Jurassic World Evolution

  • 2 305
  • 5

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Huomenna se vihdoin julkaistaan kaikelle kansalle, itse ainakin odottanut suurella innolla. Arvosteluita on tänään kaivettu, ja hieman ristiriitainen vastaanotto kriitikoilta. Itseäni se ei haittaa, kun fanitan Jurassic Park-franchiseä ja dinosauruksia muutenkin aivan hulluna. Eli minulle aivan pakkohankinta, ja ehkä koko vuoden odotetuin peli (RDR2 lisäksi). Onko muita ketä dinopuiston johtaminen kiinnostaa?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Huomenna se vihdoin julkaistaan kaikelle kansalle, itse ainakin odottanut suurella innolla. Arvosteluita on tänään kaivettu, ja hieman ristiriitainen vastaanotto kriitikoilta. Itseäni se ei haittaa, kun fanitan Jurassic Park-franchiseä ja dinosauruksia muutenkin aivan hulluna. Eli minulle aivan pakkohankinta, ja ehkä koko vuoden odotetuin peli (RDR2 lisäksi). Onko muita ketä dinopuiston johtaminen kiinnostaa?
Operation Genesiksestä lähtien odottanut seuraavaa kunnon Jurassic Park -peliä ja huomenna vihdoin aukeaa! Todellakin tätä on odotettu.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sama juttu, JP franchise kiinnostaa ja eri pelejä on hierottu NES:n ja SNES:n ajoista asti. Tätä uutta peliä on myös täällä odotettu, mutta ainakaan vielä en ole ostopäätöstä tehnyt. Eli kysymys kuuluukin pelin ostaneilta, onko rahan tuhlausta vai onko arvoisensa (60€) tekele?
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Sanoisin että älä osta vielä. Odota muutamaa päivitystä, mitkä tuo lisää sisältöä. En minä sitä nyt pettymykseksi sanoisi, mutta enemmän kyllä odotin.

@Peteliuz
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse katselin tuossa menneellä viikolla striimejä tästä ja totesin että kiinnostaa kovasti, mutta ei tuo kyllä 60€ arvoinen ole. Pitää odotella että saa jonkun kivan paketin 30€ hinnalla sitten myöhemmin, tjsp.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hieman on kyllä pettymys ollut mielestäni toistaiseksi, mutta onhan tässä pelissä grafiikat huikeat! Eiköhän tässä päivityksiä ole kuitenkin odotettavissa eikä peli ole vielä lopullisessa muodossaa, toivottavasti ei edes lähellä sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös