Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 574 317
  • 11 775

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Heti kunnon wrestling liike toisessa päässä ja ei mitää. Oli enemmän rankkarin paikka. Tää on ihan katastrofi. Jos se vitun VAR on niin kaikki painiotteet vittuun.
 

Ralph

Jäsen
Stones meinasi jäädä kauemmas vaparitilanteessa, kun nolotti edelleen se äsköinen maalintekoyrtiys, mutta joukkuekaveri kannusti hänet mukaan hyökkäykseen. Tämä on sitä joukkuehenkeä parhaimmillaan.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ilon filosofi Mika Nurmela tiesi tämän...

Oli ihan aivan pakko tarrata aploodeeraten tähän ilmaisuun: ilon filosofi. Makustelen sitä, luultavasti nukkumatti joutuu tekemään ylitöitä.
Muuten olen sitä mieltä, että Englannin peliä on kiva katsoa, nyt näyttää jotenkin jopa tuurilla neljän joukkoon mahdolliselta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan Englanti vähän sellainen surullisen hahmon ritari näissä pippaloissa monesti. Joskus jopa Monty Pythonin jalaton ja kädetön ritari.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tutisee tutisee.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos rautarouva Thatcher olisi elossa, hän ärähtäisi nyt!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
On kun eilen. Saksan maalit roikkui ilmassa. Nyt Englannin. Kyllä taa vielä Englannille kääntyy
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Oli ihan aivan pakko tarrata aploodeeraten tähän ilmaisuun: ilon filosofi. Makustelen sitä, luultavasti nukkumatti joutuu tekemään ylitöitä.
Muuten olen sitä mieltä, että Englannin peliä on kiva katsoa, nyt näyttää jotenkin jopa tuurilla neljän joukkoon mahdolliselta.

Nurmelan ja Rädyn Sepon saunavuorolla ei puujalkavitsit ole ensisijaisena keskustelun aiheena.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
VAR ei ole nyt yhtään tehtäviensä tasalla. Välillä joka kontakti tuottaa pilkun, välillä RKO outta nowhere on ihan okei näille. En ymmärrä. Kaverit katsoo superslowmotionia 4K:lla eikä muka näe?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paska tuomari kyllä ollut niin tässä ku Belgian pelissäkin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Naurettava vihellys Tunisian rankkariin johtanut tilanne. Yllättäen hetkeä myöhemmin toisessa päässä kunnon painiotteella Kane maahan ja ei mitään.

Joku 45 kameraa kuvaa ja neljä tuomaria katselee, mutta kukaan ei näe.

Järjestelmä antaa edun, mä kysyn why? Tuhatvuotiset perinteet, kiekkoleijonaa ei näin kohdella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
”Ai, pallo osu mua kylkeen”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös