Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 576 164
  • 11 775

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Mun mielestä Huuhkajien kannattaisi pelata niinku Ranska, tai miksei Kroatiakin. Meillä on Hradecky maalissa.
Kanerva haloo? Helppo homma, kopioi.
Ei ole Suomen jalkapalloliitolla varaa maksaa tuomareita. Menestys ja suuruustuomioita kun ei Suomen tuloksilla saada. Olisiko kansalaiskeräyksen paikka?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Toisaalta jos kisat menee päin helvettiä niin menkööt sitten kunnolla. Eipähän seuraavat kisat voi ainakaan huonommin mennä. Taino.. En tiedä kannattaako mun sanoa tätä nyt ääneen mutta otan sen riskin että voihan ne. Finaalissa Ranska ja Saksa ja Ranska voittaisi sen..
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ei tainnut Giroud saada laukaustakaan kohti maalia seitsemässä pelissä.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Itse olen sen verran yksinkertainen katsoja että nuo kentälle juokseet häiriköt olivat kisojen kohokohta allerkijoittaneelle :D
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kisat oli hyvät, mestari vaan väärä. Tosin ansaitsi mestaruutensa, mutta silti väärä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Briketti Weber laulaa kohta Porissa. Lihaa tummumaan ja humala päälle!!!

Taistele Ranska!!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
5 min vois.antaa lisäaikaa ku ekalta jaksolta jäi parin lisää antamatta
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Aivan paskat kisat, mutta oikea voittaja siinä mielessä että se tuottaa mulle massia. Kaksi viihdyttävää matsia koko turnauksessa on vain aivan liian vähän.

Jos Hollanti olisi ollut mukana niin...
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Vähän vielä jännittää Ranskan puolesta kun Lloris meni antamaan hölmön kavennusmaalin ilmaiseksi. Muuten peli olisi varmasti jo ohi.

Loppu tulee olemaan taas tyypillistä "pelailua". ZzzZzz
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Toivottavasti seuraavissa kisoissa Ranska konttaa ja pahasti. Ja vielä parempi jos se ei edes pääsisi koko kisoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös