseihin mielestäni seurojen edustusjoukkueen pelaajat kylläkään osallistuneet.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KK
Mamba yksityishenkilönä Kouvola Priden sivuilla kehotti urheiluseuroja osallistumaan. Missään hän ei sanonut, että juuri KooKoon juniorien sinne pitäisi mennä. Ei ketään sinne (toivottavasti) olla pakottamassa. Nyt on taas kuppi hieman läikkynyt pöydällä aivan turhaan. Onneksi nykypäivän lapset ovat fiksumpia, kuin moni palstaveli täällä. Miten se taas on teiltä pois, jos sinne menee joku pelaaja (juniori- tai edustuskiekkoilija) kulkueeseen osallistuu. Ja eihän tässä ole kyse politiikasta, homojen avioikeudesta, vaan erilaisuuden hyväksymisestä.

Edit: KooKoo ei tietääkseni ole ottanut asiaan kantaa millään tavalla?
 

Kurt

Jäsen
Viesti hävisi näemmä johonkin avaruuteen, kun muokkasin, mutta laitetaan nyt uudemman kerran, ettei joku luule, että sensuuri iski.

Ei tämä pride-vouhkaaminen nyt ihan älyvapaa-juttu ole, mutta ei kyllä kovin kaukanakaan.

Eiköhän se ole paljon parempi, että KooKoo keskittyy lätkään, siihen liittyvään bisnekseen ja varainhankintaan. Jos joku seuran pelaaja, toimihenkilö tai juniori haluaa osallistua aktiivimalli-mielenosoitukseen, kahlita itsensä hakkuutyömaalla metsätyökoneeseen tai osallistua pride-kulkueeseen, niin kaikin mokomin. Mutta kunhan mitään tuollaista ei tehdä seurana vaan täysin puhtaasti yksityishenkilönä. Omalla ajalla voi touhuta mitä huvittaa ja ottaa kantaa niihin asioihin, jotka kokee tärkeiksi. Tuosta vapaa-ajalla seuran edustamisesta on varmasti työsopparissa sovittu jotain, eli niissä raameissa pysytään.

Se, että parantaako vai huonontaako kulkueeseen osallistuminen yleisön silmissä mielikuvaa KooKoosta on sellainen kysymys, johon en en osaa sanoa juuta tai jaata. Pitäisi varmaan teettää gallup...
 
Suosikkijoukkue
KK
Eiköhän se ole paljon parempi, että KooKoo keskittyy lätkään, siihen liittyvään bisnekseen ja varainhankintaan. Jos joku seuran pelaaja, toimihenkilö tai juniori haluaa osallistua aktiivimalli-mielenosoitukseen, kahlita itsensä hakkuutyömaalla metsätyökoneeseen tai osallistua pride-kulkueeseen, niin kaikin mokomin. Mutta kunhan mitään tuollaista ei tehdä seurana vaan täysin puhtaasti yksityishenkilönä. Omalla ajalla voi touhuta mitä huvittaa ja ottaa kantaa niihin asioihin, jotka kokee tärkeiksi. Tuosta vapaa-ajalla seuran edustamisesta on varmasti työsopparissa sovittu jotain, eli niissä raameissa pysytään.

Se, että parantaako vai huonontaako kulkueeseen osallistuminen yleisön silmissä mielikuvaa KooKoosta on sellainen kysymys, johon en en osaa sanoa juuta tai jaata. Pitäisi varmaan teettää gallup...
Boldaus oma ja alusta tekstiä poistettu hieman.

Boldaukseen: No ei varmasti lue työsopimuksessa, ettei saisi mennä jo kulkueeseen. Se on aivan varma.

Jos jonkun juniorijoukkueen johtaja nyt kysyy pelaajilta, haluuks sinne osa tai kaikki lähteä, niin mikä siinä on väärin, että siellä pelaajat kävelee KooKoon mutut päällä? Meinaatko että se on huono asia? Mun puolesta jengi voi pahoittaa mielensä ja olla tulematta matseihin, mutta onhan tuo nyt aivan saatanan tyhmä syy vetää herneet joukkueelle. Minusta Mamban teksti oli hyvä ja sitä kannattaa lukea ajatuksella. Ei tämä marssi ole poliittinen.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miten se taas on teiltä pois, jos sinne menee joku pelaaja (juniori- tai edustuskiekkoilija) kulkueeseen osallistuu. Ja eihän tässä ole kyse politiikasta, homojen avioikeudesta, vaan erilaisuuden hyväksymisestä.

Todettakoon nyt vielä, että eihän tässä viestiketjussa kukaan ole kieltänyt kenenkään osallistumasta Pride-kulkueeseen. Ei se keneltäkään ole pois, jos joku haluaa sinne osallstua, joten ei muuta kuin mukaan vaan. En kuitenkaan lähtisi urheiluseuroja sotkemaan tähän. Täytyy tosin myöntää, etten ole tarkemmin seurannut näitä juttuja kuin otsikkotasolla, joten kysynkin osallistuuko näihin siis yleensä esim. eri urheiluseurat ja yritykset? Onko siellä esim. Fortumin, Nesteen ja Nordean henkilökunta firmojensa asuissa marssimassa samaan tapaan kuin vaikkapa juoksutapahtuma naisten 10:llä? Itse kyllä vierastan urheiluseurojen osallistumista tämmöiseen. Kyseessähän siis on seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen tapahtuma. Pitäisikö urheiluseurojen sitten lähteä marssimaan myös maahanmuuttajien ja muiden vähemmistöjen puolesta? Eikös nyt urheiluseuroissa tuoda tätä suvaitsevaisuutta muutenkin esille kuin marssimalla?

Boldaukseen: No ei varmasti lue työsopimuksessa, ettei saisi mennä jo kulkueeseen. Se on aivan varma.

@Kurt käsittääkseni tarkoitti sitä, että KooKoon pelaajat eivät voi osaistua mihinkään kulkueisiin tai mielenosoituksiin seuran virallisena edustajana, joten aika kyseenaalaista olisi, jos joku tai jotkut KooKoon pelaajat osallistuisivat näihin seuran virallinen peliasu päällä. Yksityishenkilönä kuka tahansa saa näihin osallistua, sillä kokoontumisvapaus on yksilön vapaus ja ihmisoikeus keneltäkään lupaa kysymättä osallistua julkisiin kokouksiin ja mielenosoituksiin.
 
Viimeksi muokattu:

Kurt

Jäsen
Boldaus oma ja alusta tekstiä poistettu hieman.

Boldaukseen: No ei varmasti lue työsopimuksessa, ettei saisi mennä jo kulkueeseen. Se on aivan varma.

Jos jonkun juniorijoukkueen johtaja nyt kysyy pelaajilta, haluuks sinne osa tai kaikki lähteä, niin mikä siinä on väärin, että siellä pelaajat kävelee KooKoon mutut päällä? Meinaatko että se on huono asia? Mun puolesta jengi voi pahoittaa mielensä ja olla tulematta matseihin, mutta onhan tuo nyt aivan saatanan tyhmä syy vetää herneet joukkueelle. Minusta Mamban teksti oli hyvä ja sitä kannattaa lukea ajatuksella. Ei tämä marssi ole poliittinen.
Enhän mä kirjoittanutkaan, että sopparissa kiellettäisiin kulkueeseen osallistuminen, ei varmasti kielletä, olen ihan samaa mieltä.

Jos joku pelaaja sinne haluaa mennä, niin mun puolesta voi mennä ihan hyvin. Itse asiassa nostan heti virtuaalisesti hattua hänelle. Tärkeän asian puolesta on marssimassa.

Mutta kuten kirjoitin, niin seurana tuonne ei minun mielestäni pidä lähteä. Jos jonkun muun mielestä sinne juurikin seurana kannattaa lähteä, sekin näkemys on minulle ihan ok. Silloin vain olemme siitä asiasta eri mieltä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kouvolan Sanomien nettiversiossa oli juttua mm. siitä, että KooKoo panostaa tulevalla kaudella markkinointiin uudella tavalla.
Yksi esimerkki on Nita Aholan palkkaaminen seuran yhteisöpäälliköksi.
Nita vastaa tulevalla kaudella pelaajien jalkauttamisesta eri tapahtumiin ja hän häärii Matti Lindholmin työparina viestinnässä.
Ensi töikseen Ahola vei KooKoon edusjoukkueen vierailulle Mansikkamäen koulun kaikkiin 30 luokkaan.
Mansikkamäellä alkaneet koulukäynnit eivät jää vain kauden alkuun. KooKoon tavoitteena on kiertää tulevan kauden aikana kaikki Kouvolan 34 peruskoulua.
KooKoon tavoite on saada koululaisia ja uusia katsojia kiekkoilun pariin. Seura tahtoo olla paikallisten huulilla.
Sakari Välimaa kertoi, että kausikortteja myytiin viime kaudella 1 700 kappaletta, katsojakeskiarvo oli hieman yli 3 200.
Kausikortteja on tällä hetkellä myyty viime vuoden tahtiin.
KooKoo panostaa markkinoinnissa yhteisöllisyyteen ja haluaa jatkossa myydä 2 000 kausikorttia.
Sakari Välimaan mukaan tulevaisuudessa KooKoon pitäisi päästä 2 000 kausikorttiin. Tällä kaudella siihen ei kuitenkaan Välimaan mukaan ylletä, sillä pomppaus on liian suuri.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
En kuitenkaan lähtisi urheiluseuroja sotkemaan tähän.

HS: Jääkiekko-TPS repäisee taas– nyt pelataan pride-ottelu ja peli kiusaamista vastaan

Näemmä osa seuroista on jo sotkeutunut Liigassa ja vielä Liigan ulkopuolellakin (linkki: nhl.com).

Mielestäni näistä asioista on hyvä keskustella ja ihan asiallisia pointteja on ollut nyt näissä aikaisemmissa viesteissä puoleen ja toiseen. Jos KooKoo ja jääkiekko kuitenkin haluavat olla Kouvolan ykkösjuttu urheilussa jatkossakin, niin silloin ei voida olla vain kulutettavaa viihdettä, ei tällä markkina-alueella. Silloin ollaan osa yhteisöä ja 2018 ei välttämättä enää pari kadunvarsimainosta tai yksin some-näkyvyyskään riitä.

Yhteisömanagerin palkkaus oli fiksu veto tässä mielessä. Yhteisöön voi kuulua esim. TPS:n tapaisilla jutuilla tai sitten olla "vain" urheiluseura. Kumpikaan lähestymistapa ei yksin seuraa kaada tai nosta liitoon. Jokainen Liiga-seura menee varmasti urheilun tavoitteet ja talous edellä, toiminnan edellytyksiä kun ovat, mutta toisaalta seuralle jokainen uusi ihminen kiekon pariin on arvokas, erityisesti jos sen saa jäämään. Silloin nämä koulukiertueet, kauden 2015-2016 poikkeuksellinen some- ja muu medianäkyvyys ála Vallin & co. tai nyt esim. Pride nousevat esiin.

Valintoja ja onneksi minun ei tarvitse niistä toimistolla päättää.

Se on mukavaa, että taas KooKoo-puolella voidaan keskustella fiksusti asioista asioina ilman yleistä mouhoamista, jota täällä JA:ssa näkee ihan tarpeeksi.

Mutta joo, hankkikaa nyt se ykkössentteri niin voidaan alkaa taas jauhamaan kiekosta.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Tulihan sinne Kouvostolliitolan Lehteen tuubaa ja muuallekin kun oikeaan torveen puhalletiin. Näitä juuri tilasin ja etenkin joukkueen harjoituskauden kuulumisia.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Joo ihan ok ja ei tuo pride-ottelu ole keneltäkään pois. Itse lähinnä tarkoitin näitä pride-kulkueita. Jotenkin vierastan, että vaikkapa KooKoon edustusjoukkue osallistuisi tuommoiseen kulkueeseen. Mitähän tuo pride-ottelu nyt sitten oikeasti tarkoittaa, muuta kuin, että pelaavat sateenkaarilogolla? Minun puolestani KooKoon pelipaitoihin voi laittaa vaikka sateenkaarilipun pelipaidan hihaan, jos joku kokee sen tarpeelliseksi. Sen jälkeenhän KooKoo voisi pelata koko kauden pride-hengessä. Tulee vaan mieleen näistä pride-jutuista, että eikö seksuaaalivähemmistöt koe KooKoon olevan osa yhteisöä, jos se ei osallistu näihin kulkueisiin? Itse koen näitä pride-kulkueita tärkeämpänä sen, että KooKoo aikoo kiertää tulevan kauden aikana kaikki Kouvolan 34 peruskoulua. KooKoo ottaa todennäköisesti teemaksi jotakin kiusaamisen vastaista. Koulussa tehdään muutakin kuin jaetaan nimikirjoituksia, jolla on syvempi tarkoitus. Tämä jos mikä on sitä yhteisöllisyyttä. Täytyy vielä mainita, että varmasti ihan kaikki seksuaalisesta suuntautumisesta, ihon väristä, etnisestä taustasta tai mistä vaan riippumatta ovat tervetulleita KooKoon peleihin. Kuten Mamba mainitsi, niin hän pelasi uransa aikana kuudessa eri maassa ja myös siis KooKoossa, eikä ikinä havainnut joukkueessaan syrjintää kenenkään seksuaalista suuntautumista, uskontoa, yhteiskuntaluokkaa, ihonväriä tai mitään muutakaan ominaisuutta kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Kaikkien kannattaa nykyään osallistua näihin sateenkaarijuttuihin ja ylepeyskulkueisiin ihan imagosyistä. Ne ovat nyt niin kuuminta hottia. Sama on kaikkien "Minä myös" kamppanjoiden kanssa. Mitään ei menetä jos osallistuu, mutta saa juntin maineen jos ei osallistu.
 

Kurt

Jäsen
Vähän aikaa sitten kaipailin näkyvyyttä ja juttuja mediaan ja tällä viikolla sitä on tullut hyvin, hieno homma. On ollut uutinen joukkueen kapteenistosta, pieni uutinen kotisivuilla uudesta anniskelualueesta, uusi yhteistyökuvio nettisivujen muodossa. Kouvolaan Sanomissakin on ollut Tuokkolan haastattelu, juttua kausikorttien myynnista ja nyt näyttää olevan Haatajan haastattelu. Tätä haastattelua en maksumuurin takia pääse valitettavasti näkemään. Jaksaako joku tiivistää parilla lauseella...

KooKoohon palannut Juha-Pekka Haataja saa pienessä seurassa taas suuren roolin — ”Minulle on ihan sama, olenko tynnyrissä vai ammeessa” - Kouvolan Sanomat
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tätä haastattelua en maksumuurin takia pääse valitettavasti näkemään. Jaksaako joku tiivistää parilla lauseella...

KooKoohon palannut Juha-Pekka Haataja saa pienessä seurassa taas suuren roolin — ”Minulle on ihan sama, olenko tynnyrissä vai ammeessa” - Kouvolan Sanomat

Saisin helposti kopioitu tänne vaikka koko tekstin jutusta, mutta onkohan se kiellettyä? En kyllä löytänyt jatkoajan säännöistä tähän vastausta, mutta otetaan nyt varman päälle ja jätetään koko teksti kopiomatta tänne ja tiivistetään vähän.

Haataja kertoo jutussa, että KooKoossa hänen on harjoiteltava eri tavalla kuin HIFK:n pelaajana. Laajan materiaalin huippujoukkueessa oli varaa vetää välillä itsensä tukkoon, kun viereltä nousi uusia ratkaisijoita. HIFK:ssa ja muissa Liigan suurissa seuroissa onnistuminen mitataan keväällä puolentoista kuukauden aikana. KooKoossa, joka ei ole vielä koskaan selvinnyt pudotuspeleihin, on oltava kunnossa jo loka—joulukuussa, sillä muuten playoff-juna saattaa karata.
Lisäksi hän kertoo, että kokemuksen avulla tuntee oman kroppansa ja tietää, mitä pitää tehdä, jotta pysyy fressinä ja palautuu peleistä.
Haataja kertoi arvostavansa sitä, että KooKoossa pidetään kiinni siitä, mitä sovitaan ja puhutaan.
Mainitsi myös, että neuvotteluissa hänelle ei ollut kynnyskysymys, onko sopimus yksi- vai kaksivuotinen.
Toki oli tyytyväinen kahden vuoden sopimukseen KooKoon kanssa, koska näin saa työrauhaa omille ajatuksilleen, kun ei tarvitse vuodenvaihteessa miettiä, missä pelaa ensi kaudella. Nyt on mahdollista miettiä, mitä tekee uran jälkeen ja montako vuotta näiden kahden vuoden päälle vielä pelaa.
Ei varmaan ole poissuljettua vaikka jatkaisi KooKoosas vielä pidempäänkin kuin seuraavat kaksi kautta.
 

Kurt

Jäsen
Kiitokset.

Mielenkiintoinen tuo kommentti tuosta tukkoon vetämisestä. Jonkun verran fyysistä harjoittelua tehneenä ja valmentaneena minun ymmärrys on, että siihen tukkoon vetämiseen tarvitaan kohtuu tiukka ja hieman pidempi treenijakso ja se palautuminenkin ottaa sitten pidempään. Herkällä korvalla tuossa saa kyllä valmennus ja pelaajisto kuunnella kroppaansa, ajatus lienee kuitenkin se, että se suorituskyky on korkealla haluttuun aikaan kauden aikana, eikä vasta joskus kauden jälkeen.

Samaa Haatajakin tuossa vähän kertoilee mitä itse olen ollut mieltä jo pitkään, eli pienen haastajaseuran tulisi treenata kesällä todella laadukkaasti ja saada miehet ja joukkueen peli erinomaiseen iskuun heti kauden avaukseen. Silloin olisi monta kierrosta hieman helpompia pisteitä tarjolla kauden saldoa kohottamaan.

Olisiko toinen iskun paikka sitten tuolla loppukierroksilla, kun isot pojat ovat vetäneet itsensä tukkoon suurseuroissa :)
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jääkiekkolehti kokosi muiden medioiden arvioita Liigan runkosarjan lopulliseksi järjestykseksi. KooKoo oli sijoitettu seuraavasti:

Jääkiekkolehti: 13.
Aamulehti: 10.
Iltalehti: 11.
HS: 13.
IS: 15.
JA: 13.
MTV3: 12.
Telia: 14.
Turun Sanomat: 14.
YLE: 14.

Urheilulehden omassa kausijulkaisussa KooKoo oli sijoitettu sijoille 13-14.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Palkataan päävalmentaja joka nyt sattuu olemaan vapaana" Uskoisin et just tähän on tullut muutos. Eiköhän seuraava(t) päävalmentaja(t) jo organisaatiossa vaikuta. Heiskanen ja Kauppila, vai mitä on muut mieltä?
 

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siellä alakastissa ollaan Urheiluruudun arvion mukaan yhdessä muiden ”mestisjoukkueiden” Sportin ja Jukurien kanssa. No. Kunhan saadaan nämä ihmeelliset liigalisenssit maksettua niin kenties aurinko nousee...

Mutta altavastaajana on helppo lähteä. Tai no ehkä.

Ps. Sihvosta on ihan hauskaa kuunnella. Antipatioista vanhaa seuraa kohtaan en tiedä. Junnutuotannosta hän on kuutamolla.
 
Viimeksi muokattu:

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Mielestäni KooKoo ja paikalliset tiedotusvälineet ovat ottaneet hienon loppurypistyksen tuoden joukkuetta ja alkavaa kautta mukavasti. Ei pitäisi olla näkyvyydestä kiinni yleisön kiinnostus.Aiemmin ehdin moittia KooKoota rummutuksen puutteesta.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Eipä KooKoon pelaajabudjetti tai budjetti ylipäätään taida hirveästi poiketa tuon "keskikastin" pienimmistä seuroista. Olisivat laittaneet lukuja tiskiin, niin olisi helpompi vertailla. Lisenssin maksamisen jälkeenhän mentäneen jo joistakin vanhoista liigaseuroista ohikin pelaajabudjetin osalta, jos kohtuullinen osa lisenssimaksuun menevästä rahasta ohjautuisi pelaajabudjettiin.

e. Väittäisin, että kolmesta nostetusta joukkueesta KooKoolla on pullat parhaiten uunissa. Sport on maksellut lisenssiään jo pitempään, mutta pienemmissä erissä ja jäljellä on vielä aika muhkea osa sitä, johon joutuvat jonkinlaisen lainajärjestelyn hoitamaan. Jukureiden osalta talousalue/halli jne asettavat isoja haasteita miten saada toiminta sellaiseksi, että se on a)kannattavaa ja b) joku 10-sija olisi realistinen. Vesalaisen ilmaislippuboomi ei ainakaan ollut tie onneen.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Sport on maksellut lisenssiään jo pitempään, mutta pienemmissä erissä ja jäljellä on vielä aika muhkea osa sitä, johon joutuvat jonkinlaisen lainajärjestelyn hoitamaan.

KooKoon osalta tilanne on tietääkseni täysin sama. Lainaa on otettu ja reippaasti, joten täällä palstalla vallitseva käsitys kuinka pelaajabudjetti kasvaa muutaman vuoden kuluttua reilusti kun liigaosake on maksettu ei ihan pidä paikkaansa, valitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös