Fantasy Pool: Mestis Edition – trash talk

  • 12 225
  • 161

Millä tavalla varataan? Useampi ääni käytettävissä!

  • Varataan 6 hyökkääjää ja 3 puolustajaa

    Ääniä: 2 14,3%
  • Varataan 5 hyökkääjää ja 3 puolustajaa

    Ääniä: 6 42,9%
  • Varataan 3 hyökkääjää ja 3 puolustajaa

    Ääniä: 1 7,1%
  • Maanantai 10.9. alkaen illemmalla, kuten 18

    Ääniä: 4 28,6%
  • Tiistai 11.9. alkaen illemmalla, kuten 18

    Ääniä: 1 7,1%
  • Torstai 13.9. alkaen illemmalla, kuten 18

    Ääniä: 1 7,1%
  • Lauantai (15.9.) tai sunnuntai (16.9.) alkaen 17–18 tms.

    Ääniä: 4 28,6%
  • Voittaja saa koko potin (tasapisteissä jaetaan)

    Ääniä: 9 64,3%
  • Voittaja saa kaiken, paitsi 2. saa pitää panoksensa

    Ääniä: 2 14,3%
  • Voitto jaetaan kolmelle parhaalle luokkaa 60–30–10

    Ääniä: 1 7,1%
  • * Draft sunnuntaina 9.9 kello 17.00 lähtien

    Ääniä: 5 35,7%
  • *Draftaus aloitetaan sunnuntaina aikarajattoamasti 9.9 ja viimeistellään 16.9 "loppudraftilla".

    Ääniä: 6 42,9%
  • Knap/joku muu kerää rahat ennen vetoa

    Ääniä: 9 64,3%

  • Äänestäjiä
    14

Knap

Jäsen
Alkuun kunniamaininta @Mängimies nimimerkille, joka taisi tämän vedon aluille laittaa 2016 U20-kisoissa, jota sitten myöhemmin useampaankin otteeseen sovellettu. @Lico n hostamaasta NHL Fantasy poolista kopioin röyhkeästi säännöt ja kaiken oleellisen. Suosittelen siis olemaan tarkkana mihin ketjuun laittaa viestit ja varaukset, kun näitä Fantasy Pool-ketjuja kohta täällä jo neljä.

Äänestyksessä jokaisella on neljä ääntä, mutta vain kolme eri kategoriaa. Eli jokaisesta kategoriasta äänestäkää parasta ja neljäs ääni on ikäänkuin extraa, mikäli useampi vaihtoehto käy. Eli ei ole pakko käyttää kuin 3/4 äänestä.

Paras olisi 10.9- 16.9 oleva viikko, kun silloin jokaisella Mestis-joukkueella on takana jo "tosipeli", mutta kauden alkuun olisi vielä aikaa. Myös tuo seuraava viikko käy, mutta ilmoittakaa alla olevaan kommenttikenttään, mikäli sille viikolle tulisi siirtää. Vältin äänestysvaihtoehdoissa pelipäiviä draftin ajankohdaksi, harjoituspelejä en huomioinut.

Yleiset, jo varmistuneet säännöt:

Draftausjärjestys voisi kulkea esimerkiksi näin: Everton, Hooligan, Big Bear, Big Bear, Hooligan, Everton, Everton Hooligan... jne jne. Tosin virallisessa draftisssa meillä on vain enemmän osallistujia.

- Jokainen varaa (myöhemmin arpomallani) vuorollaan yhden pelaajan, sama pelaaja saa olla vain yhdellä käyttäjällä.
- Lainapelaajia saa varata, vaikka niistä ei olisi ilmoitettu vielä virallisesti. Mikäli otat lainapelaajan, sinun tulee tunnistaa riski, jossa emoseura voi viedä pelaajasi, eikä hänen pisteitä toisessa sarjassa lasketa enää. Et myöskään saa vaihtaa pelaajaasi.
- Mikäli on epäselvyyttä jonkun pelaajan pelipaikasta, niin tutki hänen viime kauden pelipaikkansa tai kysy esim. tästä ketjusta.
- Pistelasku on simppeli, yksi piste per tehopiste.
- Kun olet tehnyt valintasi vuorollasi, pingaa seuraavaksi varausvuorossa oleva viestissä näin @Everton
- Varausaika tulee olemaan 3-5min katsotaan osallistujamäärästä riippuen se, mikäli ylität ajan, vuoro siirtyy. Saat varata heti kun huomaat ajan yllittyneen, mutta voit valita vain vapaista olevista.
- Mikäli sinun tulee lähteä kesken draftin, voit jättää listasi jollekkin (esim. minulle) ja voin varata listasi mukaan aina parhaan vapaana olevan pelaajan sinulle. Suosittelen silti paikalla olemista.
- Tehkää listat pelaajista, helpottaa älyttömästi. Meitä on nyt 14, mikäli menemme 5+3 taktiikalla, listallasi tulisi olla 70 hyökkääjää ja 42 puolustajaa. Kuulostaa äkkiseltään paljolta, mutta eipä se ole kun hieman tarkastelet joukkueita. Mikäli äänestyksessä päädymme pienempään määrään, työtä ei ole niin "paljoa", mutta veto pysyy ehkä mielenkiintoisempana useammalla hepalla.

@mrkrw
@Everton
@LL90
@Peteliuz
@Yläneen Jätkä
@stemme
@Sergei Fedorov
@saiman
@Franto
@Big Bear
@HOOLIGAN_
@penaz
@Linnankundi

Saa kysyä, mikäli on epäselvyyksiä tai unohdin jotain. Tämä ketju on yleiseen paskanjauhantaan vedosta ja myös vedon aikana voi brassailla uskomattomalla löydöllään.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Olen itse ulkomailla 14.9-23.9, joten minulla ei ole mitään mahdollisuutta kyseisenä aikana osallistua draftiin. Siksi äänestin 10.9 ja 11.9.
 

Knap

Jäsen
Olen itse ulkomailla 14.9-23.9, joten minulla ei ole mitään mahdollisuutta kyseisenä aikana osallistua draftiin. Siksi äänestin 10.9 ja 11.9.
Äänet ovat aikataulun suhteen 45,5% viikonlopun puolella. Tosin paria vaille kaikki ei ole äänestänyt. Viikonloppua tai torstaita äänestäneet, onko kaikilla jokin meno vai muuten vaan koette paremmiksi päiväksi? Kertokaa tuohon alapuolelle/yv mikäli teillä on jokin meno. Olisi hyvä jos kaikki vois osallistua realiaikaan tuohon draftiin, joten toivottavasti jokainen voi sen verran joustaa, mikäli siis ei mitään pakollista menoa ole.

Pingiä taas.

@mrkrw
@Everton
@LL90
@Peteliuz
@Yläneen Jätkä
@stemme
@Sergei Fedorov
@saiman
@Franto
@Big Bear
@HOOLIGAN_
@penaz
@Linnankundi
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maanantai on ainoa mikä ei sovi ollenkaan. Muut arkipäivät saanen järjestelemällä sopimaan, mutta viikonloppua itse äänestin.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Ite saan todennäkösesti sopimaan nuo kaikki, viikonloppuna ei olis töitä mutta luultavasti kerkee töitten lomassa pitää vähä taukoa jos päädytään viikolla pitään drafti.
 

Knap

Jäsen
Ite saan todennäkösesti sopimaan nuo kaikki, viikonloppuna ei olis töitä mutta luultavasti kerkee töitten lomassa pitää vähä taukoa jos päädytään viikolla pitään drafti.
Saanko udella, että mihin aikaan työt loppuisivat? Sillainhan voitasiin varailla myös, että esimerkiksi sunnuntaina 9.9 alotettaisiin vaikka 12.00, mutta ei olisi mitään aikarajaa varailuilla. Eli ainakun käy paikalla ja sattuu olemaan oma vuoro niin saisi varata, tämä nyt ei etenisi kovin nopeasti, mutta saataisiin mahdollisesti pari kierrosta pois alta. Sitten tiistaina esim. kello 20.30 voitaisiin aloittaa virallinen ja tiheämpi osuus draftista ja ei olisi enää niin paljoa pelaajia draftattavana.

edit: kellonaika muokattu 20.30
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Viikonloppu sopii minulle parhaiten. Maanantaina sopii kello 20.00 ja tiistaina 20.30 alkaen.
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Meikäläiselle tuo maanantai on ylitsepääsemätön este, mutta kaikki muut käy, mukaanlukien tuo viikonloppu!
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Sitten tiistaina esim. kello 20.30 voitaisiin aloittaa virallinen ja tiheämpi osuus draftista ja ei olisi enää niin paljoa pelaajia draftattavana.

Nuo myöhäis illat käy. Töitä on 2230 asti, mutta jos 20 jälkeen alkaa tiheämmin niin onnistuu jos ei ihmeitä tapahu. Ja ainahan on se lista mahollisuus, antaa sen jollekkin. Loppuviikko kävis mulle parhaiten eli torstaista eteenpäin, sillon onnistus ilman rajotteita.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Sillainhan voitasiin varailla myös, että esimerkiksi sunnuntaina 9.9 alotettaisiin vaikka 12.00, mutta ei olisi mitään aikarajaa varailuilla. Eli ainakun käy paikalla ja sattuu olemaan oma vuoro niin saisi varata, tämä nyt ei etenisi kovin nopeasti, mutta saataisiin mahdollisesti pari kierrosta pois alta. Sitten tiistaina esim. kello 20.30 voitaisiin aloittaa virallinen ja tiheämpi osuus draftista ja ei olisi enää niin paljoa pelaajia draftattavana.
Tuo sopisi minulle.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Käytännössä minulle käy siis kaikki muut ajat paitsi torstain 13.9 jälkeen. Toki jos arki on muille pääasiassa hankala ja päädytään järjestämään Drafti viikonloppuna niin laitan listan tulemaan.Arkena minulla ei ole mitään kellonaikarajojakaan muuta kuin töiden jälkeen eli sanotaanko aikaisintaan klo 17.
 

Knap

Jäsen
Käytännössä minulle käy siis kaikki muut ajat paitsi torstain 13.9 jälkeen. Toki jos arki on muille pääasiassa hankala ja päädytään järjestämään Drafti viikonloppuna niin laitan listan tulemaan.Arkena minulla ei ole mitään kellonaikarajojakaan muuta kuin töiden jälkeen eli sanotaanko aikaisintaan klo 17.
Kaksi henkilöä ei ole äänestänyt, toivotaan heiltäkin pikaista äänestämistä niin saataisiin asioita lukkoon. Mutta näillä näkymin paras tapa olisi aloittaa sunnuntaina heti draftaaminen aikarajattomasti, saataisiin se pari kierrosta ennen tiistaita kello 20.30, jollon alkaisi tiheämpi varaus. Tähän mennessä tuo on käynyt kaikille, kun kukaan ei siitä ole vastaankaan sanonut.

Itse jo listasin hyökkääjät, pakkejakin voisi tällä viikolla katsella.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Mutta näillä näkymin paras tapa olisi aloittaa sunnuntaina heti draftaaminen aikarajattomasti, saataisiin se pari kierrosta ennen tiistaita kello 20.30, jollon alkaisi tiheämpi varaus.

Eli nyt puhutaan 9.9 sunnuntaista eteenpäin? Tuo passais itelle suht hyvin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ehdotan, että maksetaan panokset etukäteen Knapille. Ei sillä, että Mestis-väkeä olisi syytä epäillä epärehellisiksi, mutta kun kisa ratkeaa vasta puolen vuoden päästä, niin joku on voinut unohtaa sillä välin koko asian tai jopa jättää palstan.
 

Knap

Jäsen
10.9 ja 15-16.9 käy. 11-13.9 iltavuorossa yöhön asti, eikä mahdollista osallistua.
Ok. No sitten heitän vuorostaan ehdotuksen, että aloitetaan 9.9 sunnuntaina aamulla vapaamuotoinen drafti ilman varausaikataulua @LL90 on mukana ennen ulkomaille lähtöä asti ja mikäli ei ole keretty ennen keskiviikkoa käydä koko draftia läpi, niin LL90 lähettää listansa vaikka mulle ja draftaan hänen puolesta. Sitten sunnuntaina 16.9 otetaan vaikka kello 18.00 lähtien virallinen osuus aikarajoineen, jos on jäänyt vielä pelaajoa varaamatta. Näin saatas mun päättelykyvyllä paras ratkaisu
Toinen vaihtoehto on, että pidetään drafti jo 9.9 sunnuntaina kokonaan.
Mä heitän äänestyksen tosta tänään, niin päätetään siinä. @Big Bear ei ole käynyt palstalla vielä, joten toivotaan hänen olevan käytettävissä draftissa.
Ehdotan, että maksetaan panokset etukäteen Knapille. Ei sillä, että Mestis-väkeä olisi syytä epäillä epärehellisiksi, mutta kun kisa ratkeaa vasta puolen vuoden päästä, niin joku on voinut unohtaa sillä välin koko asian tai jopa jättää palstan.
Voin ottaa, jos kaikki kokee tämän ok ratkaisuksi. Mulle käy myös jos vaikka sä otat, tai joku muu vedonlyöntihistoriaa omaava?
 

Knap

Jäsen
Hoxhox! Laitoin kolme uutta äänestys kohtaa. Ääniä jokaisella kaksi. Äänestäkää ainakin aikatauluista jompaakumpaa ja viimeistä äänestäkää jos olette sitä mieltä, muuten jättäkää sitä kohtaa äänestämättä. Tuo sunnuntain suoradrafti voisi olla parempi ratkaisu, joten jos se onnistuu mitenkään äänestäkää, muutoin tuo toinen tietenkin myös äänestettävissä.

Tulee siis painaa "Muokkaa ääntäsi" ja laittaa vanhat ruksit ja sitten noihin alakysymyksiin.


@mrkrw
@Everton
@LL90
@Peteliuz
@Yläneen Jätkä
@stemme
@Sergei Fedorov
@saiman
@Franto
@Big Bear
@HOOLIGAN_
@penaz
@Linnankundi
 

Knap

Jäsen
Onko *Draftaus aloitetaan sunnuntaina aikarajattoamasti 9.9 ja viimeistellään 16.9 "loppudraftilla". äänestäneet ehdottoman esteellisiä sunnuntaille noin muutoin, vai onko siinä joustovaraa, jos drafti aloitetaan tiettyyn aikaan tai jotain?
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
9.9 oon mökillä ja kalassa, eikä siittä syystä ainakaan alkupäivästä vihtis päivystää jatkista. Mutta illasta luulis onnistuvan tiheämpikin tahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös