Ilmaisliput ja räikeät alennukset

  • 36 887
  • 164

Asenne01

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokerit
Ympäri muita ketjuja on ollut jo vuositolkulla käynnissä tämä ”juupas-eipäs” -taistelu ilmaislipuista. Monella niistä ei ole mitään havaintoa, toisten mielestä katsojia ei juuri olisikaan ilman ilmaislippuja.

Tähän ketjuun pyytäisin havaintoja:
Ilmaisista lipuista
ja -50% tai suuremmalla alennuksella myytävistä lipuista.
Mielellään paikka, mistä lippu saatu sekä ajankohta.

Faktat pöytään!
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loistava ketju!

Itse olen kannattanut Jokereita aktiivisesti n. 8 vuotta ja olen saanut arviolta 5-10 kertaa ilmaislippuja. Vastaavasti olen maksanut irtolipuista ja kausikorteista vuosien aikana helposti useita tuhansia euroja omasta pussistani.

Ensimmäiset ilmaiset liput tuli silloisen tyttöystäväni kaverilta, joka oli Jokereiden cheerleader. Heille annettiin jakoon noita lippuja aina silloin tällöin.

Toinen paikka mistä olen saanut ilmaislippuja, on oma työnantajani. Näitä olen saanut aiemmin vain kerran viime kaudella, mutta juuri tänään kuulin että huomenna on taas mahdollisuus päästä ilmaiseksi peliin.
Nämä kuviot liittyvät työpaikkani ja Jokereiden väliseen pienimuotoiseen yhteistyöhön ja lippuja on ollut jaossa (alle 100:n hengen) työpaikassani nopeimmille halukkaille.

Ai niin ja kerran tuli kausarin mukana muutama ilmaislippu, jolla pystyi viemään kavereita peliin, mutta en tiedä lasketaanko tätä viralliseksi ilmaislipuksi.

P.S.: Jos jollain on noita ilmaisia lippuja riesaksi asti, niin mulle voi aina pistää privaviestiä jos haluaa päästä niistä eroon
 

hashomer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks, Rishon Devils & Rishon Legion
Mahtava ketju! Nyt saadaan vihdoin faktat pöytään! Ja jos niitä ilmaislippuja on, niin varmaan niitä voi täällä muillekin faneille jakaa ;)
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin Pasilan aseman Subway tulee jakamaan lippuja sämpylänpäällisiksi. Heidän kantiltaan tuo on helppo ymmärtää kun varmasti 80% katsojista kulkee kioskin ohi matsiin mennessään. Isommilla autokaupoilla on myös usein lippuja joita koeajon yhteydessä jakavat. Ainakin Nissania myyvillä. Ei välttämättä tyrkytä, jos on häveliästä sorttia, niin pojan kaulaliina aikanaan pisti autokauppiaan silmään ja saimme 2 ilmaislippua.


Samat keinot on muuten naapurillakin käytössä.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Tämän päiväiseen peliin on jaettu 1000 lippua Jokereiden yhteistyökumppanin työntekijöille. En tiedä onko ne Jokereiden vai yhteistyökumppanin maksamia, mutta ilmaisia ne ovat käyttäjälleen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Samat keinot on muuten naapurillakin käytössä.

Eihän? Tottakai myös IFK:n peleihin voi jotain kautta ilmaislippuja saada. Fakta on kuitenkin se ettei HIFK:n takana ole namusetiä kuittaamassa tappioita joten IFK:n on revittävä lipputuloista rahaa sisään, näin ollen liikaa noita ei voida jakaa tai silloin ammutaan vain itseä jalkaan. Hieman eri meininki on siellä siis kun noita lippuja voidaan avokätisesti jaella vähän sinne ja tänne.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Viime vuoteen saakka kun tuli harrastettua vielä Jokereiden sidosryhmään kuuluvassa seurassa niin 2 x kaudessa sai peleihin ilmaislippuja sen verran kun halusi. Usein tulikin napattua se 15 lippua peliin ja vietyä työpaikalta ulkomaalaisia konsultteja peleihin, kun eivät olleet ikinä jääkiekkoa nähneet. Hyvä jos edes ikinä kuulleet lajista.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Eihän? Tottakai myös IFK:n peleihin voi jotain kautta ilmaislippuja saada. Fakta on kuitenkin se ettei HIFK:n takana ole namusetiä kuittaamassa tappioita joten IFK:n on revittävä lipputuloista rahaa sisään, näin ollen liikaa noita ei voida jakaa tai silloin ammutaan vain itseä jalkaan. Hieman eri meininki on siellä siis kun noita lippuja voidaan avokätisesti jaella vähän sinne ja tänne.
Ja vielä se seikka, ettei Nordiksen nakkmyynti yms kartuta joukkueen kassaa. alentaa ilmaislippujen rahallista hyötyä. Jäljelle jää mahdollisista fani -tavaroista tullut tuotto.
Ja ilmaislipuista, että jos ostat Nissanin saat kausarin verran alennusta. Eli ilmainen kausari alk ~19.000€.
 

Gemondo

Jäsen
Veikkauksen etuasiakkailla on mahdollisuus lunastaa kaksi lippua yhden hinnalla seuraaviin otteluihin:

Ma 17.9.2018 Jokerit - Traktor Tsheljabinsk

Ke 10.10.2018 Jokerit - HK Vitjaz

Ma 21.1.2019 Jokerit - Neftehimik Nizhnekamsk
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jokerit on jakanut ilmaislippuja KHL aikana myös ravintoloitsijoille joilla on Hartwallia hanoissaan. Kaveri saa sen 4 lippua about per joka toinen peli tai hieman vähemmän.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jokerit on jakanut ilmaislippuja KHL aikana myös ravintoloitsijoille joilla on Hartwallia hanoissaan. Kaveri saa sen 4 lippua about per joka toinen peli tai hieman vähemmän.
En nyt tiedä oliko tämä ketjun tarkoitus puhua lipuista "mitä joku kaveri saa jostain". Ennemmin niitä ilmiantoja niistä ilmaisista lipuista joita suorastaan pakotetaan ottamaan. Näistä on saanut vuosikaupalla lukea joten odotan ketjun avulla säästäväni sievoisia summia
 

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käännetään näin päin. Mistä voin käydä noutamassa ilmaislipun tämän päivän peliin tai johonkin syksyn peleistä, kun niitä tuntuu tarinoiden mukaan olevan jaossa tuhatmäärin?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Onko ilmaislippu ilmaislippu vain jos sen voi käydä hakemassa kuka vain jostain? Sellainen tieto ei kelpaa, jos Jokerit jakaa vaikka 1000 ilmaista pilettiä peräkylän kouluun ja 200 yhteistyökumppanin asiakkaille?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Onko ilmaislippu ilmaislippu vain jos sen voi käydä hakemassa kuka vain jostain? Sellainen tieto ei kelpaa, jos Jokerit jakaa vaikka 1000 ilmaista pilettiä peräkylän kouluun ja 200 yhteistyökumppanin asiakkaille?
Olisi mahtavaa jos nyt yhdessä ketjussa pysyttäisiin aiheessa kun se ihan hyvin avauksessa linjataan. Meillä on sitten kasapäin näitä muita ketjuja missä keskustellaan yleensä ohi aiheen. Toki jos haluaa pahaa oloa kanavoida myös tämän ketjun välityksellä, niin en minä estele. Kai sekin jotain kertoo, että ne tuhannet ilmaisliput jaetaankin salaa pöydän alta.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Käännetään näin päin. Mistä voin käydä noutamassa ilmaislipun tämän päivän peliin tai johonkin syksyn peleistä, kun niitä tuntuu tarinoiden mukaan olevan jaossa tuhatmäärin?

Kysy jatkoajan IFK-faneilta, heillä tuntuu olevan eniten tietoa asiasta.

On kyllä Jokereilta surkeaa markkinointityötä, kun IFK-faneille jaetaan enemmän ilmaisia lippuja kuin itse kohderyhmälle. Pitää varmaan teennäisesti alkaa kannattamaan julleja, niin alkaa lippuja Jokereiden peleihin sataa isoina määrinä. Voin sitten jakaa näitä kaikille muillekin, mitä nyt asuntoni tapetoinnista ja muista hyödyllisistä käyttökohteista jää yli.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En nyt tiedä oliko tämä ketjun tarkoitus puhua lipuista "mitä joku kaveri saa jostain". Ennemmin niitä ilmiantoja niistä ilmaisista lipuista joita suorastaan pakotetaan ottamaan. Näistä on saanut vuosikaupalla lukea joten odotan ketjun avulla säästäväni sievoisia summia

Olin (pakotettu) työtapaamiseen viime kesänä kesken lomien, olin menossa HIFK:n futiksen otteluun. Näimme, koska asiakas on töölöläinen, Päädyssä. Ja siellä tapahtui tätä suora pakottaminen, jotka onneksi ansiokkaasti vastustin! Kysyttiin, lähdenkö tulevalla kaudella katsomaan Jokereiden peliä. "Ehdottomasti en, älä nyt hulluja puhu, en ole edes ollut koko Areenassa liki ikinä (2 kertaa päivällä olen ollut käymässä tapaamisessa, mutta en ottanut edes tarjottua kahvia vastaan.)" Ja sitten tapahtui toinen pakottaminen, suorastaan vaadittiin lähtemään siinä tapauksessa, että selvästi futis kiinnostaa (mikä oli täysin väärä päätelmä, en pidä eurofutiksesta lajina) Klubin peliä - ja senkin epäsin: "Ehdottomasti en, älä nyt hulluja puhu!".

Toki kyse oli yhteistyökumppanin lipuista, joten on niistä jotain voitu maksaakin.

Eli: on pakotettu, epäonnistuneesti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Olisi mahtavaa jos nyt yhdessä ketjussa pysyttäisiin aiheessa kun se ihan hyvin avauksessa linjataan. Meillä on sitten kasapäin näitä muita ketjuja missä keskustellaan yleensä ohi aiheen. Toki jos haluaa pahaa oloa kanavoida myös tämän ketjun välityksellä, niin en minä estele. Kai sekin jotain kertoo, että ne tuhannet ilmaisliput jaetaankin salaa pöydän alta.
Häh. Avausviestissä sanottiin näin:


Tähän ketjuun pyytäisin havaintoja:
Ilmaisista lipuista
ja -50% tai suuremmalla alennuksella myytävistä lipuista.
Mielellään paikka, mistä lippu saatu sekä ajankohta.

Eli käykö nyt vaikka ala-asteen maikan havainto ilmaislipuista työpaikallaan vai ei? Vai pitääkö Action Bronsonin pystyä hakemaan ilmaislippu vaivattomasti jostain kodin lähettyviltä, jotta kyseessä on oikea ilmaislippu?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Häh. Avausviestissä sanottiin näin:




Eli käykö nyt vaikka ala-asteen maikan havainto ilmaislipuista työpaikallaan vai ei? Vai pitääkö Action Bronsonin pystyä hakemaan ilmaislippu vaivattomasti jostain kodin lähettyviltä, jotta kyseessä on oikea ilmaislippu?

Miksi jätit lihavoimatta "mielellään paikka, mistä lippu saatu sekä ajankohta" kohdan lainauksesta? Et sentään leikannut sitä pois. Minun puolesta myös tuollaiset ilmoitukset edellä mainituilla tiedoilla on ihan ok, vaikka tuskin oli sitä mitä @Asenne01 toivoi, mutta sen sinä varmasti tiesitkin.

EDIT: Ei ollutkaan @V-G- tekemä lihavointi. Pahoittelut siitä.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Miksi jätit lihavoimatta "mielellään paikka, mistä lippu saatu sekä ajankohta" kohdan lainauksesta? Et sentään leikannut sitä pois. Minun puolesta myös tuollaiset ilmoitukset edellä mainituilla tiedoilla on ihan ok, vaikka tuskin oli sitä mitä @Asenne01 toivoi, mutta sen sinä varmasti tiesitkin.
En minä mitään lihavoinut, vaan sen teki aloitusviestin kirjoittaja.
 

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä Jokereilta surkeaa markkinointityötä, kun IFK-faneille jaetaan enemmän ilmaisia lippuja kuin itse kohderyhmälle.

Tämä ehkäpä johtui siitä, että Suomessa lippuja Jokerien otteluihin jakoi aiemmin myös Sinebrychoff ;) Tämä tapahtui todellakin tiskin alta ja hyvin pieniä määriä, mutta ei enää, kun Baltika eikä siten Baltikan ja Sinebrychoffin omistava Carlsbergaan enää ole KHL:n sponsori.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä mitään lihavoinut, vaan sen teki aloitusviestin kirjoittaja.

Jos todellakin riittää -50% ilmaislipun kriteeriksi, niin Ticketmastersta näköjään saa: 11 e 16-vuotiaiden liput, kaikkiin katsomoihin, HIFK:lla 22,50, eli kriteeri täyttyy kirkkaasti + vielä kaupan päälle se, että on kansainvälinen ja kovatasoinen liiga ja kotijoukkueen jengi on kalliimpi ja halli on uudempi ja siellä soitetaan kuulemma kovalla uudempaa musaa.
 
Viimeksi muokattu:

hartzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos todellakin riittää -50% ilmaislipun kriteeriksi, niin Ticketmastersta näköjään saa: 11 e 16-vuotiaiden liput,

Ei siellä mitään alea ole, vaan lastenlippu on alkaen 11 euroa (yläkatsomo) normaalistikin halvimpaan ottelukategoriaan, lippujen hinnat vaihtelevat vastustajan mukaan. Ja halvin lastenlippu IFK:n peleihin on 16.50.
 
Viimeksi muokattu:

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Jos tuntisin tarvetta itsemoderointiin, ihmettelisin milloin Jatkoajan Jokeri-osiosta annettiin tulla niin paska - että täällä puhutaan joka välissä lähinnä politiikkaa. Itse toki kannustan kaikkia tiedostamaan ja ottamaan kantaa maailman epäkohtiin - siinä mitään. Itsekin sauhuan siellä täällä vaikka mitä. Joidenkin mielestä varmasti rasittavuuteen saakka. Toisinaan kyllä myös itseni mielestä.

Kaikelle on kuitenkin aikansa ja paikkansa.

Vaan, koska en halua itsemoderoida, tyydyn ihmettelemään, että miten tästä Jatkoajan Jokeri-osiosta on tullut ihan itsestään näin paska.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Keskustelu Jokereiden katsojaluvuista on sikäli hedelmätöntä, että lippuja on myyty ja myydään sellaisilla hinnoilla, että liiketaloudellisesti niissä ei ole juurikaan järkeä nykyisellä kulurakenteella. Jos Jokerit myisivät lippujaan sellaisella hinnoittelustrategialla, että niiden lipputuloilla katettaisiin toiminnan kuluja samassa suhteessa kuten Liigaseurat tekevät, tulisi lippujen hinnat olla kenties kolmin-nelinkertaiset nykyisillä katsojamäärillä. On sanomattakin selvää, että katsojaluvut jäisivät tuolloin hyvin mataliksi ja se tuskin tyydyttäisi toiminnan mahdollistavaa tahoa. Uskoisin, että toiminnan mahdollistavalle taholle on tärkeämpää katsojaluvut kuin se, miten suurella summalla yhtiötä pääomalainoitetaan tappioiden kuittaamiseen. Jokereiden KHL historian aikana lippujen hinnoittelu on siis mahdollistanut ja on ainoa selitys hyville katsojaluvuille.

Samasta syystä myös tarjouskahvin ja ilmaisten ämpäreiden perään jonotetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös