HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2018–2019

  • 33 160
  • 106

Paukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on totta. Itse laskin 1+1 ja ajattelin tuon linkin olevan vierasfanien käyttöön eli on blokattu muut katsomot. Mikä tietenkin sopisi oikein hyvin, koska silloin etukäteen lippunsa ostavat IFK-fanit olisivat samassa katsomossa.

Samaan lopputulokseen minäkin päädyin. Yritin mennä ebiletin sivujen kautta ostaa lippuja mutta tarjolla on vain niitä kolmen ottelun sarjalippuja. Oisko niin että tuo linkki on annettu nyt sitten vain tuolle Fan clubille? Jos näin niin hyvä juttu. Meillä varmaan liput teidän takana kun siitä edestä oli kuusi paikkaa varattu....
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Samaan lopputulokseen minäkin päädyin. Yritin mennä ebiletin sivujen kautta ostaa lippuja mutta tarjolla on vain niitä kolmen ottelun sarjalippuja. Oisko niin että tuo linkki on annettu nyt sitten vain tuolle Fan clubille? Jos näin niin hyvä juttu. Meillä varmaan liput teidän takana kun siitä edestä oli kuusi paikkaa varattu....

Joo, kyllähän se noin näköjään onkin. Eli se alkuperäinen ilmoitettu päivämäärä loppukuusta avaa sitten muut katsomot.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Samaan lopputulokseen minäkin päädyin. Yritin mennä ebiletin sivujen kautta ostaa lippuja mutta tarjolla on vain niitä kolmen ottelun sarjalippuja. Oisko niin että tuo linkki on annettu nyt sitten vain tuolle Fan clubille? Jos näin niin hyvä juttu. Meillä varmaan liput teidän takana kun siitä edestä oli kuusi paikkaa varattu....

Joo, siinähän me ollaan. Toivottavasti saataisiin joku 20+ hengen pieni mölinäkatsomo aikaiseksi.
Se on sitten toinen juttu kuuluuko sieltä kentälle asti mitään, jos vastassa on 2000 puolalaista fania. Hieno reissu tulossa joka tapauksessa.
Oletteko @Paukku tai @pernaveikko jatkamassa Italiaan?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hieno reissu tulossa joka tapauksessa.
Oletteko @Paukku tai @pernaveikko jatkamassa Italiaan?

Olen luvannut lähteä tytön kanssa retkelle. Se sanoisi toki jotain "ai taas Italiaan, vaikka just olit siellä. Niin, no, olithan sä Venäjälläkin kaksi kertaa kisoissa. Menet nyt vaan sitten."

Ei se maailma vain toimi niin ja parempi jättää väliin. Sellainen diili meillä on, että mistään finaalista tai välierästä en tingi tai neuvottele, mutta muuten voidaan katsoa tapauskohtaisesti.
 

Paukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, siinähän me ollaan. Toivottavasti saataisiin joku 20+ hengen pieni mölinäkatsomo aikaiseksi.
Se on sitten toinen juttu kuuluuko sieltä kentälle asti mitään, jos vastassa on 2000 puolalaista fania. Hieno reissu tulossa joka tapauksessa.
Oletteko @Paukku tai @pernaveikko jatkamassa Italiaan?

Juu ollaan frendin kans jatkamassa matkaa myös Bolzanoon. Eli kuka nyt sit eka äkkää ne bolzano liput ni tänne vois laittaa linkin ja katsomon. Olis mölyä kans Italiassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lippu hankittu. Valitettavasti en voi kertoa mihin katsomoon, koska en ole varma saako palstalla yhdistää nimimerkkejä ja katsomoita.
 

444

Jäsen
Kausikorttilaisille tuosta tuli infoa sähköpostitse.

Hyvä IFK:n kausikorttilainen,
lämmin kiitos, että olet joukkueemme matkassa mukana kaudella 2018-2019! Vielä muutama viikko ja sen jälkeen kiekko tippuu jäähän myös Nordiksella.
Meillä on ilo kertoa sinulle ensimmäisten joukossa uudesta kannattajayhteisöstämme. Saatoit kuulla tästä jo Grillibileissämme, mutta jos et päässyt paikalle, niin etenkin siinä tapauksessa luethan viestiä pidemmälle.

Vi är Bättre Folk!
Käynnistämme seuran oman kannattajayhteisön, Bättre Folkin, johon kausikorttilaisena kuulut automaattisesti mukaan ilman lisämaksua (muille kuin kausikorttilaisille jäsenyyden hinta on 1,99 EUR/kk). Kannattajayhteisöön kausikortilaisemme pääsevät kirjautumaan maanantaista 27.8. alkaen.

Miksi Bättre Folk?
IFK on enemmän kuin jääkiekkojoukkue. Se on elämäntapa. Se on yhteisö. Se on asenne. Se kutsuu ja kokoaa ihmiset yhteen: olit sitten intohimoinen peleissä kävijä, punasydäminen kannattajamme kauempaa, nuori, vanha, mies, nainen tai jotain siltä väliltä. Me huolehdimme toisistamme ja jokainen meistä on tärkeä. Tähän perustuu Bättre Folk.

Bättre Folkin jäsenenä pääset hyödyntämään erilaisia jäsenetuja:
- Kuulut Stadin upeimpaan kannattajayhteisöön
- Voit osallistua jäsenille järjestettyihin tapahtumiin
- Saat tietoa pelaajasiirroista omaan puhelimeen kaksi tuntia ennen muita
- Pääset lähemmäksi joukkuetta katsomalla ja lukemalla sisältöä, kuten henkilökuvia, videoita ja paljon muuta, joita vain Bättre Folkin jäsenet näkevät
- Lisäksi saat muita etuja, joista tiedotamme kauden edetessä

Kausikorttilaisten rekisteröityminen Bättre Folkiin alkaa 27.8.
Bättre Folk toimii HIFK:n mobiilisovelluksen kautta. Lähetämme sinulle maanantaina 27.8. lisätietoja kannattajayhteisöstä ja miten rekisteröityä. Tämän jälkeen pääset liittymään jäseneksi ja osaksi Bättre Folk -yhteisöämme.

Tehdään kaudesta 2018-2019 yhdessä upea matka. Tervetuloa mukaan!

Terveisin
IFK:n kausikorttivastaavat
Marjo Kuhta ja Marianna Auru
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
- Saat tietoa pelaajasiirroista omaan puhelimeen kaksi tuntia ennen muita

Nyt en heti keksi parempaa etua.

Näillä tiedoilla ei ole mitään tarvetta liittyä. Lapsena tilattiin Busteria ja oltiin kerhon jäseniä ja sellaista.

Miksi kaikesta pitää tehdä loputtoman kaupallista ja koittaa laskuttaa siitä. Saako enää olla IFK:n kannattaja, jos ei ole Bättre Folkia vaikka nimi onkin hauska.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt en heti keksi parempaa etua.

Näillä tiedoilla ei ole mitään tarvetta liittyä. Lapsena tilattiin Busteria ja oltiin kerhon jäseniä ja sellaista.

Miksi kaikesta pitää tehdä loputtoman kaupallista ja koittaa laskuttaa siitä. Saako enää olla IFK:n kannattaja, jos ei ole Bättre Folkia vaikka nimi onkin hauska.

Varmasti saat olla IFK:n kannattaja vaikka et kuuluisi bättre folkeihin, mutta voi sitä hattua vähän löysätä aina välillä. Ei kaikki ole niin vakavaa :)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varmasti saat olla IFK:n kannattaja vaikka et kuuluisi bättre folkeihin, mutta voi sitä hattua vähän löysätä aina välillä. Ei kaikki ole niin vakavaa :)

Ei tokikaaan ole vakavaa, mutta näistä pitäisi aina tietää onko tämänkin laskettu tuottavan voittoa vai nimenomaan tehty vain kannattajille millä on kivaa, vaikka vähän persnettoa tulisikin juuri tästä projektista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minkäslainen meininki oli siinä grillitapahtumassa eilen? Harmi ettei kerinny paikalle...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minkäslainen meininki oli siinä grillitapahtumassa eilen? Harmi ettei kerinny paikalle...

Kaveri lähetti hyvän yleiskuvan alueelta. Ei nyt mitään valtaisaa yleisöryntäystä näyttänyt olevan, mutta sellainen leppoisa kesämeininki.

Onkohan mikään media kiinnittänyt tähän huomiota, mutta tosiaan kiinnostaisi paikalla olleiden tarinat, jos joku siellä oli.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kaveri lähetti hyvän yleiskuvan alueelta. Ei nyt mitään valtaisaa yleisöryntäystä näyttänyt olevan, mutta sellainen leppoisa kesämeininki.

Onkohan mikään media kiinnittänyt tähän huomiota, mutta tosiaan kiinnostaisi paikalla olleiden tarinat, jos joku siellä oli.

Ok, nyt on näköjään tossa Jatkiksen otsikoissakin lyhyesti siitä. Tollaset tapahtumat on kyllä tärkeitä, ja ne lisää sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta IFK-laisissa. Hyvää pelisilmää officelta, ja toivottavasti enskerralla pääsee itsekkin mukaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tollaset tapahtumat on kyllä tärkeitä, ja ne lisää sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta IFK-laisissa. Hyvää pelisilmää officelta, ja toivottavasti enskerralla pääsee itsekkin mukaan.

Hieno video, mutta kunhan ei nyt ruveta kuvittelemaan, että tämän takia voitettaisiin jotain kannuja.
 

444

Jäsen
Hieno video, mutta kunhan ei nyt ruveta kuvittelemaan, että tämän takia voitettaisiin jotain kannuja.
Kunhan kukaan ei kuvittelisi, että faneille suunnatun grillaustapahtuman pointti olisi voittaa jotain kannuja. Eiköhän syy ole yhteisöllisyyden korostaminen ja syventäminen. Mestaruudet ratkotaan kaukalossa.
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
"Bättre folk" ? Mikä helvetin bättre folk ? Koska HIFK on muuttunut yksikieliseksi seuraksi ? Mun mielestä vain ruotsinkielinen otsikointi ärsyttää. Itse oon suomenkielinen seuran kannattaja ja tuo "bättre folk" tuntuu lähinnä vitsiltä. Usein kun käytetään tuota sanaparia, se esiintyy suomenkielisten käyttämänä tarkoittaen sillä hoonosti suomea puhuvia iäkkäitä töölöläisrouvia. Hieman hymyillen. Ehkäpä myös tässä yhteydessä on kyse "huumorista", mutta onko tällä tarkoitus osoittaa, että ruotsinkieliset ovat parempaa väkeä kuin me muut - suomea kotikielenään puhuvat ? Sorry jos olen tosikko, mutta itse en koe kuuluvani "parempaan väkeen" kummallakaan kielellä. Sen sijaan olen stadilainen joka kannattaa kaksikielistä stadilaista jengiä.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
"Bättre folk" ? Mikä helvetin bättre folk ? Koska HIFK on muuttunut yksikieliseksi seuraksi ? Mun mielestä vain ruotsinkielinen otsikointi ärsyttää. Itse oon suomenkielinen seuran kannattaja ja tuo "bättre folk" tuntuu lähinnä vitsiltä. Usein kun käytetään tuota sanaparia, se esiintyy suomenkielisten käyttämänä tarkoittaen sillä hoonosti suomea puhuvia iäkkäitä töölöläisrouvia. Hieman hymyillen. Ehkäpä myös tässä yhteydessä on kyse "huumorista", mutta onko tällä tarkoitus osoittaa, että ruotsinkieliset ovat parempaa väkeä kuin me muut - suomea kotikielenään puhuvat ? Sorry jos olen tosikko, mutta itse en koe kuuluvani "parempaan väkeen" kummallakaan kielellä. Sen sijaan olen stadilainen joka kannattaa kaksikielistä stadilaista jengiä.

Joo suomenkielinen olen itsekin (ruotsinkieli ei tosiaan kuulu vahvuuksiin), mutta jotenkin otin tuon "Bättre folkin" sellasena hyvänä humoristisena ja hiukan provokatiivisenakin mainosheittona kaikille, että spontaanisti kyllä naurahdin kun näin tuon :D Mutta helposti ymmärrän toisenlaiset kannat myös.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me HIFK:n kannattajathan olemme vähintäänkin vähän parempia kuin muiden joukkuiden kannattajat ja nyt siitä kerrotaan muillekin.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tychyyn näkyy myydyn 72 lippua, vaikka tässä ketjussa ei ole kuin muutama lähtijä. Tuohan on varsin hyvä määrä, jos kaikki ovat omia eikä linkki ole mennyt liian innokkaille paikallisille.

Lauantaina muuten Tychy pelaa jalkapalloa, I Liga (toiseksi korkein sarjataso), jos joku on jäämässä kaupunkiin. Itsehän toki jään, kun ei tuonne Italiaan tule lähdettyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös